Új hozzászólás Aktív témák

  • mexel

    veterán

    Köszönöm az infókat, valamit kitalálok, de az NMHH-nak szépen leírom, a vásárlók könyvébe is beírtuk.
    Elbírálni nem kell a túlfizetést, mert ez nem is túlfizetés, hanem az előző panaszomra amikor jeleztem hogy írok az NMHH-nak mert jogtalanul aktiválták a netemet ( másnak is érdemes írni ha úhg aktiválnak netet, hogy nem jön sem sms sem más) akkor írtak levelet, hogy kapok vissza pénzt, csak adjam meg a számlaszámot. Na ezt viszont nem zudom megadni sem online, sem telefonon sem személyesen. Szánalmasak.
    Helyette inkább küldtek egy csekket ( ami már be is van fizetve a rendszerük szerint! ) arról a hónapról amikor már nem is vagyok náluk. Azt állítják hogy ne fizessem be és kész. Csak érdekes lesz ha 2 év múlva csönget egy behajtó céges levéllel a postás hogy elmaradásom van, mert egy túlbuzgó irodista bent kiadja bahajtásra.
    ( volt ilyen az upc-nél! )
    Milyen rend lehet ezeknél a cégeknél a számlázó programok között? Már 2 hete nem voltam ügyfelük, és 5 számla ment belül ide oda a nevem alatt ( bent megmutatták) -3700, -8100, +3200 stb, mind egy nap alatt., és a végeredmény az lett amit visszafizetnének + egy csekk. Érthetetlen.
    Jót tenne az ilyen multiknak pár több tízmilkás büntetés egymás után hogy észbekapjanak és egy kicsit rendet vágjanak a osraik között. A vásárlók könyve is betelt ma, úgy látom van panasz bőven. :(

Új hozzászólás Aktív témák