-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prien
addikt
válasz Viktor0610 #41595 üzenetére
Tényleg úgy tűnik, hogy MyMusic non-stopnál csökkenti az adatkeretet az online rádió...
Dolgoznak már a hiba kijavításán vajon? Vagy egyesével jelentse be mindenki hibára?A kevés is több a semminél.
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #41595 üzenetére
Faguriga legyek, ha értem a különbséget. A polcról levett kártya esetén sem tudja a Telenor, hogy ki az ügyfél (kihez társítsa a kártyát), amíg valahogy nem igazolja magát. Ezt nyílván neten a leggyorsabb. Na, de ugyanez a szitu egy neten rendelt kártyánál is. Sőt, egy neten rendelt kártyánál, legalább egy kézbesítési cím rendelkezésre áll, míg a polcról leemelt csomag esetén semmi sincs.
[ Szerkesztve ]
-
trinitronka
tag
válasz Viktor0610 #41600 üzenetére
Az előző kártyám is netes megrendelés. Csomag átvesz, Ügyfélszolgálat felhív, adatok egyeztetése, aktiválás. Kb. 10 perc. Most a postával szarakodás, 48 óra eltelt, holott személyesen vettem át , mytelenor fiókomon keresztül vásároltam, ahol minden adatom rendelkezésre állt.
Honor play
-
trinitronka
tag
válasz Viktor0610 #41595 üzenetére
Külföldi konkurencia, kártya kifizet, telefonba be, pár pillanat és működik. Nem érdekli ki vette, szolgáltatás kifiztve, használom, nekik haszon. Nem fizetnek ügyfélszolgálatost, papírokkal bajlódó munkatárst.
Honor play
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #41600 üzenetére
Ez világos. A különbséget nem értem. A polcról leemelt csomag esetén is egy szerződés van benne (gondolom én), amit szintén postázgatni kell, hiszen abból sincs általam aláírt példánya a Telenornak. Ugyanúgy, mint a netes rendelésnél.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #41600 üzenetére
Ööö ez most így komoly? Neten rendelnék egy simet, és addig nem használhatom, amíg a papír alapon aláírt cucc vissza nem érkezik hozzájuk?
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #41593 üzenetére
Csinálj lécci egy screenshotot,hogy hol látod a mytv Telenor appba..
GO Gunners!!!
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #41604 üzenetére
Elhiszem, de az ég világon semmi logikát nem látok benne. Ez totál eszetlenségnek tűnik. Egyikről sincs semmilyen hivatalos ügyfélinfója a Telenornak, az egyiket mégis lehet telefonon aktiválni.
-
metal01
őstag
válasz Viktor0610 #41643 üzenetére
A számhordozást csak a hűségem lejártakor tudom intézni. A fordulónap pedig előtte 10 nappal lesz. Szóval lesz 10 napom amire ki kell fizetem a teljes havi díjat. Úgy, hogy már közben egy másik szolgáltatónál leszek. Mi ez ha nem lehúzás? Érdekes, hogy más szolgáltatónál ezt tört havi számlával megoldják.
Szerk.:
(#41641) DrBubo77: Pont az ehhez hasonló húzások miatt megyek el. Valamint kevesebb pénzért jobb szolgáltatásért. Ez épp elég indok.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Viktor0610 #41648 üzenetére
Az volt a durva, hogy már előre fújtam fel magam, mint egy pulyka , hogy több levelet kell váltanom velük, de az első levélre teljesen korrekten válaszoltak és elintézték, amit kértem. Teljesen meglepődtem, mert egyáltalán nem erre számítottam...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #41643 üzenetére
De igen, ez akkora gond, ezen nincs mit magyarázni. Kifizettetnek az emberrel valamit amit nem vesz igénybe, ez ilyen egyszerű.
-
Sayuar
őstag
válasz Viktor0610 #41643 üzenetére
Pár kérdésem azért lenne:
1. mennyire valószínű az, hogy valaki 10 nap alatt leforgalmazza a havi díjában 30 napra benne foglalt egységeket
2. mennyire valószínű, hogy ha valaki kis csomagban volt úgy, hogy havi rendszerességgel túllépte a 10-ik napon a havi keretét.
3. ha valaki 10 nap alatt túllépi a 30 napos keretet, akkor az csomagot vált feljebb.
4. vissza az első ponthoz.Megállapítás: kényszerből fogja leforgalmazni az egységeket (ha már úgyis szolgáltatót vált) / vagy azt mondja így jártam, és elkönyveli, hogy 20 napi havidíjjal lenyúlták.
a másik:
"a számhordozást úgy intézed, hogy a számlaszárás előtt megtörténjen."
Na persze, az előfizető van a szolgáltatóért....ezért neki kell alkalmazkodni a rosszul működő rendszerhez.Lehet itt a fórumon (meg a fb-on) ilyet meg ilyet tenni minden hsz-be, attól nem lesz sem ügyfélbarátabb, sem korrektebb az eljárás/ügymenet.
[ Szerkesztve ]
-
prtvlogan
aktív tag
válasz Viktor0610 #41658 üzenetére
Köszönöm!
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #41677 üzenetére
1hónapon keresztül zajlott az ismerősöm és a telenor között a levelezés.
kb 5levél váltás. Végig azt ismételték, hogy nem adják vissza a pénzt mert hát miért.
Az NMHH már a végső megoldás volt.
Anno én is az NMHH-hoz mentem amikor lehúztak "csak úgy" 2+ezer Ft-ra. Nem akarták vissza adni. NMHH után visszaadták és mivel hosszú ideig tartott az ügyintézés még +10ezret is adtak. Azaz ők buktak rajta.
NMHH+a tavalyi 130+ezres kötbér után teljesen megváltozott a cég felém. Természetesen a pozitív irányba. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #41679 üzenetére
Most a MyMusic hibánál is mintha rugalmasabbak lennének. Kértem fb privátban adatot. Adtak szó nélkül.
Igaz a bejelentés óta már lejárt bőven a 72óra azaz már kötbér igényem lehetne de holnap még csak rákérdezek, hogy mi a fene van. Mivel ha most a szabadságom alatt is úgy használnám a "korlátlan" TIDAL-t mint ahogyan szoktam akkor naponta kellene +1GB ingyen adat. -
Orgi
őstag
válasz Viktor0610 #41729 üzenetére
Azért gondoltam, mert elég régi azt hiszem az a teló és ha ott pont b20-as Telenor 4g háló van, 3g meg kimaradt, akkor pont ennek kéne lennie, nem?
-
Orgi
őstag
válasz Viktor0610 #41732 üzenetére
A teló ezeket tudja az oldala szerint:
HSPA/WCDMA:
Európa/Ázsia: 850/900/2100 MHzGSM/GPRS/EDGE:
850/900/1800/1900 MHz[ Szerkesztve ]
-
Prien
addikt
válasz Viktor0610 #41734 üzenetére
Egyik Home előfizetésemen van egy MyMusic Start , de szeptembertől kértem rá Nonstop-ot. Ilyenkor automatikusan törlődik a Start vagy előtte le kell mondanom?
A kevés is több a semminél.
-
negroo
aktív tag
válasz Viktor0610 #41742 üzenetére
Ezt akkarom(új előfizetést), de akkor is kérik az összeget. 65000ft ezért is kérdem mi lesz akkor a meglévővel?
1 eladóval beszéltem erről és a my netes oldalon sem engedi el az összeget ha új előfizetőként csinálom.
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
válasz Viktor0610 #41745 üzenetére
Jól csináltam, mert a csajjal is beszéltem nem sokat. Felment a pumpám is, ezért érdeklődök körbe. De ez van kivárom a végstátuszt az ólcsobb lessz. Igen felső kategóriás note 7 akarok megint venni, de az előző ki van fizetve 40.000ft plusz minusz pár száz forint plusz havidíjj ki fizettem. Nincs már se havidijjam, mert az 135.000ft előre fizettem és ezt 4 hó után kezdték vonogatni. Nincs törlesztőm mégis kérnek.
mytelenor nem is engedi az újjat vállaszam, ha újjat választom, akkor csak előfizetés újjat kapok, de készüléket nem is ajánja fel.
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
válasz Viktor0610 #41745 üzenetére
nem előleget kér, hanem 65000ft csomag váltás miatt
pontosan ezt: Meglévő készülékedből számított készülékcsere díja
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
válasz Viktor0610 #41748 üzenetére
Az tudom, hogy rosszul csinálom, mert a másikat eleve nem engedi. Szerintem a csaj mondta jól sajnos. Tárgytalan köszönöm. Auchanban meg veszem 0% hitelel. Van ócsó kártyám. mikor új előfizetést készülék választásánál ezt kapom: Sajnos ezzel az azonosítóval jelenleg nincs lehetősége vásárolni. Kérjen visszahívást!
Új készülék vásárlásához rendezned kell a korábbi készüléked fennmaradó törlesztőrészleteit és a személyre szabott készülékcsere-díjat.
[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
válasz Viktor0610 #41824 üzenetére
Értem, köszönöm szépen a választ!
Csak azért kérdeztem, mert az androidos programban viszont ki van emelve amit nézhetek.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Viktor0610 #41828 üzenetére
Ma reggel is úgy indult, hogy "nincs szolgáltatás", majd pár perc múlva felment 3G-re, kellett neki negyed óra, hogy 4G legyen.
(Nem mozogtam közben)
Ezen a hétvégén már harmadjára megy ez.#?*@&!
-
KamuMazsola
őstag
válasz Viktor0610 #41828 üzenetére
Nekem péntek reggel volt hogy nem volt net, de pár percet tartott és negyed órán belül vagy kétszer-háromszor ismétlődött. Betudtam annak, hogy only lte-re van állítva a teló. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de kollégák is tapasztalták, budapesten a IX, XIX, XVIII, XX kerületekben.
Üdv.: KamuMazsola
-
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #41828 üzenetére
11. Ker.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #41837 üzenetére
A 62ms ping akkor sem reális. Az 3G -s válaszidő. Persze, mire nem elég 27/12?
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #41837 üzenetére
A sima LTE torony 150Mbps-ig bírja elvileg.
LTE-A toronnyal 300Mbps az elméleti max. ha jól tudom.Ezzel arra akarok célozni, hogy ha véletlenül nem LTE-A torony, akkor is kevés az elméleti maximum 150hez képest, kb. 20%, nem beszélve a magas pingről.
-
shiftac
aktív tag
válasz Viktor0610 #41844 üzenetére
Köszönöm a választ. Milyen iratokat kell vinnem magammal vagy szükség van ilyenekre?
Xiaomi Mi 9 SE (LineageOS 21 - Android 14), Jabra Elite 3
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #41888 üzenetére
Köszönöm a visszajelzést. Teljesen láma nem vagyok a streamelés terén A kérdésem arra irányult, hogy minőségben minden rendben van-e tévén nézve?
De lenne még egy "ostoba" kérdésem. Régebben még adott a Telenor Google Chromecast kütyüt is. Ez ma már a user költsége, ha nem smárt tévéje van?
-
malor
aktív tag
válasz Viktor0610 #41891 üzenetére
Akkor megnyugodtam
-
Acheron
őstag
válasz Viktor0610 #41888 üzenetére
Köszönöm a visszajelzésed!
Én ugyan pont fordítva látom, de ezen nem fogunk összeveszni.
Mindemellett a "Mobil online start" szolgáltatás lemondása nem elérhető a My Telenoron keresztül (pont ennél a menüpontnál nincs "Lemondás" gomb... ) Vadászhatok ügyintézőt telefonon vagy személyesen egy olyan szolgáltatás lemondásához, amit sohasem kértem... szeretem, amikor rabolják az időmet - és a pénzemet -
Acheron
őstag
válasz Viktor0610 #41895 üzenetére
Szia!
Ez egy régebbi csomag (Klasszik 2). A telefon nem okostelefon, de nyilván net képes - legutóbb ~ 900 Ft -ot "kért enni" ami nem nagy összeg,de mivel Édesanyám nyugdíjasként meglehetősen árérzékeny (ahhoz pedig ragaszkodik, hogy a számláját ő fizesse), kifejezetten megkért, hogy még ma mondjam le ezt - így le fogom mondani.
A regisztrációmmal nincs gond, mindent az online felületen intézek, a legtöbb szolgáltatás mellett ott is van a "Lemondom" gomb - de e mellett semmi, csak egy "Részletek" link, ami átvisz a mobil adatjegyek oldalára.
Mindegy, felhívom az ügyfélszolgálatot, vagy bemegyek egy Telenor pontba - ma úgy is ott lesz dolgom.
Köszönöm az infókat! -
Otisz
őstag
válasz Viktor0610 #41919 üzenetére
Is-is? Ez nem túl bizalomgerjesztő
Új előfizetésről van szó, készülékkel együtt.
2 napos a mutatvány.
Mitől függ, hogy elállhatok, illetve mit kell tennem?(OO[IIII][IIII]OO)
-
taip
senior tag
válasz Viktor0610 #41919 üzenetére
Köszi. Nincs valami nagy bizalmam a D-Link márka iránt.
Ráadásul nekem igazából routeres kombináció kellene. Amit árulnak is, csak nem tudom mennyire jó. Az a router (DWM-116) nem egy mai darab... Plusz elég kaotikus, mennyibe kerül, mert a honlapon 22.589 Ft Praktikummal, de online nem rendelhető. A letölthető pdf árlistában már 24.990 Ft a praktikumos ár és 27.990 a listaár. Most akkor mennyibe kerül?
És főleg mennyire megbízható, mennyire ajánlható ez a kombó? Mondjuk ebben sincs túl nagy játéktér, mert külön, máshol meg tudnám venni a TP-Link MR-340-at, az olcsóbb lenne, de ugye nem garantált, hogy működik a D-Link stickkel.Prien:
Pont az ilyen infók érdekelnének, hogy érdemes-e vadászni és mi az ami jó vétel.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
bandigno
senior tag
válasz Viktor0610 #42074 üzenetére
az sima csoporton belüli hívás!
-
neo-geo
aktív tag
-
neo-geo
aktív tag
válasz Viktor0610 #42107 üzenetére
Okés rendben, hogy az új ügyfél. Rosszul tettem fel a kérdést. Tehát ha az üzletben kötöm meg ugyanezt a szerződést, akkor ötezerrel többért kapom meg a telefont. Viszont így házhoz jön, és elvileg 0 forintért meg kapom a telefont. Nekem itt nem kerek valami
PSN-ID:Putyesz-HUN
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #42133 üzenetére
Természetesen Blue-ra gondoltam, amikor Telekomot írtam. Mert hogy blue-val való spórolásra válaszoltam.
A blue roaming árai (a kapott welcome sms-ből):
Hìvàsindìtàs EU-bòl EU-ba 52,1 Ft/p, hìvàsfogadàs 4,3 Ft/p, SMS 23,0 Ft/db, adat 19,1Ft/MB, MMS 19,1 Ft/db. Ezekből ugye csak a hívásindítás díja, ami szolgáltatók és díjcsomagok között változik, a többi a max. érték.
De a roaming sokaknak marginális kérdés, a lényeg a perc- és sms díj. Meg persze az, hogy hogy jön ki a 170 Ft spórolás havonta, ha a legolcsóbb és akciós 90 Ft-os mobilnet havidíjakkal számolunk.Ja bocs, ez itt off.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz Viktor0610 #42141 üzenetére
Igen, de azt is leirtam, hogy mi viszont Ot ingyen tudjuk hivni a feltoltesi bonusz miatt, amivel ha O nem is tud alapvetoen sokat sporolni, mert kevesszer hiv minket, de mi surun Ot es azzal jelentos osszeget tudunk csaladon belul megtakaritani. Ugye 30 naponta 33 percet fejenkent.
Ne csak az oreglany szemszogebol nezd, hanem az enyem es edesanyamebol is, mint korabban irtam. Jah es a netes okossag is sokszor jol jon nekunk.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Viktor0610 #42144 üzenetére
Orulok!
KTU:
Elnezest, valoban leirta, figyelmetlen voltam.
De koszonom a megerositest, akkor nyugodt vagyok.Üdv, Balázs
-
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #42149 üzenetére
Kösz.
Akkor miért írják ez a honlapon: Kvíz és nyereményjáték a Telenor üzletekben.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #42152 üzenetére
Köszönöm, akkor megyek, mert lesz a közeli üzletben.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz Viktor0610 #42157 üzenetére
De a pénzt visszakérheti, ami a kártyán maradt. Vagy rosszul tudom?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
KTU
addikt
válasz Viktor0610 #42159 üzenetére
Ez a pénz visszaadás automatikus vagy lehetőség?
Kérni kell?
Ha nem kérem, nem kapom vissza?"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #42159 üzenetére
Ügyfélszolga azt mondta tegnap, hogy az egyedi igénykezelési osztálynál kérhető a visszafizetés, amit 3 nap alatt bírálnak el. Ha a kártya lejárt, a pénz elvész. Már nincs 30 nap a kártya érvényességéből. Én is hallottam a lejárt kártyán lévő összeg visszakéréséről. De ebben nem volt partner az ügyfélszolga, sőt véleményem szerint vagy nem tudott róla, vagy szándékosan akart félre vezetni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
khorvat
senior tag
válasz Viktor0610 #42152 üzenetére
Üzletenként lesz 5db telefon kisorsolva, vagy a nap folyamán az összes üzlet kérdőív kitöltői között azaz országosan 5db S7 Edge?
-
Dr.Én
veterán
válasz Viktor0610 #42183 üzenetére
Ok... Mert két éve be kellwtt fizetnem 3-4 havi előfizut, amit kb rá egy évre lett jóvá írva..
WOT: kissio
-
válasz Viktor0610 #42191 üzenetére
A 09.01-es ÁSZF szerint:
Praktikum +Net tarifacsomaggal Előfizetői szerződést kötni, arra váltani, illetve áttérni,
kizárólag személyesen a Szolgáltató Értékesítési Pontjain, írásban van lehetőség.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
félisten
válasz Viktor0610 #42191 üzenetére
Viktor0610 és DrBubo77: kössz, akkor ez lesz.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- Milyen videókártyát?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fotók, videók mobillal
- VoIP telefonálás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen