-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
Landsmann
addikt
Nem lesz drágább. Ugyanannyi mint máskor. A 42 Ft az a külföldi szolgáltatók hálózatára érvényes. Ha te Pannonos számra küldesz, a tarifád szerinti díjat számlázzák, akárhol van a címzett. Ha egy külföldi Vodafone, vagy más külföldi szolgáltató előfizetőjének küldesz, az lesz 42 Ft.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
TiMoN
senior tag
-
zadir
csendes tag
gondoldd el, hogy van mondjuk 200 forint a kártyádon 22.00-kor
elkezdesz wapozni, aminek a díját nem vonják le rögtön a kártyádról, csak lehet, hogy 22.15-kor.
15 perc alatt lewapozol mondjuk 800 forintot, ami nem sok, ha 10kbytonként 8 forinttal számolsz. Nem tilt le, mert még nem vonták le az egyenlegedből a díját, ergo a szolgáltató ''nem jön rá'' hogy neked már nincs fedezeted erre.
15 perc múlva, mikor levonják, -600 lesz az egyenleged.
valahogy így. -
MODERÁTOR
Kolléga WAP-pal példálózott, de természetesen ez u.úgy igaz beszélgetésre, SMS-re, MMS-re (tehát, bármilyen forgalomra) is.
A lényeg, h. egy hiba folytán -pár napig- nem vonta az egyenlegből a bonyolított forgalmat, így nem jelezte, mikor 0-nál voltál, ezért mehettél mínuszba, majd később egyben levette az egészet.Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
zadir
csendes tag
már bocsi, de sosem értettem ezt a típusú embert, aki eltelefonált x forintot, és elvárja, hogy körülötte forogjon a világ.
mert addig oké, hogy telefonáltál, de azt a szolgáltatást igénybe is vetted, így ergo megvettél valamit, amit megkaptál, és az írásaid alapján még elégedett is voltál vele. -
MODERÁTOR
-
zadir
csendes tag
összefoglalva: hibás volt a rendszer, több napi forgalmat nem vont le, hanem később egyszerre. ezért tök sok embernek baromi nagy mínuszos egyenlege lett, akik ezért gondolom felháborodtak, és el akarták vinni a számukat, valakik meg feltételezem úgy ítélték meg, jobb a békesség, és inkább jóváírják a pénzt.
-
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Nem bántasz meg azzal, h. firtatod a dolgot, csak nem ért(ett)em, miért jobb neked, ha lehúzod a Pannont.
Elhiheted, a cégnek sem az az érdeke, h. ilyen ''szolgáltatást'' nyújtson, hisz' hosszútávon maga alatt vágná a fát.
Ezért írtam, kértem azt, amit -még ha talán bántó is volt a hangnem.Samsung Galaxy A54
-
Ferenc.v
tag
Persze, igazad van felhasználó szempontból, de hidd el, tudnék mesélni... A másik két szolgáltatónál is vannak hasonló, illetve másfajta problémák és minden erejükkel azon dolgoznak, hogy ezeket megoldják úgy, hogy az ügyfelek semmit se vegyenek észre az egészből - több-kevesebb sikerrel.
Még mindig csak annyit tudok írni, hogy a türelmedet kérjük. -
Landsmann
addikt
Ne sértődj meg! Nem akart senki megbántani, ha esetleg így érezted. Remélem meggondolod magad és akkor újra írsz is, nem csak olvasol.
Hidd el, tényleg megtesznek mindent hogy rendbe jöjjenek a dolgok. Én egyszer egy igen apró, de részemről bosszantó problémával talátam szembe magam, amire nem volt magyarázat. Annyit tudtam kideríteni róla, hogy telefonmárka és SIM kártya függő volt a probléma. Külön-külön mindegyik jól működött, de együtt nem. Gondolhatod, milyen nehezen hihető és igazolható az ilyen probléma. De megoldották a Pannon szakemberei 2 napon belül, pedig igencsak nehéz volt a hibát produkálni. De megtalálták a hibát és elhárították. Ráadásul nem csak ez az egy olyan eset volt, ahol csak néhány felhasználó panaszkodott egy problémára. De mivel valós és rejtélyes volt az ügy, már a technikusoknak is felcsigázta a kíváncsiságát, hogy mi lehet a gubanc. 3-an teszteltük a rendszert, mikor belefogtak a hiba javításába. De ezt is megoldották!
Szóval hidd el, a számlázási problémákat is megoldják, az sokkal fontosabb, mint az, hogy a Pannonw@p kezdőoldala nem ment egyes esetekben. Csak tényleg egy kis türelem kell. Ha higgadtan tárgyalsz velük, (telefonon vagy e-mailben) sokkal többre jutsz, mint felháborodva. Tudom, hogy kellemetlen, nekem is volt évekkel ezelőtt számlázási problémám, ami majdnem 3 hónapig húzódott, de végül még kárpótlást is kaptam.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia