- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
-
BoB
veterán
"A2" kategóriás jogosítvány fogalma: Nemzetközi kategória. Motorkerékpár 35 kW teljesítményig és 0,2 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányig.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha A2 jogsit meg tudod szerezni, akkor ne bíbelődj a 125-ösökkel!
szerk: a 125-ös váltós gépek valós végsebessége (GPS szerint) 90-95-(100) km/h, tartós utazójuk 80-85. Városban teljesen OK, de a közúton megölnek a kamionok. Tudom, ilyen gépem van nekem is.Csak teljesítmény korlát van, köbcenti nincs. Akár egy MotoGuzzi Nevada 750, vagy egy Virago 535 is belefér az A2-be, és azok azért már egész jól mennek is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
Köbcenti nincs csak teljesítmény korlátozás ami 35kW. És tényleg felejtsd el a 125-ösöket.
(#39746) canniball a kis Kawám nem adom. Sajnos most le kellett tennem róla, hogy nagyobbra cserélem. Remélhetőleg ma kész lesz a du. folyamán és mehetek is érte.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Ezek a 400-500-600ccm-es gépek nem vágnak hanyatt, de arra elég bennük az erő, hogy autópályán is vigyék az utazót kétszeméllyel is akár.
Egyébként meg fejben dől el mennyire sok vagy sem.
Az America-hoz a klasszikus ruha illik inkább, de a tanfolyamon úgy is rádaggatnak már minden protis cuccot.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tboldi
nagyúr
Bár nem cruiser, de a Honda CB500X szerintem egy nagyon jó, racionális választás lenne (persze csak ha új motorban gondolkodsz). Én 194 cm vagyok és nagyon kényelmes vele utazni. Túraenduro lévén a kormány magasabban van, ezáltal az üléspozíció is egyenes, nem kell görnyedni rajta. A teljesítménye átlagosan elég, egy kezdőnek talán még sok is. Kezelni könnyű, egyszerűbb, mint egy 125-ös ETZ-t (az előd az volt).
Nem rábeszélni akarlak, de szerintem vásárlás előtt ki kellene próbálnod több "fazont" is. Így képet kaphatsz arról, hogy mi kényelmes számodra és mi nem.
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
45KW a Triumph America, azt A2vel nem fogod szabályosan vezetni...
Mi lenne ha vennél vmi naked viszonylag megbízható 400-600as tömegmotort ami tetszik is? Aztán majd 1-2 év mocizás után eltudod dönteni mi is a te világod, lehet a krúzolás nem neked való, elöször kéne ülni vmin egy kicsit nem csak 50es robogón.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Xaels
félisten
Esetleg nézhetsz 650-es Dragstart is. De abban a kategóriában végül is van választék, kérdés van-e olyan dilid mint nekem, hogy kardános gépet vennék csak.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Steven
addikt
haverom 0 motoros tudással rá ültettem erre és ki küldtem cross pályára 35 évesen.. ment mint a biciklizés ... Az , hogy hogy mész vele az fejben dől el. Ez a motor meg aztán végképp nem egy erőgép ,150-160nál nagyon nem megy többet de a 150 is kínzás neki ... szerintem full kezdőnek tök jó ez a motor..., ha el is esel vele nincs mi össze törjön...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
hát nekem gyári van Balcsin super moto set nélkül terep gumi gyári kipuf.. nincs is hangja stb... ott szoktunk bohóckodni vele van benne vagy 1500km ... az 1 . sebességnek 35km/h a vége emléxem sv1000 után át ültem róla aminek 140 volt a vége az 1. nek nem kicsit volt furcsa...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
nemtom a gyárinak semmi hangja én az életbe hallgatom nem a videókon a gyári kipuff az kussolos.. ellenben halottam nyitott dobbal úgy meg üvölt... ... elég népszerű super motoként ...
kezdek öregedni fzs1000 be is vissza raktam a silencert....ezt olvastad a vidi alatt???
"2005 Suzuki DRZ 400 S | HMF Performance exhaust without quiet core"
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
.mf
veterán
Ha a 6-700-ból a DRZ400 és felszerelés is ki kéne jöjjön, akkor kérj a másik kezedhez is egy bilit. Csak a DRZ maga ennyi, aztán ahogy pár hsz-szel korábban is írtam, ott vannak átírás, eredetvizsga, bizti, adók, első szerviz, kopó-fogyó-folyadékcsere; aztán felszerelés még nagyon min. is 100k de inkább 150...
Öregebb endurók vannak olcsóbban is, pl. Yamaha XT600, Kawa KLR650, Honda Dominator, stb. Nem vagyok endurós, annyira nem vágom.Kezdőként is fel lehet ülni egy DRZ-re, nagy A-ra úgyis nagyobb teljesítményű 600-ason fogsz tanulni és vizsgázni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
citkar
addikt
-
.mf
veterán
lel... facepalm.
Azt mondták? Esetleg utána is néztél, vagy az már Szentírás? Mert ha megnéznéd és összehasonlítanád néhány másikkal, akkor rájönnél, hogy ellenkezőleg, egy enduro/sm egy naked vagy sport motorhoz képest sokkal könnyebb. Van kb 140-150 kg a DRZ? Hűha, a Ninjám meg 200, és sokkal könnyebb vagyok nálad.
Komolyan már srácok... egy kicsivel több talpraesettséget.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
egy 200 (folyadékokkal 225) kilós motort (amilyen például az enyém) 50 kilós, 160 centis lányok is eltolnak a vizsgán a 8-asban.. nem kell ettől félni, hacsak nem a 3adikon laksz, nincs lift és az erkélyen akarod tárolni..
amíg leér az egyik lábad vagy gurulsz, esetleg tolni kell - addig igazából tök mindegy milyen nehéz a motor...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vlevi
nagyúr
A DRZ400 nem az a négyszázas, amire sokan gondolnak. Általában ha 400-asról akkor esik szó, akkor az japán belpiacos, többhengeres, máshol inkább 600-as gépként ismert motorokat értünk alatta.
A DRZ400 egy egyhengeres enduro, vagy supermoto, felépítéstől függően. Van belőle sport és utcai változat.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DR-Z_400[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
Ez a motor így ebben a formában szerintem nem alkalmas a forgalomban való részvételre (már ha az a cél). Amennyire látszik, se index, hátul sincs semmi ami kéne (index, féklámpa, prizma, rendszám világítás) meg akkor már lőhetett volna a másik oldaláról is egy képet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
Én mentem ilyen géppel pl idén nyáron is.
Ez egy krossgép, terepre való de oda nagyon. Aszfaltra nem használnám, még road szettel sem.
Egyszerűen nem oda találták ki.
Aki meg azt mondja hogy kezdőnek sok az el van kicsit havazva.
Persze az egy henger miatt viszonylag nyomatékos meg a krosszléte miatt hajlamos emelgetni az elejét ha rákuplungozol, de hogy egy kezdőnek sok lenne az hülyeség.
Én kezdőknek még mindig a sornégy haccá-t ajánlom. Ezt nem unja meg 1 év alatt, mert az ennél gyengébbekkel ez a jellemző.
125-ös drz-t 1 szezon alatt kinövöd. (bár szerintem a 400-ast is)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
Nemhinném, hogy sok lenne.
Inkább az, hogy a DRZ alapvetően enduró, tehát valóban sportcélra készített motor, amiből van rendszámozható változat.
Nem ismerem a típusváltozatait, de mintha a DRZ400S lenne a "rendes" utcai változat, indexxel, önindítóval, és peszre gyengébb blokkal.
Például : [link] -
vlevi
nagyúr
Nem pont ezt a motort ajánlom, csak példaképpen írtam a DRZ400S-t.
Egyébként a kezdőmotor jó téma, rendszeresen felmerül, és sokat lehet rajta csámcsogni
600-asból is sok van.
pl. 600-as, levegős Bandit, vagy pl. Honda CBF600 (nem a Hornet!), a 80 ló körüli teljesítménnyel, alul erőtlenebb, pörgetve több, mint elégséges teljesítménnyel.
Következő szint a 100 ló körüli 600-as nakedek (Yamaha FZ6, Honda Hornet), és persze a másik véglet a 600-as sportmotorok, 120-130lóerő körül. -
-Mike-
addikt
Autóból sem mindenki ezrest vesz mert kezdő. De ez nem is olyan dolog, hogy kezdésnek milyet, vegyél 125ccm-est, de honnan tudja neked innen bárki is hogy neked mi az elég? Mennyire érzed magát a motorozást, mennyire van hozzá affinitásod? Elég a 40le vagy kevés lenne a 80le?
Sokan Suzuki gs500ast vesznek kezdőnek. Vagy arra van pénze vagy még nem tudja eldönteni milyen ez az egész két keréken száguldás és majd utána eldönti kell e neki nagyobb vagy hagyja az egészet.. de sokan 600ast vesznek elsőre, hornet, bandit és tsai. De valaki ezrest... khm.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
Nincs túl nagy motor, csak kezelhetetlen csukló Én full kezdőként, robogózás se volt, egy 50 lovas 500-as al kezdtem (és egy 76 lovas 750-esen tanultam). Ha már itt tartunk, a korlátozós motorokat is megnézheted. Az én er-5-öm elvileg egy motorvezérlő cserével (gyak az űlés alatt van, 1 perc lecserélni), lehet 34 lóerőre korlátozni, és vissza. Bár ebben a begyepesedett országban gondolom lenne probléma a hatóságokkal a forgalmi kiállításakor.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
de lóerő az egy teljesítmény mértékegység
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
de azt nézik, csak KW-os mértékegységben. Tehát A2-nél a max 46 lóerő.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest