-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #76476 üzenetére
Sajnos ezzel a partoldalra nem megyek fel, van egy Honda 5.5 rotációskapán, azzal sem tudok felmászni a 15-20%os emelkedőre.
emre:
Túlzottan nem bizalomgerjesztő amit írsz róluk.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
1.5 hektáros telek, a baj nem csak a méretével van, hanem hogy hosszában az erdő is partoldalon van, amit linkeltél gépet az életbe nem megy fel rajta, azért is gondolkodtam quadba mert azzal felmegyek.Az 5.5 lóerős rotációskapán is csak nyűglődik.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #76487 üzenetére
Van egy csettegőm ami egy Honda 5.5 robikapa, nem jó hozzá konzol, egyenes terepen nagyon szeretem használni.
Könnyen szállítható vele minden, van hozzá nagyon jó utánfutóm.
Viszont a domboldalaknál bajban vagyok vele, ki kell találnom rá valamit.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Igen, próbáltam már rá csináltatni, sőt a Hondánál az a baj hogy alumínium öntvényből van a összekötő az utánfutóhoz.
Oda is kell csináltatnom egy konzolt hogy ne törjön el mivel az nem bírja a terhelést.
Volt aki megnézte de nem tudta elvállalni.
Keresnem kell valakit ami megoldja és a súlyokat is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76521 üzenetére
Kezdőmotornak mindenképpen sor4-et ajánlanék, 600cm3 teljesen jól kezelhető.
Alul is simán jár, nem okoz meglepetést, a sor4 nakedbikok még nyomatékosabbak az alsó tartományban mint a túrasport vagy speed 600cm gépek.
pl: CBF600N a CBF600 Hornet vagy CBR600F-el szemben.
Ennél a modelleknél nem kell sokat váltogatni, szépen teszi a dolgát bármely fokozatban, nem kell félni hogy kitör a hátulja vagy emeli az elejét, mindig jól kontrollálható.
Futóműve, fékei, ülése a vezetőnek és utasnak is kategóriájában a legjobb.
Ha kezdő motort vennék akkor egy CBF600N vagy GSF600 Bandit, amit választanék.
Sor2 és V2 nem ajánlanám mivel motorfékeik tudnak meglepetést okozni, főleg a V2-nél kell számítani arra hogy visszaváltásnál képes megcsúsztatni a hátulját.
Amúgy is agresszívabb motorok, több rutint követelnek mint sor4 kategória társaik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76535 üzenetére
Hétköznapi motoros ha nem a határait súrolja a Hornetnak és a CBF600N-nek akkor mindig elég lesz a futóműve.
Nálunk van 3db és túrázásra, szerpentinezni teljesen megfelelő, normális tempónál nem igazán ütközik ki futómű gyengesége.
Az tény hogy kicsit lágy nekik, de egyrészt az úthibákat kisimítja nem üt akkorát, ellenben szitálósabb ha tereled nekik.
Csak összehasonlításképpen az SV650N sokkal rosszabb a futóműve, legalábbis a 2000 évjáratúénak ami nekem volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76553 üzenetére
Ezekre a jó magyar útjainkra megmondom őszintén egy kiváló SM a legjobb.
Ott vannak fékek, van futómű, nem szitál, nem remeg be fékeséskor, merev de a hosszú villaút végett nem üt fel.
Itt a Bakonyban is annyira sz@rok az utak hogy ahány motorom volt igazából csak az SM gépekkel lehetett igazán élvezni.
Ahol a többik kénytelenek voltak 60-80km/h-ra lelassítani én vígan 120 tereltem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #76558 üzenetére
Ha mentél már jó SM-el akkor azt tudhatnád hogy nem mindegyik ráz, semmivel nem zsibbaszt jobban mint egy V2.
Amik igazán rezonáltak azok a LC4 szériák, abból is a karburátoros 2006 előtti típusok.
Azért vannak kivételek pl: KLX650R SM szettel igazán kényelmes tud lenni hosszútávon is.
Az ülésük is széles és jól párnázott.
Természetesen két személlyel nem élmény vele a motorozás, igaz számomra egy típussal sem túlzottan az.
Azt tartom hogy a motorozást igazán élvezni egy személlyel lehet.
Inkább vennék barátnőmnek is motort és úgy motorozzunk mint hogy utasként vigyen, annak is van feelingje de akkor mégsem úgy mész ahogy igazán szeretsz."közlekedni, átlagos motorosnak alkalmatlan."
Ezzel tudnék vitázni, pedig nem a legkényelmesebb SM gépeim voltak eddig, napi 200-300 kilométeres túrákra simán alkalmasak.
Még az EXC250SM gépemmel is lenyomtam 350 kilométert.
Meg aztán egy komfortosabb ülés készítése legyen legjobb esetben 50 ezer forint.
Mégis sokkal kedvezőbb ár mintha futóművet és fékeket kellene cserélnem hogy elégedett legyek.persuader:
Ezt a jelenséget a nem túl merev lengéscsillapítók okozzák.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hátra +3 az annyi mint elől -1, kb arra számíthatsz hogy a végsebességed 12-15 km/h között fog csökkenni, viszont jobban fog húzni.
Rövidülnek a sebességek, erősebbnek érzed tőle a gépet, ugyanakkora sebességnél nagyobb lesz a fordulata.A lánckerék változtatásokat mondják a legolcsóbb tuningnak, első kb 3000-3500 Ft hátsó 7000-8500 Ft között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #76589 üzenetére
Azért az mert nem mentél még hasonló géppel, vizes úton egy 1200cm3 150Le motornál, főleg egy V4 ahol a nyomaték már alacsony fordulaton is rendelkezésre áll nagyon könnyen találhatod magad ilyen szituációba.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Anno 1993-ban kezdtem el motorozni, endurózással tanultam, azon a véleményen vagyok hogy ott lehet megtanulni az alapokat.
Hogyan kell egy motort egyensúlyba tartani, egy kanyarba hogyan kell belemenni, íven tartani, kijönni belőle.
Nálam ez nagyon bevált, amikor 2008-ban közútra váltottam egyszerű volt a terephez képest, ha ott tudtál normálisan motorozni akkor közúton sokkal könnyebb.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76562 üzenetére
Visszatérve az SM projektre, beszéltem egy hozzáértő magyar úriemberrel, sajnos a FS vázba SMC blokk építést nem tartja könnyen megvalósíthatónak.
Helyette találtam a Youtubon egy Francia srác videói között olyat ami nagyon megfogott, egy KTM SMC 660 felruházott EXC 525 idomokkal, kisebb segédváz hátsórész átalakítással, nem túl nagy munkával megvalósítható.
Ő azért alakította át mert terezik is vele és így vékonyabb lett, jóval könnyebb érzést kell.
Érdemes megnézni a videót, nem csak a motor végett hanem mert nagyon jól megszerkesztett, kedvet kap az ember egy komoly csapatáshoz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76663 üzenetére
Állítólag a papírozása az ami megvalósíthatatlan, olyan törvényt hoztak ki amiben az szerepel hogy, motorblokkot csak olyan vázba lehet beleépíteni amit jelenleg is gyártanak.
Mivel az FS650 bölcsővázas szériát már nem gyártják így kivitelezhetetlen.
Talán külföldön lenne rá megoldás, viszont ha eladásra kerülne a sor nagyon nehezen lehetne elpasszolni.
Ezért nem erőltetné a témát, inkább amit a videón látsz, az az amit könnyen kilehet vitelezni és nem jár se milyen papírozási gondokkal.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76663 üzenetére
Nem nagy munka és összeg ráfordításából igencsak látványos eredményt lehet kihozni.
Valahogy jobban is áll a 660-nak az EXC formavilág.
20000Ft a tank, 12000 a hátsóidom, 8000Ft a két első és 20000Ft az ülés, ennyit megér ilyen szintű kinézetért.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
200 kilométeres motorozások bármikor vállalhatóak velük.
Nálam a legtöbb 350 volt egy nap alatt, ott már éreztem a hátsófelemet.
Hozzáteszem azt is hogy az SV650.nek sem volt puhább ülése, annyi hogy szélesebb de azon is fájt azonos távolságon.
Ami nagyon jó ezekben a gépekben hogy magasan ülsz, a legalacsonyabbakon is 900 mm az ülésmagasság, egyenes tartásod van rajta, nem terhelődik sem a hát. sem a karok.
Valójában az ülés ami eléggé keskeny, főleg az EXC szériának de, egy ülést csináltatni rá nem nagy szám és úgy több is bevállalható velük.
Haverom 500-at is lenyomott vele egy nap alatt, a legtöbb nakedbikon sem húzol le többet, vagy ha igen a mosolyod ott sem őszinte a vége felé.
Lehet én vagyok túl puhány, de sem az FZS1000, VTR1000F, Chopperemen nem volt 300-350 fölött már öröm az élet, volt 550 is igaz nem SM-el de az kínszenvedés volt, alig vártam hogy hazaérjek.
Szóval nekem mindegy mit veszek úgy tűnik, napi szinten ennyire vagyok bekalkulálva.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #76702 üzenetére
Ez csak azon múlik mennyire vagy tehetős és mind a kettő hobbi érdekeljen.
Van több olyan ismerősöm is akinek mindkettőből van.
Más meg autóra meg lovaglásra költ, az sincs kevesebbe sőt.....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
De jó hogy ennyi problémátok van, úgy sajnállak benneteket!
Addig jó még tudtok mire költeni![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
De nem lesz váltás sem, olyan mint egy robogó!
A motorozásban pont az az élvezet ahogy visszaváltasz, kipörgeted a sebességeket, na meg a hang, ezt nem lehet pótolni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azért kell olyan motort venni ahol alacsony fordulaton is nagy a nyomaték, ráadásul fent nem fogy el mint a villanymotor.
Engem nem tud túlzottan érdekelni olyan gép amin nincs váltás, terepen is az adja az érzést.runner 125 Valahogy én csodálkoznék azon ha meglenne pár év alatt.
Jelenleg is a nagy teljesítményű gépek max 1 órát bírnak.
Na most aki endurózni szeretne hogy vágjon bele, benzin tudsz vinni magaddal, na de milyen töltőt fogsz?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76753 üzenetére
Jó akkor max 2 órát tudsz motorozni, vagy viszek magammal 10 akut hogy egy normális napot végigmotorozzak.
Milyen jól nézne ki a motor, ki sem látszana a akkuktól meg lenne vagy 160 kg!
A másik amit te is írsz, lehet itt nyomatékról beszélni, de hol marad a lóerő.
Majd ha elérik azt amit egy benzinmotor tud és mellette egy egész napot végiglehet motorozni úgy már elértek valamit.
Igaz a hang a váltások még mindig hiányérzetet fognak kelteni nálam, aki utazott már nagy robogón tudja milyen ha visszaül egy rendes motorra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #76755 üzenetére
De pont azért írom hogy ne magasztaljuk még ezeket a dolgokat annyira, majd ha tényleg eljutnak odáig amit a benzin motorok tudnak akkor lesz jó alternatíva.
Nálam akkor válna be ha azt tudná teljesíteni amit leírtam, addig meg jó nekem a benzines motor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76764 üzenetére
Szkeptikus vagyok abban hogy hozna egy 650cm3 4T nyomatékát.
Ha csak a Bergből vagy KTM-ből indulok ki ott 70Nm fölött vagyunk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76767 üzenetére
SMC 660 mérés.
Hát a fene tudja mire értik, hogy benne van e az akku vagy csak a folyadék hiányzik belőle.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76781 üzenetére
Gyárilag 65LE/69Nm száraz tömeg 131kg.
Áttételezése 16:38 gyárilag.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #76793 üzenetére
Nagyon jól gondoljátok, azon a véleményen vagyok én is hogy a súlycsökkentés sokkal fontosabb mint hogy 190-200 Le gépeket adjanak ki.
Egy 150 pacis motor sem lenne lassabb, rugalmatlanabb ha teli tankolva csak 140-150 kg nyomna.
És kanyarokban a súlya végett még könnyebb lenne dönteni, a féktávok még rövidebbek lehetnének.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76786 üzenetére
Végsebesség: 178.1km/h 7500ford/min
Sebességfokozatok áttételezése:
1st 14:35
2nd 15:24
3rd 18:21
4th 20:19
5th 22:18Somatom
Miért is kellene cserélni a felnit, miért törne darabokra?
Vannak olyan anyagok amikkel sokkal de sokkal könnyebbre lehetne csinálni őket és a keménységük, szilárdságuk is megmaradna.
Az más kérdés hogy az ára borsós lenne, azt kellene csökkenteni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Lomha 8V #76836 üzenetére
Imádom ezt a stílust is, volt nekem is chopperem, ami nagy különbség volt a többi motorhoz képest hogy ezeken a nem akarsz sietni, hanem a tájra figyelsz jobban.
Legalábbis belőlem ezt váltotta ki, nyugodt motorozást.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #76839 üzenetére
Dehogynem motor függő, próbálj meg egy Speedgépen vagy egy Supermoton úgy közlekedni, ezek kihozzák belőled az ördögöt.
Ahol látsz egy kicsit is alkalmas helyet már húzod is nekik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Lomha 8V #76906 üzenetére
Ezek közül egyik sem nagy cm3 speed vagy SM, nem tudják azt kiváltani belőled amiről én beszélek.
Ahhoz ki kellene próbálnod egy olyan motort hogy átérezd miről is van szó.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Lomha 8V #76912 üzenetére
Igazából akkor számodra felesleges ilyen stílusú gépeket venni, nem használod ki a benne lévő potenciált.
Ezzel nem azt akarom mondani hogy határon kell vele motorozni.
Ezen típusokkal sokkal hamarabb fogod elérni a saját határaidat mint a motorét.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Lomha 8V #76920 üzenetére
Senki nem mondta hogy neked ilyen motorokat kell venni, csak valaki azt mondta hogy ez nem motorfüggő ki mennyire megy.
Pedig igencsak az is, persze nem mindenkinél de a motorosok nagyobb százalékánál igen.
Csak az én haveri/ismerősi körömből kiindulva.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #76924 üzenetére
Ez nem kortól függ, hanem hogy milyen beállítottságú az úriember, van olyan ismerősöm aki közel 60 éves és megy mint a veszett egér.
Van 30 éves is aki nyugodtan motorozik, azért is vett cruisert.
De ha odaadod neki az SM-et őt is elkapja a hév, mert azt váltja ki belőled, ha látsz egy kanyart egyből dönteni akarod, minél gyorsabban belemenni, kijönni belőle.
Persze vannak kivételek, de ők vannak kevesebben.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #76927 üzenetére
Akik ilyen típusú motorokat vesznek azok nagy %-ban nem túrázgatnak velük, nem 90-110 tempóban közlekednek.
Én nem arról beszélek hogy a motoros társadalom nagy rész állatul vezet, szerencsére nem, még jó.
Én azokról beszélek akik Speed és SM gépeket hajtanak ők hogy is fogalmazzam, élénkebbek, ők sem állatok de dinamikusabban vezetnek, persze vannak köztük azok is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76947 üzenetére
Na mit mondtam én!
A 660 csak 660, ennyi!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76959 üzenetére
Ne is mond, csorgatom a nyálam miközben nézem az enduros/SM videókat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76971 üzenetére
Te jó ég, mekkorka a gép mellett.
Érdekes fel és leszállása lehet róla, megnézném!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Grillo #76976 üzenetére
Mindenki a magasságához megfelelő gépet vegyen.
Mondjuk egy egyenletlen felületű útkereszteződésben kap pirosan és nem bír leugrani róla, lábát letenni nem tudja, már kész is a baj
Biztonságérzete jó nagy lehet rajta, minden egyes megállásnál, hopp na sikerül jól leugranom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #77033 üzenetére
Mivel alapból semmit nem ér, kell hozzá egy nyitott rendszer, karbis motornál egy Dynokitt, injektorosnál egy PC ja és padon belövetni, úgy már lehet teljesítménytöbbletet elérni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #77040 üzenetére
Na most, ez nálam is előfordult már, és az eredmény az lett hogy még gyengébb is lett amíg hozzá nem volt állítva.
Miközben úgy érezted hogy erősebb mert hangosabb.
Leírom.
KTM SMC 625 gyári kipufogóval ami nagyon vissza van fogva, ez helyett kapott két nyitott csövet.
A hangja állat lett, úgy éreztem hú mennyivel erősebb.
De mi haverommal mielőtt elvittem kipufogócserére megnéztük milyen az ő GT650R motorjához képest, egymás mellől nyomatékból mentünk a gyári kipufogóval, fej, fej mellett.
Aztán ezt megcsináltuk a már nyitott dobokkal, és lám erősebbnek éreztem mégis elnyúlott tőlem.
A változás akkor állt be amikor az összekötőcsőig csináltattam hozzá nyitott rendszert és a fúvókákat is hozzálőttük, ott már nyomatékból is jobban lépett.Valós komoly változást akkor tapasztaltam amikor a Pápai Husqvarnánál a gyári rendszerről kapott nyitottat és beállították hozzá a motort.
Itt is direkt csináltunk előtte összehasonlítást másik motorral, a beállítás után a különbség nagyon jelentős lett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- DXRacer használt szék eladó
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest