-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
A rutinpályát kb bármilyen motorral meg kell tudni csinálni, addig nem szabad kimenni a forgalomba, amíg nem megy 10-ből 10-szer.
A rutinpálya nagyon egyszerű és alap. Ha az nem egy 100%-os, akkor a forgalom az életveszély.
+ ha jól látom, akkor ez nem is korlátlan jogsi, a kicsi gépekkel feleakkora helyen meg lehet fordulni, mint a pálya. A nagyokra van méretezve.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
Nem az baj hogy nehéz, hanem hogy az egy henger miatt egy kezdőnek nehezen kezelhető a gázkar. A hirtelen terhelésváltásokat sokkal agresszívabban adja mint egy sor4. Nyilván ha megszokja az ember akkor nincs gond vele.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
runner 125
nagyúr
válasz CyberPunk666 #80902 üzenetére
Próbáld ki csutkakormányossal is... főleg a végén lévő visszafordítóra / 8-as kombóra koncerálj.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Moleman
addikt
Egyrészt, másrészt nekünk karjelzésekkel kellett tanulnunk a rutint, index helyett. Egy hosszú egyeses rángatós egyhengeressel, ami alapjáraton is 10 km/h fölött megy, kb képtelenség volt megcsinálni, mert a karjelzés miatt nem mindig tudtam belenyúlni a kuplungba. Isten bizony könnyebb volt az FZ6-tal, mint az YBR250-nel.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #80904 üzenetére
Szabad a gazda. Ilyen gépem van, de ezért nem megyek el a pályára. Nem értem mire akarsz kilyukadni.
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #80906 üzenetére
Az hogy csutkakormanyossal egy kezdo viccesen tud megfordulni.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #80907 üzenetére
Nem a csutkakormány itt a lényeg szvsz, hanem hogy megtanították-e a szerencsétlennek a helyes testtartást....
-
sqpp
őstag
válasz CyberPunk666 #80902 üzenetére
250-essel és 800-assal ment jól. Én nem tudom még milyen a DRZ, csak ismerősök szerint elvileg nehéz...
Még nem is láttam élőben, szóval nem tudom milyen.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #80892 üzenetére
Nem mindegyik alsó lapkás. Pl. a CBX -em is felső lapkás volt (24 szelepes, DOHC). A bütyök közvetlenül a lapkát nyomta, tehát ezeknél kophat a lapka. Mivel a köszörülésnél odalett az edzett réteg, ezért oda kellett figyelni arra, hogy a köszörült fele kerüljön alulra. Viszont egyszerűbb volt a lapkák csereberélése, mint az alsó lapkásoknál.
-
Geresics
addikt
A DRZ kifejezetten könnyű motor! Viszont egy hengeres, ezért a lessú manőverezés 10x nehezebb, mint 4 hengeressel, 6x nehezebb, mint 2 hengeressel, 3x nehezebb, mint V2-essel!
(Ezek kisarkított arányszámok, és csak a saját véleményem tükrözik!) Egy vezetéstechnikai tréningen volt alkalmam kipróbálni a saját Pegasom (1henger) mellett egy Transalpot (V2), egy valami öreg sorkettest (talán Yamaha volt?) meg egy Banditot (sor4) egy-egy lassú szlalom erejéig...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #80914 üzenetére
Hát... ebből a képből nem sok látszik!
Ahogy nézem, nincs akkora helyed a siltnél, hogy fejjel lefelé odarakd a kamerát. Én oldalra raknám, méghozzá minél előrébb, hogy a bukó ne takarja ki a kép egyharmadát...
Ja, egy tipp: ha bal oldalra rakod, akkor anélkül is el tudod indítani a felvételt, hogy a gázt el kellene venned!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
freelanced
addikt
Üdv !
Akinek Nolan sisak van / volt ,hogy ált be? Mi a tapasztalat vele? (N87 esetleg N86 van tervben)
Köszi !
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
vlevi
nagyúr
válasz freelanced #80920 üzenetére
N87 van.
De sokat nem tudok róla mondani, 2 hete vettem, azóta egyszer volt a fejemen, de olyan rövid ideig, hogy az nem jelent semmit.
35 fokban sem volt még alkalmam kipróbálni.Annyi tűnt csak fel, de ez lehet csak tévképzet, hogy mintha más lenne a motor hangja benne, mint az előzőben. Biztos ezen máshogy fúj a szél, a túraplexi máshogy kavarja a levegőt, és ezért
Más.: Mialófüttyért van, hogy reggel 1db felhőt sem láttam, mostanra pedig teljesen beborult? Délután akartam elmenni tekeregni egy kicsit (kipróbálni a sisakot), de megint nem akar összejönni.
-
demars
addikt
Persu: pici tanácsra lenne szükségem
Bele kezdtem a tank leszedésébe, végig olvastam ezt a manualt. Az addig ok, hogy N és S verzióhoz készült, de pl a tank tetejénél nálam nincs két csavar. Ahogy nézem, le kellene szednem a fej idomokat oldalt, hogy felfelé leemeljem a tankot. Az viszont macerás (több csavar, pattintós műanyag bizbaszok, lámpák, tükrök, stb. mindent le kellene szednem ) , ezért arra jutottam, hogy megpróbálnám az ülés előtti kereszt csavarok kiszedésével hátra felé húzni a tankot.
Ez így menne szerinted? Vagy valóban mindent le kell bontani az elejéről egy sima gyertya cseréhez?
Köszi.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Yoshida
aktív tag
válasz freelanced #80920 üzenetére
Nekem n86 van, arcpárna nyomott, de az elmúlt hamar (max 500km). Viszont híztam 10 kilót, maszkkal elég szűk most, bár 1 óra alatt nem zavart eddig, hosszabbat meg nem mentem. Fülem mindig utóigazgatást igényel ha nincs maszk. Szellőzése fasza.
-
Chrys_
addikt
válasz freelanced #80920 üzenetére
Nekem N86 (matt fekete) van, 2015-től. Nem próbáltam mást, ezért nem tudom hasonlítgatni.
A belseje jól bírja, nem nagyon tágult ki. 100kmh felett füldugót használj vele Nem párásodik be, a pin-lock rendszer a belső lappal jól működik. N-COM B3 nagyon jó hozzá.
Eddig 6 órás út volt a leghosszabb benne.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz demars #80922 üzenetére
Itt is nézem, valóban nincs fent csavar. Tehát hátra felé ki tudom húzni?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Moleman
addikt
válasz Chrys_ #80924 üzenetére
Ha már füldugó: pár napja kipróbáltam a sima szivacsos füldugót, hogy milyen, persze csak robogóval, városban. A külső zajokat nagyon jól szűrte (olyannyira, hogy nem hallottam, hogy hanyadik rúgásra indult be a motor ), viszont előtörtek a belső zajaim. A hátsó futóművem puha, az első telókat ősszel cseréltem, ennek ellenére brutális dübörgés keletkezett a fejemben, még sík, hibátlan úton haladva is, hasonló, mint autóban a szél bubogása leengedett hátsó ablakkal. Ez normális?
-
-
emre
veterán
válasz CyberPunk666 #80931 üzenetére
Nekem például nincsenek előítéleteim, mindenkit egyformán utálok.
De volt olyan túrám, ahol alig fogtam bal kézzel a kormányt, mert győztem köszöngetni az autósoknak mikor elengedtek, lehúzódtak stb.... pedig egyáltalán nem agresszívan toltam.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
freelanced
addikt
Üdv !
Köszönöm a válaszokat !25k körül milyen nyári kesztyűt ajánlanátok melyik gyártóktól érdemes nézni?
Illetve a TCX csizmakat neztem eddig az tunt a legjobbnak. Van más alternatíva amit érdemes 60-65 körül megnézni?
Köszi !
Freelanced[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Rendo84
senior tag
Valaki esetleg tudna segíteni ebben? [link]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Something_ #80944 üzenetére
Ennyi.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
ath
senior tag
válasz V.Stryker #80936 üzenetére
én ugyan autóba öntöttem egy flakonnal, és félig tankoltam csak, tehát jóval koncentráltabb lett, mint az ajánlott, de mintha egy rakétára ültem volna. 1000 km-ként tutira fogok bele tenni, de motornál nem érzem a szükségességét.
zgospel: És akkor mi szükséged van erre a spurira, ha normális minőségű üzemanyagot tankolsz?
az a helyzet, a z16xe motoros, 16 szelepes g astra városi, rövid távos használattal rohadtul nem ég ki, EGR szelepről nem is beszélve. erőtlen, dadog, egyszerűen szarul megy. óriási a változás, és nem bebeszélem. -
zgospel
őstag
válasz Something_ #80944 üzenetére
(#80946) ath ugyanilyen astrám van, csak 1.4-es, szintén városi harcos, 250k+ valósnak vélt km-rel. Abba is a jó minőségű 95öst tankolom mindig, néha 100-ast ha olyan kúton vagyok ahol csak mezei 95 van meg a 100-as prémium. 1-2 havonta megyek vele autóúton, autópályán. Városban ezeröt alatt egyáltalán nem használom, de inkább 2 ezer fölött tartom a fordulatot.
Az általad leírtakat sok helyen olvastam már, opel fórumon is, de én (még) sosem tapasztaltam.Nekem ez inkább vallási kérdésnek tűnik lassan. A jó minőségű üzemanyag mellé nem kell plusz adalék, mert eleve benne van ami kell.
A faluvégi vizezett lukoil mellett meg persze hogy érezhető a hatása, hiszen feljavítod vele valamelyest a gagyit.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Moleman
addikt
Én egyszer öntöttem Wynn's-t a QG15DE-be, nem történt semmi a világon. Mezei 95-öst tankolok, amíg volt, Agip, most Shell, osztrák benzinnel kicsit kevesebbet eszik, a 98-ast már nem tudja kihasználni.
Amúgy valahol olvastam, hogy ezekben jórészt sima petróleum van, amit tizedáron meg lehet kapni literes kiszerelésben.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Moleman #80948 üzenetére
Én mindig azzal szembesülök, hogy a motor is és az autó is kevesebbet fogyaszt bármilyen Romániában tankolt benzinnel. Évente egy -két alkalommal járok arra és minden alkalommal erre jutok. Sőt, még az is volt, hgoy az itthon tankolt OMV Prémiumból is többet kért, mint visszafele egy simán román Petromos 95-ből.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok