-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noncsi
tag
Én sem szeretnék csalódni a Pannonban. Már régóta pannonos vagyok és nagyon meg vagyok elégedve... Annak idején - többek között - azért választottam a pannont, mert nem tett a telókra saját randa menüt Remélem megtartja jó szokását.
Amik viszont nem tetszenek azok a készülékárak, valamint az hogy ha kijön egy jobb telefon, sokáig csak előfizusan lehet kapni... Ezt utálom.
[Szerkesztve] -
Noncsi
tag
SZiasztok! Van itt valakinek djuice nonstop sms csomagja? Tényleg havi 3200Ft-ért a saját hálózatba korlátlan (max.10ezer db) sms-t lehet küldeni?
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #193 üzenetére
Köszi szépen!
-
Noncsi
tag
Lehet hogy most nagy butaságot kérdezek, de nézzétek el nekem nem értek hozzá.
A haverom kiköltözött Angliába. Ő T-mobilos, én Pannonos. Attól drágább lesz az sms amit küldök neki attól hogy külföldön van? -
Noncsi
tag
Sziasztok!
Mostanában misztikus dolgok történtek az egyenlegem körül. Múlt héten szerdán reggel kaptam sms-t,hogy az egyenlegem 859 Ft, aztán 11 óra körül kaptam még egyet hogy egyenlegem 359 Ft. TEgyük hozzá hogy egyáltalán nem telefonáltam. Aztán du. 2 körül már nem tudtam telefonálni. Nem foglalkoztam vele mert volt más gondom is ennél mostanában. TEgnap feltöltöttem a kártyám, erre kapom az sms-t hogy az egyenlegem - 2947 ft és + - 757 Ft kedvezmény. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, fél óra várakozás után sikerült is valakivel beszélnem de érdemben nem tudott felvilágosítani. Azt mondta lehet sms-t vagy mms-t késedelmesen számoltak fel és így mehettem mínuszba. Ez engem baromira nem nyugtat meg. Elvégre azért választottam kártyás csomgot hogy ne szaladjon el velem a ló, vagyis ne telefonáljam magam halálra (velem sajna előfordulna). Erre az egyenlegem mínusz 3000 Ft. Ezzel baromira megtévesztik az ügyfeleket. Egyik percben még van egységem, aztán már mínuszban vagyok. Ezen annyira berágtam! Miért engednek mínuszba? Miért nem tudják azonnal, vagy legalább egy órán belül levonni az sms, vagy az mms árát?? Ez most már rendszer lesz? -
Noncsi
tag
válasz Landsmann #664 üzenetére
Engem igazából az idegesített fel, hogy engednek mínuszba! Miért? Azért van kártyás csomagom, hogy ne vigyem túlzásba a telefonálást.
Ráadásul nem tudom, hogy mennyit sms-eztem és mms-eztem, tehát fogalmam sincs hogy jó-e az egyenleg.
Igazából sem a helyi pannon, sem a felhívott ügyfélszolgálat nem volt segítőkész. A pannon üzletében a csaj nem tudott mit mondani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és csak annyit tudott mondani hogy LEHET hogy később vonták le a dolgokat, na ezzel sem tudok mit kezdeni.
Most akkor honnan lehet megtudni hogy valójában mi történt? Kihez forduljak? -
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #670 üzenetére
A 1220 hívásán már múlt héten túl voltam. Megpróbálok e-mailt írni.
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #672 üzenetére
Tényleg? Na akkor nem tudok meg semmit megint.
-
Noncsi
tag
Nos, 14-én délután írtam a pannonnak, azóta semmi válasz az ügyfélszolgálattól. Úgy látszik az ügyfél csak addig jó míg vásárol és telefonál, ha gondja van oldja meg maga.
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #675 üzenetére
Köszi a bíztatást
-
Noncsi
tag
válasz cornfake #676 üzenetére
Elvégre az ügyfélszolgálatnak nem az a dolga, hogy segítsenek, esetleg tájékoztassanak? Nekem most van gondom nem két hét múlva lesz... Ha kevés az emberük erre a feladatra vegyenek fel párat. Már elég régen pannonos vagyok és sok pénzt eltelefonáltam, cserébe elvárható hogy normális tájékoztatást kapjak. Nem vagyok egy reklamálós típus, de ez elég érzékenyen érintett hogy nincs egy ember aki válaszolni tudna a kérdéseimre. Bár őszintén szólva nem sok mindent várok az e-mailtől, miután sem a 1220-as számon, sem a pannonnál személyesen nem kaptam érdemi felvilágosítást. Félreértés ne essék nem várom hogy ugorjanak de már másfél hete mást sem csinálok csak telefonálok meg személyesen járkálok ez ügyben. Meglátom ha neked lesz sürgős gondod mennyire fogod tolerálni hogy senki sem segít. Üdv.
-
Noncsi
tag
Nem azért... de felnőtt nő vagyok elég régóta! Gondolhatod hogy diplomás létemre, némi élettapasztalattal a hátam mögött talán értelmesen el tudom magyarázni a problémámat... Talán azokkal az emberekkel van a baj, akik az ügyfélszolgálaton ülnek.
Nem tudtak érdemben tájékoztatást adni akkor sem ha órákon át próbáltam volna faggatni őket. Ez van. Nekem eddig semmi gondom nem volt a pannonnal, sőt még most is a legjobb szolgáltatónak tartom. Azonban jelenleg nem adnám nekik oda a legjobb telefonos ügyfélszolgálat címet. Talán legközelebb!
Még várom a válaszukat.... -
Noncsi
tag
Na válaszolt a pannon tegnap:
''Tisztelt Hölgyem!
Szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy levelét illetékességből ügyfélkapcsolati osztályunk levelezési csoportjának továbbítottuk válaszadásra.
Türelmét köszönjük.
Tisztelettel,
Pannon Internet Ügyfélszolgálat''
Hm... akkor várom a következő levelet. -
Noncsi
tag
Soha nem wapoztam még és nem is fogok Ha már az sms és mms árát sem tudják levonni rendesen ott baj van...
Én ezen egyébként már nem problémázok, csak választ szeretnék hogy mégis hogy fordulhatott ez elő... Mondják azt hogy elromlott a számllázógép vagy valami, de ne azt hogy nem tudják.
[Szerkesztve] -
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #691 üzenetére
Értem. De az így nem jó. Ennyi erővel számlás előfizető is lehetnék. Azért lettem kártyás, mert nem akarok sokat telefonálni. Van egy keret amit havonta telefonálásra szánok, ha leketyeg a kártyám akkor így jártam. Tehát így nem lesz jó... Pedig egyébként nagyon meg vagyok elégedve a pannonnal
-
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #697 üzenetére
Ha időszakos jellegű volt akkor ok. De erről miért nem tudtak tájékoztatni? Miért nem mondták hogy hiba lépett fel és kész! Ennyi elvárható nem?
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #700 üzenetére
Akkor sem ha felhívom a gondommal? Ez érdekes. Mindegy már egyébként.
-
Noncsi
tag
Na végre rendbe rakták az egyenlegem. Kiderült, hogy nem telefonáltam el annyit, ami mínuszban volt az a rendszer hibája volt. Két hétbe telt, de legalább megoldódott.
-
Noncsi
tag
Most kaptam ezt az sms-t: ''Tisztelt Ügyfelünk! Korábban ki nem számlázott forgalmával a mai napon megterheltük egyenlegét. Aktuális egyenlegéről a 172 felhívásával tájékozódhat. Pannon''
Ezt nem értem. Teszem hozzá kártyás vagyok. Volt már valakinek hasonló eset? A múltkor is ilyesmivel szívtam hetekig. Most ráadásul alig telefonálok és sms-ezek, nem hiszem hogy ezt nem lehetne levonni időben. MMs-t nem küldtem, Wap-ot nem használom.
Ez egyre gyakrabban előfordul. Most mit csináljak? Sim kártyámat cseréljem ki?
HELP! -
Noncsi
tag
válasz Ferenc.v #1112 üzenetére
Mostanában ez elég gyakran előfordul... 5-6 sms és pár perc telefonálás kiszámlázása ilyen gond? Nem értem továbbra sem... Csak velem fordul ez elő?
A 1220-al nem érek semmit, a múltkor is 35 perc várakozás után jelentkezett be egy ügyfélszolgálatos, aki nem tudott mit mondani. Sajnos.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #1117 üzenetére
Már megbocsáss de te sem olvasol... A feletted lévő hozzászólásomból ugyanis kiderül, hogy tudom miről van szó. Hogy átmeneti hiba-e kétségeim vannak ugyanis hónapok óta ez megy. Idén már elég sokszor voltam türelmes... Én kérek elnézést hogy a pénzemért normális szolgáltatást várok. Nem firtatom többet, mert a pannonos kollégákat nem akarom megbántani... Várok türelemmel....
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #1117 üzenetére
Még valami. Eddig azt hittem ez egy fórum, melynek célja - többek között - hogy kifejtsük pozitív avagy negatív véleményünket. Sajnos nem szeretem, ha magamban kell tartanom a véleményemet, s mivel hozzászólásaim gondot okoznak, így a jövőben nem nyilvánulok meg a fórumon. Az oldalt továbbra is olvasom, a cikkek és a tesztek nagyon jók. További jó munkát és fórumozást a közeljövőben.