Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Teasüti #79773 üzenetére

    Szerintem bármelyiket veszed, koncentrálós lesz, maga a motorozás az. :D

    Hogy kell-e félned az ezrestől rajtad múlik. Az a motor minden tekintetben komolyabb technika, mint az ER6. Ha a helyén van a józan eszed és önmérsékleted, az fog többet tudni. Ha ezek nem erős oldalaid, akkor a gyengébb teljesítmény a kisebb gépen segíthet mérsékelni a bajt.

    Ami a fogyasztást illeti ott nem szoktak takarékosabbak lenni nagyvasak, épp ellenkezőleg. Nekem a K8 SV650 sok csomaggal 4,7L/100KM alatt maradt átlagban mosolygósan vezetős autópálya-tempóban, az nekem teljesen jó, literes gépek ennél általában egy literrel legalább többet szoktak kérni így. De a legjobb tulajoktól utánaolvasni, esetleg itt: [link].

    A fejidom/anélkül opcióhoz érdemes kipróbálnod mindkettőt autópályán. Az idomos elég kényelmes pályatempónál, nem rángatja a fejed, mellkasod a szél, de cserébe ha elkapod a leterelt szél egy részét a bukóval az sokkal hangosabb lehet, mint a naked szélzaja. Mondjuk ezt megfelelő plexivel általában lehet orvosolni.

Új hozzászólás Aktív témák