-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #53793 üzenetére
6000-enként úgyis ledobom. Viszont szeretem 7000 fölött használni, ott érzi igazán elemében magát.
Mindegy, már ez lett, max majd jövőre megnézem 7100-zal is.persu, ok köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FIREBLADE78
addikt
-
pakriksz
őstag
Létezik, hogy valaki hallásra szinkronizál karbit egy 2 hengeres mocin?
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Something_
őstag
Augusztus 6. 16:25tol 90 perces kezdo Hungaroringen? Nem erdekel valakit? 15k huf.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Érdekes, hogy ebben az enyhe téli időjárásban mennyire akciózzák a markolatfűtést.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #53796 üzenetére
Mit ajánlanál ami jobb mint a 300V és beszerezhető idehaza?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
DonThomasino
veterán
Miért kerül 10.00 HUF ba egy levegő szűrő egy GS 500 ba?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #53807 üzenetére
Mert rossz helyen veszed: parancsolj!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mike-
addikt
válasz DonThomasino #53807 üzenetére
10ft az nem olyan sok.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Mugenrace és Shox olcsóbb kabátokkal van valakinek valaki tapasztalta? (30k-ig). A 4 évszakosak mennyire 4 évszakosak? -
Xaels
félisten
válasz RAiN91 #53811 üzenetére
Érdemes azok alá venni azért téli aláöltözőt. Decathlonban 2.000-3.000 körül van darabja. Nekem IMET-es nadrágom van, az is sajátmárkás. Elég jól szigetel télen, kell alá azért a téli aláöltöző nadrág. Nyáron viszont eszem ágában nem lenne felvenni, nincsenek rajta nyitható szellőzők. Nyáron egyébként mindenben meg lehet pusztulni. Ezekben a kabátokban az a jó, hogy nyitható szellőzők vannak ahol nem jut be darázs és hasonló kellemetlen ízeltlábú, menet közben jobb mint tárt kabátban motorozni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Nekem is akkor hasonló Imet-es gatyám lehet. Amúgy jó, kényelmes ha hűvös van, de melegben motorozás után, egy külön edzés lehámozni magamról.
Kabát szintén IMET-es, az szellősebb, de aláöltözővel az igazi.
Épp az imént gondolkoztam azon itt a légkondis szobában is csak lihegve, hogy nincs az a pénz, hogy felüljek a motorra.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
válasz pakriksz #53803 üzenetére
Persze,hogy létezik. Sőt olyan doki is van aki csak rád néz és megmondja a kórképed.
Bogyo:
Kb 1éve ennyi az ára.RAiN91:
Shox Ventex felejtős,megdöglesz benne. Mugen Race annyival jobb,hogy színes de ez meg nem tartós.
Nyári viseletre. [link] , [link]
Négy évszakos: Ilyenek már érnek valamit. Minél több szellőző kivehető víz,szél álló membrán 3/1 , 4/1-ben. Ezek nem 30eFt körüliek.
[link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ludsimon
veterán
-
DonThomasino
veterán
GS500 ba milyen fékolajat és mennyit?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
-Mosquito-
őstag
válasz DonThomasino #53818 üzenetére
Fékfolyadék tartály tetején rá szokták vésni,hogy DOT 4-5-5.1 kell bele. Neked DOT4 és 0,3-max 0,5L kell. Ferrodo,Repsol,Valvoline stb.
(#53819) ludsimon:
Képes voltás 2napot és 120Hsz-t átnézni mert ez komolyan érdekel téged. Én elhiszem..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #53814 üzenetére
Délben végeztem, beöltöztem és jöttem haza. Hát nem fáztam az tény. De inkább mint, hogy szénné égjen a bőröm. Szerencsére nem kellett sok helyen megállnom míg hazaértem. Na meg a villamoson nálunk ilyenkor van 50°C, forró minden és szellőzés meg lószart sem ér. A motoron ahhoz képest nagykabátban is jobb a klíma.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #53806 üzenetére
Nagyon nehez kerdes.
Ezzel a teszttel csak azt akartam erzekeltetni, (amit kb 2 evente bedobok ide a topicba) hogy mennyire megbizunk egy brandben, eszervek nelkul.
Ezek az ertekek megmutatjak, hogy a tribologiai vizsgalat soran hogyan teljesitettek az olajok.
Ertekek, szamok, mertekegysegek vannak leirva nekunk, de fogalmunk sincs, hogy egy 300V mennyire fogja szetutni a valtot, cserebe a nyirasstabilitasa, illetve a magas homersekleti magas nyiras-kenese kivalo - mennyire ovja a henger-dugot egy masik olajhoz kepest. Hany km utan johet ki a kulonbseg? Es akkor mit reszesitsunk elonyben? A siklocsapagyakat? A henger-dugot? A valtot?Minden marka minden tipusa nagyon maskent tud viselkedni, nem lehet leegyszerusiteni ezt a dolgot ugy, hogy a legjobb olaj.
Ehhez kellene egy friss, objektiv tanulmany, europai olajbrandekkel. Es amint lathatod az abrakat, nincs olyan olaj, ami egyszerre, minden teruleten kivalo. Nincs olyan szuperolaj, ami mindent tud.
Egy kompromisszumot kapsz. Ezeknek az olajoknak is hullamzik a minoseguk valamennyire.
En azt javaslom, hogy a teljesitmenyszint a legmagasabb, akkor teljesen mindegy, milyen markat raksz a motorodba. Csak a teljesitmenyszintet figyeld es a gyarilag megadott viszkozitast.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pakriksz #53803 üzenetére
Mivel a masik hengerhez kepest csak a maradek egy henger fojtoszelepet kell allitani, ezert ahol a legsimabb a jarasa, ott kell hagyni a fojtoszelep poziciot. Ha 20x megcsinalja az ember, akkor utana mar nem kell vakuummero sem, de azert en rarakom, mert nehany hibat eszre lehet ilyenkor venni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #53822 üzenetére
*A minden marka minden tipusat a motorkerekparokra ertem, nem az olajokra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #53824 üzenetére
Akkor esetleg más kevésbé hypolt olajat ami hasonló szinten van tudnál ajánlani?
Castrol Power 1 Racing ill. Repsol Sintetico Racing(asszem) kizárva ezeket már próbáltam.
A 300V-vel csupán annyi bajom van, hogy hosszas városban tötymörgés után brutálisan rossz lesz a váltó kuplung, gondolom az olaj túlmelegszik. Mivel itt nem hőcserélő hanem külön olajhűtő van és az ugye nincs ventivel megtámogatva. 10w-40 a gyári előírás.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-Mike-
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53824 üzenetére
Az mennyire valós info, hogy a sportmotor vagy annak látszó soros négyes gépeket nem jó alacsony fordulaton használni? Pl. nekem 3000-es fordulaton tök simán jár, nem rángat, simán gyorsít onnan is bármilyen sebességben, normális a hangja is. Mégis mondták már, hogy ne nagyon menjek vele 3000-es fordulaton 60km/h-val, mert hogy ha régi is, de mégis egy sportmotor blokkja van benne és az alacsony fordulattól valami réteget elb@sz a hengerfalon, meg nagyon kopik a motor, stb. Használjam magasabb fordulaton.
Amit annyira kis sebességnél nem szeretem, mert tök ideges a viselkedése. Közúton már én is inkább 6000-8000 között szeretem, mert van motorfék is a kanyarba, meg erő is. De 50-nél 4000 felett tök idióta, a hangja is.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz sznorbert86 #53828 üzenetére
Városban 6.-ban? Az kemény.
Nekem már néha a 4. is sok neki, legalábbis ott már érzem h nincs meg a rugalmassága, más részből a nyíróerő sokkal károsabb, mint a fordulat.
Annó TC-n volt erről egy cikk: A nyomaték öl, nem a fordulat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #53829 üzenetére
Érdekes cikk. Szóltam is az asszonyak, hogy az eddigi 2200 helyett inkább 3000-nél váltson a kocsiba.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #53825 üzenetére
Az olajhutod jobban hut meg igy is, mint egy hutovizzel hutott olajhuto.
Szerintem nem ott van a kutya elasva, mivel a hutoviz mindig melegebb a levegonel. Nagy valoszinuseg szerint a kuplungod inkabb jaso ma2 es olajat akarna. A 300V jaso ma.
Ki kellene probalni mas olajjal is. Sajnos amint a tablazatbol lathato, atfedes van a jaso ma es ma2 es olajok ertekeinel, ezert mas markat probalj nagy teljesitmenyszinttel. Valoszinuleg az olajnak nem lett baja, csak mashogy van adalekolva a kuplungodnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #53827 üzenetére
Olvastam regebben a cikket, amit runner linkelt.
Sajnos ez a szakma nem olyan, hogy mindent ra lehet huzni egysegesen minden gyartmanyra.
Elo pelda itt a topicban a bmw-s alvaro, aki egyfolytaban rangatas hataron uzemelteti az egyhengeres motorjat es tulment a 100 000 km en.
Na akkor most mivan?
Az van, hogy alacsony fordulaton annyira rossz a feltoltese a hengernek, hogy nincs akkora ereje a gaz terjeszkedesenek, h barmirol megszakitsa az olajfilmet. Valoszinuleg az olajpumpa/olajzofuratok eleve igy vannak tervezve. Mondjuk ezt egy dieselnel nem biztos, hogy kiprobalnam. De benzines motornal nem pontosan ez a helyzet, amit a cikk irt.Ha felkeneses allapotban van valami uzemeltetve az eleg hamar rossz lesz, nem evek mulva.
A motordoktor, aki ezt a cikket irta, egy muszaki egyetemet vegzett ember, asszem a ktm nel dolgozik. Tehat van boven tapasztalata.
De ha nincs konkret marka es tipussal tapasztalatod, a sotetben tapogatozol barmilyen elmelettel. Az egyetemrol kijohetsz hogy megtanulod az elmeletet, de a hibajelensegekhez es okaihoz ismerned kell az adott tipust, es annak a hibaval osszefuggo jellemzojet. Tehat tapasztalnod kell, addig elmelet minden, amit a gyakorlat barmikor meg tud cafolni.Azonban annyira motorspecifikus minden hiba, minden jellemzo, hogy tulajdonkepp nincs olyan, amit egysegesen rahuzhatnank barmire. Lehet hogy ez a cikk igaz egy gyengebb olajzorendszerrel megtervezett sornegyre, mondjuk a regi gpz-k kozul, de nem igaz minden sornegyre.
Mert az elmelet magaban semmit nem er empirikus kutatas nelkul, es forditva.A szerelok tobbsege bele sem gondol semmibe, csak szajkozzak a sztereotipiat. Aki el is olvas szakmai cikkeket, veletlenul sem kerdojelezi meg annak tartalmat, csak megy a fraziszsakba, aztan ezeket el lehet puffogtatni barkinek. Sajnos amig nincs kiprobalva ez az adott tipussal, addig ezt senki nem allithatja bizton.
Es senki nem fogja kiprobalni sem, ezek utan, mert megkotlik a motor es akkor jaj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
Üdv urak!
Tulajdonosa lettem első motoromnak, egy Kawa GPZ 600R személyében 1987-ből és rögtön két problémával fordulnék hozzátok. A szivató karja nem marad behúzva, hanem visszaugrik és így tartalom kell amíg be nem melegszik a motor. Ez iszonyú kínos reggelente munkába menet, gyakorlatilag minden szomszéd felébred amíg percekig pörgetem 3000-en. Állítólag könnyű javítani szóval van ezzel vkinek tapasztalata? Orvosolható házilag (nem befőttes gumival, hanem rendes javítás), vagy vigyem szervizbe?A másik, hogy az üres fokozatot nem találom a váltón, kvázi többször állok behúzott kuplunggal, mint üresben. Megálláskor lerúgom egyesig és ott álló helyzetben már nincs felváltás, beragad. Ha nem találom meg még gurulva, akkor úgy marad... Ez gondolom szerviz probléma, de vajon sokba fog fájni?
Hirtelen ennyi volna, köszönöm a válaszokat előre is!
[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
Na megvettem a DRZ-t. Eddig jónak tűnik. Egész délután le sem szálltam róla.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #53834 üzenetére
Az arajanlatot jobb lenne egy szerviztol kerni, nem a forumtol.
A szerviz pedig szet fogja bontani, es attol fuggoen, mit talal benne, arat fog adni.
Addig hasrautes minden.
Meg ugyanazt tudom tanacsolni, mint az elozo kolleganak, cserelj olajat, ma2 re.
Hatha megoldja. Olcsobb, mint szetbontani a valtot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
most basztak el.
hót szabályosan 30 al csorogtam el álló kocsisor mellett.
40es milf kiszúrt egy csábító kereszteződést 15 méterre balra és hirtelen felindulásból meg is támadta. Ki akart vágni a szembesávba hogy ott tudja le a 3 autót előtte és beforduljon. rossz helyen rossz időben tipikus esete.
Soha többet nem megyek szabályosan sehol. Valahogy akkor nem adja ki sose
szerk: papírom van róla szabályos voltam. Rendőrök lebeszélték arról hogy feljelentést akarjanak eljárással mert tuti nem jön ki megosztottra se és az drágább kör lenne.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
hroberto
veterán
válasz FIREBLADE78 #53839 üzenetére
Plusz kerekeket adott hozzá, hamarosan veszek rá valami aszfaltra valót.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #53842 üzenetére
pár uj karc.
semmi érdekes.
rajtam is pár uj horzsolás.
Említésre méltó jobb kéz kisujj kézfejtől számított első forgó olyat kapott kesztyűben hogy nyílt seb elég mély. Nincs rajtam kesztyű annak az ujjnak annyi kb.
Köszönöm srácok.
ja letudtuk a helyszínelést aztán azért eljöttem ahova el akartam Ápolás szentendrén
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz ludsimon #53845 üzenetére
sok a fasz. van sakk matt szitu. pl a mai az volt.. nekem az összes problémám lassú tempónál volt.
Voltam már farok egyedül amikor elkottázott kanyar volt.
de ahol volt másik résztvevő az mind szabályos városi tempónál volt. ( pedig olyat én nem sokat csinálok. )
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Teasüti
nagyúr
Köszi! Még úgyis kell egy kötelező szerviz vásárlás után, meglátom az új olajjal majd.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Politika
- E-roller topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- SkyShowtime
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest