-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Euroring helyes hasznalata
Akkor valami ilyesmit kene iden, rendben?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80301 üzenetére
Pontosan így kenem én is.
..X-Box-on.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz Topiccsendőr #80301 üzenetére
Gyors kört linkelj már ne bemelegítőt.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #80301 üzenetére
B+ döbenetes ez a videó AHol ilyen 1:25ös emberek közel függőleges motorral fékeznek, ő lapon fékez. Beszarás hogy a hátul milyen lendületet tud tartani. MOndjuk ezt a videót szerintem az tudja igazán értékelni aki beverekedte már magát legalbb 1:20 környékére.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #80290 üzenetére
Én szombaton teszem fel a MIVV dobot. Nagyon kíváncsi vagyok mi fog változni és érezni fogom e azt?! A hangja tuti dögösebb lesz
Aztán már csak a nagy szerviz van hátra ( folyadékok, szűrők, gyertyák cseréje).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
válasz Topiccsendőr #80296 üzenetére
Mind1, dbkillerrel nem nyers és sokkal kezelhetőbb, finoman is lehet vele menni. Kimondottan kellemes. Remélem a fogyasztásra is jótékonyan hat. 5.5-5.7 között evett nélküle. E jelzésű és valóban halk killerrel, nem suhan, de nem is robban, kellemsen morog.
Bogyó bá'! Kb 600km-t mentem már és elmúlt a huuu de megy érzés, de még mindig azt mondom nem nagyobbat jó ez.
demars! Én azt mondom jobban megy sport dobbal valamelyest, bizonyos tartományokban.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Fék folyadékból ki mit használ? DOT 4 helyett 5.1 -re gondoltam, árban nincs különbség. Mennyi kell egy teljes cseréhez?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Még nem volt forgalomba hozott 50ccmnél nagyobb motorom, így szűz vagyok a téren, szeretnék kis segítséget kapni.
B-s jogosítványom van, gondolkozom ebben a különbözeti jogosítványban és egy 125-ös motorban. Városban és max a környéken szeretnék csak elmászkálni vele, de a robogót már nem szeretem, főleg mikor húzom, de nem megy, szeretnék továbblépni.
Hogy működik ez a különbözeti cucc? Mennyibe kerül és mennyit kell vezetni? Érdemes ezt letenni, ha előreláthatólag nagyobb motorra nem megyek fel?
Mennyibe kerül fenntartani egy 125-ös motort éves szinten? (persze üzemanyagon kívül)
Köszi
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
SirKero
őstag
válasz V.Stryker #80310 üzenetére
Elférni szerintem elfér mert kipróbáltam egy sima fülessel a sisakot és nem zavaró ( persze ez igazán majd hosszabb úton derül ki ) + azért választottam elsőre egy relatíve olcsót hogy ha még sem jön be akkor sem bukjak rajta sokat.
Az,hogy a hang nem tökéletes nem lényeg. Arra,hogy bemondja,hogy 350 méter múlva fordulj balra megfelel. A navi gyári hangja ( Mohabá stb ) sem egy kimondottan Lossless minőségűMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Warpig
aktív tag
-
canniball
nagyúr
Szia!
A B125 úgy működik, hogy bebattyogsz egy iskolába, közlöd hogy ezt szeretnéd és beiratkozol, majd gyorsított okítás után kell tenned egy teljesértékű Kresz vizsgát A kategóriára valamint egy rutin+forgalmi vizsgát. Pl. itt le van írva részletesebben. Mivel már vezetsz szvsz nem lesz nagy kihívás, max. a váltókezelés ami újdonság lesz de az sem ördögtől való, pikk-pakk belejön az ember. Hogy érdemes-e letenni azt neked kell eldönteni. De mivel az 50-t kevésnek érzed arra fogsz jutni hogy érdemes. Aztán mivel úgyis vérszemet kapsz mehetsz tovább a különbözetire.
Hogy mennyibe kerül fenntartani az gondolom te is jól tudod hogy kismillió dologtól függ.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
-
Polemius
aktív tag
válasz SirKero #80309 üzenetére
Aldiban szokott lenni így tavasszal motoros akcióban sisakba építhető.
Nem tudom, idén volt-e, vagy még eztán lesz motoros cuccuk, de ha rászánsz kicsit többet (15 körül volt talán?), akkor érdemes lenne megnézned. -
SirKero
őstag
válasz V.Stryker #80313 üzenetére
GPS + tartóm van ezért látom a képernyőt csak a szélzaj miatt hallani nem hallom + Hameg ismerem az utat akkor zenét hallgatni is jó lenne.
(#80320) Bogyó bá' Az Aldis cucchoz kell a sisakban ( tehát van benne előkészítés ) hely mert ahogy látom elég nagy a fülpárnája. Az enyémben meg sajnos nincs.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
félisten
GPS tartó... Van, de a 75Cm-es kormányon egy mm hely nincs feltenni.
A boltban azért megkérdezte az eladó, hogy te tavaly nem vettél egy 2009-esre nálunk bukócsövet? Akkor miért kell 2008-asra? Hát mondom na látod ez hosszú történet.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #80323 üzenetére
Degeci vagy.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #80322 üzenetére
Vannak barkács hajlamaid, tessék dolgozni az ügyért. Az enyém ilyen:
A kormánycsőre 2 db ilyen, olcsó tükörkonzol került:
Meg egy darab acéllemez, még a rajzát is közreadom:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Winne
nagyúr
válasz canniball #80315 üzenetére
Szia!
Köszi a választ!
Attól tartok én is, hogy nagyon hamar gyenge lesz, mint ahogy mindennel ez van. Egy KTM Duke 125 ami nagyon tetszik, nem gyors motort szeretnék, csak valami harapósat városba és a környékre. Nem tudom mennyire lenne ez egyáltalán kényelmes hosszabb távra, annak tűnik az ülés legalábbis.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A1/B125-öt szeretne csinálni....
(#80329) Winne: Én is B125-tel kezdtem 4 évvel ezelőtt (50 éves fejjel), és a kis 125-ös Honda csopperrel kétszer és körbe barangoltam Székelyföldet. Harapósságról ebben a kategóriában ne is álmodj, de kedvcsinálónak nem rossz. Aztán ha nem érzel rá a motorozás ízére, akkor még mindig maradhat praktikus városi szaladgálósnak, ha meg rákapsz a túrázásra, akkor gyorsan, könnyen A-ra upgradelhetsz (én is ezt tettem másfél éve).
(#80333) HSM: elsőre (nulla motoros/robogós előzménnyel) rá sem mertem volna ülni egy korlátlannak megfelelő tanuló motorra. Ha nem B125-tel kezdtem volna, akkor most nem motoroznék.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #80331 üzenetére
Olvastam... De attól még nem lesz harapósabb az a 11kw...
Lehet érdemesebb lenne inkább egy rendes A vagy A2-t csinálnia. Így egyszeri költségben tudom, hogy több, de ezzel azért sokáig le lenne a gondja a közlekedésről, és a mosoly faktor is sokáig a helyén maradna.
Az én szememben ez a 125ccm mint kategória inkább a fogcsikorgatós spórolásról szól, mint az élvezetes kölekedésről. Főleg, ha ki is mész néha a városból.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Szeretek elveszni a részletekben, ha épp nem mennek az idegeimre. A 2009-es ernő hidegen sokkal határozottabban megemelte az alapjáratot még be nem melegedett, sőt már rég langyos volt a blokk még elemet alapjárattal ment. Ez meg nagyon nem. 2000-el elpöfög, de nagyon hamar leveszi róla és leveszi nullára azaz a beállító csavarra ül fel az a mittuménmi. Amivel nincs baj, jó a fülnek tegnap óta kellemesen ketyeg, olyan 900-as alapjárattal 1300 helyett, mert közel sem meleg a blokk és így meg még lassabban melegszik be. A régit nem lehetett lelőni annyira sokáig forgatta nagy fordulaton, ez meg fél perc után elveszi tőle. Félhült állapotban meg hajlamos pár másodperc alatt elvenni aminek egy még alacsonyabb alapjárattal ketyegő blokk az eredménye.
Még abban is más mennyire bólint vészfékezés alatt, bár talán az olaj más elől nem csak a váz meg egyéb dolgok felépítése.De maga a kényelem, hogy megnyom, ketyeg az jó.
-
Moleman
addikt
Szia, mikor megjelent a B125 lehetősége, én is rákívántam először, de ha már úgyis foglalkozol vele, időben nem több a korlátlan sem (legalábbis ahol én csináltam ), csak kicsit drágább, és utána legalább soha többet nem kell foglalkoznod vele. Egy 125-ös motor átírása sem kerül sokkal kevesebbe, mint egy nagyobbé, és pont a B125 miatt elég magasak az áraik. Persze ez csak az én véleményem.
-
2thletme2day
őstag
A tegnapi nőnap alkalmából (20% kedvezmény minden nőnek) megengedtem nővéremnek, hogy bevásároljon nekem a győri motorline-ban. Bár nagymotorom egyelőre még nincs és még csak a KRESZ órákra járok az "A" jogosítvány megszerzéséhez de pár hónapon belül tervezem a motorvásárlást. Legszimpatikusabb és egyben legesélyesebb jelölt a Kawasaki ER6N/F esetleg Z750 de igazából még nincs eldöntve a dolog. Bármi is lesz a vége legalább már a motoros felszerelésem megvan. Eddig robogóztam (Gilera Runner 50) így bukóm meg kesztyűm már volt de a későbbiekben ezeket is le fogom cserélni egy-egy komolyabb darabra.
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #80331 üzenetére
Hát nem tudom. Én 50-es robogó (kb. 4 év) után tettem le a korlátlant. Nem volt gáz, az oktató először egy 125-ös gépre rakott, mentem vele pár alkalmat, aztán 250-esre, és csak utána ültem egy GS500-ra. Abszolút korrekt, biztonságos felvezetés volt. Szerintem még ez a GS500 féle 50 lovas kategória sem egy olyan nagy hűha, amitől reszketni kéne, de a tévedés jogát fenntartom, ez csak a személyes véleményem. Személy szerint én jobban féltem az 50-es robeszon, mint most a nagymotoron, azzal totál ki vagy szolgáltatva, mert lassú, ezzel viszont nyugodtan előremehetsz a sor elejére, mert nem fog egy türelmetlenebb alsókategóriás családi autó fellökni, ha nem nyomod ki a szemét is.
Látod, az SV650-el sem haltam még meg, pedig már űzöm vele a várost több, mint 4 éve, gagyi gumikon, ráadásul.(#80336) Sputnyik123: Én a pestiben jártam barátnővel, nagyon kedvesek voltak, virágot is kapott.
Elég jóféle holmikat sikerült a nővérdenek vennie, amennyire meg tudom ítélni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2thletme2day #80336 üzenetére
Fasza!
A csizma melyik típus?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Bogyó bá' #80331 üzenetére
Engem is mindenki valami nagyra akart itt ültetni, miközben se motoros múltam, de még B-s jogsim se volt.
Anyagilag meg kalkulálhat magának, hogy mik a tervei azt csak őt tudja:
http://jogsikozpont.hu/hu/szoveg/arakakciok/4Remélem nem tilos ilyet linkelni, nincs részesedésem a cégben, csak én itt csináltam.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #80339 üzenetére
Oké, de nálad se véletlen a 300-as, és nem a 125-ös Ninja lett a befutó...
A fórumtárs figyelmébe a 390-es, nem pedig a 690-es Duke-ot ajánlottam....[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
A GS500 ideális tanuló motor, nem túl erős, kezes, végtelenül jóindulatú. A mostani szabályok szerint viszont már csak A2-re elég, korlátlanhoz legalább Sv650-féle motor kell. Legelső rutin órán egy GS-t kaptam én is, azzal könnyebb volt rutinozni mint a kis 125-ösömmel, de utána át kellett üljek a 650-es Gladiusra. Rutinpályán félelmetesen sz*r volt, nem akart kanyarodni, viszont legalább a V2 rángatta a láncot. Mindegy, megtanultam, sikerült. A forgalomban már nem volt vele semmi bajom. De nekem előzőleg volt 19 ezer km 125-ös gyakorlatom.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
2thletme2day
őstag
válasz tboldi #80338 üzenetére
Sidi Vortice. Sosem volt még motoros csizmám így nagyon fura még a viselése és még inkább a járás benne de megszokom idővel remélem. Próbáltam ST-t, Mag1-et meg a Vortice-t. Ez volt a legkényelmesebb a 3 közül. Az STnél zavart, hogy csak egy helyen lehetett a lábra igazítani és nem tartotta annyira a lábam mint a Vortice vagy a Mag1. A Mag1 kevésbé volt kényelmes számomra így esett a választás erre. Egyébként a full fehér változat 25% kedvezménnyel kapható nőnaptól függetlenül de mivel mindennapos használatban lesz a csizma ha meglesz a motor hozzá ezért nem mertem bevállalni így egy kicsit drágábban de fekete lett.
(#80337) HSM
Délelőtt bementem a boltba, felpróbáltam mindent, kiválasztottam a megfelelő holmikat majd félrerakattam, hogy majd nővérem jön érte meg a 20% kedvezményért Ő is kapott virágot és a bolti kiszolgálás is nagyon korrekt volt.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #80341 üzenetére
No igen. Amit sokszor leírtam, rutinpályára, kis tempóra kezdőknek szvsz az SV650/Gladius blokkja a lehető legrosszabb. Erős, nagyon határozottan reagál a legkisebb gázkar-mozdulatra is. Ugyanakkor nem minden nagymotor ilyen. Egy hagyományos 4 hengeres sokkal barátságosabb karakterű, erőtlen, határozatlan kis tempónál, pl. a Honda vezetéstechnikán 600-as Hornet még barátságosabb szvsz mint egy GS500. Nem az ereje, hanem a karaktere miatt. Nem forgatod, gyenge, és egyenletes, teljesen jó. Olyasmikkel kellene oktatni....
Gondolhatod, nekem milyen volt, mikor robogó után, első nagymotornak az A letétele után elhoztam az SV650-et, ráadásul a rossz útviszonyok miatt az elején gyökketővel, hát, többször félreálltam átgonolni, egyáltalán mi történik... Leírhatatlanul rossz élmény volt az első 10-20km. Nem veszélyes, csak baromi rossz, hogy a motor azt csinálta, amit ő akart, nem azt, amit én. Viszont miután kiismertem, úgy 50-200km után, már teljesen jól és biztonságosan tudtam vele menni bármilyen körülmények között. Ma pedig már nem is kéne más motor ebből a kategóriából, nagyon szeretem így 4,5 év után is, főleg ezt a határozott, erőteljes természetét, ami némileg megnehezítette a barátkozást az első utakon.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Lakott területen elég lehet az, viszont ha kijössz a városból akkor már necces...de ha úgy érzed nagyobb kell akkor (ahogy már Bogyóbá is említette) 2 éven belül elmehetsz különbözetire. Én is így csináltam pár éve, árban ugyanott voltam a végére mintha egyből A-ra mentem volna, viszont ha kétszer veszel motort az már sanszosan húzósabb lesz mintha egyből nagyot vennél. Ez megint olyan dolog amit neked kell eldöntened.
Illetve ami még eszembe jutott: korábban volt olyasmi lehetőség, hogy a beiratkozás után ha meggondoltad a dolgot akkor A1 helyett "menetközben" is módosíthattál A-ra, de hogy ezt a Kresz vizsga előtt vagy után lehetett megtenni és hogy van-e még ilyen azt nem tudom. Keress egy szimpatikus iskolát és faggasd ki őket a lehetőségekről! Valamint ami még lehetőség: keress olyan motoros tréninget ahol nem feltétel a jogosítvány és adják a gépet, így bár "korlátozott körülmények között" de ki tudod próbálni mit tud a 125-ös kategória.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz 2thletme2day #80342 üzenetére
Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy ha eleve 20%-kal alacsonyabbak lennének az árak (mert ezek szerint ez nem lenne probléma a boltoknak) akkor mennyivel könnyebben vásárolnánk ezeket a holmikat...
A csizma majd betörik/hozzászoksz, emiatt ne aggódj!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mike-
addikt
Nézegettem pár híres magyar motoros youtube "sztárt" (persze geresicsnél kezdtem ) azóta dobál fel nekem még több magyart, ez jött ma szembe, szerintem jópofa [link]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz 2thletme2day #80342 üzenetére
Ugyanilyen csizmám van 3 éve. (csak fehérbe) nagyon jó választás.Tökéletesen elégedett vagyok....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
Motoros riasztókról mi a vélekedés? Rögtön úgy mondom, hogy a komoly drága verziókról beszélek.
-
tboldi
nagyúr
válasz 2thletme2day #80342 üzenetére
Köszi!
Én a Mag-1-et néztem ki magamnak. Sajnos egy (önhibámon kívüli) motorbaleset miatt eléggé meg van dagadva a bal bokám/lábfejem, ezért fontos lenne, hogy jól rá tudjam majd igazítani. Talán valami túracsizma kényelmesebb lenne, de azokban általában kevesebb védelem van, mint egy hasonló árú sportcsizmában.
-
CyberPunk666
senior tag
Eleve naponta kell olyan helyen mennem vele, ahol 90-es tábla van, és nem mérnek soha, ami miatt kb 100 at átlagtempó (taxis vitt már ott 160-nal is).
Na, nekem ott kell ennek élhető sebességgel mennie, hogy biztonságos legyen.Ezért szóba sem jött a 125-ös.
Akkor azt még nem is mondtam, hogy alkalomadtán az M0-on is kéne menni 110-zel...
Így lett a tudja amit kell és nem is túl sok kezdőnek metszetében a 300-as.
Egyébként iszonyatosan könnyű vele motorozni, nagyon tetszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző