-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz _Csaba_ #33290 üzenetére
Elindulsz a kocsival és lezár, ez a funkció konkrétan idegesített így megnéztem hogy kell kikapcsolni.
A visszakapcsolás ugyan az.
Ráadod a gyújtást de nem indítasz és nem indulsz el!!!!
Megnyomod a műszerfalon lévő központi zár gombját azaz magadra zárod a kocsit és nem engeded fel a gombot 5mp-ig nyomva tartod!!!
Leveszed a gyújtást kinyitod az ajtót,a következő indulásnál már le fog zárni automatán 10K/h felett ha jól emlékszem..Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #33332 üzenetére
Vagy szerzel bontóból 99előtti tetősínt és a patentdepóban veszel hozzá műanyag rögzítőszemet.
Vagy a mostanit felragasztod szélvédőragasztóval, de akkor azt csak komoly munka árán lehet leszedni, ha valami oknál fogva lekéne szedni, bár nem tudom mi lehet az az ok, amiért bárki is le akarná szedni.
Én a ragasztót már megvettem, csak két emberes meló
Várom, hogy haver ráérjen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #33339 üzenetére
Patentot csak a 99 előtti sínbe lehet tenni ezt írtam.
A mieinkben már egybe van öntve a perem a sínnel így ha az elöregszik csak a ragasztás marad.Én két sörért vettem a havertól
De nézd meg biztos hogy van autós boltban is.
Nem feltétlen kell szélvédőragasztó, csak az erős, én azért használom majd azt.
Mert a gumit sok ragasztó megeszegeti, vagy nem tart elég erősen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok meglepődve tapasztaltam, hogy a facee-n nincs megane I csoport.
Nem csinálunk egyet?
Hátha sikeres lenne.
Akár még találkozó szervezésre is jó lehet.
Ha van kedve valakinek kicsiben kezdeni de nagyra fejlődni privátban írjon rám.Meg az is aki talál ilyen csoportot
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz KádárTamás #33358 üzenetére
Szia.
A lambda szondád adta meg magát, vagy a kipufogó gáz visszavezetés. (egr)
Érdemes lenne kimenni pályára és jól megkergetni.
Ha utána megszűnik akkor az a baja, de jelzem hamar vissza fog jönni, ki kell takarítani a rendszert.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #10726912 #33368 üzenetére
Látom honosított a verda
Na most a karburátoron kéne kezdeni állítani, mert az elerőtlenedés azért van, mert sok benzint kap.
Ezekbe a típusokba sima 2 pólusú gyertya való, de szíved rajta mit teszel bele.
Nekem a 16V-s kocsimban is 2 pólusú denso van.Minden esetre a karbit levenném a helyedbe kitakarítanám és a légszűrőt is cserélném.
A gyertyákat meg szépen megszikráztatnám egyesével, hogy gyújtás problémát kizárjam rögtön.
Biztos, hogy a befecskendezéssel lesz egyébként baj, de minden eshetőséget ki kell zárni.Nem egy bonyolult motor, hamar ki lehet szűrni a hibákat rajta.
Sok baleset mentest.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz _Csaba_ #33436 üzenetére
Azt nem árt tisztázni az elején, hogy PHII vagy PHI, csak azért mert a PHI az 13"-14"-15" al használható,
De a PHII csak 15"-tól használható, mivel elől 280mm-es re cserélték a féktárcsákat arra pedig nem fér fel 15"-alatt semmilyen felni.16"-17" felmegy ugyan de én ezeket már nem javaslom, ha csak nem vidéken használod, mert Pesten egy 17" os kerékkel az életed nagyon keserű lesz.
PHI gyári méret : 4/100,0/ 60,0/ ET 36,0 5.50B x 13 / 4/100,0/ 60,0/ ET 36,0 5˝J x 14
PHII gyári méret: 4/100,0/ 60,0/ ET 43,0 6J x 15Jah és a rend éber őrei előszeretettel megcseszegetik a kis outputodat, ha nem a gyári méret van a kocsin.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Részben igazad van!
Legutolsó információim szerint a PHII-es Megane ok 90%-a ABSel szerelt amik 280-as tárcsával jöttek ki.
De valóban van ABS nélküli PHII-is ami viszont 254es tárcsával szerelt.De ezért is krzdtem azzal, hogy jó lenne tudni milyen kocsiról van szó, mert mint látjuk bazira nem mindegy
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A te felhasználási szokásaiddal én nem az 1.2est venném és nem is benzint.
Azt nem írtad de ha jól veszem ki a szavaidból akkor új autóról van szó vagy legalábbis pár évesről.
Tehát 1.5 dci vagy 1.6 dci amit a helyedben keresnék, és nem biztos, hogy autómatával.Ha kicsit régebbi 7 év körüli modell kell akkor egyértelműen megane 2 motor 1.5dci, manual váltó.
Azzal elég jól ellennél..Persze a manuális váltó csak az én hülyeségem, de autót én mindig fentarthatóság és megbízhatóság alapján keresek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A dieseles 90 lovát ne hasonlítsd össze a benzin 120ával, mert a benzines csak pónilovakat tart a motorház alatt a dieselhez képest.
Azt jó ha tudod, hogy én benzines autót vezetek vezettem és nekem soha nem lesz diesel autóm, mint ahogy varrógép motoros turbós benzinesem se.
Egész pontosan azóta nem tervezem ilyenek megvásárlását amióta az autószerelőm műhelyében egymás mellett állt 3 ilyen mindegyiknél kilőtték a gyári garanciát nem rendeltetés szerű használatra hivatkozva.
2 opel corsa és egy ford fiesta volt, de mondta a szerelőm, hogy cliókat is előszeretettel hordanak hozzá.Ott örült, meg mondta, hogy az isten tartsa meg a motorgyártók jó szokását, mert amióta bevezették ezeket a kis köbcentis turbós szarrá töltött motorokat ő nagyon jól keres.
Ez alapján döntöttem úgy, hogy nekem a gyenge fos 1.6 szívó benzin bőven elég lesz ahhoz, hogy olcsó fenntarthatóság mellett hűségesen elvigyen A-B be amikor csak kell.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz #10726912 #33478 üzenetére
Ha szembe állsz a motortérrel akkor a légszűrő ház alatt van az injektor hozzád közelebb eső felén.
Le kell venni 3 torx csavar tartja.
3 érintkezős ezeken tudod kitesztelni ha adsz rá plusz mínuszt hogy kitol-e és visszahúz-e rendesen.
Ez tulajdonképpen egy kis motor ami a fojtószelepet állítja ezzel szabályozva a benzin levegő keverék bejutását az égéstérbe.Ha a lambdaszonda rossz értékeket küld az ECU nak akkor az össze vissza szabályozza az alapjárati motort és elkezd össze vissza rángatni.
Én ezért is gyanakszom inkább arra, hogy rosszul lett bekötve a lambdaszonda vagy nem a megfelelő típust vetted.Illetve az lehet még a hiba, hogy az ECU vészmódba tette magát.
Érdemes lenne az egyik estére levenni az aksiról hogy törlődjön minden beállítás.
Utána kétszer háromszor ráindítasz mész vele egy kicsit és betanulja az új értékeket.Szerencsédre ez még egy nagyon egyszerű kis szerkezet.
Ha ez nem oldja meg, marad a rossz lambda vagy a fasl levegő.
Ennek ellenére az alapjáratit nézd meg, mert azt 2 perc kitesztelni.Most pedig megyek aludni mert holnap meló
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #33496 üzenetére
Csere megoldható 10 perc a hibakódot ha dobja akkor kiolvasható egyébként a gép is csak a tüneteket mutatja.
De gépes téren nem vagyok túl tájékozott ebben majd más segít.
Lehet ki lehet valahogy olvasni, de úgy tudom amíg nincs hibakód nincs a gépnek mit kiolvasni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz WolfLenny #33508 üzenetére
A szimeringek tömítések nem szokták szeretni, ha sokáig áll a kocsi illetve az üzemanyag befecskendező rendszer szereti megadni magát.
Mert amíg áramlik a nyál addig kenés is van, amikor nincs munkában pl. az AC pumpa akkor oxidálódik.
(nem a műanyag alkatrészek )Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs