-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stereodead
csendes tag
Bőrdzsekik között keresgélek, és találtam egy ilyet: Plus Racing MISANO motoros bőrkabát
Azt hittem 100ezer huf alatt nem fogok találni váll-könyék és gerinc-protektoros bőrdzsekit, szóval kicsit gyanakvó vagyok most. Miben tud ez kevesebbet mint egy 100ezer forintos bőrdzseki?
[ Szerkesztve ]
fgsfds!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz stereodead #79053 üzenetére
Hogy nem írja rajta: Dainese.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz stereodead #79053 üzenetére
100eFt alatt is van ám élet!
Pont most jött meg a Shox 2017-es katalógusa, még ebben is van választék, pedig ők ugye nem túl olcsók...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Ja, amúgy tegnap bevittem az első kerekem centirozásra, és ismét csak felemás érzésekkel jöttem ki...
Szervizes bácsi rögtön felrakott a satupadra egy olyan állványt, amin 4 csapágy van, megfogta a kereket, keresett hozzá egy megfelelő méretű tengelyt, és rárakta az állványra. Megforgatta, nézte. Pár különböző állásban megállította, nem forgott magától el. Megforgatta, csavarhúzót odatartotta a felni széléhez csisszre, és megnézte, hogy a felniben nincs nyolcas. Kérésüknek megfelelően 1 hete befújtam WD40-el minden küllő-csavart, azokat meghúzta egyesével - épp csak egy picit - és mondta, hogy egyik sem laza.
Végül közölte, hogy ez a kerék tök jó, ő sem tudná jobbra csinálni, szóval nyugodtan használjam, és természetesen nem kér egy forintot sem ezért. Kb. 10 percig foglalkozott a kerekemmel.Szerintem tök jó, hogy megnézte, és megállapította, hogy ő sem tudja ennél jobbra csinálni, ráadásul ingyen. Simán játszhatott volna vele még 20-30 percet, levehette volna a súlyokat, és rakhatott volna vissza másikat, és máris van miért fizetnem, de ők inkább becsületesen azt mondták, hogy örülnek, hogy benéztem!
Viszont ott volt mellette a centirozó gép (amivel a súlyok méretét és helyét állapítják meg), és meg sem fordult a fejében, hogy rátegye. Kicsit olyan "kézrátétes diagnózis" érzésem lett hirtelen ettől.
Megkérdeztem, hogy miért is jobb terepre a fűzött küllő (ez nekem amolyan ellenőrző kérdésem, mint az, hogy "itt egy multiméter, mérd ki, hogy jó-e ez az akksi" ), és nem igazán volt rá kész válasza. "Mindenki azt használ terepre, biztos, hogy jobb..." Aztán logikusan végiggondolta, és kb. ott fejtette meg ezt a rejtélyt.
Megköszöntem, és távoztam.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #79057 üzenetére
Mondjuk jó nagy majom is az aki ennyiért textilt vesz, ennyiért már lehet kapni komplett bőrkombit is.
De a BMW-s textilruhák a legkeményebbek. Egy kabát 400k. Egy nadrág 250k, és textil! Totál idiotizmus."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #79056 üzenetére
Van valami ebben a Shox-ban, ami mindig arra késztetett, hogy véletlenül se vásároljak ott. Ami olcsó az sz@r, ami drága, az jobb áron, jobb minőségben van máshol.
Valahogy a Louis és Adamoto vonal jobban bevált nekem speciel.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #79058 üzenetére
Ha nem akar a kerek elmozdulni a csapagyakon, az azt jelenti, hogy egyensulyban van, nincs nehezebb resze a kereknek. a gp gepeken is igy csinaljak. Akkor nincs mit vele tenni. Rakhatja gepre, de minek? A fuzott kerek rugalmassabb, mint egy ontott alu. Ezert hasznaljak terepre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #79046 üzenetére
Aha, azt még meséld el légyszi, hogy mi hogyan vegyünk használt motort, ha senki nem vette meg az újat mondván az hülyeség?
(#79054) V.Stryker fogtál már egyébként Dainese bőrkabátot? Valami sportosabbat? Utána menj fogdosd meg a shoxosat, vagy egy mugent. Egyrészt a bőr minőségében is még laikus számára is észrevehető a különbség, másrészt a bennük lévő protektorok is más szintet képviselnek.
Igen, jogos, a Dainese cuccok árában jócskán bennevan a marketing meg a márkanév, de a minőség mellé kiváló stílust is kapsz.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
KoVee84
senior tag
Ma nem bírtam tovább, motoroztam egyet a "hideg" ellenére
-
StoneBridge
senior tag
válasz KoVee84 #79067 üzenetére
Ez Thaifold?
1,5 honap mulva (bar mar itthon is jocskan motoros ido lesz remelhetoleg) utazom indoneziaba es terveim szerint keresek valami hasonlo gurulo fotelt, amivel szeretnek eljutni nehany enyhen tavolabbi helyre, amit kineztem. Addig olvasom tovabb az elrettento torteneteket az ottani (is) kozlekedesi moralrol[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #79066 üzenetére
Kérlek olvasd el még egyszer, h mire reflektáltál.
Kismotor. Nem nagy motort, hanem új kismotort.
GS500, ER5 és számtalan olyan megbízható, jó áras tanulómotor van, ami akár importmotorként is bátran megvehető arra a pár évre. Kifejezetten a beugró kategóriára vetítve írtam.Nagymotor már más tészta. Nyilván megvan az a szűk réteg, aki megveszi Mo.-n is az új nagy motort, bizonyos életszínvonal felett simán érthető, hisz némi munkával elérhető az a szint, ahol minden más már megvan és nem számít, h 3,8-ért vagy felette veszel új motort.
De itt is alapvetően a kivárásos, azonnal lecsapós hozzáállást szeretem alkalmazni. A használt Honda-mat 5 évesen, az új árának fele fölött vettem kicsivel, 1. tulajtól, mikrokarcmentes, újszerű állapotban, legritkább színben, felextrázva (dob, gyári riasztó, eredeti karbon Honda kiegészítők, stb.). Ha most meghirdetném biztos vagyok benne, h közel ugyanannyiért elmenne. Míg az új 2 év használat után már veszített az értékéből legalább 1m ft-ot.
Iszonyú sok Mo.-n a pénzügyi analfabéta és a meggondolatlan vásárló, akik mindenféle hitelbe beleugranak (jelen esetben is volt szó erről, olvass vissza, a többi része természetesen nem célzás), vagy kicentizik a pénzügyi kereteiket, ahelyett h olyan motort vásárolnának, amit valóban megengedhetnek, vagy pusztán átgondoltabb pénzügyi döntést hoznak, amivel nem buknak egy csomó pénzt pár év alatt.
Noh emiatt írtam azt, amit."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KoVee84
senior tag
válasz StoneBridge #79069 üzenetére
Tudtam h szeretni fogtok
Thaiföld igen. Kicsit furcsa a bal oldali közlekedés, eleinte folyamatosan az út jobb oldalán indultam el, de mivel ezek a ferdeszemuek nem szeretnek fékezni, gyorsan le is szoktam róla... Egyébként csak kívülről tűnik durvának a közlekedés, ha benne vagy könnyen fel veszed a ritmust és hamar ra jössz h vigyáznak és figyelnek egymásra az emberek.Bogyó: ez volt olcsón 4000 Ft/24 óra
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #79064 üzenetére
Mi 2017.04.29-én indulunk és 6 napos lesz az akció.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
válasz Geresics #79050 üzenetére
Miért kéne tudnod teljes mértékben kimotorozni a motort ahhoz, hogy kinődd? Szerintem ez a baromság. Lehet egy erősebb motort úgy is élvezni, és egy kicsit megunni, hogy még nem tudod teljesen kihasználni bizonyos szituációkban.
(#79067) KoVee84: A fene a jódolgod... Tegnap én azt hittem, ráfagyok a motorra este, olyan hideg volt. Az útra fagyott dolgokból ítélve elég mínusz lehetett...
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #79072 üzenetére
bizonyos életszínvonal felett simán érthető, hisz némi munkával elérhető az a szint, ahol minden más már megvan és nem számít, h 3,8-ért vagy felette veszel új motort.
Ba...ameg! Nem tudtam, hogy nagy motort újonnan csak az vehet, akinek már minden más megvan. Én azt hittem, hogy az is vehet, aki "csak" új, nagy motort szeretne. Egyáltalán mi az a "minden más", aminek már meg kell lennie? Amikor az Intrut vettem, akkor:
szüzesség elvesztése: pipa
első berugás: pipa
hanyattesés egy siratófalon: pipa
Viszont, nem építettem még házat, nem volt yachtom, és/vagy helikopterem, nem jártam még Timbuktuban, stb. Hogy őszinte legyek, ezeket most sem hiányolom, és a 94 -es Kalosommal is tök jól elvagyok.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #79072 üzenetére
"...Iszonyú sok Mo.-n a pénzügyi analfabéta és a meggondolatlan vásárló, akik mindenféle hitelbe beleugranak (jelen esetben is volt szó erről, olvass vissza,..."
Azért ez egy kicsit erős úgy, hogy nem igazán tudsz semmit rólam, az anyagi lehetőségeimről vagy éppen ezen okokról.
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #79080 üzenetére
Bocsi, hogy belevau, de a "jelen esetben is volt szó erről" nem hiszem, hogy Neked szólt, hanem azokról, akik a korábban említett "épp csak futja a motor árára, de átírni már nem" emberekről...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
válasz demars #79077 üzenetére
Az nem nagy kunszt. Pl. eljössz nemzetköziben kamionozni, és ha belehúzol, akkor 1-2 éven belül megvan az a 3,8 milla úgy, hogy közben nem kellett éhezned és azt is visszafizetted, amit a jogsira kölcsönkértél. Az állásod miatt sem kell aggódnod, mivel kb. az egész világon hiányszakma.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #79078 üzenetére
Azért érdekes lenne ha pl, a Mostári hidnál összeakadnák nézelődés közben. Tetszene
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Polemius
aktív tag
Bár inkább kismotor téma lenne, nem tudja valaki, hogy Ausztriában hány köbcentiig "kismotor" valami? (piros rendszámos)
50? 125? -
demars
addikt
válasz #79335424 #79083 üzenetére
Öcsém nyomta 3 éven keresztül. Igaz nem multinál, de beleunt. Kocsi szar volt, gumik kopottak, hajtani kellett. Olaszban majdnem lecsukták a szar tacho miatt (persze mindig szólt ha valami gond volt a kocsival). Volt, hogy nem küldtek a kártyájára pénzt, saját zsebből tankolt. Szóval ő befejezte. Néha beugrik szabadságoláskor, plusz pénz.
Meg ugye asszony nyőrögött, hogy sosincs otthonAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz #79335424 #79083 üzenetére
Én inkább a szoftverfejlesztő mérnök utat választottam. Kicsit kényelmesebb.
Én mindenkinek, akinek van ilyen irányú érdeklődése azt tanácsolom, hogy csinálja és menjen sw fejlesztőnek, ahogy csak tud. Még diploma sem kell feltétlenül.-------------------
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #79087 üzenetére
aztaq :'(
-
#79335424
törölt tag
válasz CyberPunk666 #79087 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Ha neten csinálhatnám, akkor talán. De egyébként kizárt, hogy az út, a táj helyett, a monitort bámuljam. Több, mint 30 éve az utazás a munkám, a szórakozásom, az életem. Én már nem tudnék helyhez kötve boldog lenni.
-
Moleman
addikt
Sziasztok!
Vásárlási, vagyis inkább útválasztási tanácsot szeretnék kérni Tőletek.
2016 augusztus óta van korlátlan jogsim, pár napja sikeresen elvégeztem a Safety-Hungary Alap 1 tanfolyamát, de a valódi rutinom hiányzik, nincsenek meg az alapvető mozdulatok egy nagymotor irányításához. Közlekedni tudok, bő 50.000 km autó és 3.000 km 50cc robogó van mögöttem, utóbbi végig Pesten, télen is.
Kezdő motornak szívem szerint egy nagyobb fejidomos nakedet választanék, vágyaim tárgyai a 700 ezres kategóriában a rókaszemű (2003-as) FZS600, CB600F, CBF600, esetleg GSF650S (ez az egyik munkatársamé, ismert múlt), de úgy alakult, hogy most nem tudok ennyit rászánni.
A tréningen arra is utaltak, hogy érdemes lenne ABS-est venni, de azok értelemszerűen még újabbak és még drágábbak. Szeretek alacsony fordulaton, nyomatékból közlekedni, nemigen ölném meg magam velük.Viszont a pénzszűke újabb (vagyis régebbi) területek felé sodort, ha idén még motorozni szeretnék, az alkalmi motorbérlés helyett lehet, hogy jobb választás lenne egy 1996-2003 közötti kéthengeres 500-as, mint az ER-5 vagy a CB500, 400 ezer ft körül. Az első egy-két évben biztosan elég lenne a tudásuk, csak az átírás és a fenntartás közben felmerülő pénznyelőktől tartok (eddig két Honda Dio-m volt, mindkettővel befürödtem, rájuk kellett költeni újra a vételárukat, pedig gumit és féket nem is cseréltem).
Egy robogót megtartanék mindkét esetben, ha másra nem, télire.
Tehát a kérdés, hogy érdemesnek látjátok-e egy olcsóbb motor vásárlását kisebb-nagyobb extra költség mellett 1-2 évre, hogy addig is gyakoroljak, amíg tudok venni egy normális motort, vagy inkább várjak és vegyek valóban jó motort jövőre?
Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #79076 üzenetére
Más az értékrendünk minden tetületen. Család, célok, sorrendek.
Ilyen téma óhatatlanul érzékeny vizekre tereli a beszélgetéseket, a véleményem leírtam, részemről lezárva.
demars
Lehet béna és közhely, de először is szeresd a munkád, legyen a hobbyd, légy kitartó, akarj mindig jobb lenni, építs kapcsolatokat és meglesz a gyümölcse. Még sehol nem írtam meg PH-n, bármennyire hihetetlen, kb. 6 éve itt találtam meg a jelenlegi munkám. Ha nincs PH, most biztosan máshol dolgozom.
Polemius
50ccm-ig, felette normális plaket van ott is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz #79335424 #79089 üzenetére
ezért írtam, hogy "akinek van ilyen irányú érdeklődése", mert ezt nem lehet muszájból csinálni, mert annak nem lesz olyan a minősége, amit el lehet adni. Folyamatos önképzés kell és érdeklődés nélkül ez annyira szenvedős lenne, hogy nem lehetne elég hatékonyan csinálni. Vannak ilyen szakmák, amik nem mennek másként. Szalag mellett állni unottan is lehet és szar lesz a meló, de meg lehet csinálni. Ezt viszont nem lehet.
Ellenben, ha van érdeklődés, akkor az egyik legegyszerűbb módja, hogy emberi életet élhess és ráadásul univerzális az egész világon.
De ez már annyira off, hogy inkább be is fejezem.
-
félisten
válasz Moleman #79090 üzenetére
Én is ugyanezen töprengek GS500 vagy valami "rendes" ami évekre szól.
Ha költök rá, akkor az meg lesz csinálva rendesen, de egy "átmeneti" motoron ezt nekem senki nem fogja kifizetni soha, kb. mintha az ablakon dobálnám ki a pénzt.
Mondjuk én az 50-es robeszokat kiszórom tavasszal az biztos.Nekem annyi csavar van a történetben, hogy simán le tudnám tenni akár egy pár éves motor árát is, de lehet az idén beleugrok egy házba, és annak a felújításába, ami meg "teljes pénztemető". :/
Ez persze hónapokig nem fog kiderülni, hogy összejön-e, szóval a "téli árat" már buktam. -
Moleman
addikt
válasz D1Rect #79093 üzenetére
Hasonlóan vagyok vele, az átmeneti 500-asra ha lehet, még gumit se vennék, véglegesnek meg olyat választanék, ami helyből megüti az elvárt színvonalat, még ha drágább is.
Én sajnos több költséges hobbinak is hódolok, csak gitárokra több Fazer árát adtam ki az elmúlt 1.5 évben... Autócserére gondolni se merek, ezért kezdtem el motorozni, hogy legyen egy kis élmény a közlekedésben.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz CyberPunk666 #79092 üzenetére
Kinek mi az "emberi élet". Én ezt a mostani két hét meló, két hét szabad összeállítást teljesen emberinek érzem. A két hét szabadidőmben akár még szoftvert is fejleszthetnék (az sem lenne túl idegen, pl. Androidban eléggé "otthon vagyok"), de inkább motorozok, vagy a szöszimnél heverek Spanyolban.
runner 125:
Nem kell ezen érzékenykedni. Pontosan leírtad a lényeget. Ez csak értékrend kérdése. Pont ezért fura egy motoros topikban az, hogy "ha már minden más megvan". Biztos Te is hallottál már privátoktól olyat, hogy "ennek az árából már egy jó autót is lehetne venni". Ez igaz, de ha én motorozni szeretnék, akkor b..hatom, hogy van egy jó autóm. Szvsz. egy új motor vásárlása teljesen független attól, hogy az illetőnek egyébként mije van, vagy mije nincs.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Moleman #79090 üzenetére
Tegnap írtunk erről a témáról, ha nyugodt vérmérsékletű vagy akkor akár 1000 motort is vehetsz, többe kezdték már így.
Persze én is a fokozatosság híve vagyok, első kőrben igaz nem ismerlek így nem tudom mennyire vagy magabiztos egy 600-650 cm3 gépet belehet vállalni.
Saját tapasztalatom hogy a 650 V2 nekem jobban bejön mint kategóriatársaiban a sor4.
Igaz hogy jobban oda kell figyelni a motorfékre és a nyomatékára, viszont több élményt ad és nem unod meg olyan hamar.
Egy jó SV650S vagy akár N nagyobb plexivel kielégítené minden igényedet, esetleg sor4-ből a Kawa ZR-7.
Eme típusok elfogadható áron kaphatóak már, mind a kettő nyomatékra hangolt így pörgetned sem kell igazán őket.
SV650
ZR-7.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Moleman
addikt
válasz Gaboman #79097 üzenetére
Köszi!
A súlyuk miatt tartok a túl nagy motoroktól, a tréningen CB500 F-et kellett lábra állítani, azzal is alig bírtam (184 centi és 73 kiló vagyok).
Az SV-t néztem még az első körben, de aztán ültem a Hyosung testvérén, az túl hasalós volt nekem (vagy nem tudom ki lehet-e cserélni egyenes kormányra). VTR250-et is próbáltam, tetszett a V2, de nagyon szűkös volt, nagyon hátul volt a lábtartó, hogy alig tudtam annyira hátrahajlítani a lábam, a váltókaron tapostam. A ZR-7 viszont nagyon szimpatikus, bár ő is elég súlyos, köszi a tippet!
Amúgy a jogsis rutinon a CB400 nagy kedvencem volt, de őrült áraik vannak, azokat ezért nem is nézegetem. Üléspozíció tekintetében a CB500 X is nagyon kényelmes volt, bár őt nem vezettem, csak álló helyzetben ültem rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.