-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #61280 üzenetére
Diag, mert ezalapján bármi lehet..
Akár kormány átvezető szalag, vagy ott valami kontakthiba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #61284 üzenetére
Igen ha a légzsákkal baj van az megkavarhatja a vezérlőt és akkor nem old ki.
A gépkönyvben benne is van pl. Az is, higyha kikapcsolod diaggal a légzsák vezérlőt akkor kiold a kormányretesz.
Fujd be az mlés alatti csatlakozót wd40-el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #61293 üzenetére
Diagra kéne tenni, hogy mit ír ki a hiba jelentkezésekor.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Robi81 #61295 üzenetére
A box jobb oldalát kell lebontani, ott van alatta mind a két állítómotor.
A két motor egyforma!
Az egyik a keverést állítja a másik pedig az irányt.De lehet, hogy a napfényszenzor, vagy minek is hívják rakoncátlankodik.
Az szokott elhalálozni, nem az állító motor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #61315 üzenetére
Vedd le az aksiról a negatívot.
Zsugorcső, kábel megforraszt zsugorcső ráhúz rámelegít.
Aztán a tartóbakon látható kicsi lukhoz gyorskötegelőzd hozzá, vagy vegyél egy kábeltartó patentot itt.Jelen esetben, elvágta a hosszbordás szíj a vezetéket, ez látszik a szíjon is, ott az a sok szál az a szíjból foszlott le.
Amíg nincs megforrasztva ne indítgasd a kocsit!!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz < DominuS > #61330 üzenetére
Holnap este irok, ha addig nem kapsz választ.
Ma már fáradt vagyok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61336 üzenetére
P21/5w
Sima kétszálas izzó van hátul.
Azaz ha rálépsz a fékre begyújtja a másik szálat is, meg a pótféklámpát.
Teljesen szabvány.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonDragonka #61345 üzenetére
Az 52°C az az érzékelő hibája cserélni kell.
A klíma pedig az állító motoré.
Illetve nem is a motoré, hanem a lapáton található hüvejé, ami megreped és a motor tengelye elforog benne.
Én ilyenkor egy fém bilinccsel szoktam összehúzni és akkor újra rászorul a tengelyre és öröm boldogság.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonDragonka #61347 üzenetére
A kesztyűtartót kiveszed.
A burkolatot leveszed, mint ha pollenszűrőt cserélnél.
ÉS ott már látni is fogod a motorokat, mert, hogy 2 egyforma motor van benne.
20 as torx kulcs kell majd hozzá.
Leveszed a csatlakozót kicsavarod a csavarokat, meghúzod magadfelé és amikor a kezedben a motor nézz be a tengelyre ott azonnal érteni fogod miről beszélek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz < DominuS > #61330 üzenetére
Na szóval.
Minél későbbi évjáratot vegyél.
2006 utáni már ráncfelvarrott kevesebb hibával.
106 le nél a hajtókar csapágy volt-e már cserélve.
A hátsó hidszilentek, ha nyüszörögnek akkor cserés lesz kalkuláld bele.
Az összes rugót azaz mind a 4 et nézd meg alaposan, előszeretettel letörik az aljából kisebb nagyobb darabb.
Az ablakok fel le hang nélkül járjanak 4 elektromos ablak esetén mind a 4 et ellenőrizni kell!
Ha digit klímás akkor minden fokozatban minden féle levegőt próbálj ki azaz hideg meleg minden állásban lábra üvegre testre fújjon ahogy kell.A fogyasztása lábfüggő, de 6 liter alatt el kell vele járnod.
Ha meg van pakolva azt azért egy grandtour megérzi, de szerintem kényelmesen el lehet vele járni.
A vezérlés csere nem drága olcsóbb mint a benzinesé, de ez csak a k9k732 es motorokra igaz.Érdemes vásárláskor egy motordiganosztikát csinálni, ha esetleg dpfes akkor azt mindenképpen bemérni.
Kb. ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #61355 üzenetére
Erre most írhatnám, hogy nem csak a 107 le számít.
Tegnap jöttünk hazafelé kékestetőnél a kanyargós részen, parádfürdőnél. Konkrétan hegynek fel a kanyargós uton az 1.8 as skoda tsi bazira feltartott.
Egyszerűen idegesített már a végén aztán ahogy egyenes lett leléptem.
Pedig abban jóval több erő van, csak hát nem fekszi úgy az utat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #61361 üzenetére
M II nél csak annyira, hogy bal első kerék le.
Doblemez le, kapcsoló ki váltóolaj szivárogni fog!!!
Ezért igen gyorsnak kell lenni.
Azaz kitekered a régit betekered az újat.
Egy liter váltóolajat vegyél és töltsd szintre, vagy ha sose volt még cserélve, akár le is cserélheted az egészet, 100ezrenként úgy is illik.De azért egy esélyt még előtte adnék a csatlakozónak.
Azaz levenném a kapcsolóról a csatlakozót befújnám wd40el és vissza, hátha csak kontakthiba van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #61363 üzenetére
Nem férsz hozzá, csak ha kiveszed az aksit és az aksitálcát, azt meg szvsz sokkal rosszabb kiszerelni, mint azt amit mondtam.
Már csak azért is, mert a motortérből még legalább 2 helyen el kell törnöd a kezed, hogy S be hajlítsd Alúlról meg ott a motortér burkolat.Nem olyan nagy dolog ám, mint ahogy hangzik, kb. 10 perc kicserélni.
A csatlakozóját viszont ott találod magán a kapcsolón, tehát ahhoz megint csak a leírtak alapján férsz hozzá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Megint egy csodálatos hiba.
Ismerős hív "baj van" , már csomagoltam is a szükséges eszközöket.
Hiba: leállt a kocsi, majd nem indult, aztán bebikázták, de ledadogott, utána 3000 lett az alapjárat. Leállította, azóta nem indul. (M II 1.6 16v k7m760 113le)
Vezérműtengely jeladó hiba már volt, azt cseréltük.
De a hiba ismét előjött, diag legalábbis kiírta.
Hát mondom ez remek.
A kábel ép a fesszkó megvan a jeladó megy, kezdtem furcsálni a dolgot.
Hibakód töröl, autó indul, szépen jár, gázadásra reagál minden oké.
Hát mondom ezt nem hiszem el, mi van ezzel a vassal.
Majd egyszercsak lefulladt.
Indítózok semmi, megrángatomsebességbe semmi.
Diag hibakód ott van megint.
Töröl indít szépen jár.
Egyszercsak felugrik 2800ra a fordulat és ott is marad.
Leállitom nem indul diag hibakód töröl, indul.
Kínomban kivettem a gyertyákat trafokat és ekkor felcsillant a szemem
Háezmiez?
4 henger 4 féle trafó bosch 3 pólusú gyertya. Jáj de finom tezsvírem.
Na ekkor jött az amit utálok kivettem a sajátomból. A gyertyákat trfókat.
A hibajelenség megszűnt, a veztengely jeladó hiba nem jött vissza.
Megrendeltem a denso gyertyákat hitachi trafókat holnap folyt. köv.Megérthetnék már az emberek, hogy trafót ha nincs pénzem is minimum párban kell cserélni.
Legalábbis remélem mást már nem tartogat az autó, így is több időt pocsékoltam el mint szerettem volna.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #61367 üzenetére
Igen megválaszoltad a kérdésed.
Renaultnál mindig a váltó felöli az 1 es henger.
Párban pedig az 1-4 / 2-3 dolgozik.
A miértre pedig a leírt hiba a tökéletes gyakorlati példa.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61369 üzenetére
Érdemes lenne alámenni és megnézni, hogy mind a két oldal rendben dolgozik-e.
Kattogni akkor szokotz, ha a motor dolgozna csak nem tud, vagy már nincs hova.
Bowden hiba is lehet, egyszóval alá kell feküdni és megnézni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61365 üzenetére
Összefoglalóban benn van az olajkereső, annál nem kell pontosabb adat
Total lubadvisor néven.
Igazibol mindegy milyen márkát veszel ha működik.
Sajnos egyre többször tapasztalom, hogy a noname márkák jobb minőséget csinálnak, mert piacot akarnak szerezni, a neves, de néha már silány minőséget képviselő nagy márkákkal szemben.
Lásd textar / lpr.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonDragonka #61372 üzenetére
Ha remeg az alapjérat az inkább az fhp, vagy spontán a fojtószelep, amit takarítani kell.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #61422 üzenetére
A hideg meleg hatások miatt az 5 év betratása erősen ajánlott. Aki szemrevételezéssel, megállapítja a szíjról, higy jó-e az zseni.
Csak ha elcsattan akkor se töltés se klíma és a vezérlés is fel tudja kapni. Nem éri meg vele spórolni.
Dayco szettek ina szettek ár érték bajnokok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Shamat #61464 üzenetére
A motor alatt amotor mellett és a motor mögött valamint a váltónál.
De elkeserítelek annál a motornál otthon nem fogod tudni kicserélni.
Állj meg a kocsival szemben, fogd meg a motorkiemelő szemeket és rángasd meg, ha lötyögős az érzés akkor csere.
Ezeket sajnos egyszerre érdemes cserélni, mert átveszik egymástól a terhelést, akkor meg az új is odalesz, hamar.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sodokan #61466 üzenetére
Clionál sajnos az elektromos gázpedál előszeretettel meghal.
Ilyenkor ha a motorvezérlő nem kap jelet beáll egy meghatározott értékre.
Ahogy azt mágus is írta vészmód.
Esetleg azt nézd meg, hogy a gázpedálra menő csatlakozó nem tört-e le, sajnos volt már olyan aki lerugta.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- További aktív témák...
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó