-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
Elég hasznos lehet ez a Zsebbika
Bocs ha volt már.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #78947 üzenetére
Az is lehet hogy ugyanaz az eladó, csak úgy gondolja a szezon közeledtével drágábban is elmegy.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
Jah amiről most írtam még ez a story, nem vettem újat azóta.
Gaboman
Hja, 6 kiló tényleg sok érte. 750-800 körül már vízhűtésű, jóval újabb XR650-ek mennek.
canniball
Más a szám, mivel néztem én is még decemberben fel volt írva, és a más a környék is. Persze az is lehet h tulajdonváltás nem történt, csak beadta valahova bizóba és ők hirdetik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #78953 üzenetére
Akkor meg döntsd már el mennyi km meg forint van benne
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #78949 üzenetére
És azok is SM + Enduro szettel együtt vannak? Mert azért ha egy alap géphez még a komplett SM szettet is be kell szerezni, akkor az azért nem olcsó. Nem ezt a gépet védem, csak elgondolkodtam. Nekem még mindig az XR650R az "álomgép", de az egy kategóriával és árlépcsővel feljebb van.
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #78955 üzenetére
Igen amik voltak azok gyári SM gépek, volt amihez járt enduro szett is.
De ha azt nézzük hogy 4 évvel fiatalabb, sokkal komolyabb fékek, futómű, blokk és egy árban van akkor nincs kérdés.
Igaz hogy mostanság nem találni ennyire jó áron, a legolcsóbb most 749000 fT-ért van fent.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78953 üzenetére
Itt nem is az a szembetuno, hogy ugyanazt a modellt megkapod vizhutesuben, hanem hogy ennyi penzert mennyivel jobb motorokat kapsz.
Explosión de dos tiempos
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #78953 üzenetére
Akkor nem szóltam; én nem néztem meg ennyire.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78957 üzenetére
Alapból az XR650R sem túl jó SM-nek, eleve a futóműve annak is endurós, tehát puhább, himbálózósabb.
Abból az SM szettel szerelt példányok 900-950-ért mennek, annyiért túl vannak árazva.
Ennyiért SMC660 szokott lenni full rendszerrel, kettő közül nem kérdés melyik jobb választás.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #78962 üzenetére
Ebbe a ruhába nemsok km-er van.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #78962 üzenetére
Van baj
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #78962 üzenetére
Jössz majd pályázni a szalonmotorral? Vagy "cukrászdásmoci" lesz?
-
-
runner 125
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78962 üzenetére
Már nem emlélszem, vétel előtt tesztvezetted ezt a 300-ast?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #78968 üzenetére
Friss jogsival sokat erhet egy tesztvezetes elso motor vasarlasakor
Cyber: 10k km? Turazni fogsz 300as sportmotorral?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #78969 üzenetére
Jól van, csak azt akartam kideríteni, h mikor jön a "srácok, ez qrva gyenge" első komment.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #78970 üzenetére
Hát ha nyárra meglesz neki 10k km, majd akkor
Ha évi 3k km-t megy, akkor jó lesz neki :-)szvsz.
Szerk.: amúgy így belegondolva sosem mentem még 300as sportmotorral, nem is tudhatom milyen és trollkodok.
Te mentél már 300assal? Lehet leszakítaná a fejed![ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #78971 üzenetére
Még nem, de ha 2 ütemű lenne, holnap szaladnék.
39 ló, 27 Nm, 11k, illetve 10k (!) fordulaton, sor 2, 174kg-s tömeggel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Something_ #78969 üzenetére
Az újdonság varázsa miatt szerintem az első pár napban nem lehet majd lerobbantani róla. Instant belekerül az első 2k, már csak a bejáratás miatt is.
Meg nem azért vettem, hogy nézzem, meg belerohadjon a benzin.
Csak a munkábajárás lesz önmagában havi ~600-700km
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #78970 üzenetére
srácok, ez qrva gyenge
Na, le van tudva
Tökéletes lesz arra, hogy megtanuljak motorozni.
Akik egyébként nagyobb gépről ültek ilyenre kipróbálni, mindenki azt mondta, hogy meglepően élvezte.Én a fokozatosságban hiszek.
Ha meg kinövöm, akkor meg ott van a két 600-as ninja is, az egyik igazi sportos, a másik meg sport-tour (új 650 nagyon állat).Lehet egyik trackbike másik meg a közlekedős.
Ez egy tanulómotor, a célom tanulni-tanulni-tanulni. Kipróbálni, megtanulni, lehetőleg büntetlenül.
Aztán majd lesz nagyobb...[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78974 üzenetére
Nem az ereje végett aggódnék, kezdő motornak tökéletes.
A betöltött kép alapján túl kicsike alád a motor, olyan majom a köszörűkövön effektus, ha felrakod a lábad a lábtartóra fogadok majdnem összeér térded és a könyököd.
Hogy hosszabb úton mennyire lesz kényelmes hát......, ne legyen igazam de úgy gondolom ezzel nem fogsz sokat egyszerre menni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78972 üzenetére
Hmmm. RS vazba exc 300 blokk... Elgondolkodtato
Explosión de dos tiempos
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #78974 üzenetére
És mi fog megtanítani az önmérsékletre?
(#78972) runner 125: Nem is olyan kevés az egy ilyen pici seggrakétától.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78976 üzenetére
Ne kezd!
Akkor ha lúd legyen már kövér, EXC380 vagy KX500!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Gaboman #78975 üzenetére
1.
Ez a motor méretre nagyobb, mint a 600-as ninja, meglepődnél élőben. [link]
Arra mégsem mondaná senki, hogy túl kicsi, csak mivel tudjátok, hogy "kicsi", ettől kisebbnek látjátok.2.
Nem másoknak, hanem magamnak veszek motort és nekem a sportmotorok jönnek be, így nem sok lehetőség van. 190 centi vagyok. Együtt tudok élni a helyzettel.3.
A lábtartók annyira nem sportosak, a lábam pedig felém áll a képen, hogy támasszam a motort, amitől csalóka lesz kicsit. -
Topiccsendőr
addikt
-
félisten
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78981 üzenetére
Én nem mondtam hogy a 600 nem kicsike, sőt, nekem nem kell bemutatnod!
Soha nem vennék újabb 600 kategóriás gépet mert iszonyat kicsikék de még az 1000 is.
Az én méretbeli adottságomhoz Kawa ZX12R való, a képen tényleg nem kell túl magasra raknod a lábad így nem lesz annyira kényelmetlen.
Viszont a motor akkor is kicsike alattad, nem 190cm magassághoz van tervezve!
De neked kell hogy megfeleljen nem nekem.Képen haver felült a YamaR6-ra, ő 195 meg kb 135kg, pofásan mutat rajta.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78974 üzenetére
Azt nem vitatom, csak 1,6-1,7m-ért én irracionálisan drága tanulómotornak tartom, pláne úgy, h pár ezer km után tényleg kevésnek fogja érezni a felhasználók 99%-a. 40 ló arra elég, h a kamion ne toljon le és autópályán külsőben a 120-as utazót lehessen tartani.
Eleve a nyomatékcsúcs is brutál magas fordulaton jelentkezik, ahhoz h az ember érezzen valamit, el kell forgatni 10.000-ig, az meg egyszerűen nem életszerű használat egy ilyennél. Emellett szerintem baromi nagy a kategória értékvesztése.
Annó beszéltünk erről többször is itt, h lesz-e létjogosultsága hosszú távon ennek az új egyszerű technikát ötvöző, sor 2-es 300-as kategóriának Európában, én nem látok benne fantáziát, ettől még lehet rosszul gondolom és menni fognak. Legalábbis a hazai piacot figyelembe véve, sokkal többen vesznek 5-600k körül valamilyen sor 2-es naked-et tanulni 1 évre, és nem feltétlen csak anyagi okokból.
Más részből már ezt is kitárgyaltuk többször. Aki eldönti, h motorozásra adja a fejét és érez minimális önkontrollt magában, 0-ról ráülhet egy sor 4 600-ra.
Nyilván a döntés a tiéd, véleményemtől függetlenül használd egészséggel.HSM
Nehéz. 175kg.
Egy 2006-os R6 pl. 162!persu
Ugye. Az 54 le 120kg-s tömeggel virgonc lehetne Kakucson.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #78987 üzenetére
Munkábajárós használós motornak tökéletes az ilyen, ha meg akarja tartani. Nem fogyaszt sokat, olcsón fenntartható, de pont elég erős szaladgálni.
No igen. Nem könnyű. De mondjuk ha egy GS500-ból indulunk ki, az is hasonló súlyú, csak 48 lóerős, és azzal is azért lehet már (szvsz) évezetesen gurulni, ha odahúzod neki.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #78987 üzenetére
Ha megunom, akkor tökéletes motor lesz megtanulni pályázni a kis pályákon, mint kakucs pl.
Olcsó lesz rendbetenni. Nem azért vettem, hogy eladjam. Vagy esetleg pont pályamotort leszek ez meg lesz az olcsón fenntartható városi ló.
Sajnos nincs motoros ismerős, aki segítene a vásárlásban és a magyar hozzáállás, miszerint megveszem, széthasználom és karbantartás nélkül továbbadom sem kedvez a hozzá nem értők használtmotor vásárlásának. Nekem egy tökéletes műszaki állapotú gép kellett, hát vettem egy újat.
A következő motorom is új lesz, amit utcára veszek, hacsak nincs valami műszaki ok, amiért másként teszek (pl euro 4 miatt a régiek közül van ami jobb, mint az új).Az értékvesztés meg nyilván nem érdekel. Ha érdekelne, akkor nem új motort vennék. Egyébként ennél nem nagyon vannak újak olcsóbban, legalábbis ebben a kategóriában.
Egyből nagy sor4-re meg több okból ülnek az emberek:
1, mivel újonnan nem vesznek kicsiket, ezért a választék is kicsi a használtból.
2, mert mindenhol hallják a hamar kinövik és hasonló szöveget, meg persze csak a literes gép a menő.
3, mert az átlag magyar motoros csóró és még a vásárlás extra költségei (átírás, új forgalmi, eredetvizsga...) is megterhelik. Úgy vesz motort, hogy ennél sokkal olcsóbbat keres, hogy alkudni kell, hogy legyen benzinre hazáig, és majd a köv hónapban íratja át, mert arra már nem telik.A magas fordulatszámon hajtás miért nem életszerű egy ilyennél? Akkor minél életszerű, ha pont ennél nem, amit forgatni kell, hogy kijöjjön az ereje, ami nem túl nagy.
+szerintem akik hamar "kinövik" ezeket a kismotorokat java részben még ezt sem tudják kimotorozni rendesen, nemhogy a nagyot, amit vettek helyette. Azt jelenti náluk a kinövés, hogy már nem fél húzni a gázt az egyenesben és szerinte mehetne gyorsabban a motor az álló / lassabb kocsisor mellett. Pedig szerintem a kinövés nem ezt jelenti.
Szóval majd kakucson kiderül, hogy tényleg olyan hamar kinövök-e egy ekkora gépet. Majd ha nincs gondom a megcsúszásnál sem, leér a lábtartó, helyes az ív a legnagyobb lendület átviteléhez, ...
Na majd ha a technika megvan, akkor majd fogok azon dolgozni, hogy ugyanezt a helyes technikát egyre gyorsabban csináljam, akkor kelleni fog egy nagyobb gép. Addig felesleges, mert ezt könnyebb egy ilyenen jól megtanulni, hogy tényleg megszűnjenek a survival reactionok és a határt keresve kisebb legyen a büntetés.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Gaboman #78985 üzenetére
Elég lényeges a különbség.
Ugyanis neki a lába lent van egészen a váltóhoz tolva és még így is feljebb van a combja, mint ahol a lábával szorítania kellene a tankot. Nekem fent a lábtartón rendes állásban a combom pont oda esik, ahol a lábnak lennie kell, érezni ahogy kialakították a helyét és pont végigvezetődik a vájatban.
Szóval lehet, hogy szerinted hülyén mutatok rajta (szerintem nem), de tervezésileg egészen biztosan beleférek a tervezett célközönségbe, ha a részek kialakításáról van szó, ezt érezem ráülve. -
dellfanboy
őstag
válasz CyberPunk666 #78989 üzenetére
Olcsó lesz rendbetenni
ezt mibol kovetkeztetted ki? azert mert 300ccm?
most igy gyorsan rakeresve kepesmotoron egy 300-as ninja utangyartott idomszettet elerheto ami, nem vagyok benne biztos hogy olcsobb mint egy gixxer 600-hoz..
raadasul irtad hogy ez a 300-as ujmotor piac magyarorszagon kicsi nem hinnem hogy az utangyartott alkatresz kereskedok rafekudtek volna, hogy olcsobb legyen minden...
meg az a szerencse hogy szogegyszeru technika es a kawa markaszervizbe ertenek hozza.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #78989 üzenetére
Meglepődnél hogy egy ezres nakeddel, mint ami pl nekem is van mennyire egyszerű vele menni, bárhol. Mivel robogóztam Bp-en sokat, megkockáztatom ezzel egyszerűbb városban, mint egy robesszal. Hibátlan az irányítása szerpentinen is. Szerintem mindegy hogy valaki 300assal vagy ezressel kezd, a gumi, futómű meg az elektronika sokkal fontosabb. Nem mellesleg inkább ülök egy 180as gumin mint egy 140esen. Az tesz magabiztossá nem az hogy alattad csak 30ló van és bármikor odahúzol neki akár véletlenül is nem történik semmi amitől megijednél. Az se baj ha valaki úgy gondolkozik ahogy te, hogy fokozatosság, csak a következő ne valami 350-400as legyen. De azért bármit akkor jelents ki ilyen magabiztosan ha már mentél vele meg más motorral is, fotelfizikusból sok van.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz CyberPunk666 #78990 üzenetére
Szerintem teljesen jól gondolkodsz, viszont minél előbb menj vagy tréningre, vagy pályára, nekem anno segített volna rendes kikerülő manővert csinálni amikor jött a kocsi oldalról elém, ha kezdőként már mentem volna "pár" kört mondjuk Kakucson. Így csak félig sikerült, ami semmire se volt jó
Itt is aki kezdőként ment pályára: egy sebességben ment körbe, erős kigyorsítás és erős fék nélkül körözgetett az elején, aztán fokozatosan tette hozzá az elemeket.Pláne ha Pesten akarsz munkába járni vele, meg kell tanulni erőset fékezni, meg gyors kikerülő manővert csinálni.
Motor méretek meg pláne érdekesek, Steve fzs1000-én az én térdem a tank élét érte el pont, az fz6-omon meg simán befér a helyére. (187cm)
-
félisten
válasz CyberPunk666 #78989 üzenetére
Szerintem az az alapvető nézetbeli különbség, hogy sokan pazarlásnak érzik azt a pénzt, amit beletolsz ebbe a viszonylag kis motorba.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Something_
őstag
Nekem már csak egy kérdésem van. Milyen olaj megy a kisninjába?
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #78995 üzenetére
És vajon ABS-es?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest