-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz sajtee #37265 üzenetére
Ezt inkább egy szakihoz vidd el.
Csömör Ady Endre út 18 T: +36 30/9510644Teasüti:
Kapott rendesen az élettől már ez a motor. Törve/sérült lehetett ezért ez az újrafényezett foss szín. Ha ez valóban megkímélt motor akkor az enyém új mellette.
Szimmering 3-5eFt.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz sajtee #39338 üzenetére
Én is nézegettem őket, gondolkodtam egy szaladgálós motoron, de mindegyik rendszám nélküli volt, még a 250-es motorok között is találtam ilyet.
Remélem hamar bevezetik a rendszámot az 50-es mocikra, aztán mehet alkatrésznek a sok szar papír nélküli...
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz sajtee #45705 üzenetére
KTM 125 EXC - lejárt okmányos, de forgalomba helyezhető!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz sajtee #61049 üzenetére
Szívesen ajánlanám a saját motorom,de az nem jó terepre. Helyedben nem spórolnék a 100 ezren,mert egyből ráfogod költeni. Én is vétel után rázúdítottam a megspórolt pénzt.
Ha 200 km-re akarsz menni,felejtsd el a supermoto vagy enduro szót örök életre. Kivéve,ha betonból van a seggedMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
Czimby
addikt
válasz sajtee #61052 üzenetére
Ha 95%-ban uton akkor drz 400sm.
Később veszel hozzá off road kerekeket és rugókat. Ami kb 100-120e Ft, kérdés megér-e ennyit neked.
Ha csak letaposott földúton akarsz menni akkor nem is kell semmit venned, csak megfelő gumit válassz.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sajtee #61052 üzenetére
Amit en gondolok, az az, h 200 km t meg egy 49 ccm es robogoval is meg lehet tenni egyhuzamban. Egy nagyobb motorral meg plane. Barmilyennel.
Ha drz re matyizol, vedd azt. Ez az arsav elegge a teteje, de mindenkepp hozzaertovel menj.Ami tereptapasztalatom van drzvel az az, hogy homokban, nagy sarban az elejevel vmi nem stimmel. Vagy geometria hiba, vagy nagyonnagy suly van az elejen. Ossze-vissza megy az eleje, nem lehet semmit kezdeni vele. (legalabbis az altalam probalt peldanynal) Sajnos annyi idom nem volt, h az elofeszitesekkek jatsszak, valoszinunek tartom, h valamit csak lehet javitani ezen a jelensegen. Szoval arra a 95% aszfaltra meg a nem sm verzio is jo lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sajtee #62911 üzenetére
Volt szerencsem xt125 hoz egy dirt track kepzesen. A 95 ot ket szemellyel csak kiforgatva fogja elerni, az kb a vegsebessege annak a motornak. Oruljunk, ha egy szemellyel eleri.
Nincs sok ereje, a labtartoi sztm rossz helyen vannak, nem tul magas, es a kormanya sem jo, igy nagyon faraszto volt terepen nekem. Ellenben keveset fogyaszt, es igenytelen.
A jo hir viszont az, h ha motorozas a fo szempont, azt barmivel meg tudod valositani, igy szinte mindegy, mivan alattad.
Legszivesebben azt a magyar piacon nemletezo 350 es kategoriat ajanlanam, amiben a tt350 es a dr350 szerepel.
Meg szoba johetne a 2T is, az 2 szemellyel sem jon zavarba, illetve a szazas utazohoz sem kell kinozni, de ahhoz nagyon kene erteni, mert rengeteg hulladek van a piacon.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
c4bB
csendes tag
válasz sajtee #62914 üzenetére
átlagos,olcsón elérhető 4t 125ös moci 110et hátszélben,szakadékban lefelé sem megy.
ezért kellett eladnom a 125ös yamahámat...képtelenség tartani vele a forgalom ritmusát,egy személlyel sem tudja a 90es utazót,pici szembeszél és 80 a max.
utas nélkül,szélcsendben,sík úton üvegelve 90-95 gps szerint.
előny h nem fogyaszt többet 3l-nél,de nem vicces ha állandóan kamionok érnek utol. -
Xaels
félisten
válasz sajtee #64187 üzenetére
Mindenkinek más lesz...300ccm-től 750-ig elég nagy a választék, de 1-2 nagyobb is elérhető lefojtott verzióban. Nakedtől Cruiseren át Túraendúróig mindenből van.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #64202 üzenetére
Ha nem a kinézet a dö tő szempont, akkor Suzuki GS500. Olcsó, nem romlik el, keveset fogyaszt és elég erős, épp hogy belefér az A2-be (35kW/48Le). Cserébe nem szép, és sokan lenézik. Én ilyet hajtok fél éve, és imádom.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #64206 üzenetére
Ez 500k volt augusztusban, átírással, hátsó féktárcsa- és akkucserével megállt 600-ban. Plusz a plexi, konzol, doboz, bukócső, kormányfűtés... de ezeket már én raktam rá. Amúgy hibátlan a gép.
A fojtottat csak a GS-ből nem ajánlom: nem megy, ráadásul többet is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz sajtee #64202 üzenetére
390 Duke, Kawasaki Z300, elvileg az új CB500F is belefér, Yamaha MT-03.
Baszki most látom árat is írtál később. Hát 700-750 akkor GS500, régebbi CB500F.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #64211 üzenetére
A 25kW-os, fojtott GS megy óra szerint 150 körül (max 138-140 valós), de nem is gyorsul, meg fél literrel többet kajál a 35kW-osnál. Az még a régi A korlátozott jogsihoz volt kitalálva, a mai A2-vel semmi értelme, mert a fojtatlan is belefér.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Khaosz55
addikt
válasz sajtee #64204 üzenetére
Az én MT 07-em A2-es. Magyarországon vettem 1 évesen, osztrákoktól hozták be. Forgalmi 35KW. Nem is tudom valamiért 75LE-nek érzem.
Használtat vagy újat akarsz ?Ja olvasom mi a helyzet.Többféle fojtás létezik. PL MT07-nél 5perc kivenni. Nem lehet a gázt maxira húzni csak kb 3/4-ig.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz sajtee #64261 üzenetére
185 cm vagyok. Nekem kicsi volt.
Az ülés magasításával lehet, hogy jó lesz, néha felbukkannak ilyenek is, ki kellene próbálni. Persze kérdés, hogy mennyiben változnak a menettulajdonságai tőle.
Esetleg túraenduro nem jöhet szóba?Végül SV650 és Bandit közt ingadozva Banditot vettem, de az nem fér bele az A2-be.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz sajtee #64325 üzenetére
ÁÁ semmi,csak ezelőtt 1 héttel anyázott,ugatott mindenki,hogy én szemét képes voltam felpróbálni egy sisakot egy boltban,holott előre megfontolt szándékkal tudtam,hogy nem ott fogom megvenni és nem fogom orbán orsós vikit gazdagítani
ha megjön a bukóm,akkor megyek erre a körútra haverommal,de gls keddre írja,remélem téved[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #80183 üzenetére
A motorhoz gratula! Végül ez melyik volt? A hirdetés törölve és már nem emléxem pontosan...
Ha a brutális szélzajjal meg tudsz barátkozni (brrrr.... ) akkor a Caberg Duke alap színváltozatokban belefér ebbe. Kényelmes, jól szellőzik, pinlockos, napszemcsis, és ami a legfontosabb: 5*-os töréstesztű. Én egy éve nyúzom, a szélzajt leszámítva nekem tökéletes, az Alpine füldugó beszerzése meg folyamatban. Ja, ez felnyithatós. Szerk: van akinek viszont nem jött be ez a típus...
szerk: de fel kell próbálni! Próba nélkül ne vegyél semmilyen sisakot! Az üzletben nagyon segítőkészek, én egy órát bíbelődtem mielőtt fizettem volna.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz sajtee #80189 üzenetére
Én egy n87-est vettem, az alap, egyszínű ebből is asszem 60-ba kerül. De van benne pinlock, napszemcsi, mindkettő jó dolog. Szoval igen, van sisak 60 alatt is hasznalhato.
Igazaból nem is a gyártó a fontos, hanem az, hogy melyik gyártó !elyik típusa az, amelyiknél a lehető legjobban eltalálták a te fejformádat. Mert ami valakinek szuper, az lehet, hogy neked nyomja az arccsontodat,és félóra mulva kikészülsz tőle. Aztán, amelyik jó rád, az meg lehet, hogy pont a te motorodon, pont rosszul kapja a szelet, és zajos, vag razza a fejedy szóval nem egyszerű választás. -
KisTé
tag
válasz sajtee #80189 üzenetére
Gratula, Üdv. a GS500asok között, nem fogsz csalódni benne hidd el! Ma mentem el első nap korlátlant csinálni, valami 125ös Suzukin robogtam végig alapjárat ugrált mint állat, fék lógott indexek behaltak stb.....a végén megállásnál két sárga csík közötti elsőkerék---rámszól az oktató "indexelni jobbra megállásnál nem csak hátranézni" mondom csináltam erre odajön "ja nem működik" , na meg a többiek CBF600ason
-
vendingo
veterán
válasz sajtee #84856 üzenetére
Dehogy lesz sok. ha 125-ös gépekkel nyomnak kontinenseken átívelő túrákat, akkor a gs500 röhögve utánuk csinálja. Bírni fogja, ha rendben van a motor. Én hosszabb túrák előtt mindig elvittem szerelőhöz a mocit, hogy nézze át, illetve kötöttem ismerősnél egy olcsó biztosítást, ami magába foglalja az esetleges üzemhiba esetén fennálló ingyenes hazaszállítást egész Európából.
Ha kell a biztosításos ismerős kontaktja, akkor megadom, aztán köss nála egy biztosítást, onnantól ne foglalkozz semmivel. Ha lerohad teljesen a gép, akkor indul hozzád a legközelebbi trailer, aztán hazahoz mindenestől. 5-8 ezerből megvan.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz sajtee #84899 üzenetére
Szívesen.
Más: Nagyjából megszáradtak a penészes táskák, és semmi bajuk nincsen. Annyi a gond, hogy a tanktáska esőhuzat rekesz cipzára elporladt, ilyet még nem is láttam. Majd egy biztostűvel lezárom.
Köszönöm a penésztelenítés tippeket, én instant kiakartam dobni őket. Spóroltam legalább 50 ezer forintot.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #85005 üzenetére
Na szóval, akkor bő lére eresztem egy kicsit: a 2003 utáni GS-nek papíron 20 literes a tankja, ebből 3,5 liter a tartalék. Én tavaly tankot, szűrőket, benzincsapokat takarítottam, a tank ki volt szárítva, így kihasználva az alkalmat méréseket végeztem: az én tankom oldalsztenderen nyakig töltve 19,1 literes, ebből meglepően sok, 5,0 liter a tartalék. Az én nyugis 100-120 közötti tempóm mellett az elmúlt 14 ezer általam megtett km alatt pontosan tartom a 4,0-ás átlagfogyasztást, amúgy 3,7 volt a legkevesebb, és 4,8 a legtöbb, de ahhoz 2 órán keresztül közel nyélgázon kellett mennem. 90%-ban itthon, ugyanannál az OMV-kúton, sőt ugyanazon kútoszlopon tankolok, mindig csurig.
Nekem 310-370 km után "kéri" a tartalékot, jellemzően 300 km-nél kezdek kutat keresni, de volt már hogy 440-et mentem (persze régóta tartalékon). Csak akkor teszem tartalékra, ha elfogy a benya (elkezd rángatni): 5 perccel előtte még semmi előjele nincs.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt