Új hozzászólás Aktív témák

  • Noncsi

    tag

    válasz cornfake #676 üzenetére

    Elvégre az ügyfélszolgálatnak nem az a dolga, hogy segítsenek, esetleg tájékoztassanak? Nekem most van gondom nem két hét múlva lesz... Ha kevés az emberük erre a feladatra vegyenek fel párat. Már elég régen pannonos vagyok és sok pénzt eltelefonáltam, cserébe elvárható hogy normális tájékoztatást kapjak. Nem vagyok egy reklamálós típus, de ez elég érzékenyen érintett hogy nincs egy ember aki válaszolni tudna a kérdéseimre. Bár őszintén szólva nem sok mindent várok az e-mailtől, miután sem a 1220-as számon, sem a pannonnál személyesen nem kaptam érdemi felvilágosítást. Félreértés ne essék nem várom hogy ugorjanak de már másfél hete mást sem csinálok csak telefonálok meg személyesen járkálok ez ügyben. Meglátom ha neked lesz sürgős gondod mennyire fogod tolerálni hogy senki sem segít. Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák