-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Olyat kérsz amire senki nem tud neked választ adni. Mindenki másképp használja a motorját, másmilyenek a motorok is. Ha azt mondom, hogy a léghűtéses 650-esem elmegy 5l-el városban az neked nem lesz használható, ahogy az sem, ha azt mondom 250kg-os létére 3-4 szezont kibír rajta egy gumi. Mert mit értek szezon alatt? Valakinek csak koratavasztól őszig, van akinek egész évben szezon van, de ez lehet 2000km vagy 12000km... Olajcsere, olajszűrő, légszűrő, izzók és ki tudja még mik jöhetnek közbe. 1 borulás után indexek, tükör. Bovden, km óra spirál...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54350 üzenetére
Balesetnél lehet belőle gond, akár Te okoztad, akár téged csaptak el.
A váltót tényleg sokat kell nyomkodni, de azért magasabb az élményfaktor, mint egy robogón, ahol végig hallgathatod indulástól az egyen-zümmögését. No, meg megtanul így motorozni az ember, a robogón annyira nem. Ja, és ezerszer kényelmesebb/jobban motorozható a normál motor, mint egy robogó. A robogónak egy óriási előnyét látom személy szerint, hogy arra kb. bármilyen ruhában rá lehet ülni (előbb ér le a motor, mint Te), míg egy rendes motornál még rövid utakra is sokkal jobban oda kell figyelni.
(#54352) ryori: Egyszeri költségre nagyobb beruházás (motor+védőfelszerelések) de utána fenntartani már olcsóbb szerintem egy ilyen 125-öst, mint egy régi/olcsó autót.
-
ryori
senior tag
Lenne itt Herend>Veszprém -et összekötő 8as főút, ez az egyetlen módja hogy Veszprémbe menjek ha nem akarok zircnek menni Hogy is vannak ezek a törvények, az 50es sportmotorral rá lehet hajtani? mert ha igen, kaptam egy jó ajánlatot egy 50es (Yamaha TZR50)-re.
[ Szerkesztve ]
-
ryori
senior tag
válasz Genesistibi #54355 üzenetére
Viszont még egy olyan kérdés, hogy milyen sisakot éri meg venni? pénzügyi tervezés céljából kérdezem, körülbellül mennyire lenne szükségem. néztem 30ért is 80ért is. de igazából még nem használtam sisakot, félek hogy zavarja a látást, ilyenek. grafikailag mindegy milyen, inkább sima, mert matricáztatnám egy grafikával.
Vagy ezt így pontosan nem tudni hogy melyik jó így elsőre? próbálgatni kellene? kinek mi vállt be mikor kezdte? -
Xaels
félisten
Jó vissza van minősítve egyelőre, de mit csinálsz ha visszaminősítik Autóúttá...
Siaskhoz meg próbálni kell. Bár 125-re nem lesz annyira jellemző a nagy szélzaj. Próbálgass. A Pinlock szerintem alap, mert hidegebb időben és esőben sem párásodik. A napszemüvegre is sokan esküsznek, én nem tudok benne vezetni, mert zavar de ezt te neked kell tudnod kell-e vagy veszel színezett plexit külön.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
ryori
senior tag
Szemüveges vagyok, így kizárva. amennyiért vennék sötétülős szemcsit, inkább színezett plexi ha tényleg zavar majd. Egyik ismerősöm lebeszél a 125ről, hogy elvileg az 50cc nek jobb a hangja, nem tudom..
125ösnek elvileg szerinte olyan a hangja mint a fűnyírónak, nem motoros, 50esnek rendes.Holnap meghallgatom egy motorosboltban, meglátjuk. de tényleg a visszaminősítés, meg ugye autó felesleges egy jó darabig. marad 125. ha már ott vagyok próbálgatom sisakokat is
-
Bogyó bá'
nagyúr
Bocs hogy belevau, egy kis saját tapasztalat: szintén szemüveges vagyok, 20 éve fényre sötétedő üvegem van. Bukó alatt sz*rt sem ér, mert a sima plexi is kiszűri az UV-fényt, amitől a szemüvegnek sötétednie kellene. A mostani (olcsó, Kappa KV4 Jade) sisakomban szerencsére van lehajtható beépített "napszemüveg", ráadásul a rendes szemüveg viselését sem gátolja. Ez nagyban függhet a bukó kialakításától és az ember fejformájától, így csak a személyes próba lehet a megoldás (ami nélkül amúgy is necces sisakot venni). Szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
Jobb a hangja az 50-esnek ez érv Azon a szakaszon amit említettél 110-es tábla van úgy rémlik. Hát ha te ott szeretnél 40-el szüttyögni a kamionok, tehergépkocsik mellett akkor hajrá...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem arra gondoltam, hanem a CBR valahogy olyan kelletlenül veszi a fordulatot, az enyém meg "szeret forogni". (Nem is lehet vele máshogy motorozni, mert a nyomatékcsúcs és a max fordulat szinte egybe esnek, alatta meg a nagy semmi, szóval muszáj pörgetnem ész nélkül, ha haladni is akarok)
(#54367) HSM: Csótány szárazon 114 kg, olajjal-benzinnel 124. Én meg 85 körül...
szerk2: tuti, mert 95 körül vége van, mint a botnak...
szerk3: sőt a láncáttételem is rövidebb, mert a gyárival az 5. fokozat csak sík úton sebesség megtartására volt alkalmas, másra nem.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #54350 üzenetére
Egyetértek. 125-ös CBR két hétvégére jó, h megtanuljon az ember váltatni. Kezdőmotornak én minimum egy sor 2-es 500-ast vennék, sőt..
54366 ryori
Ez óriási fake. Az 1 hengernek a büdös életben nem lesz ilyen hangja, semmilyen spordobtól, sehogy. 125 ccm-nek meg pláne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #54281 üzenetére
Jó kör lesz. Hallstat-on kívül a többin már voltam, nekem a nockalm tetszett a legjobban.
Most elmegyünk stelvio-, timmelsjoch, dachstein, canazei, mittelberg.
Stelvio-ra nagyon kíváncsi vagyok...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
baboss
őstag
Köszönöm.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54369 üzenetére
Nyilván sokkal nagyobb az élvezet faktora, csak sor2 500-at nem vezethetsz A1-el, és a fenntartási költségei is magasabbak.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz baboss #54371 üzenetére
Igazán nincs mit.
(Én igyekszem kimászni belőle azonnal, és nem belemenni újra, inkább a döcögős szélen megyek mintsem a nyomvályúban. De ez én vagyok. A hosszirányban felmart izén sem vagyok hajlandó motorozni, mert eltaknyolnék seperc alatt.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #54373 üzenetére
Nappal nincs gond,mert észre lehet venni,de este mire észreveszem már benne is vagyok.Amikor jöttem este haza volt egy 10 km-es útszakasz ami nagyon nyomvályús volt.90-el mentem bele és igencsak megdobta a motort amikor be és kijöttem belőle.Vissza is vettem 70-re a sebességet,és gubbasztottam a szemem,hogy időben észrevegyem a következő nyomvályút.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #54368 üzenetére
Pedig a cbr ek meg az ybr ek ilyenek. Baromi lustak lesznek 7000 tol, semmi ertelme odaig elmenni sem.
Neked valoszinuleg mas vezerlesed van, nagyobb szeleposszenyitassal, ezert szeret forogni. Meg is van az ara. Ertem en, hogy elmennek ezek a lagymatag 125 osok millio km t, de tenyleg postazason kivul masra nem tudom elkepzelni.
Csak emiatt szeretem jobban a robogokat ebben a szegmensben. Volt szerencsem ybr125 hoz, illetve egy 150 ccm es "tuning" R125 hoz. Hat kiabrandito volt meg a malossi kit is. Az biztos, ha tuningolnek, en a veztengelyekhez nyulnek, nem a kobcentihez...
Ami meg feltunt, hogy mikozben mentem vele, azt ereztem, h nem rossz, nem rossz, egesz dinamikus, mennyivel megyek? 70? Lenezek 40!
Hat inkabb robogo. Legalabbis nekem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54375 üzenetére
Az YBR-t tudom milyen kelletlen (azon tanultam anno), de a CBR-ről azt gondoltam, hogy nem csak a műanyag idomok meg a Repsol-festés miatt sportos, hanem van benne legalább egy picike boogie-faktor mutatóba. Ezért is csalódtam.
(Az enyémet a kanyargós szerpentineken le-fel egyaránt "jó érzés" "szétgyilkolni", még így megfáradtan is maximálisan partner benne a kis gép. Qrva sokat kell a váltón szteppelni, de megéri! Ehhez képest meglepő a szoftcsopper kaszni, meg a rosszindulatú (de szétüthetetlen9 futómű)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz baboss #54374 üzenetére
Ha este mire észreveszed és benne is vagy akkor rosszul választottad meg a sebességet. Egyébként a legjobb tényleg az amit tehetsz, hogy mérsékeled a sebességed és ha tudsz kimászol belőle valamerre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #54293 üzenetére
Idén direkt figyeltem, nagyon eltűntek az utakról a literes sportmotorok. Alig látni egy-kettőt. Különféle 900-asokból látni azért elég sokat, de újabb ezresek alig. Inkább nakedekből van rengeteg, meg különféle túrákból. Persze ha elmegy az ember egy pályanapra, ott azért "koncentrálódik" a sportmotoros társadalom, de az utcán arányaiban nem nagyon vannak jelen. Legalább is felénk.
Egyszer majd talán én is szeretnék egy 1000-est, amíg még beleférnek ilyen dolgok a keretbe (nincs család) de nagyrészt utcára. SC59-et, mi mást Bár észérvekkel eddig nem nagyon tudtam magam meggyőzni, hogy van értelme a cserének de ez ilyen hobbi Igazából úgy vettem észre, hogy a 600-zal sem nagyon sz@rakodnak, csak egy-két majom Audis meg BMW-s szokott arcoskodni, de azok meg hadd menjenek, nem versenypálya a közút, én nem csinálok abból lelkiismereti kérdést, ha valaki megelőz.Hadd találjam ki, RSV-lesz, ha egyszer lesz
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
baboss
őstag
Amerre már jártam ott ismerem a helyeket hol vannak,de egy ismeretlen úton kiszámíthatatlan.Tök egyenes út megyek 90-el és egyszer csak már ott is van.
15 év után nemrég ültem vissza motorra.
A sebesség sokkal gyorsabbak tűnik mint a kocsiban.
Féktávot sokkal nagyobbat hagyok mint ha kocsival mennék.
A tükröt többször használom mint a kocsiban.
Előzésnél nem szoktam nagy sebesség különbözetet alkalmazni.
Útkereszteződésben sokkal figyelmesebb vagyok,még ha nekem is van elsőbbségem.
Szóval összességében sokkal nagyobb figyelmet kíván a motorozás mint egy gépkocsi vezetés. -
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #54370 üzenetére
A Tiétek sem lesz rossz ahogy olvasom. Stelvio-ra (nem voltam még) azt mondják látványra szép,viszont 1-2-1 fék,1-2-1 fék,szóval nem annyira motoros barát. Csak az idő legyen jó. Glockneren 2hete fent egy ismi lent 30c fent 6c volt.
Aug.20-ra vennem kell új hátsó gumit. Fogyóban a PR4, 11eKm van benne,kopásjelző ~2mm van,nem akarok szöveten bírsággal hazajönni,sajna azt a kinti 2ekm-t már nem fogja kibírni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #54381 üzenetére
Glockner az ilyen, mikor mi voltunk akkor is 6 fok volt fent, pedig nagyon jó idő volt, lent biztos volt 25 fok.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #54376 üzenetére
Ha mas lenne a vezerlese, akkor hamarabb szethullana, es loeroben is tobb lenne.
Mivel a cbx 125 el azonos az eroforrasod, ezert a viszonylag magas kompresszioviszonyt es a vezerlest is ugyhagytak, ami tenyleg sportos. Nem ugy, mint manapsag, de tegyuk hozza, sokkal szigorubb a karosanyag kibocsatas, stb, amit manapsag teljesiteni kell ezeknek a blokkoknak.
A tiedben se katalizator nincs, se semmi.
Megis mitol lenne jobb barmelyik kiskobos 4T, ha papiron mind ugyanannyi loero? Mitol kellene jobban gyorsulnia?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
-ok, akkor ellenkezzél, ahogy szoktál. Rommá törik egy motor, kit érdekel ki volt-e nyitva vagy sem? Senkit. Miért érdekelne? És kit? Van itt fórumos akinek papíron 1.3s kadettben 2.0 gsi motor volt, balesetezett, senki sem sem nézett mi van a motorház alatt. Pedig ott aztán kompletten minden ki volt cserélve, hozzá nem értő is látta, hogy nem az a motor van benne.
A többivel sem értek egyet...lehet h neked volt 50-es robogód, de már a 125 is más világ. Ezt úgy mondom, hogy nekem van robogó meg motor is. Kényelemről vitatkozni baromság, ahágy motor annyi féle üléspozíció (egyáltalán milyen robogóról beszélünk, kis kérek, nagy kerék? mert egy 50-es honda lead nem ugyanaz, mint pl. egy liberty vagy egy majesty...). És épp az automata jó benne, hogy míg te játszadozol a szar honda váltójával, addig 20x elment a csúcsnyomatékon járatott robogó...
Megtanul motorozni? Erre csak azt tudom mondani, hogy menj ki kecsóra és majd megmutatják neked a robogósok, hogy kell motorozni, pislogni fogsz...
"kb. bármilyen ruhában rá lehet ülni (előbb ér le a motor, mint Te), míg egy rendes motornál még rövid utakra is sokkal jobban oda kell figyelni."
Ezt válaszra sem méltatom.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54384 üzenetére
Nem is a jobban gyorsulás, csak annak az érzete. Amolyan boogie-faktor - ahogy Te mondtad - addig, amíg le nem nézel a km-órára. A mostani erdélyi gurigán a kisVara (XL125V) ment elöl, ő a szerpentineket 3-4 ben abszolválta, úgy percenkénti váltásokkal. Én meg 2-5 között minden, 2 másodpercenkénti szteppeléssel. Néha 100m-re lemaradtam tőle, néha meg röhögve megelőztem, ha jól kaptam el a ritmust. Ő unta a kanyargászást, én minden pillanatát élveztem, ugyanakkora (nagyon csekély) átlagsebesség mellett.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #54386 üzenetére
A boogie nyolcadliterben a 2T nel van. De ott aztan tenyleg. Ha nem lenne porckorongserved odaadnam az RS t es kinyilna a vilag neked. Egy kicsit atrendezodnenek benned a dolgok.
Sajnos ugyanazt a blokkot raktak az aprilia Red Rose ba, azt kiprobalhatod gerincproblemak nelkul, mivel az egy 2T cruiserNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #54385 üzenetére
"... Kényelemről vitatkozni baromság, ahágy motor annyi féle üléspozíció..."
Ez így igaz: nekem kinézetre a csopperek jöttek be , de miután felülhettem a Keeway Supershadow 250-re, és nagy álmomra, egy Virago535-re, úgy döntöttem, hogy soha a büdös életben nem veszek csoppert: a gerincporcsérvemmel 5 percig nem tudnék megmaradni abban a testhelyzetben (pont a legrosszabb helyen terhelődik a gerincem). Így esett ki a Hyosung GV250 Aquila is. (Pedig az nekem elég volna a 27-29 LE-jével, ráadásul pörgős mint állat, lehet kenni a száját, anélkül hogy megszegnéd a KRESZ-t.
(#54387) persuader: nekem ülés szempontjából sem a hasalós, sem az előretolt lábtartós (csopper) nem válik be, csak a klasszikus naked. Magas kormány, de alattam legyen a lábam, nem előttem. Nagyon jó ülni a (z újabb. túrakormányos) GS-en is, az SV-n is, meg a tanuló motor Gladiuson is, bár nem gondoltam volna. A Csótányomban is az a jó, hogy nincs túlzottan előre tolva a lábtartója, a látványos "ökörszarvas" kormányt meg nem véletlenül cseréltem le egy ETZ-re a télen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz baboss #54380 üzenetére
Éjszaka nem szabad abba a hibába esni, hogy ismerem ezt az utat akkor mehetek nyugodtan. Alapvetően olyan sebességgel menj, hogy a rendesen belátható úton meg tudj állni, ha ez 50 akkor 50. Nem tudhatod mikor hordott fel egy teherautó vagy traktor valami kellemetlen dolgot az útra, a vadakról nem is beszélve. A nyúlak a legidiótábbak simán alád szalad... Este az aszfalt és a gumi is hidegebb, nem tapad olyan jól. Múltkor hajnali 1 körül indultam haza Megyerről. 90 helyett 60-70-el, kanyarokban néha még kevesebbel is. Jött néha 1 autó azt elengedtem. Ha elfáradsz vagy áthűlsz állj meg pihenni ahol tudsz, hogy a reflexeid a lehető legjobbak maradjanak. A motorozás már csak ilyen, egész embert kíván, este meg kifejezetten.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54385 üzenetére
Nem kell rommá törni, elég ha csak pár idomot levernek rajta, és mondjuk nem akar a károkozó biztosítója fizetni. Aztán hopp, észreveszik, hogy valami nem stimmmel és meg is van a baj.... Abból nem szabad kiindulni, hogy itt egy fórumosnak oltári nagy mákja volt....
Piaggio NRG 50 MC3-as, nagytestű robeszom volt, vízhűtéses blokkos, 13"-os kerekekkel. Borzalmas rossz úton. Ott nem tudsz lazán a tankba kapaszkodni, vagy kiállni a rázósabb részekre. Amit a nagymotoron meg sem érzek, a robeszon majd leverte a vesémet. A legkevésbé sem vágyok rá vissza. A Vario hangjától is falnak megyek, 10km/h-tól amíg megy ugyanaz a monoton fix fordulatú üvöltés.
Ismerem a kecsós legendákat a robogósokról, remélem egyszer sikerül menjek egyet velük. Sajnos nekem nincs bőrruhám (és egy ideig nem is nagyon lesz rá keret), amivel a legtöbb pályáról élből kizártam magam. Pedig marha szívesen meghajtanám a vasat, leginkább a hungaroringen.
"Ezt válaszra sem méltatom."
Méltatod vagy sem, saját tapasztalat. Az eddig egyetlen alkalom, amikor elfektettem a motort, az a robogómmal esett meg (hirtelen kellett pár útra kóválygott részeg miatt fékezni, és valamin elment az első kerék a motor alól, amit a hidegben/esőben esélyem sem volt megfogni), szóval nagyjából 30-40km/h-val elfektetve a robogót még a ruhámnak sem lett SEMMI baja, pedig csak egy sima "műanyag" széldzseki és sima vastag farmernadrág volt rajtam a kesztyű mellett. Persze, a fékkarom golyócskájának a fele, meg a hátsó idomon egy tenyérnyi rész az aszfalton maradt, de belőlem semmi, 0, zéró. Ugyanez tetszőleges rendes motoron úgy néz ki, hogy nem a fékkar és idom kezd kopni, hanem te és jó esetben a rajtad lévő protektorok. Erről beszéltem.Tudom, hogy egy ideális világ ideális embere mindig full protektorban megy a sarki közértbe is, ugyanakkor ha a kétkerekű a közlekedési eszközöd és nem csak hobbicélú, akkor bizony megesik, hogy nem tudsz nyakig protektorban menni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54385 üzenetére
Közben rájöttem, lehet azért háborodtál fel, mert úgy értetted, hogy azt írom, robogóra nem kell védőruha... Nem, nem úgy értettem (értsd jól, ugye? ), hanem alkalomadtán ha úgy hozza az élet, hogy egy rövid útra rá kell ülni valami nem pont arra alkalmas ruhában, a robogón viszonylag kis kockázattal megtehető egy nagymotorhoz képest. Ha pl. elegáns ruhában kell elmenni egy nem túl távoli helyre. Azért a kesztyű, hosszú nadrág, hosszú ujjú felső és zárt cípő robogón is alap szvsz.
Arra akartam célozni, hogy lényegesen kisebb védelemmel is el lehet menni robogóval kis sebességű és távolságú utakra, alkalomszerűen ha a szükség úgy hozza, míg rendes nagy motorral ez ha lehetséges is egyáltalán, csak igen nagy felelőtlen kockáztatással. -
HSM
félisten
válasz Something_ #54393 üzenetére
100%-ra jön ki nálam a statisztika. Tény, hogy aggasztóan kicsi a minta.
A lényeg, hogy a városi tempó alapból nem túl nagy, és ha esel, a robogóval csomót tudsz tompítani, míg nagymotornál akármit csinálsz, Te leszel a csúszó felület. Nem beszélve arról, ha pl. megfelelő lábbeli/térd/boka/lábvédő nélkül mondjuk rádborul esés közben, és végigdarál az aszfalton 150-200kg... Az egyből borzalmas csúnya sérülés lehet sebességtől függetlenül, míg robogón eléggé védett a lábad, hogy szabad tere van.
Félreértés ne legyen, senkinek nem ajánlom, hogy a legdurvább, teljes védőfelszerelés nélkül akár egy métert is menjen, sőt, motorozni veszélyes, sőt halálos is lehet. Az előbbiek csak a személyes véleményem voltak, én hogy látom a témát. Magam is mindig beöltözöm, amennyire csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Ahogy az is 100% statisztika, hogy minden robogo kenyelmetlen, mert neked az volt...pontosabban az az egy ami volt.
Hat van baj...
Meg azert egy sv-gladius akarmit ne hasonlitsunk egy meg inkabb nulla futomuves cbr125-hoz (mert ugye errol volt szo, nem mas motorrol). Az egy bicikli...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Yoshida #54396 üzenetére
Így van...meg van az a fickó sportmotoron, aki városban elesett rendes nagymotorral (ZXR1200 tán?) a HÉV síneken valami gyök kettő tempóval és újra kellet tanulni járni, beszélni, enni, írni stb...többről van szó, mint a lábról. Ahány esés, annyi féle kimenet lehet.
Egyébként HSM, Kecsóra nem kell bőrruha, szóval ez ne tartson vissza.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #54397 üzenetére
Errol jut eszembe - vagyis az extrem esesek peldajarol - most voltunk vasarolni egy ttr -t, egy sracnal. Azert adja el, mert murvas forduloban elcsuszott 20 al. Szep hosszu vagas a laban, es nagyon bicegett, pedig mar reg volt a baleset.
Elkepzelni nem tudom, hogy sikerult neki. Elmeletileg a kormany torte el a labat, a protektor utan kozvetlen! Amig volt protektor, ott minden oke, ahova nem jutott, ott tort el. Na az milyen?
En ezt nem tudom hova rakni. A srac egyebkent tapasztalt motoros volt.Ettol fuggetlenul, robogon en nem oltozok be, mert ez a lenyege a robogonak, hogy felpattanok, be sem melegitem megyek oda, ahova kell. Nem azt mondom, hogy igy kozlekedjen mindenki, estem igy nem egyszer, rovidnadragban, stb, de vagyok en eleget boroveralban, semmi szabadsag nincs igy a robogozasban szamomra. Labszaram is ennek megfeleloen nez ki, de nekem ez a robogozas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #54398 üzenetére
Persze, de lássuk, ezek a végletek, és erre írtam, hogy minden eset más. Olyat is ismerek, akinek a felkarja tört el szkander közben, pedig nem profi ellen ment
A beeöltözés megint két véglet, hogy strandpapucs meg bőroveráll. Lehet egy jó motor farmert venni, az is több mint a susogós vagy a fürdőnardág, vagy egy nyári Cordura. Megjegyzem, én is csak egyszer mentem full felszerelésben robogón, mert akkor hidegebb volt, de a kabátot mindig felveszem, vastag nadrág, kesztyű, és van h csizmát is húzok. Szóval igen, én is lengébben öltözök. De épp arról volt szó, hogy nagymotoron is meg lehet durván sérülni, meg robogón is, nincs különbség."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
r6man123
senior tag
Én is túl vagyok a fókuszállításon. Aki nem próbálta még, annak mindenképpen javaslom, hogy vegye a bátorságot (nem sok kell hozzá) és nyúljon hozzá az élességhez. Először nem akartam vele szórakozni, mondván ez teljesen rendben van, ennyit tud a szenzor... de megérte, és és föld (és mindkettő tűéles) most a kamera képe.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Surface
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Politika
- E-roller topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen