-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #61666 üzenetére
Ilyet se halottam még, hogy kiesett aranyos.
Az lecsúszni szokott, de jelen esetedben ha jól látom a képen szétszakadt.
Motorszám alapján keresd, akkor azt fogod venni ami kell.
De én ilyenből kovácsnál nem vásárolok, jahjut eszembe én a kovácsnál egyáltalán nem vásárolokRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #61683 üzenetére
Van egy pár.
De meg tudom számolni a két kezemen itt Pesti viszonylatban.
Igaz nem is filléres Józsi hordja oda a kocsiját, hanem aki üzembiztosan szeretné használni.Sokan kiakadnak amikor kiderül, hogy 120e egy vezérléscsere.
Jön a duma, hogy "dehát 35ezerért láttam a szettet a webshopban"
Igen csak az nem mászik fel magától, nem feszíti fel magát a kívánt értékre, nem keveri be a megfelelő hőmérsékletre a megfelelő fagyállót, és nem ellenőrzi a tárcsák kopottságát, ütését és a szimeringeket se dobálja ki maga alól.
Ilyenkor szoktam azt mondani, hogy nyugodtan vidd el máshoz, én nyugodtan szeretek aludni és nem időzített bombát kiadni a kezeim közül. Én ezért tartom magam hobbistának és nem szerelőnek.
Mert nem kicserélem és jól van az úgy.De nem futtatom magam, szerencsére nincs rá szükség, van még aki igényes a kocsijára
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #61731 üzenetére
Avia kút erősen kerülendő.
Saját tapasztalat is, de nemrég volt a facen a megane csoportban pont szó róla, hogy a 60 literes tankba a srác 61 litert tudott tankolni, úgy, higy fedcompbszerint még 128 kilométert tudott volna menni.A saját tapasztalatom meg az, hogy ha ott tankoltam akkor 40-50 kilométerrel kevesebbet tudtam elmenni egy tank üzemanyaggal.
De próbáld ki szerintem az első alkalommal ugyan ezekre a következtetésekre fogsz jutni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #61750 üzenetére
Hát egy adag nullásat azért készittes be, legyen mit kipislantani.
A feszítls miatt utálom, körbetekered beállitid körbetekered utána állítasz, mert elsőre nem lehet beállítani megfelelőre. No és elég egy picit is terhelni a szíjat akkor már nem azt fogod mérni amit kell. Egyszóval macerás nagyon. Automata feszítővel az 2 órás szarakodás 10 perc kb.
Ráadásul a bontás is egy külön moka.
Nem lehetetlen csak én nem csinálomRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61762 üzenetére
Villával, mérmint müanyag feszitő villával alul középen felül középen benyúlsz és egy határozott mozdulattal kipattintod. Valaki fogja meg, mert leesik! Én tapadókoronggal fel szoktam kötni, hogy amikor kiugrik ne essen le a földre!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #61791 üzenetére
Na szép munka, gratulálok.
Mondhatnám azt is, hogy elismerésem.
Én eddig kétszer csináltam jó ismerősnek, de mind a kétszer megfogadtam, hogy soha többet
Az autómata feszítőssel gyerekjáték.
De ez tekerem mérem állítom, ez nem az én idegrendszeremnek való, aztán ha még közbe is jön valami, na az igazi élvezet.
Azért nekem 5 óra alatt megvolt, de elsőre azon a motoron a 9 óra nagyon jó időRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #61812 üzenetére
A termosztátházon kinyitottad a légtelenítőt, mert addig nem folyik le az összes hűtőközeg! Illetve azon keresztül kell légteleníteni is feltöltéskor. De egy 10km után magától is légtelenedik, csak így figyelgetni kell a hűtőközeg szintjét.
Az a szürke kis érdes szelepsapka szerű műanyagdarab
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #61838 üzenetére
Szia,
Ezt te is meg tudod csinálni.
Vagy veszel egy új gázbowdent, vagy veszel egy aba bilincset és ráhúzod a szelepfedélnél a gázbowden műanyag perselyére, megfeszíted és rászorítod.
A hiba annyi, hogy a rugós feszítés állító, elöregedett, vagy a műanyag háza elkopott és átugrott azaz nincs feszítése a bowdennek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #61842 üzenetére
Na akkor az érdekes lesz, mert ez elektromos gázpedellal van szerelve.
Nem megy bowden az adagolóra.
Viszont én még dti-ből csak mechanikusat láttam.
Sorry
Mindenképpen a pedálokhoz feküdj be és nézd meg, hogy ott nem akadt-e ki a mechanika és a rugó.Így mondjuk 15 perc.
Ha eltört valami akkor viszont 18e a legolcsóbb cseredarab, vagy bontott, de ahhoz nem sok bizodalmam lenne.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nevil2 #61844 üzenetére
Indítás közben mérd a feszültséget, ha beesik 12 V alá akkor aksi.
Illetve kicsit kocogtasd meg az önindítót indítás elött.
Valamint az aksisarukat és a testpontokat takarítsd meg.
Nem biztos, hogy önindítót kell venned lehet elég felújítattni is. Illetve az aksi is lehet ugye rossz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #61848 üzenetére
Hát a leírtak alapján az egy nagyobb szervíz lesz, és ne nagyon járkáljatok vele így vagy rohadtul odafigyelve, mert amikor megadja magát a kuplung végleg, akkor nagy meglepetés lesz.
A fékmunkahenger és a kuplung egy körön van.
Elég valószínű, hogy elkopott a tárcsa.
Égett ferrodol szag nincs a kocsiban?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na a mai napon ismét eljött a kudarc látogatóba.
Nem tudtam levenni a féltengelycsukló csavarját egy II es meganeról.
Az istennek se jött le.
Erőkar elbukott, wd40 es áztatás elbukott, légkukcs 450 NM en elbukott. Így feladtam a harcot.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #61862 üzenetére
Na akkor most, hogy értsd.
Eddig én is azt hittem, hogy nincs csavar ami nem jön le, csak rövid erőkar.
Ma bebizonyosodott, hogy tévedtem.
Feltettem a fix krovaszárat, középenn alátámasztottam egy palack emelővel, egyik oldalra 120cm es cső, másik oldalra 160cm es cső, a 160 ast húzta felfelé a haverom, a 120ason meg ugráltam a magam 100kg val.
Az anya meg se moccant.
Ezután jött a B verzió légkulcs 450NM ennyit tud, csak darált, darált és semmi.
Ezután jött a C verzió, Emelővel alátámasztottam középen a 160as cső végét pedig egy 10 tonnás emelővel elkezdtük pumpálni! Konkrétan felemeltük a kocsit, de nem mozdult a csavar.
Ekkor másik emelővel megemeltük a másik oldalt, tehát a kocsi eleje a levegőben volt, úgy, hogy az anyán volt a terhelés és nem indult meg.
Tehát feladtam, majd valami brutál 1000Nm es légkulccsal leszedik, valamilyen műhelyben.
( mindez 1.5 nap wd40 es áztatás után! )[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61867 üzenetére
Nem.
Hacsak nem a grand scenicről beszélünk, mert azon nagyobb tárcsa van, de a sima scenic 280 as tárcsájára felmegy.Ennek ellenére a nagy kaszni miatt én se javaslom a 15öst, és gyárilag is 16 al jött ki
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #61889 üzenetére
Én ezt használom ez bevált.
A rézpaszta továbbra is az akusarura való nálam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #61892 üzenetére
Szuper. Remélem az agy féktárcsa közé is tettek.
Mindegy ezek szerint ezzel a véleményemmel egyedül maradok. Ettől még a tapasztalat azt mutatja, hogy a fizikát megkefélni nem lehet és a rézpaszta gyönyörűen megfogja az alkatrészeket. Forceberg tudna erről mesélni.
Meg még pár fórumtárs aki járt már nálam a rézpasztás autójukkal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61899 üzenetére
Nézd meg a testkábeleket, mert azok lehetnek még szabadon van belőle pár.
Illetve a hátsó lámpában nézd meg a csatlakozókat fújd be kis wd40el, nem vicc!Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem csak az lenne a kérdésem, hogy biztos a vezérlő rossz?
Szét lett szedve, meg lett nézve?
Az utolsó scenic ami járt nálam ilyen hibával egy biztosíték cserével megjavult
Igaz ott nem csak a két hátsó nem ment, de már 70ezernél tartott a szervíz pedig még rá se néztek...[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Fail3D! #61910 üzenetére
A fordulat ha ingadozik, akkor a rángatás oka egyértelmű.
A miértje sok minden lehet, kezdetnek tömítetlenségre gyanakodnék.
De akár a vezérmű tengely jeladó is lehet hibás.
Trafócsere után volt hibakód? vagy előtte?
Illetve ha van néha nehezen indulás is akkor az FHP-t is érdemes lehet cserélni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #61915 üzenetére
Bármitől.
Tudnék sorolni 8 féle hibát.
Kicsit pontosabban körbe kéne írnod.
Mikor jelentkezik, gázadásra eltűnik, vagy megmarad?
Műszerfalon bármit látsz-e vagy csak az ingadozó alapjáratot?
Hiába 8 szelepes azért abban a motorban már van pár szenzor és egy két összefüggő dolog ami okozhat alapjárat ingadozást.
Mikor jelentkezett a hiba, mikor jön elő, vagy állandó a jelenség?Renault power