Új hozzászólás Aktív témák

  • #04535040

    törölt tag

    válasz Viktor0610 #75821 üzenetére

    Az eddigi 15 év telenoros ügyintézésem több mint fele volt negatív (a másik 3-nál ez a szám 10% alatti-mielőtt valaki azt állítaná, hogy az én hozzállásommal van a gond). Ezek után számomra meglepő, a telenor első helyezése. Erre írtam neked, hogy én befejeztem: akkor leszek telenoros, ha más szolgáltatónak nem lesz hálózati lefedettsége. És erre bíztatom ismerőseim is. Ha a telenornak nem gond a "kollégák egyéb dolgainak" dokumentált továbbadása harmadik fél felé, és ezáltal potenciális, új ügyfelek eltántorítása a szerződéskötéstől.... :U ...ám legyen!
    Ezt kérdezted: "Túlléphetünk a kollégák pszichés és egyéb dolgain?" Igen túlléphetünk. Ha szerinted úgy fog megoldódni, hogy ilyen és hasonló esetek ne legyenek többet az ügyfélszolgálatokon (seperjük hát szőnyeg alá a problémát, ne bészéljünk róla).
    Az utolsó csepp a pohárban a központi, egyedi igénykezelési csoporttól érkező meghazudtolás volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák