Új hozzászólás Aktív témák

  • TODI1111

    addikt

    válasz sfdrakex #87315 üzenetére

    Egy kis további infó és be is fejeztem. (Mennyire hazug banda a Yettel) Újra fogyasztóvédelemhez, illetve békéltető testülethez kellett fordulni.
    Az átutalás azóta sem érkezett meg. (pedig már icuka is átutalhatta volna :) ). Rögzitett panaszbejelentési vonalon szerda óta azt mondják, hogy átutalták a pénzt. Minden banknál azonnali átutalás van (15-én a feleségem átutalta a telefonszámlát, 16-án már le is könyvelték) Kértem, hogy e-mailben küldjenek egy átutalási bizonylat másolatot, ami igazolná, hogy ők tényleg utaltak és volna valami amire az érintett bankban is lehetne hivatkozni. Ez sem érkezett meg a mai napig sem (valószínűleg azért, mert még továbbra sem utaltak)

    "Szerintem ebben volt hiba részedről és részükről is."

    Részemről annyi volt a hiba, hogy becsületesen közöltem a tényt miszerint a készülék szerintem hibás is. Viszont a törvényes eljárásnak ebben az esetben is így kellett volna lennie.

    "Hivatalosan ennek úgy kellett volna lezajlania, hogy elindítja az elállás menetét (még nem fizet semmit). Az adott 14 nap alatt bevizsgáltatja a készüléket. Amennyiben a hiba nem a vásárló hibája akkor 14 napon belül fizet, (a szándék jelzésétől számítva) illetve ha a hiba bizonyíthatóan az ügyfél miatt keletkezett akkor megszünteti az elállási jog gyakorlását."
    Február 19-óta kicsit több nap telt el mint 14.
    Mindenkitől elnézést aki unja, de ez is a szolgáltató topikjához tartozó téma.

Új hozzászólás Aktív témák