-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz bigdady #54524 üzenetére
1.Megveszed a motort
2.Netrisken vagy ahol akarsz kötsz biztosítást azonnal, mert minden napra büntit kapsz amire nincs biztosítás
3.Elviszed eredetvizsgára(előre foglalj időpontot)
4.Mehetsz az okmányirodába(ide is időpont)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Something_
őstag
Motormosas pipa: [link]
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #54550 üzenetére
Nem rugózok én ezen csak leírtam a tapasztalatomat mert esetleg másnak hasznos lehet. Ha több hozzászóláson keresztül lehet arról beszélni, hogy 1000 vagy 1500 Ft a pamut maszk meg hol, akkor szerintem ez is megér ennyit...
Haver is vett először csavarozottat (nem olyat, mint én, talán valami "MotoGP"-s) neki sem vált be, azon is barkácsoltak de jó az sem lett. Csak egy hajlított csődarab igen, de mégis ezt is el lehet cseszni. Amit te vettél az jó, örülj neki, akkor attól az eladótól konkrétan azt a típust meg szabad venni. Kínai csavarhúzóból is van aminek két csavar után szétmegy a feje, van ami meg évekig bírja. Bike Lift-et többször láttam 13k körül, nem mindig, de ki lehet fogni és az tuti jó. De aztán felőlem mindenki azt vesz, amit akarBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
V.Stryker
nagyúr
Elhoztam muszakira a mocit, BP. Vas Gereben NKH. Hogy itt milyen mutyi megy basszus es milyen lassú bürokratikus az egész... Borzalom.
3 ember volt elottem, mind vizsgara jott, 40 perc volt mire fizethettem es a vizsgasorra johettem. Itt még le se sz@rnak.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54552 üzenetére
Nekem az ilyenek után csak mocskosabb szokott lenni....
-
DonThomasino
veterán
válasz FIREBLADE78 #54454 üzenetére
Magánszemély de itt is hirdet, állítólag szegedi...
Daywalker: Nekem is gyanús azért érdeklődök van e
valakinek tapasztalata....Még mindig nem nyilatkozott senki
GS500 hoz gáz felvenni egy ilyet?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Doki16 #54555 üzenetére
Persze, simán átment. 4360 forint volt kereken. Igazából gyújtásra ugye a világítás megy, ezen kívül a fékpadon nézték meg és ennyi. Még az idexet sem....
Viszont még a gyári kipufogón is keresték az E betűt.
Rákérdeztem és ha a sportpukkancson van E betű, akkor ha nem nagyon hangos, akkor átmehet...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #54560 üzenetére
Eljött a gravírozók fénykora?
A Csótányom semelyik kipufogóján, semelyik lámpáján / indexén nincs E-jelzés, hiszen szigorúan japán belpiacos és öreg. Az első fényszórón is csak azóta, mióta egy Jawa 350-638 lámpáját hekkeltem rá. Műszakin átment, hiszen a honosításkor (2002-ben) is ilyen volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #54561 üzenetére
Ahogy én ott elnéztem, csak Mátyáson, Szent Istvánon és Deákon múlik, hogy mi megy át és mi nem.
A szemem előtt volt most olyan régebbi autó, amit trükköztek a károsanyag kibocsátáson, a fékpróbának meg négyszer futottak neki, mert a hátsóra mindig ott villogott k.rva nagyban a kijelzőn, hogy "Nem felelt meg".
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
válasz bigdady #54558 üzenetére
Oké, de a kereskedő valószínűleg (hacsak nem külföldről behozott motorokat árul) nem a saját nevével adja el, hanem bizományiban van, így eg biankó adásvételije van a valódi eladóval, ő csak közvetít. De kérdezz rá...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #54567 üzenetére
Nekem csak regisztrációs lapot küldött a rendszer, ilyen felelősséges nyilatkozatot nem.
-
Something_
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #54563 üzenetére
Volt olyan,hogy a Calibra be sem indult a mozaikba.. Szépen áttolták a vizsgabázison,természetesen átment. Az ilyen helyek teli vannak csókosokkal,hiába mész időre pénztár/vizsgára betesznek eléd jó pár kötsögöt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
bigdady
nagyúr
Ismerosom most meselte hogy megallitottak haromszor vizsgapapirral (jogsi úton) a yardok és ketto azt mondta rendben egy pedig hogy 50-300e ig terjedo buntetes jar miatta. De vegul Utobbi is mivel azt mondta ő is volt fiatal elengedte
Ettol en meg megvarom csak leirtam -
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #54560 üzenetére
Index nem kötelező a motorra Azért nem nézik
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #54552 üzenetére
Szódás vagy more?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #54576 üzenetére
Szep lenne
-
Daywalker
addikt
Aki ma jon ringre, annak mondom: a 49-es boxban vagyunk.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
[link] na itt elgurult az a bizonyos gyógyszer. Brutális technika.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pakriksz
őstag
válasz V.Stryker #54554 üzenetére
mindegyik nkh-nál mutyi megy, de az a kisebbik gond, a nagyobb a 80-as évek elején leragadt ügyintézés. Papír papír papír.
Én a mozaik utcában voltam. Begurulok a sorompóhoz, leszállok a motorról, (mert úgy van az ablak, hogy nem lehet csak úgy odaférni, mert meg kell kerülni a behajtott kaput), mondom a portásnéninek hogy tessék már beengedni. Nem, fizessem be a vizsgadíjat, és hozzam a behajtási engedélyt, most toljam vissza a motort a mögöttem lévő járdaszigetre, enyhe emelkedőn, miközben egy taxis mellém állt így megfordulni sem tudtam, csak hátrafelé tolni. (autósoknak ugyan ezt mondja, csak nekik ugye nincs járdasziget, parkoló tele, megállni tilos tábla alatt van hely, autós bemegy 5 percre, hogy befizessen, parkoló autók elől ugrik is elő a 2 közterület felügyelő, akik MINDIG ott posztolnak, és dobálják sorban a 10k-s birságokat az autókra).
Bemegyek fizetni, kérdezem kártyával lehet fizetni? Nem. Hát persze, és a vizsgadíj is ilyen szép kerek szám, hogy 4360, van kisebb pénzem? Nincs, kotrás a pénztárgépben. Kinyomtatnak egy papírt, visszamegyek a motorhoz, szájamban a papírral odatolom a sorompóhoz, beadom, lepecsételi, vissza, nyitja.
Beszélek az előttem lévő emberkével, kérdi a 15 autónyis sor végén_ Hát te hányra kaptál időpontot? Mondom 17:00-ra. Jééé ő is. Meg mindenki úgy 1 óra napozás után be is jutottunk a vizsgasorra, mérik a féket, majd mondják hogy nem eredeti a kormányom, hanem szélesebb, mondom ez nekem új, és akkor most mi van? Tanakodnak, na jó, jó lesz. Vizsgasoron is sokat kellett várakozni a fényképezésre, ott is minden papíron ment, kivéve a képek mert az számítógépen. Mondták hogy menjek be a jegyzőkönyvért vagy mi, vitték a papírt scannelték, nyomtattak újakat, laza 3/4 óra várakozás után szólítottak, és megkaptam a matricát. "Mindössze" 2.5 óra kellett ehhez.Az elején a sorban meg volt pár "szevaaasz géza/józsi/béla gyere csak előre" üdvözlés.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
PoLizei
aktív tag
Nafasza Hetekig eltarthat a kánikula
Lehet, hogy puha vagyok, de én ilyenkor inkább fájó szívvel kihagyom a motorozást. Mondjuk sok motorost nem látok az utakon sem, rendesen beöltözve meg tényleg csak elenyésző számban. Rövidgatya-póló nálam viszont nem játszikP*L****
-
Bogyó bá'
nagyúr
Mertem „nagyot álmodni”, és egy nap szabi beáldozásával elmentem Paksra, 2 motort is megnézni.
Az első: magyar rendszámos, vezetett szervízkönyves, 2005-ös évjáratú Suzuki GS500F érvényes műszakival: [link]
Második: kintről behozott, honosításra váró (+120k HUf mert nincs műszakija, és Pestre kell felvinni vizsgára, és 2 hét) Honda CB500 Givi túradobozzal: [link] A Honda valójában 2002-es gyártású, csak 2005-ben lett először forgalomba helyezve.Eddig az álom, ezután a valóság (sokat tanultam belőle, nem sajnálom, hogy potya út volt):
- a GS 500 a korához képest „szinte túl olcsó” volt, a valóságban is karc- és sérülésmentes, viszont a motorja garantáltan főtengelyes: fordulatonként dübben egy nagyot, plusz gázra szépen csörömpöl is. Ja, meg sz*r mindkét gumija.
- A CB 500-zal meg szépet eshettek valamikor (egyébként olasz eredetű), a bal villaszár egyengetve-köszörülve, a bal kormányhatároló letörve, a tank újrafestve. Az első féktárcsa bőven kopáshatár alatt (egy mm-es barázdákkal), a féken nincs betét, vason ment (!!!) a hátsó tárcsa éppen kopáshatáron (vittem digitális tolómérőt, sőt kompressziómérőt is, bár ez utóbbit elő sem vettem ). A gumik még jók, de 5 évesek, a láncszett totálkárosra nyúlva, feszes lánccal is egy szem magasságot el lehet emelni a hátsó lánckeréken. Mentem vele pár kört egy jó hosszú egyenes utcában, a motor és a váltó hibátlan, és megy mint a mérgezett egér. Legalább ilyet is próbáltam, a menettulajdonságai nagyon bejövősek. Sokkal könnyebb középsztenderre állítani, mint a Csótányomat, nem semmi!Szóval lesz még pár köröm, de sokat tanultam a mai napból.
Még egy tapasztalat: a BMW F650 CS ( a csőrös) élőben még sokkal rondább, mint képeken…Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
válasz Bogyó bá' #54583 üzenetére
Ezt a paksi motorboltot felejtsd el. Sokat állnak náluk a motorok eladásra várva, nyilván van valami oka. És kb a 90% minden külföldről behozott gép. Néha egy két jó vétel van náluk de azokat gyorsan el is viszik. Én ahogy észrevettem eléggé leharcolt példányok vannak náluk
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz PoLizei #54586 üzenetére
Nem, kocsiban már hallottam megfőzött főtengelycsapágyat. A szerelő is hümmögött valamit, hogy "kevés olaj lehet benne". Biztos bagóért számították be valami drága, külföldről behozott motorba, hogy így is megérte nekik megvenni.
(#54585) Doki16: a Honda meg a GS is csak pár napja van fenn (nincs egy hete). Egyébként van benn vagy harminc motor, de kettő-három kivételével mind honosításra vár, azt meg drágán csinálják (40k csak az "ügyintézés" díja, mindent tételesen felírtam)
(#54588) KubanitoS: biztosan nem használ neki, mert nyomaték van dögivel, kenés meg alig.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
KubanitoS
veterán
Véleményetek szerint probléma lehet abból, ha egy adott motorkerékpárt sokszor eléggé alacsony fordulaton használunk? Elsősorban nyilván városi használat esetén jelentkezik ez "probléma", ahol a gép sokszor 2-2500 körül forog látszólag problémamentesen, rángatás nélkül. Egy ezres túragépről van szó...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Xaels
félisten
válasz KubanitoS #54588 üzenetére
Attól függ milyen felépítésű a blokk. Ha soros4 hengeres arra azt mondják nem tesz jót, de egy V2-nél ez teljesen jó fordulat. Legalább is én így tudom, de nem vagyok szakember.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #54588 üzenetére
Érezni kell.
Bizonyos fokozatokban ha már elveszti a motor a "rugalmasságát" (nyomatékosabb, nagyobb ccm-es motornál ez nyilván egy nagyobb tartományt jelent), hallhatóan alacsony neki a fordulat, akkor inkább rakd vissza eggyel a sebességet. A nyíróerő károsabb, mint a fordulat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
pakriksz
őstag
válasz KubanitoS #54588 üzenetére
állandó sebességnél, síkon én 2000-3000 között hajtom az ER-5-öt, de emelkedő, és nagyobb gyorsításnál érdemes visszakapcsolni, mert megy akkor is, de hallani a hangján hogy nem arra való. Amúgy is szokták mondani, hogy nem a fordulatszám, hanem a nyomaték öl.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #54583 üzenetére
Elszabadult a pokol sracok, ugy latom. Frazisvihar soport vegig a topicon.
Gs 500 hoz tennek nehany dolgot hozza. Volt szerencsem olyan gs 500 hoz, aminek a fotengelycsapagy hezagat kimertem. Gyari adatok szerint cseres volt a fotengely, nagyon kopott volt. NEM lehet hallani.
Kimertem plastigauge-el, nem pedig a hasamra utok! Millo dolog adhat ki hangot. Ha akkorat log a hajtorud es a fotengely egy siklocsapagyas motorban, hogy csorompol, ott nincs mar olajnyomas alapjaraton! Es eg a nyomaslampa alapjaraton. Nem ertem honnan veszed ezeket.
Amit lehetett hallani viszont. Hengerfej hidegen. Uzemmeleg allapotban nem fuj ki, hidegen igen. Aztan vezerlesnel lancvezeto kopast egy kattogo hang kovette, de ennyi, amivel en talalkoztam.Egy kicsit zavar, h az, amit itt a topicban megbeszeles targya, az tulkepp falra hanyt borso, mindenki foggal-korommel ragaszkodik a sztereotipiakhoz, ami nem baj, de ezek a sztereotipiak nem tudomanyos eredetuek. Senki nem probalta meg ki magyaran, csak szimpla talalgatas.
Olvasom itt a nyiroeroket, alacsony fordulaton. Ezt sem probalta ki senki meg.
Illetve de! Alvaro a BMW vel. Szazezer km es futasteljesitmeny felett.
Mi a konkluzio? Art a motornak. Hat ez igen sracok
Annyit kellett volna valaszolni, hogy: nem tudjuk.
Es ennyi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #54597 üzenetére
1. Nem zöld, narancs
2. Csipkebokor vessző
3. tényleg nem adomELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54596 üzenetére
Valami mély, erősen kalapáló, dübögő hang alapjáraton és alacsonyabb fordulaton is. Olyasmi, mint amikor húsz éve a 120-as Skodrimból kiesett az olajleeresztő csavar, és szétmentek a főtengelycsapágyak. Gázt húzva meg még valami fémes hang is jött hozzá. Meg volt az "ellenpróba" is: a 13 évvel öregebb csutkakormányos GS-t is beindítottuk utána, annak hibátlan, gyönyörű hangja volt. Innentől kezdve nekem tök mindegy mi szólt, azért a motorért guriga taknyot sem adnék, nem hogy félmilliót. Ennyi, befejezhetjük.
A másik meg: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Marvel Snap
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ford topik
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest