Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz CyberPunk666 #85829 üzenetére

    Szerintem mint mindenben itt is az előélet a döntő. Ha tudod, hogy ki, hogyan használta és tartotta karban a gépet, akkor simán bele lehet ugrani. Ahogy egy utcai gép is lehet széthajtott, és egy pályagép is lehet "tökéletes állapotú", tehát egyáltalán nem biztos hogy egy utcai átalakításával jobban jönnél ki a dologból. Kérdés, hogy meg tudod-e oldani a szállítást pl., vagy jobb egy papíros motor, mert azzal mennél a pályára is?

    Utcai motor "végleges" átalakítása esetében még a papírokkal is kell szenvedni (bár nem vészes), hiszen ki kell vonatni a forgalomból (igazából úgy jársz jobban, ha a tulajjal vonattatod ki véglegesen, és te már "papírok nélküli" motorként veszed meg, így neked már sem reg. adót sem semmi mást nem kell fizetni).

    Nekem is ezért van teljesen papírok nélkül az 1000F (jah, közben megindult a teljes karburátor felújítás és lényegében célegyenesben van a gép :D ) és úgy is marad, mert közel 80.000 Ft lenne a papíroztatása, amit inkább már a következő (és sokkal-sokkal fiatalabb) gépbe teszek bele. Ez meg megmarad az E-ringre, meg Kakucsra "trélerrel". Mind a két pálya nagyon közel van hozzám, szerintem így járok a legjobban, mert így ha ki is leheli a lelkét a gép (vagy összetöröm, ami valószínűbb az én esetemben ;] :P ), akkor sem maradok motor nélkül. ;)

    (#85832) Lomha 8V: ezért is írtam a saját "feleséges sztorit", mert lehet, hogy ebben az esetben sem csak a Csikós szempontjai alapján alakult a sztori. De mivel ezt nem tudhatjuk ezért sem szerencsés "leszólni" valakit. Én amúgy is úgy vagyok az egésszel, hogy mindenki csinálja úgy, ahogy akarja és ahogy neki a legjobb. Csak az egyéni preferenciák alapján ítélkezést nem szeretem... :K

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz CyberPunk666 #85829 üzenetére

    Miert ne engednenek fel egy RS 125 ot barhova?
    Mihez akarsz 600 ast venni?
    Dontsd el mennyi a kereted, es attol fuggoen vegyel palyamotort. Egy palyamotornak sok baja lehet, kockazatos venni, az, hogy mukodik, nem jelenti azt, hogy jo is. Ettop fuggetlenul sokaig el lehet karcolni egy muszaki hibas motorral os, csak utana kidobod az egeszet a kukaba.
    Blokk szetkapas egy 600 as 4T nel? Csak a szet-osszere melyen zsebbe kell nyulj, a tomitesekbol ujat kell venni, es meg semmit nem csinaltak a motoron. Palyahasznalatnal a hengerfejnel biztos talalnak valamit. Es akkor a forgattyusmechanizmusnal meg nem jartunk.
    A blokk szetkapas a 2T nel rentabilis.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák