-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gubu0101
veterán
válasz Viktor0610 #79400 üzenetére
Akkor kár regisztrálni,gondoltam azzal felgyorsítom a számlafizetést,de nem futna az a 45
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
MadMancs
veterán
Pedig fura mert működik. Sőt, nemmis 1 hanem 2 kártyát használok. Egy MC debit és egy MC Credit. Nem tudom mi az a white list, de nekem minden egyes vásárlást meg kell erősíteni amit smartbank vagy otp bank appban tudok megtenni ujjlenyomat azonosítás utá (változó melyik jelez hogy tranzakció vsn). Azt hozzá kell tenni hogy én 2020.11.02 óta így használom szóval előre beállítottam mindent mikor szólt OTP mi lesz, nem vártam meg míg baj lesz.
Ugyanúgy elfogadja fizetést K&H és CIB felületen is.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
tomp
félisten
válasz MadMancs #79402 üzenetére
Igen, nekem is fura. Magának az OTP-nek is. 2020. december 31-ig nekem is működött. Január 1-től már nem. Én már jóval korábban elkezdtem használni az azonosítást. Amikor év vége felé kezdte a bank mondogatni, hogy jön nekem már nem kellett csinálni semmit mert addig is úgy használtam. Tavaly nyáron is már sms kód kellett. Most nincs sms kód de appos jóváhagyás sem. SmartBank és az új OTP Bank appot is használom.
Whitelist: megbízható, hitelesített tranzakciót kérő eladót tartalmazó kivételi lista. Azaz az onnan érkező tranzakció kéréseknél nem kell jóváhagyás, vagy azonosítás. Automatikusan végrehajtódik.
Pl vásároltam a Google Play Movies-ról filmet. Kiválasztottam az OTP kártyát és már le is vonták az összeget.
Anno elkezdtem használni a Curve kártyát. A 2. tranzakció után blokkolták a Curve kéréseket. Mivel nem jeleztem nekik, hogy visszaélés van így 24óra elteltével átrakták a Curve-öt whitelist-re. -
MadMancs
veterán
Ja így már értem. Azt viszont nem hogy Téged miért nem értesít smartbank vagy otp bank app. Engem mikor átdob 3D Secure felületre, akkor jelez smartbank app (vagy simple partnernél otp bank app) hogy erősítsem meg. november 2 előtt ugye ezen a felületen kellett sms kód megadni amit szintén évek óta használok. Nekem mondjuk simple rendszerben regisztrálva van mindkettő kártya. Ezt kipróbálhatod, bár elvileg nem kellene hogy köze legyen hozzá.
Így már értem hogy mi az a white. Nálam is vannak ilyenek pl ahogy írod Google cuccok, ms Office, kaja rendelés.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
tomp
félisten
válasz MadMancs #79404 üzenetére
Na nálam Simple partnernél nem kell megerősítés. Az megy azonnal. Ha a mentett kártyát választom ki vagy ha belépés nélkül írom be a kártya adatokat akkor is. Nálam a Simple whitelist tag. Én már feladtam. Tökéletesen megy (transfer)Wise kártyával és Curve-el. OTP töketlenkedése már vicc számomra. Ennél se tudják mi okozza a hibát...
-
MadMancs
veterán
Érdekes rendszer lehet náluk. De szerencséjük hogy nálam működik, mivel rengeteg kártyás vásárlásom van, mindent online fizetek, ha nem működne már bankváltás történt volna. Reméljük egyszer rájonnek mi a fene van és rendberakják
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
leo81
aktív tag
Az OTP-nél van magán és céges bankszámlám is.
A magán bankszámlámnál gond nélkül elsőre sikerült beállítani az internetes fizetést, 5 másodpercen belül megkapom a push üzenetet a telefonomra és ujjlenyomattal megy a fizetés.
