-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyNagz
senior tag
Urak! Vázjavításra tudtok valakit? Én a simateam-et találtam, velük kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Előre is köszönöm!
Van egy acélvázas gépem, amin már kicseréltem a felső villahidat, a kormányt, a lámpaklonzolt és még mindig ferde a kormány, és mintha húzna is egy picit. Szeretném ha valaki ránézne, esetleg mérne rajta valamit és azt mondaná, hogy én vagyok a hülye, vagy kijavítaná, ha kell valamit.encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz Topiccsendőr #80255 üzenetére
Nem tudok róla. Dekniken, tankon, idomokon nincs nyoma viszont a főfékhenger cserélve volt, és a lámpakonzol is el volt ferdülve. Egyébként jön megy, teszi a dolgát. Csak kicsit olyan.
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz Topiccsendőr #80257 üzenetére
A pufón is látszik némi horpadás de nem vészes. Villát nem mértem. Hogyan lehetne?
encapsulation dot1q
-
Moleman
addikt
Na, úgy néz ki, hogy májusban jöhet az új családtag, próbálom szűkíteni a jelölteket.
Ezek közül melyiket preferálnátok inkább? Fazer vs CBF600. A CBF-ek mellett szól, hogy fiatalabb és elvétve van belőle ABS-es, cserébe gyengébb és többet is eszik a spritmonitor szerint. Kezdőként nyilván sokáig bőven elég erős lenne, de azt is olvastam róla, hogy kanyarogni dögunalmas, nekem pedig élménymotornak is kéne, ha majd ügyesebb leszek.
A Fazerről csak jókat olvasok, jobban is tetszik, és 700-750k körül már a kínálat legteteje van, ennyi lenne az én limitem is. -
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Moleman #80259 üzenetére
Ha elmenymotornak kell, akkor ne nezd a spritmonitort, mert oda azok irkalnak, akik arra matyiznak, hogy mennyire fogyaszt keveset valami.
A skodas, kalapos bacsik, akiket ki kell kerulni az uton, ha nem felnenek a billentyuzettol, es az internettol, meg ugy altalaban nem lenne szetfolyva az agyuk, oda irkalnanak. Ha elmenyt akarsz, ezeket felejtsd el.Bar szerintem ez a sornegy naked kategoria nem eppen elmenymotor. A blokkjuk tul eros a blokkhoz merten rossz futomuvukhoz. Egy elmenymotor mindenekelott konnyu, jo futomuvel rendelkezik, jol nez ki, es csak ezutan kovetkezik a blokk ereje.
Ebbol ez a ketto semmit nem teljesit. De ez az en mercem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Moleman
addikt
válasz Topiccsendőr #80263 üzenetére
Én ilyen szempontból skizofrén vagyok, autóval legalábbis, néha tiltásig forgatom, máskor meg üresben gurulok kilométereket. Motorral még nem tudom, mennyire leszek Gerhard Plattner, de mivel élménynek kell, valószínű nem fogok nagyon spórolni vele.
A kanyarvadászabb motorok nekem általában kiesnek a szűrésből, mert nem szeretnék hasalni, mondjuk egy Street Triple lehet az álomkategóriám, bár még azt se láttam soha közelről.
-
TommyNagz
senior tag
válasz Topiccsendőr #80261 üzenetére
Valoban. Elviszem a simateamhez, kivancsi vagyok mit mondanak.
encapsulation dot1q
-
c4bB
csendes tag
válasz TommyNagz #80251 üzenetére
a kormányhatárolón van sérülés,festékkopás,bármi gyanús?
ha ferde a kormány és húz a motor,azt már szemre is látni,tedd középállványra a motort és állítsd be az első kereket úgy,hogy szemből nézve tökéletesen vonalban álljon a hátsóval,ehhez használhatsz lécet,bármit ami kb két méter hosszú és egyenes.(ha nem egy nyomon fut a két kerék,akkor kezdhetsz gyanakodni a vázra)
ha beállítottad,akkor máris láthatod ha ferdén áll a kormány.
oldalról nézve a telókat meg az látszik,hogy görbék-e,takarják-e egymást.
nekem pl sem a kormánycsere,sem a telócsere nem segített,végül kiderült,hogy az alsó villahíd (aminek része a villanyak is) csavarodott el,gondolom esés miatt.
kicseréltem és tökéletes lett.
ezek persze csak házilagos módszerek,nyilván jobb szakműhelybe vinni,de nekem segített a hibafeltárásban. -
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #80267 üzenetére
Most érdemes cascot kötni míg kezdő vagy és új a motorod.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #80268 üzenetére
54k / év jött ki, 10k és 10% beállítással.
Ez így simán a megéri kategória. -
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #80269 üzenetére
Az egész jó. Ha most új BMW R1200RS-t vennék, arra 325k/év lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #80271 üzenetére
4,5 milliónál kezdődik, kedvem szerint felextrázva meg 5,4.
Én is vidéki vagyok, de csak 21 éves, ami ebből a szempontból nem túl előnyös. -
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #80269 üzenetére
Akkor hajrá.
tboldi:
Amikor egy nedves Gs-en külföldi guri alkalmával gödröt fogsz és kukázni kell a felnit ami ~400eft akkor (is) megéri.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #80273 üzenetére
Szerintem nem fog ez a veszély fenyegetni, hogy BMW-t vegyek. Örülök, ha a múltkor tárgyalt Suzuki GSX-S1000 összejön.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #80275 üzenetére
Persze, ha komolyra fordul a dolog, szívesen kipróbálnám.
Csak tartanék már ott!
-
TommyNagz
senior tag
Telibe lett fújva az egész hogy rohadjon meg aki csinálta. Szépen fel lett készítve eladásra. Minden le lett fújva feketére, szóval semmi sem látszik. Én úgy látom, mintha a kormányrúdnál lenne megtekerve a váz. Szemmértékkel megítélni nem igazán tudom a krómszárak párhuzamosságát.
Ezt látom rajta:
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #80278 üzenetére
Áh, az a hajó már elment. Amikor kiderültek az egyéb rejtett hibák (rommá tört műszerfal, 4 folyó teleszkóp, stb.) nyilván reklamáltam, de jól el lettem hajtva. Így szépen apránként bontott alkatrészekből elkezdtem megcsinálgatni, és elég jó lett. Az árát már bőven elköltöttem rá, szóval most már kb. leszarom mibie kerül befejezni. A ferdeséggel kapcsolatosan azért csak most jutottam el a vázig, mert eddig cserélgettem a felső villahidat, kormányt, stb...
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #80280 üzenetére
Győrbe mentem le a motorért, a tulaj kint dolgozik Ausztriában. Mondjuk vele is találkoztunk, mert a forgalmi nála volt, szóval még Neusiedl am See-t is útba kellett ejtenünk. Ott helyben megnéztük, kipróbáltuk, és a leírtakon kívül tényleg nem volt semmi zűr. A km óra lenullázható része nem ment. Később derült ki, hogy azért, mert szarrá van törve az óra, a belseje borzalmas állapotban van, a külseje meg össze van műanyagozva. A krómszárak tele vannak lepattogzással, persze ezt csak azután láttam, hogy nitróval nekimentem, mivel telibe lett fújva feketével. Az első telók is eregették magukból az olajat, ami csak a 200km-es út után látszott. Ja, persze valami kókány barom MZ gumiharmonikával el volt takarva, hogy az se látszódjon. A kipufogó mire hazaértem, a lábkonzolhoz való rögzítésénél kirepedt. A középsztendernek nem volt meg a rugója. Az oldalsztender elektronikája teljesen kuka volt, először csak simán engedte elindulni a motort lehajtott állapotban, később teljesen behülyült, és felhajtott állapotban is leverte a gyújtást, amint sebességbe tettem. Cserélni kellett.
Amikor reklamáltam, az volt a válasz, hogy átvételkor megnéztem, megmutattták, nem volt kötelező megvenni.
Amikor ezt vettük, vittem magammal egy nálam hozzáértőbb havert, de ezeket ő se szúrta ki. Nyilván a folydogáló olajat letörölni egy ronggyal nem tart semeddig.
A kormányra is csak x idő után figyeltem fel, nyilván ez tartósabb használatnál derül ki. Szóval így jártam ezzel. Nagyon sok idő, munka és pénz van benne azóta. Kapott egy nagyon szép műszerfalat, pótoltam a hiányzó két első idomot, ezek ki lettek javítva, le lettek fényezve, kapott új felső villahidat, kormányt (bár a problémát nem oldotta meg), ülés zárat, a kipufogót egy karosszériás barátom meghegesztette, és még sorolhatnám.Szerk.: ettől függetlenül nőnap alkalmából a büdös qrva anyját az ilyen szemétládának, aki más tudatlanságát kihasználja.
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
canniball
nagyúr
válasz polimorf #79960 üzenetére
Köszi, betettem az összefoglalóba!
Casco téma
Hol számoltatok? Nekem a CLB Alkusz casco biztosítás kalkulátor azt dobta, hogy 13 biztosítóból egy sem ad ajánlatot. Ehhez képest az Aegon és az Allianz (ezek is benne voltak a 13-ban) saját kalkulátora igenis adott...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TommyNagz #80282 üzenetére
A felsorolt hibak java resze hozzaertovel azonnal eszreveheto.
A szerzodesben valszeg ott lesz, hogy megtekintett allapotban, blablabla minden hibarol tudsz. Alairas. Eleg nehez ugy.
Polgari peren akkor kell gondolkodni, ha megeri. Ez a kategoria szerintem nem az.Mas tudatlansagat?
Ennel bonyolultabb. Megvan erre az igeny.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
TommyNagz
senior tag
válasz canniball #80285 üzenetére
Nem, hálistennek, az új tényleg patent a fogyasztást leszámítva. "Csocsi-ragyi".
Persu,
A haver nagyon sokat kapta emiatt az ívet...azóta talán megbocsátottam neki. Tényleg nem éri meg emiatt bíróságon pattogni kategória. Én csak hasonló meglepetéseket kívánok az eladónak a következő autójához/motorjához.
encapsulation dot1q
-
Tarill
őstag
hy. lánc, annak ellenére h le volt fújva télre külső oldalát kicsit kicsapta felületi rozsda, tudok vewe valamit csinálni? szar olajos sprém van 250-300km-ként fújom a láncot sose száraz mégis :/
-
demars
addikt
Műszaki vizsga kipipálva, gyorsan ment. Fékek rendben vannak, nem hullámos egyik sem.
11.145 huf volt a mutatvány.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
Betettem a dbkillert, igaz még mindig nem passzol tökéletesen, de ki nem esik, nem bírtam a hangját. Jól érzem, hogy kissé visszavesz a motort nyereségéből? Főleg alacsony fordulaton. Illetve eddig olyan 70-80km/h alatt rángatott, nehezen tudtam tartani a sebességet, most meg tudok menni lassan is simán. Hangja is jobb, sokkal barátibb minden.
Folyt a hűtő vizem, kawasaki ivancsi kössszz és a 890Nm-el lehúzott olajszűrőt is, nagy csavarhúzó bele és még belerugózott a motor mire lelazult. A víz meg azért folyt mert a spaka hibás volt, nem zárt nyomás alatt sem, én vettem sapit és így nyomáson már a laza bilincs mellett elment a víz nem is kevés. holnap kavarhatok be, minimumon van.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #80290 üzenetére
Ha a db killert berakod, akkor alacsony fordulaton jobbnak kell lennie, mert a szeleposszenyitasnal a gyari ertekekhez fog kozeliteni az oblitesi veszteseg, es a gazreakcio is jobb lesz, mint nyitott csonel. Cserebe felul nem tud annyit, amit meg se lehet erezni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
félisten
válasz canniball #80293 üzenetére
Nagyon sok Ernőnek rossz, csak nem feltétlenül jeletkezik a hiba. Mondta a tag h neki nem ment el a viz, hát az alatt a kemény 800km alatt 1 év alatt nem fog hacsak nem megy extrém melegben, eleve nm mindig tolja ki. 5900 egy után.gy sapi. 1.3 bar made in england. holnap tölthetek után a rendszernek.
persuader! Kb így van, de berakottal mintha lent mem úgy menne. 3-5k körül. Nehezebben pörög ki innen oda ahol ez harap.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Tarill
őstag
persuader: nem tudod véletlenül h melyik gyártó festi babakékre a fékbetétjeit?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen routert?
- LEGO klub
- XPEnology
- Ukrajnai háború
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- alza vélemények - tapasztalatok
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest