Aktív témák
-
#40935168
törölt tag
Samyang 14mm f/2.8 fullmanuál obi, 120 körül van és a tesztek.. a felbontása ..
Eskü beszerzek egy ilyet asztrofotóra !!! (Szerk: nagylátós éjszakaiég-fotóra, bocs)katt
Canon EOS 5D Mark II-s teszt, de az obi természetesen kapható fényképezőgépre is.[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Urak, ha adott egy hölgyike, aki le van szerződve egy magyar céggel, attól még csinálhatok róla képeket stúdióban, természetben, akárhol ? A kérdés lényege, hogy mire szokott kitérni egy ilyen szerződés ? Nyilván nem megosztjuk a fotókat, nem adjuk el a képeket, bla bla, de privát haveri célból simán lehet fotózni, jól értem ? Most általánosságban kérdem azoktól, akik jártasak itt ebben.. a papírokat még elolvassuk persze de pl. nem hiszem, hogy az ügynökség perelné a csajt azért, mert a szilveszteri bulin egy félrészeg csóka a hülye kompakttal vagy telóval gyorsan levillantja
Szóval mire kell vigyázni, mi a nemszabad kategória egy leszerződött fotómodellnek ? Úgy általánosan.
Köszönöm.
-
#40935168
törölt tag
@ nesa: nem férjes, nincs gyereke, nálam fiatalabb (de nem sokkal), egyszóval teljesen komplikációmentes, sőt, olyannyira, hogy leszbikus és igen, húznám de nem erről szól a történet
@ Freddy: Téged vártalak és nem csalódtam, kiszámítható vagy és segítőkész, jövök egy sörrel. (Vagy legyen kettő).
-
#40935168
törölt tag
válasz spanyoll #36381 üzenetére
Naa, ne bántsd én nem mondtam hogy troll és a kiszámíthatóság mióta pejoratív ?
Nevezzük inkább megbízhatóságnak akkor.. és elnézést, ahogy fogalmaztam.Csak be kell hogy valljam, előttem lebegett, hogy a kérdésre beszól. Ha nem is azonnal, X-edikként. Erre szinte azonnal reagált. Mert rendes, mert segítőkész, mert Freddy, na
-
#40935168
törölt tag
válasz Real_Necro #36392 üzenetére
Humornak még csak-csak, de még nem ismersz
A truecrypt AES-Twofish-Serpent titkosítását nem egyszerű törni... humán error pedig kizárva (lásd: szándékosság jómagam részéről). -
#40935168
törölt tag
Nagyon aberrált dolog, ha én ma délután anyámmal és hugommal - és egy Nikonnal + állvánnyal megyek ki a temetőbe ?
-
#40935168
törölt tag
-
#40935168
törölt tag
válasz OPiiPO #36402 üzenetére
Hogyne. Ha nincsenek ott, szó nélkül.
Problem ?Az ő nagyszüleik nincsenek rám hatással, ahogyan az enyéim sem voltak rájuk hatással.
Ha nincs senki a környéken, mások nagyszüleinek a sírjánál hogyne csatt. Többet is.
A sajátomnál is, csak igazából a saját nagyszüleinél mégiscsak megáll az ember (én legalábbis) és elgondolkodik csendben pár percre a gyerekkori emlékeken.Más nagyszülőjénél ezt nem teszem meg. Nincsenek tőlük kedves emlékeim és nemhogy estére, de hó végére sem érnék haza, annyi sírnál kellene megállnom.
A tiszteletet megadom a megemlékezőknek, de ha nincs a környéken ember, halk üzemmódban katt, igen.
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz Santiagain #36414 üzenetére
Így tervezem én is, tapintattal, stb. A kérdésekre csak objektíven válaszoltam, mert bárki nagymamájának a sírja lehet éppen az állványom mellett 1 méterre, nem fog érdekelni (ahogy Téged sem és őt sem, ha kimenne).
De nyilván inkognitóban, tekintettel mindenkire - így.
Gané idő van, hideg, szürke, esik is az eső, ultrafos
brr..[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz aleister #36421 üzenetére
Végre valaki érti, köszönöm.
Megjöttem.
Hoztam is máris egyet. Hogy kinek a sírján van, tökmindegy. (Amúgy sajátén, de a sírkövet hátulról fotózva személytelenné válik a dolog). Lehet sok a Kelvin, de nekem így tetszik, hidegebben nem, van állóban is, de hugomnak ez jobban bejött, na mondom jó, akkor ez marad
Készült még pár. Portré kizárva, vaku kizárva, .. meg így egyáltalán, szóval ésszel kell ezt csinálni és akkor jó.
Amúgy semmi tömeg nem volt ahhozképest, a sírok között már light-os volt, nem zavartam senkit és a gép is halkan tette a dolgát. Egyedül időzítőnél villogott a sárga lámpa a váz elején, lefogtam egy ujjammal.. Lehet ki is lehet kapcsolni, csak nem gondoltam rá.. a sípolás hangerejét levettem, úgyhogy végül minden jól alakult.
Az eső esett, a váz fürdött kicsit, de bírta.
Szerk.: ez mégsem saját sír, bocs.. nem mintha számítana.. viszont különösen nagy gonddal vannak bekötözve a virágtartók, gondos családra utal, akik szerethették az illetőt. (Nem csak úgy odatesz két gazt a paraxt aztán haladjunk - láttam ilyet is).[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
Wow tök jó kis flame-et indítottam, állat
Jól nyomtátok, élmény volt olvasni.Végülis megnyugodtam, hogy akkor se Freddy, se más nem fog engem beperelni, de mivel épp nem sírós-zokogós gyászmenetet fotóztam, a kép értékelhetetlen.
Ki kéne nézni Csernobilba. Vagyis a környékére már elég.. Azt mondják, kemény..
-
#40935168
törölt tag
válasz Degeczi #36485 üzenetére
Jelentem, nekem fabatkát sem ér az ultrahangos dolog.
A Canonon sem ért semmit, ezen sem most.Se kis szöszt, se nagyot, se semmit.
Megcsinálom 1x, 2x, 3x.. megunom és viszem tisztítóba. Parasztvakítás - szerintem. Ami pumpával elfújható, azt kb. lehet lepergeti ez is, de ami oda van tapadva, nem nagyon. Nálam legalábbis lófaszt sem ér..
-
#40935168
törölt tag
válasz dabgergo #36547 üzenetére
Photoshop CS4 és felette bármennyi ramot képes használni (a 64 bites verzió).
ForrásSztem ugyanez érvényes Lightroom-ra is, de nézzük:
"Run Lightroom in 64-bit mode (Lightroom 4 and 3)
If you run Lightroom in 64-bit mode, it has access to more than 2 GB of RAM, which is the ceiling for 32-bit operating systems. Giving Lightroom access to more than 4 GB of RAM can significantly improve performance."Szóval toljátok sztem a 64 bites Windows-t és a 64 bites Adobe termékeket, feltéve, hogy a főbb plugin-jeitek megvannak a 64 bites verzióra is - és akkor egyiknek sincs igazán korlátja, legalábbis egyelőre.. 64 biten azért "némi" ramot meg lehet címezni
Szerk.: 32 bites oprendszer maximum 2 GB ramot tud odaadni egy folyamatnak, ezért hivatkoznak fentebb is így erre. 4-et lát a rendszer max (VGA-val együtt!) de ebből csak 2-t tud odaadni egy folyamatnak. (Spéci trükközéssel 3-at is, de az szignifikánsan nem segítene itt). 64 bit, 8G és ollé.
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz aleister #36553 üzenetére
CL9 vagy 10 hol számít ? Ez nem FPS, ahol a csúcs CPU és a csúcs VGA mellé dukál a csúcs RAM is, hogy a 3DMark +150 pontot adjon..
Corsair sosem volt rossz ram, sőt.. viszont ezek négybe össze vannak válogatva, 2x16-ból (mármint az is 4x8) Te jó eséllyel kifogsz együtt klasszul futó darabokat, de ha nem, kezdődik a hülyeség, hogy viddvissza és hasonlók).
A 16G plusszt majd tesztelem, mert amikor a 36MP NEF-en elkezdek fényeffektet renderelni PS-ben, megállni tűnik az élet mindig ..
De amúgy szerintem is elég 16, én csak azért szoktam 32-t venni, mert nem vagyok nagy alaplapcsere-párti és ha most olcsó a ram, lehet holnapután k* drága lesz, és amikor kéne a 32GB mittomén 1-2 év múlva, nem lesz kedvem mindent cserélni az akkor majd olcsó DDR4 miatt, hanem inkább a meglévő konfigot fejleszteném - igenám, csak mennyiért ? DDR1 időben is szívtam, 4G meglett a DFI Socket 939-es lapba és az Athlon64 FX is, de aranyáron (a RAM főleg, a proci amúgyis). Most meg a DDR2-vel hasonló a helyzet. Szal én ha tehetném, kimaxolnám az alaplapot és béke van.
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz Kleroo #36554 üzenetére
Kleroo, komoly akkor kezd lenni a dolog 4G és 8G között, amikor a 4magos Phenom2-s gép (húzott) kvázi "megáll" amikor a 36MP-s NEF-en elkezdem renderelni a fényeffektet az X-edik layer-en.
A Win7 konkrétan kiírta, hogy csukjak be programokat mert elfogyott a RAM (4G). Na itt lenne különbség azonnal. Ha mélyen és komolyan nyúlsz a képbe, kell neki a 8G és lehet több is, mert ahogy láttam, nem lineárisan növekszik a PS RAM igénye a megapixellel, a 450D-s CR2-kkel például elbánik rendereléskor is tökéletesen, gyorsan.
-
#40935168
törölt tag
válasz Real_Necro #36557 üzenetére
Nekem sem lenne hova sírni, csak költözőben vagyok + magánélet fejtetőn és most nem pakolgatok már semmit sem fixre mostani helyemre.. Victor Hugo-n áll egy i7-es szerverem február óta, 16G DDR3-mal, de kb. nem csinál semmit, ftp, 2-3 weboldal, ennyi. Helycsere lesz a két gép között és csókolom. Titeket is elér a vég előbb-utóbb (értem ezt a fejlődésre): lesz Neked is még 50 MP-s vázad úgyhogy még ne törd fel a malacperselyt A technika csak halad, halad, halad.. és előbb utóbb eléri a kórkettő is a határait.. aztán az ihét.. aztán az inyolc.. ikilenc..
Így megy ez
-
#40935168
törölt tag
válasz Real_Necro #36559 üzenetére
Sokáig vártam én is.. aztán megléptem.
Pedig a kocsit akartam tuningolni, de jó az úgy gyárilag Öreg dög, legalább kímélem.. -
#40935168
törölt tag
C20LET, Coscast (Cosworth) hengerfejjel (többfélével gyártották, ez a legjobb).
Gyári, nem húzott, klubostól vettem másfél millióért, az összes előző gazdája tudta, hogyan kell használni, hajtás után lehűteni-járatni, stb.Egy phase3-at (300 LE körül keréken) meg lehetne lépni úgy, hogy Walter Hürlimann bácsi az F28 váltót megerősíti itt-ott, kap egy sperrt, illetve a hatodik fokozatot meghosszabbítja, hogy mondjuk kevesebbet forogjon pályán a motor. Utóbbi módosításokról nem tud a legtöbb tuner, csak a motornak küldik észnélkül aztán esik szét váltó, hajtáslánc, minden..
Amúgy a gép még soha (!) nem hagyott ott sehol. Nagyon szeretem és mindig megnézik. Aztán jönnek a Janik, többnyire 2.0 tádék, Passat, Mondeo, ilyen-olyan-amolyan céges és nemcéges középkategóriás dízelek, vagy jújjj az Alfások mert csípi a szemüket, hogy volt valaki az Opelnél, aki tudott 92-ben rajzolni
Jön a tél, letettem a garázsba, akksisaru lehúz.. havi 1x megmozgatom, járok vele 1-2 napig.
Ott a céges Toyota. Utálom, de ingyen van.. -
#40935168
törölt tag
Calibra turbo, gyári (mindene). Ők csak összkerékkel jöttek ki és meglehetősen jó technológia volt, csak az összkerékre nem írt elő az Opel kötelező osztóműolaj-cserét, így megmakkantak sorozatosan, ahogy ment beléjük a kilométer. Nyilván az ápoltabb, GAZDÁS modelleknél tudta a tulaj a közösségből, hogy X-ezrenként kell az osztómű folyadékot is kiszipkázni belőle + pótolni, mágnesszelepet cserélni, nyomástároló gömböt cserélni és akkor mai napig szolgál az összkerék.
Csak a 2.0 turbo-s (205LE) és az első szériás, 92-es 2.0 8v szívókat (110LE) szerelték összkerekesre. Turbo-ból mindet, kivétel nélkül, 8v-ből vagy 10%-ot és gyengébb kardánnal, gyengébb lengőkarral, mint az erős turbo-sokat, de ők is unikumok a maguk nemében.
V6 2.5-ös volt, 170LE, de a blokk ugyanaz, mint az Omega 3 literes V6-ja, csak a hengerfej és a furat + vez. elektronika más (meg 1-2 apróbb alkatrész), tehát könnyű átalakítani a kettőfelest 3 liter szívóra.
A legnagyobb poén, hogy a v6-okat be lehet építeni a turbo-s motor helyére és összkerék + v6 lesz, ami már nem széria, de működik és ultra unikum Erre helyhiány miatt turbo-t nem nagyon, de kompresszor kitet lehet tenni és így is megvan a 300 LE, de a v6-ok "puhább" motorok, érzékenyebbek, nem lehet őket húzni úgy. A 2 liter turbo motorja, a C20LET bivalyerős, nagyon strapabíró és irdatlan jó favorit motorja lett az opelnek. Még éppen nem Ecotec, nem zabál olajat, nagyon megbízható (nem a cigányputri lelakott szarokra gondolok) és veszettül lehet stabilan húzni, hozzáértéssel persze.
Kamaszkorom álom autója volt, meglett.
Ma már a 2 méteremmel a Toyota Verso egyterű után olyan, mint egy gokart. Behúzom a fejem, alig férek benne kabátban (anélkül nincs gond) és kanyarban nem akar mindenáron felborulni, hanem fekszik mint cica az ágyban.
Télen állat az összkerék. Fékút ugyanaz, de jégen is elindul és a kocsik nagyja a lámpánál állva marad, míg én már félúton vagyok a köv lámpához. Egy lazább, tötymörgősebb nyári vezetés élményét adja hóban is, legalábbis gyorsulásban. Kanyarstabilitás is jobb némileg, nem dobja ki a seggét, hanem kilinccsel haladsz előre, jobban driftel és kontrollálhatóbb a gép.
Szeretem.
-
#40935168
törölt tag
válasz Kleroo #36631 üzenetére
Egy másik szintén gyári állapotú turbo-s kollégával megjártuk Debrecen-Eger-Debrecent, 110-120 között hatodikban, kényelmesen, országúton, a 33-ason végig a Hortobágyon.
6.6 klímával, mindkettőnknek.
Városban nekem egyébként - dinamikus, nem idióta - vezetés mellett klímával 13.
Ahogy anyám vezet, 11.Tehát ha nem nyomod neki nagyon, akkor picit vagy csak egy soványabb autó felett, mégis, ha olyan szitu van, hogy baszki be kéne férni a szembejövő kamion elé a négyesen (előzés közben) akkor ott a padló harmadikban és indul a mandula
Tiltásig pörgetheted, 6700, visszalöki az elektronika onnan. De ott már elfogy, ez nem Honda (mondjuk az is elfogy, hozzáteszem).
1400 kg + sofőr. Gyorulás előtt ha nem eszed tele Magad, nagyot ugrik A v6 picit nehezebb, de a forgalmiba ugyanaz van bevésve mindnek, nem a grammra pontos tömeg.
Nem dobja a seggét = összkerék kikapcsolva és ha kanyarban fékezel le nagy sebességgel, akkor kitörhet a segge mint a legtöbb autónak, de úgy, hogy az eleje forgástengely lesz, ergo a kocsi megpördülhet. Majdnem történt velem egy ilyen az M3 debreceni lehajtóján Józsánál, épp osztómű újralamellázáson volt a gép, így elsőkeréken mentem.
Normálban nem teszi, hanem túrja az orrát is, de ha ráfékezel, előre jobb lesz a tapadás, az eleje fordul, a segge meg felkönnyül és megcsúszik, mert veszít tapadást, persze vissza nem tapad azonnal, ergo pördülhetsz egyet.
Összkeréknél előre megy a tömeg, de az összkerék-hatás miatt (és itt most komplex fizika jön és nincs időm leírni, megyek el mindjárt) egy picit csúszik az első kerék (ellentétben az előző szituval), cserébe viszont a hátsók nem vesztik el teljesen a tapadást, hanem csak félig.. és a kocsi átmegy négykeréken csúszó, de sokkal biztonságosabb és kontrollálhatóbb drift-be, szó szerint kilinccsel előre.
Összkerék nélkül ebből pörgés lenne.
Az összkereke kifinomult, Visco kupplungos, keress rá neten, de nem gondolom, hogy egy 95-ös technológia versenyezne a mai legmodernebb Audi RS6 összkerékkel + a millió elektronikus menetstabilizátorral.
Annyit tudok, hogy Audiéknál szériánként változik az összkerék típusa és minősége is, van ahova gagyi kerül, van, ahova nagyon komoly (RS6-ba például a legkomolyabb, egy mezei A6 3.0 TDI Quattro-ba gagyibb, egy Allroad-ba megintcsak komoly, A4-be gagyibb, RS4 komoly)..
Egyébként nagyon jónak mondják a Visco-sat, csak működjön de nem rally öszkerék, hozzá kell tenni.
Mondjuk a Calibra sem egy Subaru Impreza STi verő autó, csak egy gyönyörű Vectra coupé ha úgy nézzük. A maga idejében a technika teteje volt mikor kijött, csak aztán gyorsan leharcolták és jöttek a törökök, jugók, oroszok.. aztán pedig a magyar. -
#40935168
törölt tag
válasz t_a_m_a_s #36636 üzenetére
Igen, SAAB900-at gyűjtő barátom is közölte anno, hogy úúú mit veszel, bohócautót ? De ma már ő is ezt mondja és együttérez velem, az ő 900-asa ("csótány") szintén 2L turbo-s, kis unikum autó, imádja, most újította fel de komplett.. 20 éves..
Én csak azt látom, hogy a nagyon férges Calik már kipotyogtak az utakról, elbontották őket, nem tudják tankolni, nincs pénz újítgatni, alkatrészeket cserélni, így végül csoki. Nekem ez jó, mert igen, unikumok lesznek
-
#40935168
törölt tag
válasz Real_Necro #36642 üzenetére
Igen épp néztem és bocs, befejeztem.
-
#40935168
törölt tag
Kenon jön a 24-70 IS-sel. f/4.
Megnyugodtam, vehetem a Tamron 2.8 VC-t, nem holnap jön Nikon 24-70 2.8 VR -
#40935168
törölt tag
válasz akela91 #36889 üzenetére
ACR és kész, első háromba tenném, van nála jobb raw konverter, de az nem tud sokkal többet azon túlmenően és minden egyes irdatlan méretű raw mellé én spec. nem tárolok ugyanakkora tiff-et, hogy a Photoshop-ban utána azon dolgozzak.. Mindent a PS visz és nagyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
#40935168
törölt tag
válasz szeva000 #36898 üzenetére
Igen, optikai korrekciókban a DxO a legjobb, ezt a szakma is mondja (akik végeztek komoly raw konverter összehasonlítást).
Nem tudom, hogy a Ninja Noiseware-e, szerintem nem.
A Picturecode gyártja.
http://www.picturecode.comAhogy látom, már Photo Ninja van, vagy az is, vagy már ők is csináltak egy raw konvertert vagy nem tudom.. nem követem a teljes termékpalettájukat, csak a plugin van meg, de az nagyon nagyon baba, többek között emiatt is van full kikapcsolva a vázban a zajszűrésem, majd szűröm én jobban bármikor, ha kell.
-
#40935168
törölt tag
No, megerősítve lett, hogy a D600 is Sony szenzor..
Aktív témák
- Panasonic LUMIX G VARIO 7-14mm f/4 nagylátószögű objektív
- kowa cctv lens lmvz4411 1/1.8" 4.4-11mm/F1.6 Manual C-Mount, Edmund Optics 4mm/F1.8 33300 optika
- Nikon D3300 - 2 objektívvel (18-140mm és Helios 56mm manuális)
- 2 db Brightcast V15-345 Flexibilis Bi-Color LED lámpa + softbox
- SJCAM 8 PRO - sportkamera
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest