Új hozzászólás Aktív témák

  • Prien

    addikt

    Egyébként volt ma egy esetem, Viktor0610, ajánlom figyelmedbe. :)

    Egyik Home csomagomhoz szerettem volna adatmegosztó SIM-et vásárolni, erre közli a hölgy, hogy nemrég volt valami változás ezzel kapcsolatban és már nem lehet, egyik kolléganője sem tudott intézni korábban az ügyfelének!
    Mivel eléggé jól tájékozódtam előtte, így kötöttem az ebet a karóhoz, hogy de bizony lehet, a honlapon is fent van, már a mobilomon rá is kerestem.
    Még nem mondtam ki hangosan, csak gondoltam, de azon a ponton voltam,hogy jegyzőkönyveljük az esetet és panasszal élek. Hiszen biztosan tudtam, hogy lehetséges a dolog. Pillanat, telefonál...
    Gondolom, ott közölték vele,hogy a gépben hol kell keresni...
    Aztán persze meglett a "rejtett" menüpont, amit elsőre nem vett észre...

    Mi ebből a tanúlság? (Vajon mennyi ügyfélt küldhettek el korábban előttem azzal, hogy ezt a szolgáltatást már nem lehet megrendelni?) Még mindig van hová fejleszteni és képezni az ügyintézőket, de azért azt is meg kell említenem, hogy alapjában véve egészen jól képzettek már , viszonylag stabil a team, nincsenek havonta új ügyintézők és ez is jó...ja és szépen tudnak SIM kártyát is vágni. :D

    A kevés is több a semminél.

Új hozzászólás Aktív témák