-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz DonThomasino #7119 üzenetére
Szerintem agy és csukló kérdése a dolog.
Szóval miért ne?A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz DonThomasino #7122 üzenetére
Nem szívesen példálózok, mert kocamotorosnak tartom magam.
De én egy 750-es 100 lóerős 200kg feletti géppel kezdtem.
Az előnye hogy nem érzem hogy kinőttem volna. (és még marad egy darabig az biztos) Ha most kellene vennem kisebbet most sem vennék. Hátrányát nem igazán érzek, ha csak azt nem, hogy az alapokat és a kellő rutint talán könnyebb egy kisebb géppel elsajátítani.Anyagilag meg kisebb géppel sem biztos hogy jobban járnál.
mod:
Nem tudom, engem a supersport nem érdekelt, a fenti gépekről semmit nem tudok (se pro se kontra)
A sport-túra inkább vonz.
Innét a Yamaha Thundercat, Thunderace (egy ace-t még szeretnék ebben az életben), Honda VFR RC36 esetleg.De jó lenne tudni, mekkora összegből akarsz vásárolni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Djuree
félisten
válasz DonThomasino #7119 üzenetére
lehet, csak tudd kezelni a dolgot. a legtöbb embernek nem adnék kezdetben ilyen motort az mondjuk biztos, de vannak kivételek.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz DonThomasino #8020 üzenetére
szép bringa nagyon, teljesen jó motor kezdőnek, ahogy a cbf600 is.
nekem annyi nem tetszik benne mondjuk, hogy hiába festették le az elejét feketére, azért az az első villa meg fék elég olcsójános cucc.. már a most futó fézeren is ilyen van, a régi karbis fazer r1-ről származó féke kenterbe veri.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DonThomasino #8022 üzenetére
cbr600f
ez erősen teszkósított szupersport, szóval nem nevezném annak, de a legendás f4i utódjának igen. az pedig egy idomos ruhába öltöztetett mindenes volt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8020 üzenetére
Egyszer felultem erre a Diversionra. Megloktem az elejet allo helyzetben, es 4et lengett mire megallt a hintazas. Le is szalltam rola izibe
Tanulo motornak venni kell 5-600k-ert egy 2002es 600as fazert. Tonkretehetetlen, olcso, bukni nem lehet rajta. Egy zsir uj Diversion ha felborul van rajta 500e kar....
Persze ha nem szamit a penz akkor go
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8026 üzenetére
SV650S? 500e-től vannak millió fölöttig.
Nyomatékos, megbízható konstrukció. Jó a fogyasztása, a blokk szinte elnyűhetetlen.
A V2 nem hazudikCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8029 üzenetére
Sport túra.
Lehet vele száguldozni, lehet vele jókat túrázni, meg csak úgy céltalanul kanyarogni, lépésben haladni, városban szaladgálni. Nyomatékból megy, nem kell forgatni mint a sor4-eket.
A hangjuk pedig...Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8031 üzenetére
Hasonló.
Még ilyen az er6s is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz DonThomasino #8034 üzenetére
sokan túráznak 600-as meg 1000-res gépekkel, amivel én 3 km-t nem tudnék menni városban.
vannak papírformák, amivel próbálják bekategorizálni a motorokat, de ez szerintem teljesen rider-függő.
nekem elbírja a seggem minden téren a cbr600f-et (3 szezon, 30k km munkába, túrára, pályázni), de valaki ugyanerre használja az RR-t, míg mások egy transalp nyergében is kényelmetlenkednek...
rá kell seggelni, ki kell találni mi jön be neked. amit mások mondanak, az meg a saját véleményük az adott gépről.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8034 üzenetére
Ha fogalmad nincs milyen motor felelne meg neked, olyat vegyel ami olcso, es relativ konnyen tovabb adhato hasonlo aron. En az elso motoromat 3 honap utan lecsereltem, mert rajottem hogy mast akarok. Nem is buktam rajta sokat, de csak mert nem ujat vettem.
En sokat turaztam sportmotorral. [link] Teljesen hasznalhato. De nem puhapocsoknek valo. 2x farasztobb mint egy tura motor.Ha megtanultal jol ulni rajta, akkor nem fog soha fajni a csuklod, de faraszto ez teny. Mindennapokra is teljesen jo, de a magas sulypont miatt varosban nehezkes vele forglodni. Egy sportmotor versenypalyan erzi otthon magat, nem a kocsisorok kozt.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8038 üzenetére
Horvatorszag.
Szupersporban az a jo hogy kapsz egy motort oriasi tartalekokkal. A vaz a futomu es a fek kivalo, nagyon nagyon sokaig bosegesen eleg. Szilard utburkolaton legnagyobb biztonsag is szupersporttal lesz. A gond csak ott van hony brutalisan stabilak a sportmotorok. Teljesen atom stabil vegsebessegen is. Lapra dontod 160al es nem gond neki, erre van tervezve. Egy kezdo gyorsan elbizza magat egy ilyen motoron, aztan a hipp hopp megy a levesbe....
De pl csak meloba jarni eleg hulyeseg sportmotort venni. Nem igazan arra valo hogy 50el gurulassz vele a kocsik kozt... Persze hasznalhato, bp-en is rengeteget motoroztam sportmotorral, de egy alacsony sulypontu motor, vagy egy nagyobb robogo 30-60 kozotti temponal konnyebben hasznalhato.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8040 üzenetére
Ilyen szintű átmenet szerintem nincs.
Talán a már említett F4i, ami inkább sport, mint sport-túra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8040 üzenetére
Vannak jo atmeneti motorok csak dragak. Pl Ducati Multistrada. EZ eleg jo mindenes. Csak egy vagyon Vagy pl egy Aprilia Tuono, ami valojaban egy kenyelmesitett naked sportmotor.
Sokszor a sportturak azok inkabb tura motorok. Nyulos vaz/lengovilla, kenyelemre hangolt gyegebb minosegu futomu, fogyasztasra es nyomatekra hangolt blokk, alacsony ar. Iyesmik ezek. Kicsit sportosabb ulespozicio, meg sportos design es ra van fogva hogy sporttura
Kerdes mi neked a hobbimotor. Ha csak ugy raulesz es gurulaszol, meg tura. Akkor egy alap japan naked bike is boven eleg. Ha koridot akarsz hajkuraszni a ringeken, akkor mar nem annyira
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz DonThomasino #8022 üzenetére
Van másnak is hasonló. Új vagy használt?
Régi vagy új CBR600F vagy még túrásabbnak CBF
Kawasakinál ER6F
Suzukinál most nem tudom, hogy mi megy ezen a téren (Gladius csupasz), régen GSX, ill. kezdőmotornak és sportosnak álcázott túramotornak GS500.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8053 üzenetére
Ebben van átmenet, ez kell neked.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8055 üzenetére
Olcsón GSX750F? Túrás, kényelmes, lehet vele repeszteni, viszont városba nem éppen baráti a súlya.
Szerintem eléggé necces amire te vágysz. Kell városba is, túrázni is, menjen is, kényelmes is legyen, meg nézzen is ki valahogy.
Kb. nakedek ilyenek, illetve a fél naked gépek.
Városba supermoto lenne igazi, túrázni túragép, száguldozni meg szupersport.
1 gép jut hirtelen az eszembe, de azt már említették: Multistrada.Nekem SV650S-em van. Mindenhol jól szerepel, bár városba nekem még így is túl sportos (vagy csak a csuklóm az )
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8057 üzenetére
Városban ez se lesz az igazi.
Városba+kirándulgatni egy yamaha XT660 is megfelelő lehet, bár ez teljesen más mint amiket eddig nézegettél.
Nakedekbe egyáltalán nem gondolkozol?Az ülés és kormánypozíciójuk ideális szinte minden használatra, amiket eddig említettél, bár a menetszél miatt le kell mondani a huzamosabb nagy sebességgel történő haladásról.( Kb 130 a hosszútávon vállalható utazási tempó velük.)[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8064 üzenetére
Nem. Az XT-től függetlenül említettem a naked-eket.
Naked=csupasz. Burkolat nélküli motor. Pl képzelj el egy gyorsaságit, amiről minden burkolatot lekapsz, és a kormányt lecseréled egy magasabb kényelmesebb kivitelre.
Pl.: Hornet, bandit, sv650n, Z750, Er5....Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TayRol
veterán
válasz DonThomasino #8418 üzenetére
kezdő motornak tökéletes! sor2-es, nyomatékos, jo kis motor.
-
Paul119
addikt
válasz DonThomasino #8422 üzenetére
hasznaltauto.hu pl
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
Paul119
addikt
válasz DonThomasino #8424 üzenetére
és mire vadászol konkrétan?
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
Paul119
addikt
válasz DonThomasino #8426 üzenetére
nálam ő az [link]
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
-
KubanitoS
veterán
válasz DonThomasino #8426 üzenetére
Azt keresheted, ez a friss, 2012-es modell.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8418 üzenetére
Jaja, nagyon cool, jó választás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8440 üzenetére
Volt már korábban is téma, szerintem annyival nem olcsóbb, h megérje.
Sőt, néztem a mobile.de-n még az F4i-ket, majdnem hogy drágábban árulták kint, mint itthon. S, erre még rájön ugye a forg.helyezés, reg.adó költsége, plusz az uti költség is és az esély, h feleslegesen mentél ki.Max. jó vételnek enyhén sérült motort tudok elképzelni kintről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz DonThomasino #8440 üzenetére
szvsz nem. itthon is annyi az elado használt motor hogy ki lehet fogni jo allapotut es meg az alku is belefér.
-
doc
nagyúr
válasz DonThomasino #8444 üzenetére
guglizz ra, van egy csomo kalkulator
nyilvan erosen fugg pl. kobcentitol -
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8444 üzenetére
Fejből most én sem mondom meg, keress rá.
..meg eleve sok új motor ára már azzal együtt értendő, illetve a reg.adók úgy tudom most valamelyest csökkentek. De, tippem szerint egy átlagos 600-asra minden költség + 120-130k tuti van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8447 üzenetére
A Kawa-nál mi a sport/naked kategória? Az ER-6F? Mert, a sor 2 miatt ez inkább túra-sport.
Sport-túra inkább egy CBR-F."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz DonThomasino #8447 üzenetére
ők valószínű a z750/z1000-et pozíconálják oda szoval igen.
sporttúra az lehet akár az er6n/f illetve a z1000sx. -
TayRol
veterán
válasz DonThomasino #8450 üzenetére
na még ezt sem láttam. a ninja 1000 pedig a z1000sx.
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8450 üzenetére
Hjah, amcsiknak az kell.
Európában meg gondolom nem merik rákamuzni a sor 2-re a Ninja márkanevet.
A kategória miatt nekem az ER-6F szimpatikusabb, de hát kinek mi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8540 üzenetére
Eddig nem ER-6F-ről volt szó?
..ez szerintem max csajoknak jó első motornak, más részből szerintem irreálisan drága.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz DonThomasino #8540 üzenetére
Jónak jó lehet, csak gyorsan ki fogod nőni(1 szezont jósolok)
CBF600?-= No way back from Here =-
-
stifi
senior tag
válasz DonThomasino #8540 üzenetére
szerintem meg tök jó lehet első motornak, még az is lehet hogy meg fogod tartani.
én például szívesen megtartottam volna a 250-esem, de fiatalabbat akartam (olyanok ezek mint a nők), és hetekig más 250-esben gondolkodtam. végül csak azért vettem 600-ast, mert ugyanannyi volt mint a 250-es amit kinéztem, a kis ninja akkor meg még túl drága volt...én a kawának adnék egy nagy piros pontot, kicsit túlárazott és sokba kerül ha ezzel elnyalsz, de szerintem nagyon jópofa kismotor, első motornak pedig több mint jó választás.. lehet kinövöd, de lehet sosem akarsz majd nagyobbat venni.. ha beéred ennyi köbcentivel kezdésnek, kevesebbet kockáztatsz mintha kapásból nagymotort veszel szerintem.. max majd lecseréled..
ha egyből drága nagymotort veszel többet bukhatsz rajta (fenntartás, esetleges sérülés, fogyasztás), főleg ha mégsem olyan stílust választasz amit később megszeretsz...
a 250-es ninja egy király motor szerintem.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz DonThomasino #8545 üzenetére
ha így érzed megfelelőnek, semmi gond!
kezdj csak 250-essel, első lépcsőnek kiváló lesz,
azmeg hogy nehezebb rajta túladni... mire eladod akkor is lesz
biztos kezdő rájder aki 250-esell szeretne indítani...-= No way back from Here =-
-
Djuree
félisten
válasz DonThomasino #9022 üzenetére
mert a motorosok egy nagy család amúgy nem mindenki integet. van aki pl. nem szereti a csoppereseket, és van aki a sportgépeseket nem szereti. én intek mindenkinek, azért a horgász simsonos nagyapóknak nem
ma beállok a kúthoz, ott volt egy 2008-as fézeres gyerek, jót dumáltunk azt hitte ezres gépem van, olyan kicsi az a 2008-as fézer[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #9022 üzenetére
Kérdés megválaszolva.
Remélem nem indul egy újabb flame hullám a kérdésből, h baromság, másra koncentrálok, ne integessenek, stb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
válasz DonThomasino #9022 üzenetére
Pont azért amiért a traktorosok is.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #9027 üzenetére
Mert, a Simson egy segédmotorkerékpár.
Az intés első sorban a motorozás élvezetéből, szabadságérzetéből fakad, jellemzően nagyobb ccm-es gépet használóknál megfigyelhető.
A papinál ez meg közlekedési forma, amivel elmegy kenyérért, horgászni, és kocsmázni. Mit sem tud az egészről, és ha tudná is leszarná.Változó, osztrákoknál elég sokat jártam/tunk, ott nagyon ritkán intettek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KubanitoS
veterán
válasz DonThomasino #9030 üzenetére
Egy kicsit olvass vissza, volt itt egy elég komoly társalgás arról, hogy egy nagy robogó motornak minősíthető-e.
Egyébként a kérdésedre a válasz: nem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #9030 üzenetére
Ez is változó, 50-es, út szélén tötymörgő robogónak szinte biztosan nem. Nekem 500-as Nexus-szal 9/10 intett, a 180-assal 4/10 int.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #9107 üzenetére
Nem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ALI_G
veterán
válasz DonThomasino #9107 üzenetére
Én azt mondanám, hogy hasonló Neten nincs fent?
Nekem egy könyvben volt A és B kategória, a végére egy fejezetbe összeszedték a különbségeket és a kiegészítéseket.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz DonThomasino #9107 üzenetére
Én olyan könyvből tanultam, amiben benne voltak a kérdések minden kategóriára...csak a műszaki rész volt más, illetve voltak olyan kérdések, amik csak egyes kategóriákra vonatkoztak, de ezeket külön jelölték.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #9125 üzenetére
Te szedsz valamit?
H adnának már két jogsit..., minden megszerzett új kategória esetén bevonják a régit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz DonThomasino #9378 üzenetére
számold ki online kalkulátoron
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #9378 üzenetére
Biztosan, de valamikor el kell kezdeni fizetni a kötelezőt, mert örökkön örökké nem lehet minden vater nevén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz DonThomasino #9381 üzenetére
motort K&H-nal kell biztositani, erosen ketlem hogy barhol mashol annal olcsobbat kapnal, akarmilyen kedvezmenyed is van
attol meg hogy mas nevere irod, nem lesz jelentosen kisebb az osszeg, evi 1-2 ezerert felesleges szenvedni
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok