-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Te számlás vagy, én kártyás.
Szöveg utolsó mondta pontosan leírja, hogy mi van.
Vagy váltasz nagyobb/rosszabbra/elmész, vagy azt a szolgáltatást attól kezdve, csak szerződés módosítással elfogadással veheted igénybe.
Ennyi a nem elfogadás eredménye.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
-
Rambovits
senior tag
Bejelentkezek mytelenorba, elindítom a készülékcserét, kiválasztom az új telefont, a csomagot, bónuszt, és az utolsó oldalon lehet választani, hogy megtartom-e a készüléket, vagy számítsák be. Karcos/Nem karcos 19k vagy 23k.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
balazs1011
aktív tag
Mert nem ismerem a kinti lehetőségeket.
Szempont hogy a szüleimnek pl. nincs netjük, ezért a messenger kizárva.
Tehát marad az az opció hogy ne kelljen töltögetnem egységgel a kártyát
hogy telefonálni tudjak.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
tomp
félisten
Hát bocsika de ide van írva, hogy kizárólag örömködni szabad itt? A folyamatos "sírás" a szolgáltató szegénységi bizonyítványa, hogy egy hibát nem tudnak rendesen kijavítani.
Anno a 3hónapos hibánál is ment, hogy minek járok ide sírni. Nem sírtam csak vázoltam a helyzetet, hogy mindenki lássa. Milyen jól kezelik a hibát.
De nyugodtan csinálhatsz egy Telenor örömködő és egy sírás topikot. Majd megyek az utóbbiba ha lesz. Az az évente egyszeri örömködésemet már év közben elhasználtam. Azóta csak "sírás" van.
Én mint lakossági ügyfél nem megyek flottába. Attól még a hiba meg lesz csak nem fog érinteni. Oldják meg a hibát. -
lufi7
aktív tag
Felhívtam a Telenort mert közben kiderült, hogy a nejem feltöltésből is
több mint 600 Ft tűnt el. Állítólag náluk van a hiba és jóvá fogják írni és 3 napon belül reagálnak.
Kíváncsi vagyok mi lesz belőle.
Ja a feleségem se nem telefonált, se az internetet nem használta.Azharel
Hívd fel őket.[ Szerkesztve ]
"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"
-
lufi7
aktív tag
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen