-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #7488 üzenetére
Elfogadnám mindegyiket!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #7492 üzenetére
Hát... nehéz döntés lenne. 1000RR az mégiscsak 1000RR...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Helyes-helyes! Igazi motoros!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Sziasztok!
A múltkor írtam, hogy hátsó fékfőhenger cserére szorul a mocim. Tegnap meg is jött a bontóból, kicseréltem, de sz@rabb, mint volt... beesett a fékpedál. Akkor szétszedtem a féknyerget is, hátha ott van a gond, de semmi... Rendesen lelégtelenítettem pedig, kijöttek a nagy buborékok, majd utána nem jött, csak nagyon apró, pár tized mm-es buborékok néha. Lehet az miatt van gond? De az mégis miért/honnan jön? Fél liter fékfolyadékot átnyomtam már rajta...
Próbáltam, hogy kipucoltam és visszaraktam a régit, de az se jobb... Nem tudom, hol lehet a gond...
Szétb@sz az ideg már....Ha valaki tud, segítsen!
Előre is köszönöm!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7611 üzenetére
Hát egyszer folyt az aljából a fékfolyadék, áteresztette, és emiatt gondoltam, hogy nem nyom akkorát, hogy rendesen megszorítsa a tárcsát ezért volt a csere. De aztán amikor kicseréltem a főfékhengert, már az gyanús volt, hogy légtelenítés előtt nem tudtam feltölteni folyadékkal a rendszert. Hiába pumpáltam, amikor felengedtem a kart, akkor visszaszívta a folyadékot! Szóval csak a légtelenítőt ki-elzárva, nyomás alatt sikerült, de nagyon apró buborékok mindig voltak. Ekkor esett be a pedál(=0 fékhatás).
Aztán ezután visszaraktam a régit (most épp nem eresztett), ez ugyanúgy fogott, mint régen (szarul, de fog), és a feltöltés is simán ment. A kis buborékok viszont itt is voltak. Ezután szedtem szét a féknyerget, karmantyúk szép állapotban, semmi kosz, vagy eresztés, össze is raktam. Szóval itt tartok most.
Nincs alacsonyan sztem...Varoz: Odanyomja, de nem elég erősen.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7618 üzenetére
Bekarikáztam: [link]
A főfékhenger aljából, ahol a dugattyún lévő 2. gumigyűrűnek zárnia kellene. Ja és ez műanyag dugattyús. Dzsuva nincs benne, szép tiszta. Mindkettő.
Tudom, hogy nem kell bivalynak lennie, de ez attól nagyon-nagyon távol áll....Tüzi: Köszi, majd lehet ott is közbenézek, de jó lenne, ha megoldódna +pénzköltés nélkül...
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Köszönöm szépen, holnap még megpróbálom a másik főfékhengerrel még egyszer, aztán ha nem jön össze, akkor élnék az ajánlattal!
Egyébként azt nem említettem, hogy egy picit eltér a 2 főfékhenger, mert az újban kisebb dugattyú van (valószínűleg egy régebbi R6, vagy R1-esé volt). Az is probléma lehet, hogy nem képes annyi erőt kifejteni, hogy ezzel a féknyereggel megfelelően működjön? Vagy ez nem lehet befolyásoló tényező?
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7663 üzenetére
Holnap megnézem pontosan milyen szám van rajtuk!
emre: oké!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Na összedobtam a fékemet a régivel, fog, ahogy fog, már nem akarok vele többet foglalkozni....
Viszont van egy másik probléma, ami már tavaly is jelen volt, hogy nem akar néha indításnál felpörögni a motor. Ha visszaengedem a gázt, akkor azonnal lefullad.
Ha picit játszok vele és adok rá egy kis szívatót, akkor elkapja a fordulatot, felpörög és minden rendben. Ma viszont a szívató se segített: [link]
Videó alapján mire tippeltek?
Légszűrő tavaly cserélve lett, szívócsonkoknál se szív falsot.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz boogie84 #7723 üzenetére
Gyertyák tavaly cserélve lettek iridumosra, most nem szedtem szét, de szép szokott lenni a gyertyakép. Szívató jó, igen.
Ha elkapja akkor már jó az alapjárat.
Hidegen egyből indul nekem hosszabb állás után is.
Olyankor szokott ez lenni, ha már meleg motorral leállítom és utána akarom indítani.runner 125: Az is volt, minden tiszta.
Azt mondták nekem egyszer, hogy nagyobb fúvókák kellenének a karbikba, mert nem kap elég anyagot. Csak ahhoz meg nem merek hozzányúlni, félek, csak rosszabb lesz..[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7726 üzenetére
Értem, köszi!
Majd ha lesz időm szétszedem a karbikat is még egyszer, kitisztítani.
Nyáron tervezem, hogy elviszem vmi hozzáértőhöz teljesen átnézetni. Van még ez-az, amit javítani kéne rajta...
Féket meg csak egyenlőre hagyom. Megpróbálok majd felújító készletet szerezni hozzá. Ezzel a bontós darabbal nem jutottam előrébb...Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7734 üzenetére
A videó alatt sztem kicsit csúszik a hang, azért nem látszik rendesen.
Nagy gáznál nem fullad.
Pont, hogy amikor teljesen elcsavarom a gázkart, csak akkor jár a motor, ha a felénél jobban visszaengedem, akkor áll le.
Azóta egyébként beindult, miután lehűlt a motor...Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7738 üzenetére
Rendben!Ja még egyet kérdeznék: indításnál kell neki egy kis gázt húzni. Simán gáz nélkül, csak az önindítót nyomva nem indul. Ez is az miatt lehet?
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7745 üzenetére
Meg volt olyan, hogy lassításkor, gáz visszaengedéskor is lefulladt. Mintha nem lenne alapjárat, pedig van. Akkor gondolom az alapjárati sok anyagtól fulladt le. (Miután odarántok neki, utána tartja az alapjáratot.)
Hol tudok ezen állítani? A súbertűn azt a kis lemezkét lejjebb rakjam 1-gyel?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7757 üzenetére
Oké, rendben! Amint tudom elviszem.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #7799 üzenetére
Na persze. Olyan ember vesz gyorsasági motort, aki lassan vezet, ugye?
Arról nem is beszélve, hogy egy 30-as táblába belefut valaki 50-nél már büntetnek... az a legnagyobb szívatás. Én nem azért motorozok, hogy autós tempóban haladjak...Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Valaki nem tervez R6R-t venni? Itt egy nagyon jó ajánlat! Tegnap még 100assal drágább volt! [link]
Gyönyörű ez a gép!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7956 üzenetére
Ezért nem kell karbis motort venni.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Daywalker #7975 üzenetére
Járjatok biciklivel!Így van ez, a motorozás drága mulatság, ha csak nem vmi 125ös postásmotorral, vagy más hasonló 4T-vel jár valaki. Azok lehet megbízhatóak, keveset esznek, de nincs azaz élvezet...
Múltkor számoltam, hogy mennyi pénz kéne egy nagyobb mocihoz, de egy darabig, biztos pihentetem a témát...
Kellene vennem vmi normális bőrruhát+ új sisak se lenne rossz, meg csizma, ez kapásból 250k megvan, akkor le kellene raknom az A korlátlan jogsit, ami az idei változásoknak köszönhetően +120k, akkor egy 8 év feletti 600as gépnél 80k körüli átírás, kapásból elmenne majdnem fél millió és még a motor sehol.
Szóval inkább szerelgetem a mostanit, amíg nem leszek milliomos.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Tökömnek se kell annyi diploma, itt MO-n le se sz@rják... kopasz állatoknak sincs szerintem 2-3 diplomájuk akik az 5ös/7es bmw-ben feszítenek.
Ha minden jól megy, akkor inkább külföldön próbálok szerencsét...Daywalker: Meg hát!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
-
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #8270 üzenetére
Azt a mindenit! Ezeknek a full gas-osoknak mindig van vmi olcsó raktáron maradt gépük.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #8321 üzenetére
Hali Persu!
Ma szétszedtem a mocim karbiját, kitisztítottam. A tolattyú és annak a háza/hüvelye műanyagból van, pici lekopott műanyag szemcsék voltak benne, nem volt annyira koszos. A gumi membránok is szépek voltak, semmi kirepedezés nem volt rajtuk.
A moci összerakás után ugyanolyan rossz volt...
Azt hiszem ezen már csak a szerviz fog segíteni...[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
Én is gratulálok és sok boldogságot kívánok a házasodóknak!
Na és motoros esküvője melyikőtöknek lesz?Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #9508 üzenetére
Sziasztok!
Nem tudom mennyire emlékeztek, kb. 1 hónapja írtam a kis FZR 250-em indítási és üzemanyag-ellátási gondjairól.
Most volt időm (és keret) rá, hogy elvigyem egy szerelőhöz, és azt az infót kaptam ma, hogy több szelepnél nem volt egyáltalán hézag, és 3. henger úszott a benzinben. Az is lehet, hogy beégett pár szelep, de mivel annak darabja 20k lenne, megpróbálok szerezni hozzá bontottat. (Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!)Szóval öröm és bódottá!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #9528 üzenetére
Holnap megyek érte, akkor lesz pontosabb infóm a dolgokról. A benzincsapot el szoktam zárni, meg gondolom a benzinpumpa miatt nem is engedné át, nem?
shiNIN: Ja, ha 4-5 db kell, akkor jobban járnék egy komplett blokkal valószínűleg.
runner 125: Igen, belpiacos.
Djuree: Jaja, csak ne ennyiért.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz #25954560 #9555 üzenetére
Az enyém "csak" 16 szelepes.
Amire te gondolsz, azaz 1000-es FZR. Abban van 5 szelep hengerenként,
Igen, voltak lapkái, beállította, holnap kiderül, hogy ez elég lesz-e, vagy tényleg a szelepekkel is gond van.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #9596 üzenetére
Jajj, jobbulást!
Én is estem robogóval, felszerelés nélkül, még régebben. Azóta nyáron is beöltözök. És soha többet robogóra nem ülök.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz KoVee84 #9729 üzenetére
Hát a fiatal 250-es gépek közül amit kap, az csak idézőjeles "sportmotor". Kinézetre még talán, de az üléspozíció és a teljesítmény miatt, sokkal közelebb állnak egy túramotorhoz.
A kettő közül a Kawa erősebb sor2-es motorral rendelkezik (33le), a CBR gyengébb egyhengeressel (26le).
Kezdő motornak mindkettő jó választás lehet.
Még fontos tudnivaló lehet, hogy a CBR-hez kérhető ABS is.vendingo: Különbözeti vizsga már nincs.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #9735 üzenetére
Igen, így pontos. De a srác szempontjából ez lényegtelen, mert csak 18 éves, így idén nem tudná letenni.
Majd legkorábban mikor 24 éves lesz és azt is csak teljes tanfolyammal.
Szóval addig a 6 évig gyakorolhat 250-essel.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm