-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mizsala
csendes tag
válasz Something_ #55199 üzenetére
Rendicske, én egy kék transalpal megyek, talpig fekete bőrben, neonzőőőőd sisakban
-
Mizsala
csendes tag
válasz Mizsala #55201 üzenetére
Hmmm, most látom, hogy jövőhét szerdán indulok egy 10 napos túrára, nem tudom megéri-e a pályázás rizikója... végülis kimehetek csak nagyon óvatosan kanyarogni is, akkor is fülig fog érni a szám...
Jó gyorsan eljött az augusztus második fele!
Na, meglátom reggel hogy ébredek, attól függően ott leszek vagy sem, kereslek majd benneteket! -
polimorf
tag
Jól hangzik, de az még 2 hét, addig még bármi lehet.
Mindenesetre ha nem jön közbe semmi akkor engem érdekel, csak majd kellenek a részletek, kiindulási pont útvonalterv, csatlakozási pontok stb.
Az ötlet remek, abban a Western faluban még úgysem voltam.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #55203 üzenetére
Én sem voltam még. Nem nagyon volt időm leülni géphez útvonalat tervezni. Melóból hazaérek és ülni sincs erőm, szinte remeg a kezem meg a lábam. 9-10órák az 50fokos fülkében félig a napon és ezen a héten végig dolgozom. Két korty hideg víz is felér egy orgazmussal.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
Nálam a fújóboxban 55-60 fok körül mozog, de amikor tehetem befejezem előbb mint ma már délben elegem volt és befejeztem, hétfőn meg nem is melózok, inkább megyek motorozni egyet Daywalkerrel. Keddtől már hűvösebbet mondanak, majd akkor melózok. Addig meg kibirom valahogy itthon a klimás szobában
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz Daywalker #55205 üzenetére
Villamost vezetek a budai oldalon.
(#55206) polimorf nálunk van 10-től 18-ig hőleváltó, de mondanom sem kell, hogy 30 emberre 1... Tegnap sem jutott rám a sor... 9-10óra körül elkezd átmelegedni a fülke és onnantól egész délután ömlik a meleg körbe mindenhonnan az ember arcába 30-50cm-ről. Délután vannak olyan számok, hogy 3-tól 9-ig a fülkében ül...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Daywalker #55208 üzenetére
Combinora nincs papírom. Nem mintha hiányozna. 18-19-41-47-48-49-59-61, de 61-es vonalcsoportban vagyok, ettől függetlenül a többire is mehetek és küldenek is általában.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
Te hidrodinamikus cspagyat hasonlotasz ossze egy hidrosztakus csapaggyal
Siklocspagynal ll fotengelynel egy felszaraz kenes azonnali kuka lesz. Te nem hallhatsz meg kenoanyag es kenoanyag kulonbseget. Azt hallod meg, ha felszaraz kenes van. Akkor nyikorog a csapagy. Nem femes zaj lesz vagy ilyesmi. Nem csattan. Az addig nyikorog amig a ket felulet el nem tavolodik egymastol.
Autokban, motorokban nagyon puha anyagbol van. Es hatalmas terhelest kap.
Csak hideginditasior kopik. Semmilyen kenesi tulajdonsagot nem tud ember megallapitani az erzekszerveivel.
Csak ha mar baj van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Hauptmann
addikt
Melyik Hondának van keresztben a V2-ese? Tegnap láttam egyet, típusjelzés nem volt rajta. Messziről simán Guzzinak nézett ki.
-
Topiccsendőr
addikt
*
Hidrosztatikus.Mivel nagyon faraszto es nehez szules lesz ez is, szeretnem hozzatenni, hogy 40 es es 40 es olaj kozott te semmit nem fogsz erezni. Egy 30 es 60 as olajnal annyit erezhetsz, hogy halkabb a motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Hauptmann
addikt
válasz Topiccsendőr #55214 üzenetére
Igen, ez az.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #55210 üzenetére
Érdekes.
Mondjuk amit hallottam különbséget a motor hangjában olajcserekor az minimális volt, nem ilyen fémes zörgés és egyéb szörnyűségekre kell gondolni. Inkább rezonálása terén volt nagyobb a különbség, lényegesen simább lett a járás az új olajjal.
Nem tudom, ez kenési tulajdonság avagy sem, de ezt tapasztaltam.(#55213) persuader: Mindkettő 10W40 volt. Én az új olaj szintetikus mivoltának (is) tulajdonítottam a dolgot, az 5100 csak rész-szintetikus.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Akkor bele se merek gondolni hányszor vittél munkába (61)
HSM: amit te hallasz, az minden olajcserekor lehet/van A régi olaj felhígul, mert akarva akaratlanul is kerül bele üzemanyag, használódik, ettől járhat kicsit zajosabban a motor, csak a csereciklus alatt ezeket nem veszed észre, mert hozzá tudsz szokni, mivel nagyon lassú a változás, ezért nem tűnik fel. Amikor meg ledobod a régit és bekerül az új, akkor lesz szembetűnő különbség. Autómnál ez nagyon jól tapasztalható, és tök mindegy milyen olaj kerül bele frissen...a kawámnál nem annyira, mert az enyém mióta az eszemet tudom alapjáraton amúgy is úgy jár, mint egy kiló szög a mosógépben.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Mivel a regi olajnak nem marad ugyanaz a viszkozitasa, (nyirasstabilitas) ezert az uj olaj surubb lesz mindig.
De az is higul hamar. Erre is van egy teszt az olajvizsgalatoknal.
Ez semmit nem arul el arrol, hogy hogy ken.
A vibracio az kisulyozas. Ha belegondunk, hogy vibraciot mekkora alkatresz-alkatresz jatek tud csinalni?
Egy tized hezagot mar meghallasz fullel. De a siklocspagyakban semmi nem moccan ennyit.
Olaj nem tud befolyasolni semmilyen kisulyozatlansagbol eredo vibraciot.
Sok oka lehet az olajon kivul. Rangatast egesz egyszeruen keverekkepzesnek gondolom. Ahhoz semmi koze az olajnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bigdady
nagyúr
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #55220 üzenetére
Passzolok. A kuplungkosár mögötti csapágy szokott zajos lenni, meg a lánc is néha, de alapvetően ilyenek, a régiek még durván járnak...egy ER6 mondjuk már sokkal finomabb gépezet. A kawára azt mondják, akkor rossz, ha nem zörög Ha baja lenne, az enyém már rég széthullott volna a pályán.
bigdady: Grat!!! Ha most veszel, akkor is csak januárig lesz érvényes. Hogy fizetős-e azt itt tudod megnézni: [link]
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #55218 üzenetére
Ez lehet látod. Viszont azt tegyük hozzá, hogy az 5100-al már a legelső kilométereken sem volt "az igazi" a motor. Valahogy az előtte benne lévő olajjal jobban működött. Az sajnos nem tudom milyen volt, talán valami Castrol. Ez a rossz tapasztalat pedig csak erősödött ahogy egyre többet mentem vele. A végén már alig vártam az olajcserét. 5000km után ment is az olaj kifele a gépből. Ehhez képest a 7100-al már lassan 2000km-nél tartok (nagyon keveset mentem idén sajnos) és még mindig olyan érzésre, mint újkorában.
Ami a régebbi kawák hangját illeti... Imádom a 2000-es évjárat környéki ZX6-ok hangját... [link]
Valahogy az még nem olyan steril sor4 hang, mint a mai "modern" gépeké. Szóval nekem biztos tetszene a ZX9-ed hangja.(#55219) persuader: Az olaj ne tudná csökkenteni a vibrációt? Látod, hogy mégis.
A keverékképzésben nem változott semmi, az nem okozhatott változást a 2000-3000 közötti rángás/nem rángás terén.
-
Topiccsendőr
addikt
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #55228 üzenetére
Az alapismereteid nyilvánvalóan neked sokkal jobbak, hiszen ezt tanultad, míg én csak egy műszaki érdeklődésű ember vagyok.
Nekem csak tapasztalataim vannak, amiket leírtam.
Tudom, mihez lett nyúlva a motoron [link], és hogy milyen lett utána. Végig ott voltam a szerelés alatt, nem lett más piszkálva, ez 100%. A benzin sem változott, hiszen azzal a tankkal mentem haza, amivel odamentem. -
kcsa
veterán
Ma cseréltem olajat. Meséljek róla?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #55227 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #55223 üzenetére
1-es uton megyunk, majd ki Komarom. Onnan vegig 63-as ut. Polimorfot utba ejtjuk, nem kerulo. 10 fele indulnank, akkor kajara ott leszunk, furdunk, oazis, majd haza.
Bogyo: a 9esben fogaskerek van. Lanc alatt a vezlancra gondoltam en most.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
-
BoB
veterán
Motorkerékpár fenntartása szempontjából BMW-hez mennyire drágák az alkatrészek?
Konkrétan F800R -ről van szó. (mondjuk nem tudom mennyire lehet ezekkel az idom nélküli motorokkal hosszabb távokat lenyomni (>500) 130-140-es tempóval, eddig még csak full idomos gépeim voltak, nakedet max 50-100km-ert vezettem egyszerre)
Úgy gondoltam tavasszal miután eladtam a VFR-t hogy másra fogom fordítani az így megmaradó anyagiakat, de inkább visszatérnék már
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Daywalker
addikt
Jah, röhej...de végülis nem gáz, egy év alatt elmegy a 4000 szóval az "állott" megy bele és az új flakonból egy kicsi, majd azt tárolom 1 évig...de tényleg nem tudom mi alapján mérik ezt ki
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #55244 üzenetére
A Csótányba pont egy liter kellett felső nívóig, ez tetszett. Most két olajcsere között még 2 liter....
Más: az este unatkoztam, és kíváncsiságból félig szétdöntöttem a GS-t, csak úgy tanulás céljából. Egészen megelpő dolgokat találtam benne ahhoz képest, hogy ez állítólag egyszerű, mint a faék: pl. komplett kipufogógáz-visszavezető rendszer EGR-szeleppel, az egyik karbin még valami mágnesszelep is, meg fojtószelep-jeladó, ilyesmik. Van egy netről töltött Haynes-manuálom, most kénytelen voltam valami frisebbet keresni. Jelentem, sikerült!
(#55246) bigdady: csak az elsőt ismertem, de jók!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
bigdady
nagyúr
De jókat röhögtem [ezeken] a régi moci reklámokon. Személyes kedvencem 00:32-től a Harley-s
-
baboss
őstag
válasz Daywalker #55241 üzenetére
Ha 10:15-re kimegyek a zsámbáki leágazáshoz (102) az megfelel ?
Azért kérnék egy telefonszámot,ha mégse jönne össze tudjam jelezni.
Még nem voltam ilyen csapat túrán.Elég ha csak a hátsó dobozt hagyom fent,vagy maradhat a 2 oldaldoboz is ?
Ha kint kell még tankolni vagy valamit szeretnék venni akkor koronában,forintban,vagy euróban kell fizetni ?
Van már valami infó, hogy hányan lennénk ?[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Mindenképp próbáld ki az ilyen naked gépeket. Alkatrészek drágák,drágábbak. Attól is függ,hogy hol szervizeled. Wallis,Pozsony, Eko BMW Az itthoni szervizbe bekerülés 3-4hét esetleg több is lehet. Szerviz díjak Wallisnál,kicsi ~80-100 nagy 100-150eFt. Pl Wallisban Nedves GS 2014-es 20ekm szerviz 85eFt volt Honda CT 1200 DTC 24eKm 73eFt Dreamben.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Apple notebookok
- A Plus modell gyengébb lett
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest