Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    Sztem ez teljesen az ügyintézőn múlik. Nem messze tőlem, van egy Telenor viszonteladó. Az egyik sráccal nagyon jól megtaláltuk a közös hangot. Mindjárt el lehetett intézni olyat, amit a koleganőjével nem. Nemrég odalett az ősrégi SIM -em. Csere volt. Nem sokkal később új telóm lett, amibe mikroSIM kellett. Sztem ez eleve nem teljesen kerek story, mert OK, hogy most én kértem a cserét, de ez nem miattam volt két éven belül, hiszen az előző csere technikai hiba miatt történt. De szerencsére, ennek a témának a feszegetésére nem került sor, mert a srác magától írta rá a papírra a technikai hibát. Lehet, hogy ezzel megszegett vmilyen szabályt, de egy maximálisan elégedett ügyfél távozott a boltból. Vajon, melyik a fontosabb?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák