-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
amdk7
aktív tag
válasz boogie84 #79754 üzenetére
Nah, ez szuperül néz ki, me jókat is írnak róla!
Sok balesetmentes km-t vele.
A többi meg nem lényeg, majd pár viselés után úgyis "idomulni" fog a fejméretedre!@Kolondrum:
Neked is gratula az újabb Ernőhöz és hasonlóakat kívánok, mint boogie84 kollégának. (No nem azt, hogy idomuljon a fejedre. ) Megkérdezhetem, hogy mennyiért sikerült hozzájutni?Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
sajtee
senior tag
Sziasztok!
Voltam már itt egyszer érdeklődni (akkor még A2 nélkül), most viszont aktuálissá vált a motorvásárlás.
Nem is nagyon húznám a szót, hétvégén megnézek egy GS 500-ast.
Beteszem ide, mert korábban már volt, hogy belinkeltem egy (számomra) nagyon szépet, és egy topikbeli azonnal megmondta, hogy az bizony átalakított.
Nyilván nem jön le a hirdetésből az állapota, de ha esetleg van valami nyilvánvaló hibája, amihez tökhülye vagyok, akkor nem megyek el feleslegesen...
Bogyó bá' volt az, aki legutóbb kisegített
Ez lenne a motor, illetve még ebben gondolkodok, de leginkább az első felé hajlok.
Köszönöm szépen -
-Mosquito-
őstag
Runner:
Kerámiabevonat kipuffra. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ath
senior tag
6000 visszajár:
két darab, a következő típusokba tartozó gumiabroncs megvásárlása esetén: MICHELIN Power RS, MICHELIN Pilot Road 4 (Standard, GT, Trail), MICHELIN Anakee III és MICHELIN Anakee Wild.
[link] -
Lipton
őstag
Mobilrol.
https://youtu.be/CgZWHd31BvA -
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79764 üzenetére
Kösz, ezt jól elmentem, a robogó kipufogó, pontosabban csak a különálló részt képző leömlő könyök nekem ennyit nem ér, arra bőven jó lesz a két réteg Motip, főleg úgy h elvezettem most róla az akkusav túlfolyót.
demars
1:12-nél nem sok kellett a perechez, a póló - famer nyilván sokat védett volna.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79770 üzenetére
Igen, de szépen megtartotta. Vagy csak szerencséje volt?
Minden esetre a rucija elég szellős, szó szerint hónalj szellőztetős.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
Maketingpróbálkozás.. 6000ft-nál jóval nagyobb differenciák vannak a boltok árai között... és gondolom itt megint csak a mindenféle fixfax oklevéllel kitüntetett, "hivatalos" márkaképviseletek jöhetnek szóba.
Kepesmotoron, fb csoportokba r17-nél kb. 15-20%-kal ki lehet fogni olcsóbban az egy pár gumit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Melyik alkalmasabb mindennapos ingázásra és hétvégi túrázásokra (évente egyszer akár másik országba, vagy át Európán)?
Egy 2016-os ER6F, vagy egy 2012-2014 Z1000SX?
És melyik kényelmesebb az utasnak?
Vki ötlet?ER6F jobban illene a szintemhez, mivel második motorom lesz és összesen van 3000 mérföld tapasztalatom eddig. ER6N-en már ültem, kényelmes, kezes és szelíd. Viszont az utazója 5-6000 között van, aminél azért már fogyaszt rendesen. A naked legalábbis megevett több mint egy tank benzint 240 mérföld alatt autópályán, két személlyel. Hétköznapokra király lenne, viszont nem biztos, hogy ezzel vágnék neki Európának. Bár lehet a fejidomos változat kényelmesebb és takarékosabb.
A Z1000SX-et élőben még nem is láttam és drágább is, viszont túrázásra papíron jobbnak tűnik. Viszont nem tudom milyen lenne a hétköznapokban. Gondolom koncentrálósabb menni vele, már csak a nagyobb tömeg miatt is. Meg mennyire lenne veszélyes rám nézve a kis ER6-hoz képest.
Btw ABS verzió lesz választástól függetlenül.
Meg utóbbi mellett szól még a jobb felszereltség. Jobb felfüggesztés, stb.[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
Üdv !
Köszönöm a sok segítséget ruha terén.
A Superzone-ban levő olcsó ruhák illetve a Shox ruhái közt van különbség? Az alap modellekre gondolok. Vagy nagyjából az egy áru termékeknél ugyan arra lehet számítani?
Sisakot milyen szempont alapján válasszon az ember? Mi a belépőszint ott? Vannak konkrét márkák amit ajánlanátok?
Köszi !
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
amdk7
aktív tag
válasz Kolondrum #79714 üzenetére
Asszonypajtinak (és nekem sem) jött be annak idején a régebbi ER6N lámpája. Olyan butácska, bamba "arckifejezése" van tőle.
Ezért választottuk az újabbat (2012-től gyártott) sárga színben: [link]
Ennek az óracsoportja (szerintem) jobban látható, használhatóbb mint az elődöké, de persze más újítások is szebbé, jobbá teszik. (a hátsó villa, a dupla csöves váz, stb.)Persze izlések és pofonok, illetve mindenkinél van egy pénzmag, ami behatárolja a vásárlási lehetőségeket.
- Pusztán ezért kérdeztem, mennyit kóstált, amit vettél, nem a zsebedben akartam "túrkálni".Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
runner 125
nagyúr
Valamelyik szériának ebből masszívan repedt, tört is a váza, nem? Pont az elsőknek talán?
Teasüti
Nincs is értelme tanakodni, nyilvánvaló, h a Z1000SX mindenben űbereli az ER-6F-et, én biztosan előbbit venném.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #79777 üzenetére
Verziótörténettel én vagyok tisztában. 2008-tól mentek a különösebb bajoktól.
amdk7! Épp nem a lámpa az ami sztem nagyon más az első gen, de tény, hogy mások is a lámpával jöttek.
2012 és felettiek sztem csúnyák, le van nyalva a fejük. Nekem az igazi 2009-2011 közötti, de az leső gen sem rossz csak ne 2005-2007 legyen és ne fekete vagy fakó narancs. Zöld vagy kék. Láttam 2006-ost, ott még a hegesztés is kínainak hat, 2008-ra sokat finomodtak a dolgok.
05-07 között sok baj volt velük, a 2008 sikerült már, a köz lépcső 209-2011 közötti és 2012 felett nem követtem, de azt tdom, hogy blokk 2012-ben változott meg kissé.[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
válasz runner 125 #79777 üzenetére
Igen, az első generációsok hajlamosak voltak törni. De ahogyan Kolondrum is írja, ez talán még a hegesztés minőségén is meglátszott. Szvsz nem hiába vezették be a dupla csővázat.
@Kolondrum: Ezért írtam, hogy izlések és pofonok.
@Teasüti: Nagyon nem egy kategória a két motor. Hoszabb túrkra mindenképpen a nagyobb "túramotor" a javasolt. Viszont ezzel egy felkapom és fordulok egyet a városban, nem lesz valami komfortos. Ellenben az ER6, ami inkább városi fürge moci, túrázásra már csak a teljesítménye alapján is elmarad az elődtől, bár ezzel sem kizárt. A hátsó ülés elég nagy felületü ahhoz, hogy akár még kényelmes is lehessen, de semmiképpen sem összevethető a másik Túrázásra készített nagy köbcentis motorral.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #79777 üzenetére
Jah és ehhez még annyit, h cimborám is olyat akart, de itthon egyszerűen nulla a használat kínálat, még a 2,5 - 3m ft-os darabok is sokat futottak és viszonylag leéltek voltak.. kettőt megnézett, de végül lemondott róla és vett egy VFR-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #79773 üzenetére
Szerintem bármelyiket veszed, koncentrálós lesz, maga a motorozás az.
Hogy kell-e félned az ezrestől rajtad múlik. Az a motor minden tekintetben komolyabb technika, mint az ER6. Ha a helyén van a józan eszed és önmérsékleted, az fog többet tudni. Ha ezek nem erős oldalaid, akkor a gyengébb teljesítmény a kisebb gépen segíthet mérsékelni a bajt.
Ami a fogyasztást illeti ott nem szoktak takarékosabbak lenni nagyvasak, épp ellenkezőleg. Nekem a K8 SV650 sok csomaggal 4,7L/100KM alatt maradt átlagban mosolygósan vezetős autópálya-tempóban, az nekem teljesen jó, literes gépek ennél általában egy literrel legalább többet szoktak kérni így. De a legjobb tulajoktól utánaolvasni, esetleg itt: [link].
A fejidom/anélkül opcióhoz érdemes kipróbálnod mindkettőt autópályán. Az idomos elég kényelmes pályatempónál, nem rángatja a fejed, mellkasod a szél, de cserébe ha elkapod a leterelt szél egy részét a bukóval az sokkal hangosabb lehet, mint a naked szélzaja. Mondjuk ezt megfelelő plexivel általában lehet orvosolni.
-
amdk7
aktív tag
válasz canniball #79782 üzenetére
Van aki már 50km/h-nál is mosolyog.
Egyébként nagyon nem mindegy milyen úton mér fogyasztást az ember... Nálam pl.: az Fz6S2 egyenes úton, konstans 120-150Km/h tartományban (kivéve lámpa, körföorgalom stb. ) ~300km-alatt 4,34l/100km-e jött ki egy szép nyári napon.
Nah, ugyanezt egy Mátrában, vagy Bükkben, nem biztos, hogy tudnám produkálni.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
HSM
félisten
válasz canniball #79782 üzenetére
Igen, ezért is ragaszkodtam a K7-től gyártott blokkos SV-hez, mert a régebbiekről sokszor igen barátságtalan fogyasztásokat lehetett olvasni. Nekem városi fogyasztásom is legtöbbször csak alulról súrolja a 6-ot, ami nekem élménymotorozás, az meg ilyen 5L-5,5L magassága, igaz, inkább vagyok unalmas túramotoros, mint szupersport huligán.
(#79783) amdk7: Valami ilyesmiről beszéltem, konstans "utazási" célú használat autópályán, nem görcsösen a fogyasztásra koncentrálva, hanem haladni, ahogy éppen jólesik.
De most őszintén, nem lehet 50-nél mosolyogni egy pirostól teligázas sprint után? Én szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
válasz Topiccsendőr #79784 üzenetére
Ebben nem osztom a véleményed.
Azért egy varrat és varacskolás között van különbség.
Ha meg már esztétikailag sz*r, akkor valószínűleg a "kötése" sem ugyanaz a kettőnek.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
zgospel
őstag
válasz freelanced #79775 üzenetére
Bőrruha esetében szerintem jobb a mugenrace mint a shox saját márkás bőrruhája, de ez csak a szubjektív véleményem, szóval én a superzoneban vennék inkább. Textilben nem tudom.
Sisaknál attól függ hogy mi a szempont. Van egy szabvány amit minden sisaknak teljesítenie kell, szóval mindegyik meg fog védeni. Aztán van amelyik sokkal túlteljesíti ezt a szabványt, van amelyik meg csak alig. Van a Sharp teszt, amit itt tudsz elérni [link], ez irányadónak jó, de nem feltétlen szentírás, mert vannak 30-40 ezres sisakok amik 5 csillagot teljesítenek, meg láttam már 150 ezres Shoei sisakot is 3 csillaggal.
Azonban egy drágább sisak nagy valószínűséggel:
- csendesebb (pályasisakoknál nem feltétlen)
- jobban szellőzik
- aerodinamikusabb, nagyobb sebességeknél sem rezonál be
- jobb minőségű plexije van, vastagabb, optikailag helyes, páramentes, könnyen cserélhető
- nem ázik be
- az összetettebb héjszerkezet miatt némileg könnyebb és biztonságosabb
- ha van beépített napszemüveg akkor az normálisan szűri az UV-t, szintén optikailag helyesEz nem ökölszabály, csak általánosság.
Meg hát mire van szükséged? Zárt? Felnyitható áll? Dual sport? Esetleg nyitott? Inkább túrázni vagy valami sportosabb?
Fontos még a sisakoknál, hogy általában minden márkának megvan hogy milyen fejformára gyárt, de ez némely márkánál modellenként is különbözhet. Van olyan ember is akinek olyan "átlagos" fejformája van, hogy szinte minden sisakból talál méretben passzolót, aztán vannak olyanok mint pl én Én először Shark sisakot akartam venni, de semelyik sem volt jó a fejemre. Az M-es sisak elviselhetetlenül szorította a homlokom miközben arcnál jó volt, az L-es meg jó volt homlokban de hozzá sem ért az arcomhoz. Úgyhogy le kellett mondanom a Sharkról, és a boltban az eladók is tanácsolták hogy engedjem el, mert nem lesz jó.
Szóval erősen ajánlott felpróbálni vásárlás előtt, vakon rendelni netről nem biztos hogy sikerrel zárul.
Ha a két említett boltnál maradunk, akkor a Superzoneban ha jól emlékszem Scorpion sisakok kaphatók, én nekem élőben ránézésre annyira nem tetszett azok közül egyik sem, hogy nem is próbáltam őket, meg utánuk se néztem hogy mit tudnak.
A Shoxnál AGV sisakok kaphatók, de tudni kell a Shoxról hogy jelentősen túlárazzák őket. Az AGV K3 még csak-csak, kb 5-10 ezerrel drágább mint tőlünk nyugatabbra, de az AGV K5 náluk 115-120 ezer Ft, miközben Olaszországból szállítással együtt 85-90 ezerért itt van. Azért egy 30 ezer Ft-os különbség az marhára nem mindegy! És hát az EU-ban vagyunk, úgyhogy országhatárokon is átívelő árverseny vanHa márkákat kéne felsorolni akkor én nekem személy szerint a Shark, HJC, AGV sisakok szimpatikusak az ár-érték arányuk miatt, de ott van a Nolan és az X-Lite is amiről szintén elég jókat hallani.
Schubert, állítólag a legcsendesebb sisakokat ők gyártják, de nem olcsó.
Aztán van a Shoei, ami egy prémium japán márka, szerintem kurva drága, és fogalmam sincs hogy tud-e annyival többet. Az Arai szintén egy prémium japán, nem tudom hogy árulják-e itthon.
Ha extrémebb mintákra és sisakfestésekre vágysz akkor az Icon sisakokra érdemes ránézni.
Alacsonyabb árfekvésben MT Helmet, Grex, LS2, Lazer ami így hirtelen eszembe jut. Egészen biztos hogy kihagytam a felsorolásból több márkát is, sajnos nem ismerem mindet.
Ja, még a Bell jutott eszembe, de azt itthon nem kapni, legalábbis én nem találtam.Bocs ha túl hosszú lett.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
canniball
nagyúr
-
amdk7
aktív tag
válasz Topiccsendőr #79791 üzenetére
Gondolom, ha fontos.
Ezért is "meózzák" már le a gyárban is. És a specifikációk nem azért változnak a tömegtermelésben, mert elejőtől fogva, minden f*sza.Egyébként visszakanyarodva egy régebbi témára, amire akkor nem reagáltam:
Szintén a gyártással kapcsolatban volt olyan megjegyzés, hogy minden darab, közel ugyanolyan.
Nos, ez nem igaz!
Régebben egy (nagyon)nagy multinál dolgoztam. Autóipari beszállító, Mo.-on 15e főt foglalkoztatott akkoriban, világviszonylatban milliókat, több szegmensben.
Azok a termékek, amik a Valeo-nak, BMW-nak, nevesebb autógyártóknak, beszállítóknak mentek, 2x, 3x 100%-osan lettek átválogatva, átnézve, ellenőrizve.
A többi termék aftermarket piacra ment (pl.: Tesco). Ezek között azért volt olyan is (nem kevés számban), ami a fenti piacokról hullott ki.
Jah, az már csak hab a tortán, hogy versenytársaknak is gyártottunk, az Ő dobozában, az Ő bélyegzésével, mert Ő nem is gyártott olyan terméket!!! (egyszerűen nem érte meg neki azt is gyártani.)Szóval lehet vitatkozni melyik a jobb, de kb. olyan ez mint a TV piac, hogy van ~3 neves panelgyártó, aztán Ők szállítanak be mindenhová.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
HSM
félisten
válasz canniball #79790 üzenetére
K7-ben kapott egy komolyabb ráncfelvarrás a blokk, két gyertyával, lambdaszondával, EURO3-al.
Na ezaz, nálad "volt 5L körül", nálam meg 4L körül, mégpedig utassal. Tartjuk a távolságot.Sanszosan nekem kevesebb tempó elég, hogy jól érezzem magam, de ettől függetlenül nem hinném, hogy csak ez lenne a kulcs. Azért is írtam az autópályás fogyasztást, az azért egy viszonylag fix terhelés.
Ott mindenképpen dolgoznia kell a motornak a szél ellen, függetlenül attól, a pilóta milyen vérmérsékletű.[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
válasz Topiccsendőr #79794 üzenetére
Ebbe nem kívánok belefolyni, mert amit nem akarsz elhinni azt nem hiszed el.
Egyébként szerinted minden varratra végeznek nyomó és szakító próbát? A röntgenezésnél sem derül ki minden, ha már itt tartunk. Főleg ha operátor nézi.De egy esztétikailag csúnya varrat, az nagy valószínűséggel rosszabb is, mint egy szép egyenletes hegesztés... Én biztosan nem azt választanám.
Nah, jó étvágyat az ebédhez.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
félisten
válasz Topiccsendőr #79784 üzenetére
Igaz, de attól még ronda volt. 2006-os varrata.
BoB! Nem, de a színe árulkodik róla, h ez fix h nem 2007-es. Jó lesz, tudom.
-
ath
senior tag
Mivel tobbeket is erint:
Március 1.-től akciót hírdetünk a HJC sisakokra.
Minden HJC sisak 10%-os kedvezménnyel kapható vagy rendelhető.
A weboldalon már akciós árban lévő HJC sisakok nem vesznek részt az akcióban.
Az akció ideje alatt minden HJC sisakot ingyen kiszállítunk, ami részt vesz a 10%-os akcióban.
További információ a weboldalunkon: http://kelomotor.hu/sisak.htmlEzenkívül szeretnénk figyelmébe ajánlani kifutó modelljeinket a HJC sisakokból.
Ezek a sisakok 20-30%-os kedvezménnyel kaphatók.
Ezek a sisakok a feljebb említett 10%-os akcióban nem vesznek részt.
További információ a weboldalunkon: http://kelomotor.hu/akcios_hjc_zart.html
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer