-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #80418 üzenetére
Amugy meg ez is - mint minden - motorfuggo.
Egy mashogy tervezett kuplung, mas atmerovel, mashogy fog melegedni. Pl altalaban az olajfurdos kuplungnal a belso lamellak sokkal nagyobb hot kapnak, mint a kulsok. Vagyis inkabb nem tudjak elvezetni. Ez mindig problema, az osszes kuplungnal, amit szetszedtem. Kerdes, hogy hogyan van megtervezve. Mekkora igenybevettellel szamolt a mernok, es mennyire volt szarrago a penzugy osztaly.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #80418 üzenetére
A rajt gyakorlás amúgy tipikusan kuplunggyilkos tevékenység. Mindig hagyni kell elég időt a menetek között, hogy lehűlhessen, különben jön a füst.
Egyébként hogy mennyi olajat kap szvsz erősen motorfüggő lehet, az SV650-en nagy gond nem lehet vele, ahogy beindítom a motort, egyből normálisan nyit a kuplung, míg álló motorral "szárazon" eléggé összetapad, ami eléggé azt sejteti, hogy főleg fordulaton kaphat az bőven olajat.
(#80420) persuader: Itt lehet a kutya elásva.
(#80428) geresics: A bukós felsorolásból csak a negatív oldalról hoztál érveket, így elég mókás. A drágább sisaknak is van nem kevés olyan tulajdonsága, ami miatt érdemes lehet azt választani. Halkabb, kényelmesebb, könnyebb, jobban szellőzik, ha úgy állítod be, tartósabb, kényelmesebb (pl. dupla D-gyűrű az olcsó sisakok 99%-án nincs) a legtöbb esetben, és erre jönnek rá az egyéb finomságok, pl. hogy mondjuk alapból jár hozzá pinlock, ami az olcsó sisakhoz vagy nincs is, vagy mondjuk +10K-ért. Szerintem a motorozás élményéhez és komfortjához ez elég durván hozzájárul, én biztosan nem ezen spórolnék.
Fulldugó... Marketing mellébeszélés, amiről beszélsz. Tudod, mi a beszéd frekvencia-tartománya? Kb. 300-tól 4000Hz-ig.Nézd meg nyugodtan, a MotoSafe is csillapít ott is szépen. [link]
És itt van, ami nekem volt fehér WorkSafe, az is ugyanezen értékek: [link]
Ez mind szép és jó, csak a gyakorlat az, hogy így is ki kell vegyem a fülemből, ha mondjuk fizetek a benzinkúton, mert különben alig értek valamit, miközben jóval kevésbé véd és csillapít, mint a filléres 37dB-es 3M dugó. Sokkal kényelmesebb, ez az egy nagy előnye volt csak a szememben. Szóval ilyen csaka mesében van, hogy csak a szélzajt szűri, de a beszédet nem. Sajnos a zaj nem válogat, ott is terheli a füledet, ahol a beszéd. Persze, kicsit lehet csalni, hogy azt kevésbé szűröd, de sok értelme nincs.
(#80430) Ferdzsoo: Pontosan. Még a 250-es gépek is iszonyat vérszegények egy tempós haladáshoz. De ahogy írod, azokat legalább már nem söprik le a sietősebb kamionok az útról....
(#80432) Moleman: A Fazer és a nyomaték? Biztos jól nézted? Sok jó dolgot tudnék róla mondani, de a nyomatékosság egész biztosan nincs köztük. Ha szereted a nyomatékot, akkor inkább egy SV650-et tudnék ajánlani. Lehet, csak 72 ló, de az tol kis fordulaton is, jobban, mint a sor4-ek.
[link]
Azok inkább akkor mennek jól, ha alaposan megforgatod őket, akkor kijönnek a plusz lovak a ménesben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen