Új hozzászólás Aktív témák

  • #08205312

    törölt tag

    válasz 8 #50498 üzenetére

    A napokban a Telenor Pólus Center boltjában voltam ügyet intézni.

    3 feltöltős kártyát akartam a nevemre venni. Az ügyintéző percenként a telefonját nyomkodta…és facebook messengerezett az átírás közben.
    Elkezdi a műveletet. Mondja nekem, hogy az ügyfél-biztonsági kód 1234 LESZ ! Mire én: inkább az legyen, amit én szeretnék, mert az ilyen 1234, 0000 számsor bárki kitalálhatja. „Okoska” megjegyzi, hogy „akkor az 40 perc lesz nekem megcsinálni”…
    Ideadja az első szerződést. Mondom neki, hogy a nevemen és a születési időmön kívül mindent elírt: magyar személyigazolvány helyett külföldi útlevelet írt, születési hely elírva, lakcím elírva, édesanyám neve elírva…VEGYE MÁR ÉSZRE MAGÁT, javítsa ki, és a másik kettő startból legyen rendesen beütve….”jó-jó” mondja….MIT AD ISTEN: a másik kettőt is elbaxta. Odahívatom a boltvezetőt…Az megkérdezi az „egysejtűt” miért írtál külföldi útlevelet? „okoska”: mert nem engedte felvinni a rendszerbe az adatokat….és azt mondtátok, hogy ha „külföldi útlevél” van megjelölve, akkor bármit felvihetek. Boltvezető: azért nem engedett tovább, mert valamelyik adatot rosszul vitted fel!

    Ezután annyival le volt tudva a dolog, hogy írjam csak alá az elrontott szerződést, mert a rendszer nem enged módosítani, mivel azt már elküldték a központnak…..(le lett okézva). Majd ők másnap kijavítják….(na ja: amikor ott volt a szeme előtt az iratom akkor nem sikerül. Szólok neki, hogy a 2. és a 3. átírásnál figyeljen –és akkor se nem sikerült, de majd holnap…persze-persze). Esetleg visszamehetek. Kérdeztem tőle: hogy az én időm szerinte ingyen van? Esetleg kompenzálnak valahogy? Válasz nem kaptam. Úgyhogy hatalmas fekete pont a boltvezetőnek is!

    Tényleg nincs olyan munkaerő a munkaerő-piacon, aki át tud másolni 40 karaktert hiba nélkül, csak ilyen funkcionális analfabétákat sikerül az asztal mögé ültetni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák