Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz adika4444 #79138 üzenetére

    Az nem az ő felelőssége, ha a vevő nem tud mérlegelni. Ha hazudik, az már igen. Pl. ha mobilszolgáltatótól azzal hívnak, hogy lejár a szerződés, és most már mindenféleképpen újat kell kötni. "Kötelező újat kötni?" - "Igen."

    Szerződés-hosszabbítás, csomagváltással, telefonon, sok net, kevés beszéd:

    "- nem járnék jobban, ha kiegészítő díjcsomaggal oldanám meg a netet egy alapcsomag mellé?
    - az teljesen egyedi, és csak a szerződéskötés után látom, hogy milyen kiegészítő internetet ajánl fel mellé a rendszer Önnek. Jobban jár egy külön mobilnet előfizetéssel, kap mellé egy kis routert, simán elfér zsebbe is, wifis, és azt használhatja a mobiljával." (ügyfél simán átvált az új díjcsomagra, mellé bekapcsolja a kívánt adatcsomagot, és havi több ezer forintot megspórol)

    "- szeretnék x hitelkártyát
    - szuper, ezt tessék kitölteni!
    - ez nem x hitelkártya, ez az y (magas értékesítői jutalékos) hitelkártya megrendelője
    - jaaaa elnéztem, tessék, itt van az x hitelkártya megrendelője

    Átvételkor:
    - Tessék itt van a pin kód...
    - De én x hitelkártyát kértem...
    - Jaaaaaj, ne haragudjon, eltévesztettem, véletlenül a magasjutalékos kártyát rendeltem meg :( Nagyon sajnálom, visszaküldjük? Először ezt akkor meg kell szüntetni, és az egy teljesen új hitelelbírálás lesz. De ez tényleg egy nagyon jó kártya, nem akarja kipróbálni, ha már úgyis?"

    "Önnek egy nagyon elavult díjcsomagja van, már vannak nála sokkal korszerűbbek"
    És hogy mitől korszerűbb egy díjcsomag?
    - ha távközlési szolgáltatás, akkor pl. korszerűbb technológiával készült az új díjcsomag, sokkal stabilabb lesz tőle a kapcsolat
    - ha pénzügyi, akkor sokkal kedvezőbbek a díjak, mert ez is jár hozzá meg az is (és akkor zárjuk be a régi bankszámlát, és nyissunk egy újat, hogy az új ügyintézőé legyen az ügyféljutalék).

    Ezek nem férnek bele szerintem. A portéka szépítése igen, a nagyobb jutalékkal járó termék előnyeinek kidomborítása igen, a hazugság nem. Nekem is volt jó régen olyan időszakom, amikor jobb híján értékesítettem, de szerintem sokkal jobban működött a kölcsönös előnyre való törekvés - nyilván próbáltam magasabb értékben eladni a vevőnek, de olyannak / olyat, amiből aztán neki is öröme lesz, akiről meg éreztem, hogy nem akar vásárolni, csak nem tudja azt mondani, hogy nem, azokat meg inkább elengedtem fél perc után, és megmaradt ugyanaz az energiám az előbbi kategóriára.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák