-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferenc.v
tag
válasz V.Stryker #789 üzenetére
Szerintem a Pannon partner üzletekben - a keresksdelmi egység, ahol vetted ugye - is vissza kell venniük 3 napon belül és gyári hiba miatt ki kell cserélniük... szerintem.
Azt viszont nem engedik - és nem is kötelezi senki sem rá őket-, hogy ráfizetéssel egy másik készüléket vásárolhass tudomásom szerint.
Mivel gondolom azóta több, mint 3 nap telt el, be kell bizonyítanod, hogy valóban hibás a készülék és most már csak garanciális szervizelésre lesz lehetőséged. -
Landsmann
addikt
válasz V.Stryker #789 üzenetére
A 72 órás csere jogszabálya körülbelül 2 éve megváltozott. Addig úgy volt, ha 3 napon belül elromlott a készülék (a 3 napba nem számít bele az az idő, amíg az üzlet zárva van. Tehát ha csütörtökön veszel, akkor a 3 nap hétfőn telik mle, tehát akkor még visszaviheted, feltéve hogy szombaton nyitva, vasárnap zárva vannak. Ha szombaton is zártva vannak, akkor kedd az utolsó nap amikor még viosszaviheted.), akkor azt a vásárlás helyén szó nélkül kötelesek voltak kicserélni. Namost, ez úgy változott, hogy köteles visszavenni, de az üzlet nem dönthet arról, hogy jogos-e a 72 órás csere. Tehát az üzlet a készüléket elküldi a szervízbe és ha azt mondják hogy jogos a reklamáció, akkor adnak új készüléket, tehát nem a leadottat adják vissza megjavítva. Persze azonnal is cserélhetik, ezt az üzlet maga dönti el, de nem köteles azonnal kicserélni.
Tudtommal arra nincs jogszabály, hogy a jogos 72 órás csere esetén csak ugyanolyan típust adhatnak, vagy a vételár különbözetének megfizetésével másmilyet is. Tehát ez megint csak az üzletre van bízva. Egy biztos, ha a jogos cserénél ugynahhoz a típushoz ragaszkodik a vásárló és nincs belőle több, akkor a vételkárat vissza kell fizetni, ha a vevő nem kér más típust. Viszont, készülékes csomagot a Pannon nem vásárol vissza, tehát ha elromlik a telefon, nem fogja visszaadni az árát, de ez benne is van a szerződésben ha jól tudom. Persze ilyen esetben is van megoldás. Ha nincs ugyanolyan, vagy olyan más típus, amit az elromlott helyett választana az előfizető, akkor szerintem az ügyet függőben hagyják addig, míg a kívánt típus meg nem érkezik. Gondolom viszonteladónál történt vásárlás esetén csak ugyanabban a boltban lehet megejteni a cserét, míg a Pannon tulajdonában lévő üzletek (az a pár darab, amit megtartottak) esetén ha az egyikben nincs, van lehetőség egy másikban átvenni a készüléket, ha ott van.
Persze az általános jogszabályoktól némileg eltérhet a telefonos dolog, de amit leírtam, az úgy van minden más meghibásodott tartós fogyasztási cikk esetén.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz V.Stryker #797 üzenetére
Hát, nem túl jól járnál. Ugyanis nem 500 Ft. A Felfüggesztés szolgáltatás egyszeri díja 1 998 Ft, majd havidíj-mentes a felfüggesztést követő két hónapon át. Havi díj fizetése 1080 Ft a felfüggesztést követő harmadik hónaptól esedékes. Ráadásul ha jól tudom, hűség alatt nincs erre mód, csak a hűségszerződés megfizetése után. Az vgiszont elég húzós, mert mostmár nem rézarányos mint régen, hanem a hűség utolsó napjáig is ugyanolyan összegű. Most nem vagyok benne biztos, de mintha 27500 Ft lenne.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz V.Stryker #799 üzenetére
Azt hiszem nincs rá mód, legfeljebb ha elhalálozol. Viccet félre téve, sajnos nincs lehetőséged a hűségszerződést úgy felmondani, hogy ne kelljen egy rahedli pénzt kifizetni. Egy lehetőség lenne, de az nem fog összejönni, nevezetesen, ha a szolgáltató a törvényi előírásoknak megfelelő szolgáltatási minőséget nem nyújtja, akkor talán tudnál szerződést bontani azon az alapon, hogy a szolgáltató nem teljesítette a szerződésben foglalt minőséget. Na, ezt nem fogod tudni bebizonyítani, hogy tényleg így van, ha lenne ilyen. Attól meg óvva intelek, hogy úgy csinálj mintha a szolgáltató hibázna, mert nem hülyék, úgyis rájönnek. Ha esetleg valami módon a rendszerük működését zavarod, vagy lehetetlenné teszed, még meg is büntetnek, ami már a bíróságra tartozik.
Én azt javaslom, ha nincs tarifahűséged, akkor válts a legalacsonyabb havidíjú csomagra és úgy húzd ki a hűség lejártáig.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
Rick4
félisten
válasz V.Stryker #2051 üzenetére
azért mész át a T.hez, mert olcsóbb a készülék? nem az a fontos, hogy mennyiért beszélsz percenként, meg havonta? érdekes....én évek óta a media marktban függetlenül vásárolom a készülékeimet....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz V.Stryker #2055 üzenetére
az egy dolog, hogy drága, de egyrészt kártyafüggetlen (nem mintha ez számítana) de a fontosabb, hogy más sosem fogdosta......itt Szegeden pl ami legutóbbi telefon volt a samsung E250es a mediában volt 40K, mobilos boltokban 33 körül, LG KG 320S 40K, boltokban 34-35. ennyit nekem megér, hogy új legyen...ja, most egy motorola F3am is van, az meg 13K volt...de ott volt a polcon, megfogtam, és kifizettem...nekem ez sokat jelent..mivel céges előfizető vagyok a vodánál inkább a jó percdíjak számítanak, a telefonok is jó áron vannak, csak nem olyanok, amiket én szeretnék.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
MODERÁTOR