-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #79367 üzenetére
Kivétel-visszarakás után is talán érdemes lenne mérni, de ha már egyszer ki van véve, akkor jobb a békesség, csere.
Az önindítózós sztori:
Ha jól emlékszem, a 2.0dCi-nél 130-150 ugyanaz. A gyárilag 150 felettiek turboja vízhűtéses.
Aztán pl. csipkével a 130-178-asok kb. ugyanaddig tudnak elmenni, szóval a lényegi rész azonos.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz
Skyhigh #79390 üzenetére
Ezzel nem tudok egyetérteni.
Azt kell felfogni, ami nehéz, hogy időben kell elindulni, nem másokat veszélyeztetni.
Főleg, ha 4-5-en ülnek az autóban.
A Golfos sztori meg a tájékozatlanság, fizika órákról hiányzás és a felelősség teljes elutasítása!(#79391) Somatom: Erről van szó, de ahhoz időben kellett volna elindulni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gixxergabi #79443 üzenetére
Én a 160/6 helyett 120/5 évnél cseréltettem.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gabika1972 #79543 üzenetére
Az, hogy áll a mutató középen, az egy dolog, mert elektronika vezérli, hogy hová álljon a mutató.
Az nekem jobban tetszik, ami a Rönókban nekem van, hogy követi a mutató a változásokat. Látom, amikor kinyit a termosztát, látom, ahogy egy hosszabb kigurulás esetén visszább megy a mutató.
Én nyáron cseréltem termosztátot, 1 hónapig volt tökéletes, után romlott egy kicsit, de megállt a romlása és jelenleg a 0°C körüli hajnalokon is jónak tűnik. Ez egy Gates, de hologram zárjegyes Gates dobozban valójában egy Vernet volt.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gabika1972 #79551 üzenetére
Nekem tervbe van véve a menetszél jó részének a kitakarása, belül megoldható, hogy nem látszik ki. A dízelnek hidegben nem sok menetszélre van szüksége.
A nyáron berakott Vernet azért nem rossz, amit írtam, picit talán hamarabb nyit, mint új korában, de utána egész jól beáll.
(#79547) polonic: A gyári sem bírt 7-8-at. A márkája Dauphinoise Thomson.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Somatom #79555 üzenetére
Csak nekem műszaki szemmel nézve az az érzésem, hogy azok a bizonyos mérnökök mintha nem beszélgetnének egymással. Ez most a téma nálam, hogy a bejuttatott hideg levegő mennyiségének csökkentése helyett csak van 4 db fűtőgyertya a vízkörben. Ez annyit tesz, hogy az autó hidegben olyan terhelést zúdít a generátorra(azaz önmagára, mivel a motor hajtja...), hogy csak na. 2,8 kW a generátor teljesítménye hidegindítás után. Ehhez nem kevés gázolajat kell elégetni...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Akkor szokott fixen párásodni, ha belső keringetésre van állítva.
Ha nem arra állítottad, akkor lehet, hogy ki van akadva belső állásban a szerkezet.
+ ha poros belül az üveg, az is jobban magához szívja a vizet.
Tehát belül tiszta szélvédő és nem belső keringetés használata elég kellene, hogy legyen.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #79688 üzenetére
Az Era kuplung kapcsoló nagyon jó!
Kb. 2 hetet bírt, utána xar-kontaktos lett, magamnak kellett megerősíteni-megjavítani. Nem csak a kontakt részen, hanem egyszerűen mechanikailag is több ponton hulladék volt.
Egy ilyen bonyolult alkatrészről van szó:
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Elméletileg az a TCe blokk van az újabb RS-ben meg az Alpineban is.
Ismerősnek Espaceben van a 224-es verzió, még azzal a bódéval is jól megy.
Azért 2 éves autóért 7-9 milla, akkor is "csak" egy Talisman, amikből a kicsit öregebbek, meg nyilván az esetleg gyengébben felszerelt kis dízelek azért már 4 környékére is beesnek, benzines meg alig van belőlük.
Úgy látom, ez ilyen "betegség", mert a Talisman nálam is képbe került, de egyelőre elhessegettem a fejemből.Nekem méretre a M4(kombi) is elég lenne, de valami hiányzik belőle, ami a Talismanban megvan. Egyszerűen a M4 a Talisman koppintása, külsőre gyengébb kivitelben, sok képet nézegettem, hogy mi a faxért tetszik sokkal jobban a Talisman??? Hát az elegancia és az arányok valahogy nekem jobban kiadják.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gixxergabi #79844 üzenetére
Csak az aktuális év tesztjeivel érdemes foglalkozni, mert a gyártók szoktak szórakozni, hogy a név marad, de a keveréken változtatnak.
(#79843) Somatom :
végre egy szakértő vélemény, nem próbál úgy okosat mondani, hogy valójában azt sem tudja, merre van az előre!
Nekem Nexen van, de már 3 éves, nekem eddig tetszik, jövő tél előtt 4 évesen tervezem lecserélni. Fater is Nexent vett és kollégák is vettek ilyet, senki sem panaszkodott rá.
Aki egy gumi esetén ennél többet ír, az csak túltolt, vedd azt, ami nekem van.
Az emlékek, hogy ez meg az akkor és ott milyen volt, elhalványulnak annyira. Nincs két ugyanannyira csúszó kanyar ív, kanyarbevétel évek elteltével, hogy de ott a XY gumival lerepültem, ez meg magára fagyasztotta a jeget.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #79852 üzenetére
"én ott a szakadó esőben megálltam, ahol a golf 4 nem" Sajnos a fizikaórát a játszótéren töltő sofőrök miatt, akik szerint csak kibaxás a követési távolság, egy igen veszélyes művelet a vészfékezés, mert egy tényleges vészfékezés esetén nagy eséllyel hátulról megtolnak.
Vagy egy saját példa, amikor majdnem belementem az előttem lévőbe: már szinte a lámpa alatt volt, amikor az sárgára váltott, én készültem a nagyobb gázt nyomni, hogy átférjek még utána, de ő meg satufékkel megállt.
Én is satuztam, szerencsére volt épp elég a követési távolságom és még épp nem nyomtam rá a gázra, hogy átférjek a lámpán, így mögötte 10 centivel megálltam.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
hozsoltika67 #79886 üzenetére
Illetve olyan finomság is jöhet, hogy injektor
Oda a 130, szinte csak belépő.
Milyen olaj van benne és milyen gázolajjal volt használva?Nem kell egyből megijedni, vagy a legrosszabbra gondolni, sajnos kevés a szakértő a technikához, viszont a félrekezelés még drágább lehet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
polonic #79891 üzenetére
A FF tartályt körbetörölted fehér törlővel?
A víz: nem lehet, hogy most hidegen nézted a hűtőfolyadékot? Melegen több lesz, de a max-min eltérés azért túl nagy. Nézegesd rendszeresen, ha van eltéve a beletöltött fagyállóból maradék, akkor azzal, ha nincs, akkor deszt. vízzel tölts rá. Ha nagyon fogy, akkor jobban át kell nézni a rendszert.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
polonic #79898 üzenetére
Nem várhatóak nagy fagyok, de nagy hidegben még több víz már problémás lehet, ha tudod milyen lötyi van benne, akkor szerezz be belőle, ha még kell töltened bele, mielőtt meg lenne a probléma forrása.
Amivel én töltöttem fel, abból pl. eredetileg 50-50%-ra kb. -38-at ad. Akkor 7,4l-es eredeti térfogat esetén 2l víz utántöltés még belefér, hogy -20 alatt maradjon.
A vízpumpa, amire a szíjtárcsa 3 csavarral van rögzítve a hosszbordásszíj által hajtva:
[link][ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
hozsoltika67 #79909 üzenetére
Ha hibátlan, akkor miért venné ki?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
Coccolino_O #80168 üzenetére
Pedig egyáltalán nem hülyeséget írt, a műanyag miatt ért engem is csoda.
M2 1.5dCi esetén amikor eresztett a Mecafilter olajszűrőm, a hátsó kerék mögött voltak csak olajcseppek.
Nem tudtam mire vélni, aztán pár 10km múlva a következő indításnál jelzett a fedcomp, hogy töltsem fel az olajat. Hiányzott kb. másfél liter, de szerencsére semmi baja sem lett a kocsinak.
Előfordul, hogy a műanyag összegyűjti, aztán csak a menetszél viszi ki onnan a folyadékot.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
molnarpeter #80340 üzenetére
Sokaknak szerintem fel sem tűnik, ha mondjuk egy cserekor csak 4 liter folyik le
Valahol volt már téma, de nem emlékszem megfejtésre. Öntögetéses próba nélkül honnan lehetne megtudni, hogy mennyi a min. és maxi jelölésekhez tartozó térfogat?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
LamerGyuri #80414 üzenetére
"de sosenem venném meg."
Sznob-e vagy-e e he?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
polonic #80469 üzenetére
+ MM:
Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat.
Lásd korona... Értelmetlen és logikátlan(vagy bizonyos körök szándékos tönkretételére irányuló? ) intézkedések.
Az új autó sajnos luxus a magas értékvesztés miatt. Ha kisarkítjuk, akkor egy rossz befektetés.
Sőt minden autó rossz befektetés, de szükséges.
Nekem jelen állás szerint eddig 17k évi futással és értékvesztéssel is havi 55-59e jön ki. Attól függően, hogy mennyi értékvesztéssel számolok.
Ebben van biztosítás, műszaki évre kiszámított díja, stb. + olaj+szűrők cserével, volt egy vezérlés csere, EH fékbetét, E tárcsa és két hátsó rugó.
(ebben annyi trükk azért van, hogy jó helyre járok szereltetni, illetve amit tudok, azt magam csinálom, pl. olajcsere, vagy legutóbb a hátsó rugókat is magam cseréltem )http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
"Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat."
Amit itt [link] írtam is, hogy neked pl. jó, mert már megvan a gép, de a következőnél már nem lesz jó
+ amit most aláhúztam a dőltbetűsben, még mindig kérdés, hogy mikor, hogy akarnak kibaxni az autósokkal?Mycso: ahogy látom, a dízel kínálat is stagnál, sőt, van olyan, amit hirdetnek november óta, de közben 6-7%-kal feljebb tolták az árat.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó