Új hozzászólás Aktív témák

  • Blackmirror

    senior tag

    válasz Blackmirror #45334 üzenetére

    Megjött a Telenor válasza a 12000 Ft-os kötbérrel kapcsolatban:

    "Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult.

    Panaszbejelentését részletesen megvizsgáltuk, és megállapítottuk, hogy egy paraméterezési hibából adódóan volt lehetősége megrendelni a szolgáltatást az alkalmazáson belül. A hibát továbbítottuk az illetékesek felé további javításra. A szolgáltatás megrendelésére csak személyes ügyfélszolgálaton van lehetőség, hűségnyilatkozat aláírása mellett. A leírtak alapján a +3620/xxxxxxxGSM számú előfizetés 12000 Ft-os idő előtti felmondási díját a következő havi számlájában jóváírjuk. A jóváírást a számlamelléklet, eseti díjak között tudja majd megtekinteni.'"

    Csak azért hogy bebizonyítsam h téllegnemvagyokhülye :DDD
    Meg hogy korrektek.
    Tudom vannak rossz tapasztalataitok, nekem is volt más szolgáltatóval (de még milyen rossz :DDD ) de ezt könnyű volt elintézni és rendesen jártak el. A telenorral így eddig szerencsém van. Másik Tnél túlfizetésem volt de az egyenleg egy honlap hiba miatt tartozást mutatott és kikapcsolták az előfizetésem annak ellenére hogy szóltam+ írásban is jeleztem az ügyfélszolgálatnak hogy gond van. Illetve egyszer eltűnt egy telefon amit rendeltem, és amíg huzakodott a szolgáltató +a szállító cég az ügyön addig ketyegtették az elofizetesem telefon meg kártya egy hónapig sehol :D

    iPhone X@R, iPad Pro

Új hozzászólás Aktív témák