-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz D1Rect #66433 üzenetére
Milyen méretű sisak kell? Mert pl. a Nolanből nem nagyon van már emberi méret és az AGV-ből sem nagy a választék. Nincs se M, se L.
(#66431) zeon.hu ha egyszer nekiugrok ilyen projektnek akkor azt a lehető legjobb oldalról próbálom majd megtenni. Az ilyen elmeroggyant megoldásoktól tartóztatom magam.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz D1Rect #66433 üzenetére
Azt hogy így nem lehet sisakot venni. Be kell menni fel kell próbálni és amelyik a te fejformádra való azt megvenni...
Mi is elmentünk páromnak már 2. Sisakot venni, kinéztünk 5 félét, és egy totál más 6. -at vettünk. Így megy ez kb..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz D1Rect #66439 üzenetére
Alap esetben az, hogy egyik márkából az XL-t érezted jónak nem jelenti azt, hogy más márkából is az lesz a jó. Nekem 2 sisakom van, az egyik S a másik M méretű. A fejforma sem mindegy. Fe kell az adott bukókat próbálni és nem csak 5másodpercig. A 3 bukó nem igazán egy kategória árban sem. Mik az elvárások? A HJC felnyitható, az AGV-ben nincs Pinlock, a Nolan meg nem üvegszálas.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz D1Rect #66433 üzenetére
AGV-ről engem mindenki lebeszélt, kategóriájában nem túl jó minőség.
Az N86 széria nem egy mai darab, ezek közül nem csak azért mondom a HJC-t mert nekem is pont ilyen van, de ár, minőség, felépítés arányban a 3 közül az a legjobb és ennyiért baromi jó az ára.
Szélzajban az új felső kategóriás Nolan-eknél biztosan rosszabb, de kényelemben, kialakításban nekem jobb, mint az előző Nolan N102.Itt írtam róla részletesebben, illetve körbefotóztam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz D1Rect #66446 üzenetére
Fehér motorhoz nekem fehér dukált, de egyébként való igaz, könnyebben kiszúrnak benne. Sőt, a legjobb, nem egy motoros haver mondta már, h tükörből teljesen olyan az együttes megjelenés, mint ha motoros rendőr lennék.
Az érdekes, h tényleg tapasztaltam már jó néhányszor, h ha utolérek autókat, visszaállnak 90-re. Noh meg sokan leindexelnek, talán előzékenyebbek is, mindegy, én nem bánom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz D1Rect #66452 üzenetére
Én sem akarok meghalni, de sanszos, hogy egyszer mégis muszáj lesz. Az addig tartó rövid szakaszt pedig lehetőleg inkább olyan tevékenységekkel töltöm, amiket szeretek. Motorozni pedig szeretek. Inkább égek a tűzben, mint ázok a hugyban (Harley Davidson és Marlboro Man).
-
Xaels
félisten
válasz D1Rect #66460 üzenetére
Szerintem a sisak fontosabb, hogyha HighVis-ben gondolkodsz. Egy nagyon fontos tényezőt tekintve: a fejed a legmagasabb pont a motoron és az autók között/felett az az első ami felbukkan.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tboldi
nagyúr
válasz D1Rect #67929 üzenetére
Ugyan rájdbájvájörös motort még nem vezettem, de feltűnt, hogy a 2001-es tanuló Hornetnek mennyivel közvetlenebb a gázreakciója az én 2013-as (és szintén bowdenes) CB500X-emhez képest. Gyanítom, hogy egy mai bowdenes és elektronikus között nemigen van különbség. Szerintem csak annak lehet furcsa, aki régebbi motorokhoz van szokva.
De hangsúlyozom, ez csak találgatás a részemről. -
StoneBridge
senior tag
válasz D1Rect #67929 üzenetére
Jól mondod, A módban túl agresszív volt, B-ben és STD-ben oké. Az új 09-eken nem tudom változtattak-e (gyanítom igen), azok már kaptak kipörgésgátlót is.
Most a Traceren pont erre is figyeltem, végigmentem az összes módon. Átdolgozták valamelyest, de az A mód szerintem még mindig túl éles, nagyon kicsi az átmenet (szóval városban araszolást nem ebben a módban próbálgatnám ). Szerintem idővel szokható a Traceren, nekem a kb. 20 km erre nem volt elég.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Archer
őstag
válasz D1Rect #68960 üzenetére
"Nagyon olyan érzésem van, hogy egy méretes szopóroller van a burkolat alatt." - és ezt mire alapozod? Komolyan már annyira fárasztó az ilyen. Gondolod, ha egy japán ezreshez (de mondhatnának a 600-ast is) komolyabban hozzá kell nyúlni, az 100Ft-ból megoldható? Annál is ugyanúgy otthagyod a gatyádat is. Ami használva van, MINDEN elkopik, elromlik idővel. Autószerelőnél voltam egy ideig, vittek oda mindent némettől a francián keresztül a japánig. Ma már semmit nem 20 évekre gyártanak, tök mindegy, hogy milyen embléma van rajta.
Osztrák Rotax blokk, futómű Showa, Sachs vagy Brembo, fék Brembo, elektromos cuccok Denso, igazából itt sem úgy van, hogy az Aprilia gyárt mindent otthon a sufniban, úgy legózza össze különböző beszállítóktól mint bárki más. Összeszerelés az olasz, az tény de japánoknál (Hondát tudom legalább is) is csak a presztízs modellek készülnek még japánban, az olcsóbbakat már ott is mindenféle dzsunka gyárban rakják össze. Szervizben japánoknál is drágán dolgoznak szóval nagy csodák itt sincsenek, ami a leglényegesebb pont, hogy az előző tulaj(ok) mennyire viselték gondját a gépnek, hogy nyelezték hidegen és hasonlók. Bármelyik japánból, németből akármiből is ki lehet fogni betegágyat ha egy nemtörődöm sóher f@sz volt az előző tulaj.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz D1Rect #68977 üzenetére
Pont ez az, hogy az olasz technika már rég nem tisztán olasz, ők is innen-onnan veszik hozzá össze az alkatrészeket. Úgy tudom, itt senkinek nem volt ilyen motorja, magyar és külföldi oldalakon utána kell járni, hogy milyen hibák fordulhatnak elő az adott évjáratnál, nem kell élből elvetni, mert a sok okos azt mondja, hogy az olasz az szar.
mod: viszont volt régebben egy ilyen hozzászólásod: "Eredetileg én is 500K-t szántam motorra, kb. ugyanezekkel a paraméterekkel mint te, de én feladtam.
Inkább megtoldom a keretet kicsit, de van választék."
Ha csak kicsivel toldod meg, annyiért épkézláb motort ezekből nem kapsz még, az szinte biztos.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
imibogyo
veterán
válasz D1Rect #69063 üzenetére
Én is épp ezen gondolkodtam... Egy 2,5 éves és egy 2 hónapos pici, munkahely, házfelújítás, műhelyépítés, otthonra vállalt maszek munkák és most a motorprojekt mellett nem hogy fél-egynapos de még ugyanennyi órás mosás sem fér bele... Most is itt van a karomon a pici, miközben a másikkal meg fa-vonatozom, szóval már ma sem jutok ki a motorhoz sem.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz D1Rect #69400 üzenetére
Szerinted nem volt fura a kérdés? A téma az volt, hogy hova vigyük az asszonyt romantikus-kajálós programra, hogy kedve legyen a motorozáshoz. Na, most képzeld el, hogy odaérünk a tuti helyre, és elkezdjük kicsomagolni a szenyókat! Nekem más elképzelésem van a felejthetetlen, romantikus-kajálós gurulásról.
[ Szerkesztve ]
-
laccczka
tag
válasz D1Rect #69947 üzenetére
Az A1 akciósan mostanság olyan 30 akárhányezerben állna meg.
Feree13:
ez esetben inkább az idővel spórolnák illetve persze kényelmesebb lenne utazni is és nem kell senkihez, semmihez igazodni. Úgy, hogy a munkáltatóm fedezi az utazásom egy részét így havi 10.000 HUF bukóban vagyok. Ha átállnék motorra a munkáltató által adott összeg bőven elég lenne az üzemanyag költségre plussz maradna havi 10 db ezresem a motor fenntartására. Tulajdonképpen erre az összegre irányult az eredeti kérdésem, hogy elég lenne-e havonta.Archer:
Igen, hasonlóan tervezem a nem motoros hónapokat(november-március)geresics:
Az a probléma, hogy a többi típus nem jön be. Mi a véleményed a 200-as VAN VAN-ról?SymbianOS:
Igazad van, nem tudom milyen lesz egy 125-sel közlekedni. Most is csak a szükség visz rá. A leelőzésekhez hozzá vagyok szokva mert bicajjal túrázom és tudom milyen érzés amikor egy türelmetlen gk meg akar hágni . Attól, hogy jogkövető állampolgár vagyok aki megpróbálja betartani a szabályokat(esetünkben a KRESZ, sebességhatár) meg tudlak érteni amikor valaki a 90 helyett beáll mondjuk 70-re. Ilyenkor én is olyat mondok, hogy Isten csak kötőszó a mondatban.canniball:
Ha motort veszek akkor hosszú távra tervezek, így meg csak új éri meg.
Bár az is előfordulhat, hogy nem lesz elég a 125-ös (amire TI is felhívjátok a figyelmemet) és kevesebbet bukok egy használttal.bogyo112:
Kicsit én is így érzek. Mi lesz ha egyáltalán nem nekem való a motorozás?
Inkább bukjak egy 30-ast mint 100+ ezer forintot.Végezetül mint tapasztalt szakértők mit szóltok a B tervemhez?
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
canniball
nagyúr
válasz D1Rect #70066 üzenetére
"Mikor érdemes motort venni?"
Tavasszal/nyár elején; akkor még használni is tudod.
Komolyra fordítva: ősszel/télen talán nagyobb a kínálat, de az árak nem esnek be, ami jó vétel az szezonban is elmegy áron.A ruhákat/felszerelést szokták tavasszal is akciózni, de jelentősebb engedmény valóban ősszel szokott lenni. Viszont az a kérdés ekkor kapsz-e megfelelő méretet, mert ugye ilyenkor leginkább a "maradékot" akciózzák.
demars!
Dehogy nincs motorbontó! Képesmotoron/guglival is csomót találhatsz.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
emre
veterán
válasz D1Rect #70226 üzenetére
Nem ismerem a rendszer áramfelvételét.
Az akkum egy Varta Powersports Freshpack (12V 14Ah 190A)Én sem szeretek ekecselni, de csak a feszültség szabályzóhoz találtam hasonló, típus azonos csatlakozót. Csak nincs kedvem egy hetet vagy még többet várni a postára.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
polimorf
tag
válasz D1Rect #70331 üzenetére
Eddig még 10-15 euró közötti árban találtunk szobákat ebbe volt már apartman, kemping, hotel stb. szóval sokféle. Szinte mind tiszta rendes hely volt (a kemping nem volt annyira tiszta ). Volt amelyiknél ebben az árban reggeli is volt pl. a hotelben.
Ebben a videóban látható pár szállás is ahol voltunk.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
válasz D1Rect #71962 üzenetére
A GSXR750+125 nagyrobogó kombó jópofa, és nem is teljesen butaság... De.. Szval én inkább vennék egy SV-t. Én 100KG körül vagyok, ha csak én ülök rajta akkor kellemes fürge, még a kb. 50kg-os barátnővel is egész tűrhetően megy, szó sincs olyanról, hogy ne menne fel simán bármilyen hegyre. A fehérszámlapos K7 és újabbak fogyasztása is már egész kellemes.
-
vlevi
nagyúr
válasz D1Rect #71962 üzenetére
Ketten mentek kanyarogni.
Az SV hátul elég spártai.
Mekkora vagy? Azért kérdezem, mert a DL650-ben is SV blokk van, csak a DL-el lehet gondja az alacsonyabb pilótáknak.
Nem egy állatkodó gép az igaz, de 100 fölötti tempóval, utassal+ 2 keti csomaggal a világból ki lehet vele menni. -
HSM
félisten
válasz D1Rect #71979 üzenetére
Lendületes+dugós város nálam 5,5-6L között a K8-ammal, laza barátnős 70-100 az olyan 4,1L, autópálya 110 és 160 között vegyesen, élvezetesen nem gázspórolós üzemmódban olyan 4,6-4,7L/100km 80L-nyi csomaggal.
Hegyi kergetőzés is olyan 5L körül, egy személlyel.
Ja, és 100kg vagyok és 2 méter magas, szval a fogyasztási adatok így értendők, megyek vele hidegben, melegben egyaránt.A régi az tudomásom szerint durván egy literrel többet kér mindehhez, de majd fórumtársak írnak tapasztalatokat. Nekem amúgy a félidomos verzió van. A K7-nél kapott dupla gyertyás hengereket, hozzávaló gyújtást, és lett EURO3-as. Az emiatt valamivel halkabb is.
Bicajjal nekem is volt pár csúnyább zakó, de motorral érdemes óvatosabban menni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz D1Rect #72243 üzenetére
Abszolút nem és utasnak sem. Normális motoron ki van hővédőzve az egész alsó rész.
Az oldalhűtő már annál inkább.
Horvi
Az nagyon jó ár gyári búráért.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ath
senior tag
válasz D1Rect #72342 üzenetére
én itteni tapasztalatok és ajánlás alapján vettem HH dry-t, igaz csak felsőt, de nagyon örülök, mert nagyon jó.
bőrben motorozok mindig, mindegy milyen meleg van, egyedül ha pályán vagyok és aktívan mozgok izzadok le durván, de vetkőzés után már azonnal kellemes. jó ez a lifa, na. van packban is, pl itt, a felsőt vettem 12-ért, úgyhogy ez szerintem megéri, ha kettőt akarsz. a nadrág nekem nem hiányzik.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen program, ami...?
- DIGI Mobil
- World of Tanks - MMO
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Tüzi: Geek-hatarozo
- További aktív témák...