A céges az viszont egy sz@r. A direktneten csak a telekódot lehet beállítani, amivel semmit nem lehet kezdeni, ahol viszont a Simple a fizetési felület simán megy minden, céges és magán is . A Barion+OTP céges bankkártya megoldással még egyszer sem tudtam fizetni. Viszont a Takarékbankos céges kártyával simán megy a Barion. -
Somatom
veterán
Tudja vki, hogy mi ez az EQ flottás átírás? Haverom nevén van a netes kártyám. Kell ehhez ő is, vagy elég, ha én elmondom az adatait? Milyen adatokat kér a Telenor?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ezt én is olvastam, de nem a flotta üzent, hanem a Telenor és a Telenor -ral kéne egyeztetnem. Ma a Telenor üzente azt is, hogy ezügyben ne telefonáljak nekik, hanem használjam a webes felületet, aztán majd visszahívnak. A webes felületen viszont olyan infót is kérnek, mint pl. a flottaigazolás csatolása, ami jelen szituban nem értelmezhető, hiszen a köztük levő szerződés változása miatt van ez a hercehurca. A legegyszerűbb az lenne, ha a cimborámmal együtt bemennénk elintézni. Csakhogy sikerült ezt akkorra időzíteniük, amikor személyes ügyintézés nincs, telefonon meg nem lehet őket elérni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #79415 üzenetére
Igen, megosztós, only net csomag. Én fizetem és én használom most is mindkét kártyát (teló, router). A cimborám anno csak a papírjait adta hozzá, mert nekem akkor csak település szintű bejegyzett címem volt, amivel nem tudtam volna szerződést kötni.
Hogyhogy nem lehet egy hivatalos Telenor képviseletben személyesen átíratni?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #79417 üzenetére
De, akkor verbálisan kitől, hogyan kérdezhetek? Pl. ott van a webes rublikában, hogy "telefonszám". De, nekem abból kettő van egyetlen előfizetéshez és egyik sem hívható. Ez így a 22 -es csapdája. Infók nélkül nem tudom átírni, átírás nélkül viszont nem adnak infót.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79409 üzenetére
Úgy látom a linket, hogy az engedély csatolása nem kötelező (nem csillagozott), én megpróbálnám anélkül elküldeni az adatokat.
Sok szám átírását kell elvégezzék a kollégák, így időbe telhet, mire visszahívnak.
Bővebbet én sem tudok sajnos.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #79420 üzenetére
De, megmarad a megosztó, vagy ez új szerződésnek minősül és elbukom, mivel már nem élő opció? Átírható a nevemre, vagy csak az eredeti előfizetőére?
Ha csak a szerződött kezdeményezheti, akkor engem hiába hívnának vissza. Azt szeretném, hogy a barátomnak minél kevesebb kényelmetlenséggel járjon ez a procedúra.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #79423 üzenetére
Köszi! A f..om kivan a Telenor ba..akodásaival. Most megint kérhetek szívességet, pedig én nem változtattam semmin.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #79424 üzenetére
A háttérben az van, hogy január elsejétől a magánszemélyek nevére szóló számlákat is be kell küldeni a NAV-hoz. Nem igazán szabályos már az, hogy van előfizető és számlafizető, az meg főleg nem, hogy az egyik cég, a másik meg magánszemély. Ezt rendbe kellett tenni, erre való a Telenornál pl. a dolgozói csomag, amibe a számlafizetőket most átírják, és annyi előnye van, hogy mostantól a számlafizetők legalább önállóan tudnak ügyeket intézni az előfizetésükkel kapcsolatban. Ez mindenképp előrelépés.
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #79425 üzenetére
Remek! Milyen ügyem lenne két, fix díjas, korlátlan netes kártyával? Többet kell foglalkoznom ezzel most, az átírás miatt, mint az elmúlt pár évben összesen. Arról nem is szólva, hogy Brigit, vagy Pétert könnyebb volt elérni, mint a Telenort, amit most sem lehet felhívni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #79426 üzenetére
Nekem pl. az x db adatmegosztóm közül többet felfüggesztettek még tavaly, a mai napig nem derült ki, hogy miért, és a mai napig nincsenek visszakapcsolva. Az elküldött e-mailekre semmi válasz a flottakezelő részéről. (Minden e-mailemben kérek, soha nem fenyegetőzöm, illetve támadok. Talán ezért negligálnak.)
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79426 üzenetére
Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő előfizetéseket használsz. Az emiatt történő szívást nem igazán lehet felróni a Telenornak. Mit mondhatnék: ha ez így túl bonyesz vagy kényelmetlen, érdemes szolgáltatót váltani.
Megjegyzem, én az egész átíratási dolgot telefonon intéztem, felhívtak, telefonon megkötöttük az új szerződést, oszt ennyi, sima ügy volt. Épp kocsiban ültem, mentem valahova, 10 perc alatt letudtuk a 6 SIM kártya átírását. Az első pár számla kicsit eltért, de később ezt rendbe rakták visszamenőleg is, saját maguktól.
Kifejezetten jól jött, hogy most már saját magam intézhetem a dolgaimat közvetlenül, a netes kártyák esetében is. Pl. szükségem volt SIM cserékre (nano SIM kellett), beslattyogtam decemberben egy Telenóri boltba és 5 perc alatt megvolt minden. Ez a lehető legjobb dolog ami történhet, mármint hogy mindenkinek a nevére írják az előfizetéseket. Persze, ha kavartál anno, akkor ez most kényelmetlenség, de erről csak te tehetsz, nem a szolgáltató, és még csak nem is Péterék.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Ott kezdődik, hogy jogszabályt kellett volna szegnem ahhoz, hogy szerződést köthessek, mert a Telenor nem fogadta el a hivatalos lakcímkártyámat. Szóval, a Telenor miatt kellett "kavarnom". Nekem most is megfelelne a jelenlegi állapot, nem én akarok rajta "kavarni". De, ha már muszáj, akkor tegyék ezt úgy, hogy az számomra a lehető legkényelmesebb legyen! Pl. úgy, hogy én dönthessem el, hogy mikor érek rá telefonálgatni. Ez a visszahívósdi akkor sem lenne jó, ha én lennék az ügyfél, mert amikor melózok, akkor nem szeretnék velük cseverészni. A feladat mely része érte őket váratlanul, hogy most túlterhelt lett a telefonos ÜFSZ?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #79430 üzenetére
Ezt hogy érted? Az SMS -ben ott a telefonszám. A másnapi SMS -ben azt kérték, hogy ne hívjuk. Aztán miért ne? Azért van, hogy felvegyék és tájékoztassanak. Reggel felhívtam, húsz perc trallala után üzenetrögzítőre kapcsolt. Rámondtam, hogy hívjanak vissza. Azóta is hívnak. OK, én megértem a technikai problémákat is, csak akkor tolják ki az átírás határidejét annyival, amennyivel később tudnak az ügyfelek rendelkezésére állni a meghírdetett infócsatornáikon. Az azért nonszensz, hogy egy mobilkommunikációs céggel nem lehet felvenni a kapcsolatot telefonon.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bul07
nagyúr
válasz 4Grider #79432 üzenetére
Hát hogy a sok egybitű ne zargassa őket
Nekem még DunaWeb-es időkben megvoltak a szerelők számai, és ők is tudták az enyémet
Ha sok volt a bejelentés akkor szóltak nekem és mentem áramtalanítottam a bázikus majd vissza és ha felállt akkor nem kellet kijönniük több 100Km
De volt hogy magamtól is mentem mert akkor nekem se volt netem, így hibabejelentés helyet mentem és áramtalanítottamVolt egy alkalom hogy hogy pár napon keresztül szürkületkor mindig lekapcsolta valami a kismegszakítót, áramtalanította a tornyot is
Mentem felnyomtam és másnap szürkületig jó volt
Na majd harmad nap rájöttem, valaki egy nem használt alkonyat kapcsolót is felnyomott, és az mikkor kapcsolt zárlat lett és az vágta le a kismegszakítót, lenyomtam és meg is oldódott[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #79432 üzenetére
Hogy jön ez ide? Milyen L2, L3? Kaptam egy SMS -t, benne azzal, hogy hívjam ezt a számot (Ééérteeed??? Ők adták a számot!!!):
+36204400404
Az automata szövege:
"-Jó napot! Ön a Telenor Magyarország dolgozói flottaszámát hívta. Kollegáink blablabla időpontban elérhetőek ...."
De, semmilyen időpontban sem elérhetőek.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Bferibörs
addikt
válasz Somatom #79409 üzenetére
Telefonszám,e- mail cím amin elérnek. Személyi ig. szám, lejárati ideje,születési hely ( kerület ha van) anyja neve, Adószám. Lakcím.
Kitöltöd a webes oldalt,csatolmány nem kell. Kapsz egy visszaigazol9 e- mailt,hogy megkapták és majd visszahívnak. Engem 2x hívtak,először ellenőriztek,hogy én vagyok e én és elérnek e az adott telefonszámon. 2.x a 202000000 számon hívtek,ezen történik az adategyeztetés,hívni nem tudod! Írok privátot!Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
MODERÁTOR
-
Bferibörs
addikt
válasz Viktor0610 #79436 üzenetére
bocs,nekem azt mondták ne hívjam,ha nem keresnek a számról,akkor azt hívjam vissza amin először kerestek....3238 a vége annak a számnak.
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
MODERÁTOR
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #79438 üzenetére
Én ezt nem értem. Volt egy "sufni" flotta, ahova személyesen el lehetett menni és két telefonszám, amiket fel lehetett hívni. Most ez átkerült a "naaagy" Telenorhoz és nincs hova bemenni, nincs kit felhívni. Nem értem az okát. Elvinném a barátomat egy Telenor képviseletbe, amikor azt mondja, hogy ráér. Ott bemutatja a papírjait, a telómban ott van a SIM, amire azonnal tudnak kontroll SMS -t küldeni. Aztán a Telenor képviselet belső úton eljuttatja az infókat az illetékes csoporthoz. Nekem senki se mondja, hogy ez technikailag nem lehetséges! Budapesten ez nem tart tovább, mint az online kitöltős, visszahívogatós hercehurca. A barátomnak most halt meg az apja, nem akarom, hogy zaklassák. Képzeld el, hogy ott áll az apja temetésén és közben hívják a Telenortól adategyeztetésre!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #79439 üzenetére
Tényleg no offense, de nem értem a problémáid.
1. Nem volt kötelező más nevére szerződni. Ha nem volt a Telenor számára elfogadható lakcímed, akkor kereshettél volna más megoldást, ami az akkori lehetőségeiddel elintézhető. Nem a Telenor miatt kellett kavarnod, hanem a saját igényeid miatt.
2. Ez az átírás egy egyszeri probléma (lesz), a szolgáltatásban kiesést jó eséllyel nem tapasztalsz majd.
3. A temetéses helyzetet nem tudom elképzelni. Nyilván, ha nem veszi fel a barátod, akkor újrahívja majd a kolléga.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #79440 üzenetére
Mit nem értesz ezen? Amikor én intézek valamit, az akkor van, amikor én akarom. Amikor valakinek az intézkedésére kell hagyatkoznom, az nem akkor van, amikor én akarom. A Telenor a szolgáltató. Megvan a "szolga" szó jelentése? Ezen kívül, jobban preferálom a face to face ügyintézést. Anno hozzád is személyesen mentem be. Ott van az ember, ott vannak az eredeti dokumentumai, nem kell online visszaellenőrizgetni. Van ettől hitelesebb azonosítás? De, valamiért a Telenor ezt nem akarja, pedig technikai akadálya nincs.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79439 üzenetére
A sufni flotta azért jó ajánlatot kínált, működőképes volt, szóval...
Én sem értem a problémádat igazság szerint. Minden szolgáltatónak vannak feltételei a szolgáltatás nyújtásához, amiket megkövetel. Te ezeknek valamiért nem feleltél meg, én ezt nem érzem a Telenor hibájának. Bejelentett lakcímet azért nem olyan nehéz szerezni, még akkor sem, ha állandóan úton van az ember.A másik: flottásként a publikus áraknál sokkal kedvezőbb árakon használhattad a hálózatot. Ennek most az a kellemetlensége, hogy van egy kis "feladatod" az átírás kapcsán. Maga az átírás frappánsan működik, nálam 5-10 perc volt az egész. Felhívnak, megbeszélik mikor alkalmas neked, és utána abban az időpontban keresnek, amikor neked is jó, teljesen korrekt. Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő kártyákat használsz, ez a te problémád. Fogadd el, hogy a Telenornál a háttérfolyamatok így működnek (megemlíteném, hogy egyébként máshol is), és nem tudod te ad-hoc kezdeményezni ezt az átírást. Értem, hogy ez neked most szívás, de sajnos ez van, erre nincs megoldás. Azt kell elérniük, akinek a nevén vannak a kártyák, sajnos csak vele tudják intézni és pont. Ez szerintem teljesen érthető. Ha ez nem felel meg, akkor nézz körül más szolgáltató/flotta környékén...
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79441 üzenetére
De van, például egy klassz COVID szitu. Intézhető a folyamat telefonon? Igen. Ebben az esetben én sem tenném lehetővé a helyükben a személyes ügyintézést, ugyanis felesleges. Flottás előfizetés, most ezek a feltételei. Ha nem felel meg, akkor csak másikat tudsz választani, van olyan szolgáltató, akinél köthetsz személyesen netszolgáltatást. Ez a te kínod, hogy ebben a szituban vagy, ez nem a szolgáltató hibája/baja, így nem is neki kell megoldania.
És ismételten: COVID szitu van, ha nem muszáj, nem intézünk személyesen semmit ebben a két hétben. Van megoldás: telefonon megkeresik az ismerősödet, többször is fogják hívni, és amikor épp jó neki, akkor 5 percet igénybe vesznek az idejéből. Ez kellemetlen, igen, de erre akkor kellett volna gondolni, amikor más nevében lett megkötve a szerződés.
-
Somatom
veterán
Leírtam a megoldást. Ott a sok Telenor képviselet, hivatalos nyitvatartási idővel (Covid alatt is). Pont ugyanazt kell ellenőrizniük, mint bármely más Telenoros szerződés esetén. Ha arra technikailag képesek, akkor erre miért nem?
"Lakcímet szerezni" = valótlan adatok közlése = jogszabályba ütközik.
A lakcímkártyámat a kormányablak állította ki, a jogszabálynak megfelelő bejegyzés szerepelt benne.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
BBke
tag
Vannak folyamatok, amikben nincsen beleszólásunk. Valaminek van egy menete, ezen nem fog egyik szolgáltató sem változtatni senki kedvéért. Ha a kedves ügyfélnek ez nem felel meg, akkor szolgáltatót válthat. Értem a problémádat, szerintem is jobb és egyszerűbb lenne személyesen intézni. Légy türelmes. Ha eddig nem volt fontos hogy a nevedre kerüljön, most már kibírod ezt a kis időt.
[ Szerkesztve ]
-
PBA
aktív tag
válasz Somatom #79444 üzenetére
Nézd, nem akarok érzéketlennek tűnni, de a szolgáltató helyében én is azt mondanám, hogy így járás van. Az ügyfélszolik nem azért vannak most nyitva, hogy olyan random átírásokat intézzenek embereknek, akik hobbiból szeretnének bemenni mert az jó úgy nekik. Ráadásul ezt az átírást amúgy telefonon 5 perc alatt le lehet tudni az ismerősöddel. A te igényed jelenleg marginális, ezért nem is fognak vele foglalkozni. Leírhatod még nagyon sokszor, de ettől még nem változik semmi. Az egyetlen út az, hogy felhívják őt, és elintézi 5 percben. Vagy fel lehet mondani a szolgáltatást, és probléma megoldva. Bocs, de ez most nem az a szitu és időszak, amikor ilyen szintű nyűgökkel kellene a szolgáltatónak foglalkoznia, és ezt helyesen is teszi. VAN alternatív megoldás: beszél velük telefonon majd az ismerősöd. Vagy lemondjátok az előfizetést. Ez a két út van, nem vagy rászorítva se az átírásra, se a lemondásra. Flottás előfizetés, nem publikus, így ezek a "nehezített" feltételek tartoznak hozzá, ez ilyen. Cserébe igen sokat megspóroltál az elmúlt X hónapban. Ennyi.
-
#08176384
törölt tag
válasz generaltoti2 #79407 üzenetére
Erre egyszerű a válasz, úgy hívják profit éhség. Spotify-t nagyon sokan használják, míg a többit nem annyira. A szolgáltató tudja, hogy úgyse váltanak az emberek, akkor miért ne kereshetnének egy kis extra pénzt. Gondolom megnézték, hogy hány spotify stream megy a hálózatban és jött az ötlet az újabb előfizető kopasztásra. A cél, hogy vegyél nagyobb adatcsomagot, nyilván több pénzért. Másik oldalról viszont ez az ingyen internet hatása is egyben. Számtalan nem “rászoruló” is élt vele sajnos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...