Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #79027 üzenetére

    Én GSXR1000-et vezettem, másik végletnek meg mondjuk legyen egy Aprilia RS125 2T.
    Én is ezt tapasztaltam, hogy a kisebb gépek, mint az SV, vagy az RS, szinte magától beveszi a kanyart ha rágondolok (nyilván megfelelő technikával), míg a nagy GSXR-el azért dolgozni is kellett, legalábbis ezt vettem észre.

    Viszont ami fura, mindenki a fokozatosságról beszél, és szerintem ez a kissé homály rész, mert nekem azzal semmi bajom nem volt, hogy egy 180 lovas motort cibálok a 72 lovas helyett, kanyarban ugyanúgy le lehetett lassítani az én biztonságos tempómra. A kismotorral pedig ugyanúgy ki lehet kis tempóval egyenesíteni a kanyart, ha az ember nem tudja, mit csinál.... :F

    Tényleg az egyetlen faktor, hogyha az ember nem tiszteli a gépet, és nincs józan eszésznél, akkor a kisebb motorral mondjuk csak 100-al repül le az útról, a naggyal meg mondjuk 200-al (a kettő között meg arányosan a motor teljesítményével).... Ugye, mindkettő maximálisan alkalmas a fogunk otthagyására....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák