Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Geresics #85899 üzenetére

    Az új AT-val mentem tizenhuszon kilométert. Igaz, csak aszfalt volt, de könnyebbnek, filigránabbnak érződött, mint a 650-es V-STrom. Pedig a mérlegen nehezebb nála.

  • imibogyo

    veterán

    válasz Geresics #85899 üzenetére

    Persze értettem én és nem is igazán ellentmondani akartam...

    Mert az evidens, hogy ezek nehéz/nehezebb motorok terepre és nem "fél-triálos", "röpködve megyek fel a mederfalon" jellegű terepmotorozásra vannak kitalálva. Csak arra értettem, hogy aki ilyet néz, az szerintem (lehet túl optimista feltételezés) tudja, hogy mik ezek és mire valók, így valószínűleg azt is várja tőlük, amit tudnak. Én például a 1290-el mentem "terepen" (nem! nem kemény terepen) és nagyon élveztem. Bár én anno a BRP-vel is mentem terepezni, amit mindenki utál a súlya miatt komoly terepen, de én azt is élveztem, pedig laza talajos valamikori agyagásó völgyben is motoroztunk ahova a könnyű motorok a legjobbak. De én a DCT-s AT-t is élveztem sokakkal ellentétben, szóval valószínűleg fordítva vagyok bekötve... ;] :DDD

    Nekem az ilyen nagytestű endúrók egyébként nem olyan félreértelmezhetőek kategóriaként, mint mondjuk egy SV650 - SV650S páros. Mert ott simán benne van, hogy nakedet veszek, de burkoltat kellett volna, vagy fordítva. Vagy hogy csutkakormányosat vettem, de emelt kormányos kellett volna stb...

    De azt nehez(ebb)en tudom elképzelni, hogy 1290 Adventure-t vettem, miközben 690 Enduro-t, vagy 500 EXC-t kellett volna, terepen relatíve egyszerűen értelmezhetőek a különbségek a könnyű és a nehéz motorok között és aki terepmotort keres, az remélhetőleg legalább az alapoknak / tapasztalatoknak utánanéz vásárlás előtt és mondjuk nem egy 1290-el vág neki az Erzberg-nek... :B

    Fordítva sokkal reálisabbnak tartom. A fentebb is emlegetett ismerőseim is mind kisebb endurokról váltottak felfelé, mert ahogy idősödtek úgy váltott át a komolyabb terepezés "lightosabb" terepezésre / terepen (is) túrázásra és egyre nagyobb távokra, ahol is mondjuk 500 - 1500 Km-es távra már nem igazán kompatibilis a legtöbb ember hátsója egy vérbeli enduroval. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák