-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79244 üzenetére
Ok, ismét kösz mindenkinek.
A felitatott iszonyú drága, 2,5x annyi, mint a normál savas Yuasa-ból.
Felitatott akkunál jóval magasabb az indítóárammal találkoztam minden márkánál. A normál savasnál a 12V 11Ah-snál 120A-es indítóáramot ír, míg pl. egy 12V 10Ah-s felitatott már 180A-es indítóárammal bír. Nem okoz gondot a 1,5x-es többlet?
A robogó ugye 180 ccm 2t, mit gondolsz, akár kisebb Ah-s, 120A körüli indítóáramot nyújtó felitatott akkut is választhatok emiatt?
Esetleg Exide fronton szétnézek még, autóba pl. javasolt márka a Premium család, az már lassan 3 éve hibátlan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79254 üzenetére
Nem okoz gondot a nagyobb inditoaram.
Inkabb vegyel olcsobb bannert velemenyem szerint. Itt alig van igenybevetel. Sokaig fogja az is huzni. Szerintem felesleges nagy markat venni ilyen esetben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Moleman
addikt
Ha már akksi, önindító helyett egész télen rugdostam a robogót, hogy kíméljem a hidegben. Volt valami értelme, vagy csak magamat nyugtattam vele? Mostanában nagyon könnyen indul, 1-2 nap pihenés után első rúgásra, 1 hét után is max 10. Régen sokkal rosszabb volt a helyzet, a vákuumos pumpa elengedte a benzint, aztán újra fel kellett juttatni a karbiba. 100+ rúgás kellett neki, vagy befogott légszűrőházzal pár másodperc indítózás. Nem is értem, hogy javulhatott meg (pont jó helyre került valami kosz? ).
[ Szerkesztve ]
-
ksav
csendes tag
válasz Topiccsendőr #79253 üzenetére
Rendben köszi!
Egyébként szerinted lehet máshol is fojtás?
Potyára nincs kedvem szétbontani mindent... -
V.Stryker
nagyúr
válasz Moleman #79256 üzenetére
Az akku akkor megy tönkre leginkább, ha terhelés után nincs rendesen visszatöltve. Szerintem nyugodtan indítózhattál volna is, ha után méssz vele rendesen. Akkor menne tönkre, ha az indító terhelés után ráülnél és 2km után leállítanád, ami alatt nem tudta teljesen visszatölteni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Moleman
addikt
válasz Topiccsendőr #79259 üzenetére
A benzinszivattyúval biztos gond van, nem kéne elengednie a benzint a csőből, de típushiba, a másik Diom is ugyanezt csinálja, szívatócsere után is. Amúgy a szívatón sajnos nem lehet állítani, villanyos, karosra alakítani pedig indokolatlanul drága lenne.
-
Tarill
őstag
Sunstar márkájú lánckerekek minőségbe hova tartoznak? Alja vagy átlag? Mondjuk a neve sem túl biztató
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Moleman #79260 üzenetére
Ha nem ejtotartalyos, nem sok vizet zavar a szivattyu. Az inkabb csapkent mukodik. Ha nem ejtotartalyos es nem jo a szivattyu, be sem indul a motor. Az elektromos szivatot lehet allitani.
Mindent meg lehet csinalni jora. Ez egyszeruen nincs jol megcsinalva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #79263 üzenetére
akkor nem szóltam, amúgy az ellen mit tudok csinálni h letakarom a motort ponyvával és a fűtetlen garázsba kicsapja a víz :/ inkább ne takarjam le? vagy vágjak extra lyukakat a ponyvára?
-
Topiccsendőr
addikt
Ha megengedtek egy par gondolatot.
Altalaban a topicban is rengeteg kerdesek jonnek megbizhato markakkal kapcsolatban, de eleve nem lehet a kerdest jol feltenni, hogy melyik marka a legjobb.
Vizsgaljuk meg a kerdeseket: motul olaj jo-e, a sunstar fektarcsak jok-e, a yuasa akkuk jok-e, a
A motul eppen melyik termeke? A sunstar melyik termeke? A yuasa melyik termeke egesz pontosan?
Egyreszt arsavokrol beszelhetunk. Egy ugyanazon arsavban ugyanolyan minosegu termekeket kapunk, mondhatni markafuggetlenul. Alacsonyabb arsavban egy neves marka sem fog tobbet nyujtani.
Peldaul en biztos egy olcsobb kategorias gondozasmentes akkut vennek nem "nagy" markabol, a 180 as runnerba, mert a yuasa nyitott akkuja ahhoz kepest szarabb technologia, es problemas karbantartani. Alig van terheles oninditasnal, barmi kibirja.
Egy v2 es 1000-1200es motorba mar kiprobalnek valami nagyon draga akkut. Oda kell a kakao. Illetve ezres sport sornegynel, ahol az akku sulyat is csokkentettek mondjuk egy nevetseges 6ah ra, ott nagyon fontos a megbizhatosag. De itt is van a yuasanal feljebb, pl 3300 g os yuasat le lehet cserelni akar 1100 g os nem annyira ismert markara, ami rettento draga.
Egy kicsit szeretnem, ha kitagitanatok a marketingszarral beszukitett latoszogeteket. Tenyleg nincsenek csodak. Nem tud elhuzni egy-egy marka a tobbitol semmiben, es nem is akar, mert arsavok vannak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79255 üzenetére
Ok, elengedem ezt a vonalat, lesek akkor valamilyen kedvezőbb árú AGM akksit, eleve másodlagos funkciót tölt be a robi és CTEK-kel ugyanúgy karbantartanám mint a Honda-ét.
mod.
Amúgy érzésre nagy kompót van ám 180-asban. Gyári akkuja fizikailag 2x akkora, mint a VFR-ben lévő.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #79266 üzenetére
most vettem csak észre hogy a gyári 120/60r17 helyett 120/70r17 gumi van fent az első keréken illetve a telószárak 6mm-el ki vannak tolva a villahídból, ez mit változtat a futóművön? olvastam valamit külföldi fórumokon erről de annyira nem értem. [kép]
-
emre
veterán
válasz Tarill #79271 üzenetére
Szerintem kb semmit. Aki a gumi miatt leengedi az meg is érdemli.
Milyen géped van?
Egy ismerősöm szokott gyorsulgatni az R6-osával, na Ő futam előtt leereszti "küszöbig", aztán közútra lehet nem kerül ugyan úgy vissza. Vagy szervizben mikor pucolták a szárakat nem oda tették vissza ahol volt, vagy az előző tulajnak nem ért le a lába.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
..kicsit lehet megbántam, h ma nem hoztam ki egy körre.
Délután elmentünk bringázni, a bringa km órája 13 fokot mutatott, még az erdőből is hallottam ahogy a főúton zúztak páran.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79273 üzenetére
Mifelénk is csapatták néhányan Haver hívott, hogy menjünk egy karikát, két fejgörcs között elküldtem a p.csába!
Este kis elhajlás volt, nem szoktam pálinkát inni, tegnap sem kellett volna Nemrég keltem, még most is gyötrődök! Jó kis szabolcsi vegyesAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CyberPunk666
senior tag
Na, túl a safety terepezésen.
Én szoktam edzeni, de még így is meghaltam a végére.Jó pár esés is volt, de semmi vészes. Az egyik srác már be sem állt a végére, csak nézett minket, tényleg totál kimerítő volt...
Megyek is aludni
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #79276 üzenetére
Volt szintkülönbség is, vagy csak sík pályán nyomtátok?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Doki16
addikt
Mivel a legjobb letisztítani a cordura ruhát és a bőr kesztyűt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Doki16 #79279 üzenetére
A cordurát ki kell mosni kézzel, vagy mosógépben kézi mosás programmal (folyékony mosószerrel, a mosóportól foltos lehet). 30 fokos víz, öblítő nélkül. A nyári bőrkesztyűt én cipőkrémmel szoktam ápolgatni. (A téli meg lidl-es textil, még soha nem mostam ki).
szerk: a ruhából előtte az összes bélést és protektort ki kell szedni!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Moleman
addikt
válasz Topiccsendőr #79262 üzenetére
Köszi!
Alsótankos, a trepni alatt, a szivattyú pedig kívül van, a benzincsövön. Hol keressem a hiba okát? Gondolom az lenne a normális, hogy fentmaradjon a benzin a karbinál, vagy nem? Próbáltam plusz mechanikus csapot közbeiktatni a karbihoz, de megfelelő eszközök híján a plusz csövek tömítését nem tudtam tökéletesen megoldani, ugyanúgy visszafolyt a benzin a tankba, plusz menet közben még csöpögött is.
A másik Diomnál a karbiban marad egy kevés benzin, beindul vele, aztán pár másodperc után elfogy, ennél viszont egy csepp se maradt, mikor nagyon rossz volt, egyből végig kell tornászni a teljes csövön.A szívatóval nincs különösebben baj, bár tarthatna tovább a dúsítás, mert hidegen és melegen tökéletes az alapjárat, csak a kettő között, az első pár kilométeren akar lefulladni, ha lámpát kapok. Menet közben semmi gond, az alapjáratot meg gondolom hülyeség piszkálni, mert akkor melegen lenne feleslegesen magas. A menetteljesítménnyel, fogyasztással nincs bajom.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #79273 üzenetére
Nem követtem el ilyen hibát.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Moleman #79281 üzenetére
pillanatok alatt felnyomja a karbit egy vakuumos szivattyu, nem ott keresnem a hibat, valamilyen keverekbajra gondolnek, es ez, amit leirtal, tipikusan rossz szivatobeallitasnal szokott lenni. plane ha befogtad a legszurot, egyertelmuen szegeny a keverek.
ha nem nyom semmit a szivattyu, el sem indul a motor. ha keveset nyom, felsobb fordulaton nem fog menni, de nem a hideginditasoknal lesz a problema.de nem vagyok ott, forumrol nem szeretnek melyen belemenni, mert fassagokat is mondhatok.
egy biztos, ennek nem igy kell mukodnie, es el lehet haritani ezt a hibat. de nem forumon.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79286 üzenetére
Oké, de te mínusz 5-ben is elmotorozol a Grossglockner-re.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Geresics #79277 üzenetére
Lejtett a pálya (ez okozott esést is, mikor kifele lejtett a kanyar), de alapvetően sík volt. Volt egy hely, ahol fel kellett menni egy picit, és utána egyből jobbra, ott esett is egy jó nagyot az egyik srác.
Amúgy nagyon jó élmény volt, nagyon tetszett és nagyon élveztem.
Annak ellenére kimerítő volt és izomlázam van, hogy egyébként szoktam edzeni járni.Tuti, hogy menni fogok még máskor is.
-
tboldi
nagyúr
A tegnapi TB Csikós írás után újra fellángolt bennem a Monster 821 utáni vágy.
Tudja valaki, hogy a Pannonia Ring mellett működik még a kereskedés, szerviz? -
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79292 üzenetére
Köszi!
Ha esetleg Ducatira adnám a fejem, örülnék, ha nem kellene Bboglárra vagy BP-re mennem szervizeltetni. Ostffyasszonyfa közelebb van.
szerk.: Ott dolgozik az ismerősöd is?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #79293 üzenetére
Az órabér miatt hívd fel őket, csak előtte ülj le.
Soha nem veszek Ducati-t, de ha így tennék, biztosan körbekérdeznék forumokon, h ki hova viszi. A Pannonia-ring már jó pár éve osztrák kezekben van, így minden osztrák bérekhez van igazítva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79294 üzenetére
Persze, ha már ott fogok tartani, hogy megvegyem az új motort, mindenképpen utánanézek a dolgoknak.
Egyelőre csak álmodozom. -
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79296 üzenetére
Igazából annyira nem félek tőlük. Zsír új motort vennék, évi kb. 5000 km-t szoktam menni, azt is nyugisan, nagyon ritkán jár a redline közelében.
Na meg gondolom (vagy inkább remélem), hogy a ma kapható Ducatik azért megbízhatóbbak, mint a 10-20 évvel ezelőttiek.Tetszenek japán gépek is, de a mostaniak kicsit sterilek, unalmasak nekem. Ezért vonzódom most az európai márkákhoz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen autót vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Trollok komolyan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...