-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #54682 üzenetére
Há' elnézést a bocsánaté én ebből indultam ki
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
Annyira azért nem számít, csak megkérdeztem. Ha meg van ra megoldás miért ne. De legutóbb (akkor számoltam ki először) ahol lehetett 150-es utazoval, dinamikus kigyorsitasokkal 7,5 liter jött ki. Elfogadom, mert cserébe vigyorogtam, de hasonló körülmények között a havrsrac 600-as Fazere 4,8-nal többet nem ker.
HSM
Valahol 6000 korul mar érezni h tol, de ott meg nagyon közel van a Vtec váltás, amit persze nemi rantassal jelez, szóval nehéz ezen tartomány alatt tartani. 150-160 körüli utazonal pont ezen fordulat alatt forog meg, persze az is lehet probléma h viszonylag rövid szakaszokon hajtottam meg, sok váltással. Pályán 130-nal csak elvan 5-bol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Az literben kifejezve mit jelent?
Mod. Szerintem ez nem sok, néha nekem is 7l közelébe kúszik a fogyasztás (de én lesz@rom), 2.5l-ért én nem költenék 100 rugót...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zoltanz
nagyúr
Én 23 ig dolgozom, aztán ha van kedve valalkiknek gurulhátunk egyet. Tapolca vagy Csesznek jó is lenne
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54703 üzenetére
Ismerősnek volt olyan VFR-je, mint neked, csak régebbi, az ő tapasztalatai alapján ha mosoly kell, akkor a VTEC váltás fölött kell használni és csukott szemmel tankolni, ha pedig az emészthető fogyasztás a szempont, akkor a VTEC fölé engedni tabu.
Mosolygós (közúti) módban Ő is 7-8L/100km-ekről beszélt, és az Ő lelkivilágának is ez kicsit sok volt.(#54704) canniball: A régi kis-sv is tud ám enni. Nálam az újabb kétgyertyás van, igaz, nem is húzom neki nagyon, de nem is kér sokat. 5,5 körül van az átlagom vele, mosolygósan. Bár nem szoktam 5-6000 fölé forgatni, viszont könnyebb is a jármű egy masszív 40kg-al, mint a VFR. Azért azt is igencsak érezni.
Amúgy igazából az a nagy kérdés, egyáltalán meggyógyítaná a helyzetet a PC a VFR-en....
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Akkor minek vettel ilyen motort?
En huzom ahogy keri a kuton meg csukott szemmel tankolok. Most kell ra egy par gumi is, sajnos ez nem olcso hobbi igy. -
HSM
félisten
-
HSM
félisten
-
canniball
nagyúr
Nekem is az injektoros verzió van (ha erre gondoltál kétgyertyás alatt). Nálam 6.5l körül van az átlag; de az 5000-es fordulatszám környékét csak poroszkálásra használom, ha haladni akarok és/vagy élvezni a dolgot akkor 6000 fölött van boogie.
A VFR-re azért csodálkoztam rá mert haveromnak is az van, csak 750-es (abban ugye nincs Vtec) és úgy nyilatkozott az övé is nagyjából annyit eszik mint az enyém, talán kicsit alatta; így amikor runner írta hogy a váltás megtolja a fogyasztást először azt hittem 10l környékéről van szó.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz canniball #54712 üzenetére
Nem, az injektor az injektor, a két gyertya meg két gyertya.
A 2007-es (k7) modelltől ugyanis hengerenként egy gyertya helyett kettő volt benne, valamint kicsit variáltak a motorvezérlésen is. No, nekem már olyan van. Ez durván egy literrel kevesebbet fogyaszt a simánál a beszámolók alapján.Hát nem tudom, én remekül elvagyok vele a 4-6000-es tartományban, előzéseknél, vagy extra mosoly igénye esetén persze elpörgetem feljebb is, de azért nem rendszeresen. Mondjuk én nem szoktam vele 100-130-nál gyorsabban menni, inkább a gyorsulást szeretem, mint a sebességet.
(#54713) Pocee: Asszem másmilyenek az igényeink, ami a mosolyhoz szükséges. Mondjuk a hornetet azért jobban meg kell forgatni, hogy menjen, mint az SV-t. Én mondjuk azért sem tudom a motorozás 70%-ában nagyon küldeni, mivel utassal szoktam menni. Márpedig ott inkább a tutira megy az ember, mivel nemcsak a saját egészségéért felel.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #54691 üzenetére
Ne máá' azt nem mond,hogy már ki is nőtted.. Tessék,húzni azt a gázkart ki van fizetve az összes fordulat. Ja,hogy ilyenkor 6+L ezt egy ilyen társasjáték,valamit valamiért.. Amint nézem a PC ~60guriga + fékpad 80-100 ból biztos kijön. Én tuti elmotoroznám ezt az összeget.
(#54701) SirKero :
Tudom,de az Hondás Garmin bacca meg. Ebben az a jó ha tönkremegy akkor nix csere/beszámítás mint a Garminnál,javítás saját zsebből történik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
Vagy úgy! A karbis-injektoros frissítésről tudtam csak, arról nem hogy utána is belenyúltak.
Persze, én sem folyton a piros határán pörgetem; de előzésnél, illetve városban közlekedve valamint kanyargós részeken jobb szeretem ha ugrik és van rendes motorfék, így ott inkább a felső tartományban használom.
Apropó, ha már szóba került a gyertya: most vettem észre hogy már ki kellett volna cserélni őket; számít valamit hogy milyen kerül bele?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz canniball #54717 üzenetére
Többször is alakítottak a dolgokon. Pl. a vízhűtőn, aztán asszem a K5-ben a vezérműlánc feszítő rugó helyett valami olajos megoldást kapott, és a nagyobb revízió a K7-től, amikor bejött a dupla gyertya meg a hozzáigazított ECU.
Ja, meg pl. az első évjáratok termosztátja 88 fokon nyit, az újabbak 75 körül.Érdekes a város, én pont fordítva vagyok... Mivel városban kisebb sebességnél alapból nagyot ugrik 2-3-ban 4-5000-es fordulattal is, így ott végképp nem forgatom. Nagyobb tempónál (90-100+) inkább forgatom, mivel ott már kell pörögnie az ugrás-tartalékhoz.
Gyertya... Amire nagyon figyelni kell a hőérték, no, meg hogy ne menjen bele gyengébb minőségű, mint amivel gyárilag szerelték. Én ennyiről tudok, de nem vagyok szerelő vagy szaki.
-
baboss
őstag
válasz polimorf #54702 üzenetére
Köszönöm.
Szeretek barkácsolni.
Az eredeti fejidom összetört amikor elestem.Pillanatragasztóval megragasztottam és felpolíroztam,de nem lett tökéletes.
Amikor rákerestem,hogy mennyi lenne egy új egyből padlót fogtam.31 k
Végül egy régi Kesjár idomot vettem 13 k-ért
és szereltem fel festés után.
A menetszéltől nagyon jól véd,sokkal jobban mint a régi.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz baboss #54719 üzenetére
Hasonló képpen golndolkozunk, amit lehet saját megoldással megoldjuk. Persze mindig akad akinek nem tetszik, de sokszor a kritikákból is sokat lehet tanulni.
Ügyes megoldásaid vannakMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
Na ehhez abszolút láma vagyok... A füzet szerint az eddigi két cserénél NGK CR8E került bele, de úgy látom abból is van több fajta: a "sima" CR8E, a dupla elektródás CR8EK és az iridiumos CR8EIX (és ez csak egy bolt kínálata egy márkán belül), fogalmam sincs melyik a jó, vagy érdemes-e egyáltalán ezen filózni vagy csak vegyem a "simát" (vagy más terméket) oszt' jónapot.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
Az az említett CR8E-t írja vagy a Denso U24ESR-N-t vagy ezeknek megfelelőt. Viszont hogy pl. az NGK-ból (vagy másból) érdemesebb-e jobbat venni (mert a linkelt másik kettő gondolom jobb (vagy csak marketing lenne?) és gondolom abból baj nem származhat) azt nem tudom.
mm89!
Nem is érdemes a másik kettőn gondolkodni, vagy netán nem is jók bele? Nem nagy a difi árban, ha a drágáb "segít" a gépnek akkor ezen nem fog múlni, de persze ha felesleges akkor veszem a simát.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Czimby
addikt
válasz canniball #54721 üzenetére
Az iridiumos 2x annyi ideig bírja, és kicsivel jobb lesz tőle a motor hatásfoka (1-2%) van akinek könnyebben indul vele a motor, nagyobb a szikra, könnyebben terjed a láng a kisebb elektróda miatt.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
HSM
félisten
válasz canniball #54724 üzenetére
Én vagy a simát (olcsó), vagy az iridiumosat (jobb) tenném bele. De érdemes megnézni a régi gyertyát, megfelelő volt-e a hőértéke a használathoz. Ezt írja a kézikönyv. Hogy mennyire kell komolyan venni, az sajnos már az én tudásom is meghaladja. Remélhetőleg ha erre jár egy szaki, leírja majd a frankót.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz canniball #54724 üzenetére
Itt Szegeden van egy motorboltos srác akinek ilyen sv-je volt. Ő mondta hogy bőven elég bele a sima gyertya mint ahogy a motulból se kell a 7100,hanem elég az 5100. Rakhatsz bele irídiumos gyertyát, de nem fogod észrevenni. Nem az én tapasztalatom, hanem az övé. Majd írd meg melyik lett végül.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Xaels
félisten
[link] színezd ki a gumit Mondjuk ha fluoreszkáló lenne akkor este láthatóságot is javítaná.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
Kicsit megfogta a motort a doktor, na így kellett volna menteni hringen is habár gondolom itt a kipörgésgátló fogott sokat :-)
2015 Mugello MotoGP Italian. Rossi’s epic save at the #ItalianGP -
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Nagyon sokszor talalkozok ezzel a hozzaallasal motortulajoknal, mint amit most elsz at, es egyaltalan nem tudom hova rakni.
Megveszik almaik motorjat. Oke. Eltelik egy kis ido. Es elkezdodik a pimpelgetes. Doboz, vedofolia vedo vedoje, uleshuzat vedo huzat, fokozatkijelzo, jon a motor telekurasa minden feles vacakkal. Ha mindent megvesz hozza utana elkezdi basztatni a tudat, hogy mar unja. Es ekkor szoktak eladni. Utana evek mulva ugyanilyet vesz, mert ez volt regen az alma.
Nem akarsz inkabb veteranozni? Ott mindig kell valamit alakitani, es ugyanugy nagy ertekkel is birhat a jarmu.Ez a motor ugy jo, ahogy kijott a gyarbol. Azt ugy kell hasznalni, es nem nyulni hozza. Nyitott dob es pc nelkul tokeletes. Amugy is ez a nyitott dob egy polyacafaktor, semmi mas.
Ha fogyasztast nezed a motoron, akkor nem ertem a pc beepitest, az egy vagyon. Sokkal nyomatekosabb nem lesz tole. Megszokod ket het alatt, megint gyengenek fogod erezni. Miert nem vettel valami nagy v2 ot ha ennyire hianyzik az alacsony fordulatu nyomatek?
Miert ott hasznalod, a motort, ahol erotlen? Tenyleg a fogyasztas miatt? Miert vettel ilyen motort?
Miert varsz el olyat, amit nem tud?
Ez kezd nagyon nem a motorozasrol szolni szerintem...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
Pont, hogy olajból nagyon nem mindegy, mit raksz az SV-be, mivel levegős olajhűtős, és az ásványi olajnak ritkán vannak olyan jó tulajdonságai különböző hőfokokon, mint a szintetikusnak.
Nekem először Motul 5100 10W40 volt benne, borzalmas gyengén teljesített, olyat soha többet nem rakok bele, és másnak sem ajánlom. Most 7100-at kapott 10W40-et, azzal már jó.Szóval ha az iridiumos gyertya is csak ennyire észrevehető, akkor én most azonnal megyek és veszek egy szettet. Csak vicc, de bírom az ilyen sufnibölcsességeket.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #54725 üzenetére
Az irridiumos gyertya elmeletileg tobbet tud, de csakis hengerenkenti trafoval rendelkezo motoroknal.
Parazitagyujtasu motorokon nem lesz nagyobb elettartama.
A szikra nagysaga igazabol az RLC rendszertol fugg, azaz ha valamit megvaltoztatsz benne. Ha ez a gyertya ugyanakkora ellenallas rendelkezik, mint a sima, nem kene nagyobb szikrat csinalnia. Egy pelda: ha leveszed a pipat egy nem jaro hengerrol, es athuz a szikra a gyertyara, az a henger be tud indulni, ha eddig nem ment, mert megvaltoztattad a legressel a rendszerben az R t.
Sztm javareszt marketing. De tud jobb lenni elettartamra.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #54733 üzenetére
Az SV éppen olyan, ha jól értelmezem az elektronikai rajzát. (Ignition coil 1 és 2 van benne.)
-
Xaels
félisten
Küllős felnit mit gondoltok lehet átfesteni?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Kerek 500k-ért megvettem (300-at fizettem ki most, a többit ha névre írva furgonban hazahozzák: kb. jövő hét közepe-vége)
Hibái: hátsó féktárcsa sz*r, és az akksi nincs ereje teljében. Amúgy törésmentes, szépen szól, szépen megy, a váltója is hibátlan, pedig nem minden GS-é szokott a toppon lenni.
A biztosítást is megkötöttem a motorosboltban, van ügyintézőjük erre is. (Suzuki márkakereskedő és szerviz)szerk: 3 éve hozták Olaszból, a kinti vezetett szervizkönyvét is megkaptam, az user manuallal, meg az összes többi fecnivel együtt. Remélem nem fogom megbánni. Vettem rögtön olajszűrőt meg 2 db gyertyát is, amíg nincs jogsim, addig elszervizelgetem legalább.
Szerk2: bizományban volt itt, de a tulaj is bejött egyezkedni, aláírni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54730 üzenetére
Na, azért én és a pimpelgetés két külön fogalom. Mindenem teljesen gyári, autókon gyári felnik, gyári fény, gyári belső, motor szintúgy. Sőt, a fokozatkijelzőnél is törekedtem arra, h gyárias legyen az egész. Távol áll tőlem a giccsfaktorrá fejlesztés.
De, szeretnék veteránozni, majd egyszer ha nem dolgozom napi 10-11 órát beleértve általában minden 2. hétvégét is és ha elérem az 5. x-et, igen, de egyelőre nem.
Bár tavasszal majdnem elcsábultam egy '68-as Volvo Amazon láttán, tulajdonképpen ahelyett vettem a VFR-t.Félre értés ne essék, jó motor, szeretem minden porcikáját, de mint írtam, egyszerűen a 110 lóhoz a 370kg össztömeg szerintem sok, ami leginkább alul érződik. Nem mérkőztem 600-as túra sor4-ekkel közvetlenül, de VTEC alatt szerintem valami hasonló lehet a teljesítménye és én ezt érzem egy picit kevésnek. Túl kiszámítható, túl steril, túl kezes alul - bármennyire hülyén hangzik. Tudom, h ez alapvetően nem egy supersport gép, nem is V2, hanem inkább túramotor, de na, azért ha néha előbújik a hülyegyerek énem, ne supersport motorokhoz méltó nyálat faljon fel.
Félreértetted, én pusztán azt írtam, hogy alul kevésnek érzem. Ahhoz h elérjem a vigyorfaktort, el kell húzni 6800 fölé minden fokozatban. Ott megjön a kánaán, de akkor 7,5-8 litert eszik.
VFR club-on olvasgattam, többen rakattak bele PC-t Ágónál, sokan írták, h a fogyi tulajdonképpen nem változik, viszont alul sokkal jobb lesz a motor - megszűnik minden rángatás, rezonancia, sokkal pontosabbak a váltások, nyomatákosabb lent, nem kell rögtön visszapakolni, gázra is kellő dinamikával indul meg, stb.. mindenki azt írta, h új motort kaptak vissza. Nekem már ez is megérne, mert VTEC alatt tartva simán megálll 4,5-5 literből. De hangsúlyozom, nem centizem a fogyit, teletolom mindig ha kell, de kicsit az is bezavart, h a Fazer-es haverom ugyanabban a tempóban jött mögöttem és 5 alatt volt a fogyija.
Ránéztem sprimonitor-ra is, ott is ilyen 3,85 a legkisebb, 7,85 a legnagyobb fogyi, ennek az átlaga kb 6,1 liter, szóval ez lehet az átlaga enyémnek is, amit már el is fogadok. Mint írtam ebben a fogyiban közrejátszhatott az is, h viszonylag rövid távon, sokat váltogatva, sokat előzve jött ki én meg pont akkor számoltam ki.Mindegy, meglátjuk, lehet csak pillanatnyi fasság ez az egész részemről, használom még, de valamikor azért ki akarok próbálni egy 1.2-es VFR-t is.
HSM 54706,
Kb. pont erről beszéltem. Megvettem, használom, vigyorgok, tankolok. Csak meg kell barátkoznom még a gondolattal, h forgatva ennyit kér.
Persze, hogy a francba ne, ez a 110 lóhoz 270kg teletankolva, plsuz én 100, qrva nehéz.
Lipton
Azóta már írtam a témában 2 postot is, azért olvasd el, h értsd a kérdésem, "problémám" okát.
Pocee
Jajj, 10-12 literhez nagyon gyilkos tempó kell, azért annyira nem vagyok őrült.
Mosquito34
Tudja franc, nem hiszem, valószínű csak egy random hülyeség részemről ezt boncolgatni.
Mint fentebb írtam használom, aztán meglátjuk mi lesz a vége.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #54738 üzenetére
Gratulálok akkor remélhetőleg minden sima lesz már. Mire meg lesz a jogsid addigra rendbe is kapod és még ősszel tehetsz bele sok-sok kilométert.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
A sógor ajánlása alapján cseréltem olajat Castrol Act-Evo 4T 10W-40 Kawasaki Zephyr 400 levegős olajhűtős.
Jót ajánlott hozzá a sógor ?
A szervizmanuálban csak ennyit találtam..[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz runner 125 #54739 üzenetére
A 110 lo nem volt meg fejben. Ilyen sulyok melle ennyire forgos motor alul tenyleg nem lehet virgonc. A nagyobb motorral nem tul nagy hajo mar ez is?
Ilyen megfontolasbol vettem cb1000r-t (meg persze tetszik).
Aranylag kezes, kicsi kompakt motor, alul nyomatekos de valamennyire forog is (120le). Persze turazni viszont annyira nem lehet jo de en napi rohangalos motornak hasznalom.Bogyo112 grat a motorhoz, sok elvezetes es baleset mentes kilometert. Ez urhajo lesz neked
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #54738 üzenetére
Így képről tetszetős. Sok-sok boldog, balesetmentes kilométert kívánok hozzá!
(#54739) runner 125: Ha ilyen jó dolgokat írnak a PC-ről, az mindenképpen elgondolkoztató.
(#54742) baboss: Én szintetikus-párti vagyok, minél jobb API jelöléssel. Ilyen szempontból nem a legjobb az az olaj. Viszont hallomásból csak jókat hallottam róla. Szóval azt hiszem, a nemtudom a legkorrektebb válasz, amit adhatok.
Igazából ha nem jó, azt észrevenni. Az SV nálam az 5100-al sokkal később "melegedett be" (lett sima a váltás), viszont hamarabb "melegedett el", amikor dugóba kerültem vele. Én ebből arra következtettem, szűkebb az a tartomány, ahol jól ken. A motor járása is "nyersebb" volt a félszintetikus 5100-al. Ráadásul elég gyorsan lett meglehetősen visszataszító színe/állaga, a szintetikus 7100 ami most van benne sokkal jobban bírja.
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #54739 üzenetére
Nem akarok belevau, de az első részét szeritem kicsit túlreagáltad, ami a gyári-nem gyári dolgot illeti. A neten sok a baromság, sprintmonitor stb, ki tudja hogy érték el? LEhet h úgy mint alvaro, aki nagy mestere a hipermilerkedésnek.
Igen, nagy motort vettél, aminek van tömege, hozzá a 800-as blokk talán nem a legjobb választás, kompromisszumos, de melyik motor nem az? Nem várhatsz 600-asokka egyenlő fogyaszást sem.Túl kezes és kiszámítható?! Mióta is motorozol nagy motorral? Mióta is van meg ez a motor? Örülj ennek a tulajdonságnak, bár lehet, hogy csak a te csuklód nem elég hozzá. Épp mondtam a mostani hringes kör után, hogy azt hittem legalább egyenesben tudom uralni már a vas erejét, de még mindig meglep sokszor, amikor kigyorsításon beszitál a kormány és azon kapom magam, hogy azon küzdök le ne repüljek vagy féktávon a nyeregben tudjak maradni. Pedig mindig kezesnek ismertem ezt a motort az erejéhez képest, de ki lehet belőle hozni az állatot, csak úgy kell hajtani, és gyanítom még te sem tudod hol vannak a motorod határai. Mindanzonáltal én sem sajnálom beledönteni a 100-as benzint előtte/utána a kútnál. Azt se tudom most pályázás alatt mennyit fogyaszt (sokat). Haladáshoz kell a benzin, fogadd el. Amennyibe a PC meg a szarozás kerül, abból sokáig hajtgatod magasabb fordulaton több benzinnel.
Van aki a kezességet keresi, más a bolond érzést. A te motorod erre pont jó, ha rád jön az 5 perc, akkor fogod és széttekered vtec határ fölé, alatta meg kezes. Ne várd el, hogy egy motor megoldjon egy helyzetet úgy, hogy nem abban a tartományban dolgoztatod, ahol meg kell tudnia oldani. Nem értem miért akarsz te vigyorogni egy 800-as blokkal 6000 rpm alatt ilyen tömeggel. Elárulom, ezt még egy hayabusa sem adja meg neked, pedig van nem kevés köbcenti és teljesítmény előnye. Nem hinném, hogy a PC erre univerzálisan jó megoldás, általában pár lóerő és kis nyomaték nyerhető, de nem lesz rakéta, még sokkal jobban kihegyezett blokkoknál sem (gyári állapotban, most sportrendszer, egyéb módosítás nélkül). Értem én, hogy mindenki irogat ilyen jó olyan jó a PC, de láttál te teljesítménygörbét előtte-utána helyezetről? Mérés nélkül bárki azt ír amit akar, megy az önigazolás, hogy megérte kidobni x százezret. Ráadásul a leírásod szerint még sterilebb lett ("kisimult rezgések" stb - bár a rángatást nem igazán értem, fordulaton miért rángat vagy milyen rángatás).
Na, szóval szerintem pár helyen ellent mondasz magadnak...vélményem szerint inkább vegyél egy 1.2-est ahelyett, hoogy döntöd bele a pénzt, mert ezekért az extrákért itthon nem lehet plusz pénzt elkérni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Kap majd még tök fekete kisplexit is ha a Csótányt rendbe szedtem és el bírom adni. Annak az árából lesz feltáskázva, hátsó fék rendbe szedve, és kap egy Wayteq motoros navit is. Aztán hajrá, kimegyek vele a világból is!
szerk: egyébként tök röhej, még egyszer fekete motort nem akartam, aztán végül mégis az lett..
(#54749) -Mike-: Kifizettem az ár nagy részét, megírtuk az adásvételi szerződést, megkötöttem a biztosítást, megírtuk az üzlet részére a meghatalmazást az okmányirodai ügyintézésre is. Így áll jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #54730 üzenetére
Párdon,de ha van egy ilyen motorod és több napra el szeretnél menni túrázni,mondjuk van barátnő/feleség is akkor hogy/an oldod meg a ruha/cipő/esőruha/ stb szállítását? Sugók,dobozokkal. Ha meg ritkán mész nagyobb hosszabb távra akkor tank és szövet oldaltáska. Nem mindenki használja csak a kerületben vagy a garázsban középsztenderen a motort,sokak üzemszerűen mennek vele. Bizony ha picit igényesebb vagy/ok akkor veszek rá tankpadot/fóliát/bőrt,mert nem szeretném össze baxcsizni a fényezést. És ha lehet venni rá bukócsövet/gombát azt is felteszem rá,mert az első eldőlésnél/csúcsásznál már behozta/megért az árát. Lásd, Ring esés,de a haver vacsi új DL-je is megúszta egy váltó kar cserével ami elgörbült mert eldőlt a gép.
Bogyo:
Gratula,sok balesetmentes km-t vele! Akkor most reméljük kb 5-7évig nyugi lesz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Sorozatok
- Micro Four Thirds
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen