-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #79027 üzenetére
Én GSXR1000-et vezettem, másik végletnek meg mondjuk legyen egy Aprilia RS125 2T.
Én is ezt tapasztaltam, hogy a kisebb gépek, mint az SV, vagy az RS, szinte magától beveszi a kanyart ha rágondolok (nyilván megfelelő technikával), míg a nagy GSXR-el azért dolgozni is kellett, legalábbis ezt vettem észre.Viszont ami fura, mindenki a fokozatosságról beszél, és szerintem ez a kissé homály rész, mert nekem azzal semmi bajom nem volt, hogy egy 180 lovas motort cibálok a 72 lovas helyett, kanyarban ugyanúgy le lehetett lassítani az én biztonságos tempómra. A kismotorral pedig ugyanúgy ki lehet kis tempóval egyenesíteni a kanyart, ha az ember nem tudja, mit csinál....
Tényleg az egyetlen faktor, hogyha az ember nem tiszteli a gépet, és nincs józan eszésznél, akkor a kisebb motorral mondjuk csak 100-al repül le az útról, a naggyal meg mondjuk 200-al (a kettő között meg arányosan a motor teljesítményével).... Ugye, mindkettő maximálisan alkalmas a fogunk otthagyására....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest