-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
Kivehető a belseje, és még rendelhető is külön új belső hozzá!
Szóval így aztán nem lehet rá panasz.A maszkom viszont ilyen izzadságelvezető, és ha le kell vennem a bukót meg vissza, akkor nem a hideg izzadtságot érzem a fejemen, a maszk pár perc alatt megszárad, ha kimosom, ehhez képest az arcpárnák tisztítása nem ilyen egszerű.
Ez kb olyan dolog, mint a bőr cuccba az aláöltöző. akkor is kell takarítani belül, csak ritkábban.
-
ath
senior tag
linkelne valaki egy ajánlott nyári maszkot? kösz
-
Gaboman
nagyúr
Engem továbbra is a nadrág kimosás téma érdekelne, mivel próbálnátok megoldani?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz dugynok #80800 üzenetére
Nem igazán. Van a sisakom tetején egy szellőző, remekül átszellőzteti nyáron a fejem. Egyedül az arcpárna körül tud kicsit rámmelegedni. Mókás dolog amúgy, mert hiába kis vékony nyúlós anyag, remekül felveszi a nedvességet és a "szagot" is. Sosem volt még mosva a bukóm belseje és totál tiszta, szagtalan. Ellenben a maszkra igencsak ráfér mindig a heti a mosás.
(#80802) V.Stryker: No, meg egy hét után a maszk sem olyan állagra, mint mikor tiszta, nekem nem kicsit rontaná a komfortérzetem, ha nem mindig a jóillatú tiszta anyaghoz préselném az arcom, hanem a hétről hétre retkesebb és büdösebb bukó-béléshez....
(#80804) ath: Nem tudom, most is azt a fajtát árulják-e, amit vettem vagy 6-7 éve ott, de nekem teljesen jól teszi a dolgát egy kép alapján ilyen: [link]. "Polo" márkajelzés volt belevarrva, meg mellette valami motor-forma. Azóta is rendszeresen használom, még a robogómhoz vettem anno.
Ezen semmi extra nincs, a varrás sem extrém vékony, de kényelmes, szeretem, nem nyúlt ki egy év után, mint a másik fajta, amivel váltva használtam. Ez nyári, a nyakat nem igazán védi.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #80795 üzenetére
Ahhoz, hogy ennyit beletekerj egy blokkba felujitas nelkul, kb budapest munchen tavokat kell egyhuzamban meleg olajjal menni, nem varosban szaladgalni minden nap. Hozzatartozik, hogy ilyenkor az utazo egy 120, es semmi kovergazas indulas, vagy valami, ami adrenalint ternelne. Egy igazi hoki motorozassal lehet csak ilyet csinalni. Ez nem a motor erdeme. Ha igy mesz, barmibe bele tudsz tenni ennyit. Meg egy babettaba is. (Nem 120 utazoval persze) Nekem egyaltalan nem ez a motorozas.
Hetkoznapi hasznalatnal ilyen kmek kivitelezhetetlenek. Ezeket ne is tekintsetek megszokottnak. Ennyit nem bir semmi, ha normalisan hasznalva van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A maszk megakadalyozza valoban, hogy a buko belsejet osszepiszkold elhalt hamsejtekkel, vagy a borod zsirossagaval.
Viszont az utobbi 4 sisakomban antibakterialis textil volt, azaz nem lesz budos jo darabig, csak ha lereagal az ezust, vagy mas alapu "fertotlenito" benne. Ezutan akarmilyen maszkot hordhatsz, ott egy elo flora fog kialakulni. Tobbek kozott ezert sem felek a hasznalt sisakoktol, mert altalaban premiumot veszek, ami antibakterialis es kimoshato belesu, ugysem hasznalom sokaig, mivel fogyoeszkoz.
Es nem vagyok hajlando atkuratni magam mindenfele nagy markanevvel, egyszeruen amiket itt is olvasok neha, az a rablas kategoria, hogy milyen felhasznalasra milyen ruhakat vesznek nehanyan ez persze a szemelyes velemenyem, mindenki arra kurja el a penzet, amire akarja, de faszan marketingzombisag van alapjaraton.En konkretan szarraizzadom nyaron mindenemet, ugyanis palyan gimnasztikazol a motoron, nem csak ulsz.
Semmit nem er sem a szellozes, se a bukoban, se a perforalt bor overal. (Bar sokkal jobb, mint a nem perforalt)
Szoval arra hasznalom az alaoltozot, hogy le tudjam venni a borruhat.
Es nem fog megvedeni nalam az egvilagon semmit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #80809 üzenetére
Nekem ettől gurul el a gyógyszerem: "Hiába csupán 60 newtonméter a legnagyobb forgatónyomaték, ez az erőforrás mégis képes arra, hogy ötvenes tempóról utassal és emelkedőnek felfelé hatodikban kigyorsítsa a motort a kanyarokból."
Ha képes is rá, ilyennel gyilkolni szerencsétlen blokkot.... Ez nem rövidáttételes forgós sor4.
Lehet velem van a baj, de én ilyenkor szoktam váltani a hármast. -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80809 üzenetére
Hát, igen, ő nagyon sokat járt így vele.
De úgy nagyjából a 650-es V-Strom pont erről szól. Ha tépni akarod neki, vagy lapjával kifordulni a hajtűkanyarból, akkor nem egy 60-70 lovas túraendúrót veszel. Ez valóban arra való, hogy felmálházva egy 100-120-as utazóval a világból kimenjen veled. -
Topiccsendőr
addikt
-
Moleman
addikt
Szoktatás kérdése, nem biztos, hogy gyilkolja, lehet érezni a hangján, a vibráción, hogy mikor nem bírja - már aki odafigyel. Meg persze elég kicsi gázt kell adni.
(Legalábbis autónál így tapasztaltam, ugyanaz a típus, ugyanaz a szívó benzines motor, a falábúan "bejáratott" szalonautó 2500-as fordulatig szinte megmozdulni sem tudott, a sajátom meg 450-es fordulatról képes felhúzni magát egyesben teljesen felengedett kuplunggal, remegés és töltésvesztés nélkül, 1200-tól pedig teljesen használható ereje van városban az átlag pesti ritmushoz. Most van benne 191 ezer, köszöni, jól van. Igaz, mostanában türelmetlenebb vagyok, többet van 4-6 ezer között, mint 1500 alatt, azóta 2 literrel többet kér százon. ) -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #80810 üzenetére
El tudom képzelni, milyen lehet a pályázás. Fotelfizika ide vagy oda, de el tudom képzelni. Nekem nyáron nem kell torna sem a nyeregben, hogy izzadjak, sajnos arra hajlamos típus vagyok.
Nekem is elég jó sisakom van, egy Shoei RaidII. Nem tudom, milyen bélésű, de csak az arcpárna kivehető. Egyszer volt részem segédkezni öcsém HJC-jének mosásában, hát nem hozta meg a kedvem a maszk mellőzéséhez. Nálam a sisak szerencsére nem fogyóeszköz, akkor sem ért le, mikor a robeszt elfektettem még régebben.
Hát igen, néha vannak fura öltözékek, de nem mindenki születik hozzáértőnek, a tapasztalatokból tanulunk. Én pl. nem bántam meg a drága sisakot, bár elég olcsón vettem ahhoz képest, kifutó modellként. Viszont az olcsó csizmával jól befürödtem.
Azért hidd el, nem mindegy egy "dózisra" mennyit kap a bőr, és mennyit az aláöltöző. Te is jobban izzadnál, ha a bőr rádtapadna, és nem az aláöltöző lenne közte.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #80809 üzenetére
Na igen, Ispán nem egy Rossi ez tény,viszont nem is a garázs körül szokott gurulni. Legközelebb majd megkérdezem milyen javítások voltak a gépen.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Moleman
addikt
válasz Topiccsendőr #80816 üzenetére
Jó, persze, a vibrációt én autós szemmel értem, ott alaphelyzetben nincsen.
De örülök, hogy van még olyan rokonlélek, aki a Motordoki "A nyomaték öl" című bullshitjét nem kajálta be.(#80820) persuader
De ő ezt, mint utólag kiderült, általánosságban jelentette ki, azóta is sokszor hivatkozik rá ő is, meg a többiek is. Az alapján, amit állít, már lassan kétszer generálozni kellett volna a motorom. És tegyük hozzá, hogy anyagilag még akkor is megérte volna, nekem legalábbis annyival kevesebbet eszik alacsony fordulaton.(#80817) HSM
Én egyáltalán nem vagyok izzadós, de a motorra nyáron mindenki rárohad. Kabát nélkül sose motoroztam, az elején sima softshell dzsekiben toltam, abba is belesültem, a mostani kabátom is hosszú derekú, csak 2 nyílás van a vállánál, teljesen át tudom izzadni a pólóm 7 km alatt, amíg hazaérek melóból 30 fokban. Mikor rutinoztam, széthúzott cipzárral mentem, úgy csak a karom sült meg, dehát utcára az nem lenne túl bölcs.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #80818 üzenetére
Nem ertem meg, de elfogadom.
Csak ujra ramutatok, ezt ne a motor erdemenek nezzetek, hanem a hasznalatenak! Barmivel meg lehet csinalni.
(Plane ne csinaljatok markamatyizast belole)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Moleman #80814 üzenetére
Az SV is elgurul ezzel a 2300rpm fordulattal (50kmh, 6.-ban), de barbárság így használni. Nincs nagyon ereje így, épphogy csinál valamit, ha gázt adsz vibrál, érezni, hogy nem szereti. Meg értelme sincs semmi így használni. Ez a blokk határozottan 2500rpm felett érzi jól magát. Le lehet menni amúgy 1800rpm-ig is, de minek. Én hogy forgatom is szűk 6L-el eljárok százon városban. Én sokkal jobban szeretem a 3000-4500 tartományban használni, ugrik, megy, lelkes, full sima, imádom, nem az a gáz csepegtetés, hogy jajj, épp le ne fulladjon meg épp ne tépkedje a láncot...
Én egyesben gáz, kettesben gáz 5000rpm-ig, és pont 50-el megyek, ott berakom harmadikba és jó is vagyok 3500rpm-el, van hova fékezni, de ha gázt is adok egyből megy. Ennyi a város az SV-vel.
Az a vicces, kíváncsiságból próbáltam gyökketővel nagypapásan nem forgósan használni egy tankolásnyit, ugyanennyit kért.(#80815) persuader: Józan paraszti ész, ha rázkódik az egész szerkezet, ahogy erőlködik, az sosem olyan jó, mintha szépen simán működne. Egyszerűen a plusz erőhatások vannak. Valami kap, ami amúgy nem. És itt nem a normális üzemi vibrációról beszélek, hanem amit gyökkető fordulaton gázra csinál...
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #80821 üzenetére
Nyugi van,igyál 1 vagy 2 sört. Csak a Km miatt linkeltem és ugye írtam is,hogy passz milyen szerviz/gond volt vele.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Moleman
addikt
Nálam azért komoly különbség van autóval, fűtött garázsból indulva óvatosan 5.6 liter körül jártam Pesten (dugóba sose megyek), viszont most télen 7.9-et is sikerült alkotni. Igaz, abban autópályázás is volt, 150-160-nal (szigorúan csak lezárt, német magánautópályán ).
Ezért írtam még korábban, hogy skizofrén vagyok fogyasztás szempontjából, mert recskázok a spritmonitorra, de ha menni kell, akkor menni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Tarill #80791 üzenetére
Nem a Hyosung-t gyalázta? Az származik az SV-től, csak módosítottak rajta sokat. Szarul Na jó, az SV-re is mondta, hogy szar, de azt is, ha karban van tartva, akkor megy. A Hyosung meg akkor is tönkremegy
80767: Hát szerintem ez ragasztott, de még így sem mernék fogadni rá.
-
Chrys_
addikt
-
sqpp
őstag
2 kérdésem lenne...
Suzuki DR-Z 400-at akarok venni a kövi hónapban. Na most van egy két nyélbeütő problémám.
Az SM változat tökéletes lenne, habár abból jelenleg nem sok van a neten a hirdetések között. Ha tudtok valakit aki eladna ilyet, az szóljon kérem!
Elégé sürget az idő, mivel jogositvány előtt vagyok és vele tenném le a rutint/forgalmit/vizsgát.
Na már most itt a bökkenő, ugyebár A2-est csinálok. (23 vagyok még csak.) Bár valaki most vitázik arról, hogy jelenleg 23.5 a határ. Mindenesetre a kresszem már megvan, emiatt is csinálnám most az A2-t.
Ugye a DR-Z 400E változat 37kW ami a 35kW határon túl van. Erről tudni valamit, hogy esetleg elfogadják-e? Pár eladó szerint nincs gond... (Bár szerintem kamuzik csak, hogy eladja )
Folytásról hallottam, de hát nem tudom...
Hát ha valaki tud SM-et, mivel az nincs 35 kW
-
runner 125
nagyúr
A helyedben én biztosan kivártam volna azt a fél - egy évet. A 23,5-et tudomásom szerint azért mondják, mert onnantól lehet elkezdeni a tanfolyamot, de a vizsgáknál be kell tölteni a 24. életévet.
Nyilvánvaló, h nem fogják elfogadni vizsgán, de szerintem még oktatásra sem viheted, a határ az határ.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
Egy kis emlék a "múltból" (Gdrive link, mert sztem a YT -ról levennék).
Devils Meeting Újszilvás 2004.
Sajnos, a minőség is múltbéli. Igény szerint szabadon letölthető. Figyelem! 18 éven felülieknek!
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #80837 üzenetére
Gyari az uj? Lég es olajszurobol en mindig gyárit veszek motorba es autóba is, ezesetben a gyari légszűrő olajozott mar alapból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tarill
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80813 üzenetére
A Pegasoval 140 ami tökéletesen tartható utazónak, hogy túraplexi van rajta a szélvédelem is jó.
Az egyhengeres sem szeret 3000 fordulat alatt lenni, ott csak trüsszög és csapkodja a láncot.
Eddig azt tapasztaltam hogy 5.ban 120 km/h-nál simul ki a járása, innen szeret húzni.
100-nál még vissza 4.be és onnan húz igazán.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80836 üzenetére
Hamar megvan az.
Bakker, mit csináltak ezzel az Africa Twinnel, hogy már 68.000 van benne tavaly február óta? Vagyis annyi volt, decemberben, mert akkor került fel a videó. -
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #80845 üzenetére
Supermoto vonal lesz majd ez mellé valamikor, idén tervezünk több nagyobb túrát is, ebben van egy 10 napos Erdélyi.
Supermotoval ez lehetetlen, mindenképpen szeretnék majd.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
PoLizei
aktív tag
válasz Tarill #80841 üzenetére
Ott azt kezdte el, hogy másképp vannak beállítva a hengerek a hűtés eltérő hatékonysága miatt. Más szelephézagokat állított be ő is emiatt. Nem tudom, hogy a karburátorok hogy vannak az SV-ben, de a hézagokra egyforma értékeket ír a manual.
Mondjuk ilyen alapon egy 2-nél több hengerű soros motor sem 1 motor, hiszen a nem szélsők kevésbé tudnak hűlni... Pl. az überkirály sor4 légolajos Suzuki blokk[ Szerkesztve ]
P*L****
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban