-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63470 üzenetére
Ha meleg van a kocsiban de a mutató lent van akkor jeladó.
Ha nincs fűtés és a mutató is lent van akkor termosztát, vagy mindkettő. De a jeladó csak a jelet adja az átmenő folyadék mennyiségéért a termosztát felel.Az újat nagyon meg kell válogatni, sz@r az összes
két gyártó volt eddig ami nem gyárt selejtet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
kopi72 #63480 üzenetére
Nem véletlen mondták!
Valóban gáz a sok modern csoda.
A renault tce motorjait bár fáj ezt kimondanom, messzire kerüld el!!!
Az utolsó vállalható jó kisautó, az a III as clió, az 1.4 es motorral, abból még volt 1.4es.A mai motorok legnagyobb gondja a downsizing.
Alulméretezett túlterhelt és egyre gyengébb anyagokból előállított alkatrészek.Itt már nincs 10-20 éves életciklus, 5-7 év és kuka, vegyél másikat.
70.000 km es cliók és meganeok tömkelege áll az ismerős műhelyében, blokkcsere, de mire? Mert ezek még bőven nem bontott korúak, az új motor 800e egyszerűen ezek már nem autók. Ki merem jelenteni és minden gyártóra igaz, a kis köbcentis motorokkal megölték az autógyártást! 2012 óta nincsenek autók.A villanyautó meg engem sose fog megérinteni, mert a lítium aksik igen is veszélyesek, ha tetszik, ha nem.
Nagyobb kaszniban még a megane 1.6 sce játszik, de abból is kevés van, mert hamar kifogyott a raktárból a jó öreg k4m és utána már csak a szutyi turbós varrógép motor került abba is.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8 #63494 üzenetére
Ne haragudj, de neked a renault fejlesztett külön valami motort?
Vagy milyen autó az ahol teneked van lehetőséged szelephézagot állítani úgy, hogy hidrotőkés.
Itt bennem valami nagyon felkavarodott.
Mit is állítottal akkor most te azon a kocsin?
Tényleg nem értem ezt a párosítást.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A kormánymű, sajnos fogyó eszköz a IIesek alatt.
Ha nagyon kopog elsőre még segíthet rajta ha a fesszesség állító csavaron tekertek egy kicsit.
Ez a csigánál lévő állítási lehetőség ami a fogaslécet jobban ráhúzza.
Amúgy meg sajnos ha lóg kopog ki kell cserélni nincs mese.
Van aki perselyezi, meg lehet is innen onnan szerezni ilyen utángyártott perselyeket gyakorlati tapasztalat semmit nem ér.
Vagy kicseréled a kormányművet, vagy felújíttatod.
Le kell kötni elég sokmindent és értelemszerűen le kell venni a bölcsőt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63504 üzenetére
A vernettel nekem volt bajom, de abból is van jó, ezt ki kell fogni amíg jó addig nincs vele baj
De minőségre nincs olyan mint egy Mahle vagy gates mondjuk.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #63516 üzenetére
nekem 6.6 szokott lenni és ez megane és 1.6
de próbáld ki egy városi dugóban ott az is benyalja a 9 etRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #63525 üzenetére
Csak elöl van benne légzsák, ha kivillan majd elalszik akkor az bizony kormányszalag.
De rá kell tenni diagra az kiírja, hogy melyik a rossz.
Ha 4 légzsákos, akkor lehet az ülés alatti csatlakozó kontaktos csak. Diag ekkor is előnyös, mert a javításhoz ki kell kapcsolni a légzsákvezérlőt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
KubanitoS #63531 üzenetére
Hogy melyiket veszed azt te tudod, izlés és pénztárca kérdése.
A renault jobban eladható lesz és ki is bírja a garanciális időt. A hírhedt 1.5 dci azért hírhedt, mert mi Magyarok az autókhoz IS értünk. Annak az 1.5 dcinek semmi baja, ha gondos gazdája van volt lesz, nem egy járt a kezeim között amiben 400ezer felett volt már a mutató jócskán.
Kopón kívül pedig csak a rendszeres EGR tisztítás volt a számlájára írható.A mostaniak már bosch rendszerűek, ami nem olyan érzékeny mint a delphi.
Városban nálad is sokat lesz takarítva az egr! Ez ilyen diesel nem oda való. A benzines viszont szomjasabb mint a diesel ezen nincs vita. Valamit valamiért.
Én mindeképpen az erősebb motort venném, mert teherrel a kisebbik motortól meg fogsz őszülni, és amikor pályára tévedsz vele az kínzás lesz. (Rövidebb alatta a váltó)
Szerintem vállalható mind a két kinézett kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Cyborg #63532 üzenetére
1.4 ig kéne felmenned, mert az MIII, Fluence, lényegesen jobb mint az MII ez tény akárki akármit mond.
MII nél sok a hibaforrás, nem kezdem el sorolni, sok van.
2006 utánit vegyél, ha mindenképpen MII kell vagy az fér bele a keretbe. De olyannal vedd aki tudja mit kell nézni rajta. Mert fel lehet ülni arra a bizonyos rollerre vele, ha egy szétcsapottat fogsz ki. Egy tényt rögtön meg is osztok veled 700ezer alatt nincs megane 2 csak pénztemető 4 keréken.
De ez persze csak az én véleményem és mindig vannak szerencsés vásárlások, meg csodák.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
kopi72 #63555 üzenetére
Tényleg nem élsz Budapesten.
Pl. és csak egy pl. sétál az okos 10en éves kamasz kezében a pötyigép nyomja ezerrel, majd egyszercsak mindenféle körülnézés nélkül lelép eléd a járdáról.
Ennyi a fejét nem emeli ki a köcsög mobiljából, de ha elkened az aszfalton jaj szegény gyerek, a figyelmetlen köcsög autós kötelet neki amiért nem tanítottuk a hülyegyereket közlekedéskultúrára.
Mert ez amikor felnő és jogsija lesz a kocsiban is ezt fogja csinálni. Ha kiszálsz és nyakonvered, akkor meg te vagy az agresszív állat. Az, hogy ez neked milyen traumát okoz azzal senki nem törődik. Mindig az autós a feketeseggű.Bocsánat, de sajnos az utóbbi 3 hónapban 4 ilyen esetem volt. Valamint másoktól is egyre többet hallom ezt!.
Egyszóval minden régiónak megvan a maga nehézsége, de azért aki Pesten megtanul vezetni annak vidéken nem hiszem, hogy bármi gondot okozhatna.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #63557 üzenetére
Igen ez véglet, de nem is azt írtam, hogy csak ilyen van
Csak ilyen is van és sajnos egyre több az ilyen.
Összességében még mindig nincs annyi, mint a normálisan közlekedő, mert akkor már rég szükségállapot lenne, de azért van és létező dolog, amibe, ha belenyúl az ember tud cumi lenni, elég egy ilyet egyszer átélni, soha nem felejted el. Abban pedig tévedsz, hogy nem vezettem ilyen környéken
A horvátok, a szűk hegyi utakon sőt a szlovének a szűk hegyi utakon is hasonló jó fejek.
Rossz érzés az amikor egy margíthíd szélességű sávban, jön feléd 70 el a helyi buszjárat aki évek óta arra jár és tudja, hogy be tudja venni a kanyart, de te a túrista már fogod a rinyavasat húzod be a nyakad.
Sok ilyet éltem már át, a horvátok elég vadul vezetnek és ők nyomják a dudát ha kell ha nem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
shifty! #63560 üzenetére
Ha valóban a barátod nagyon gyorsan beszéld le róla.
Nem rég írtam, hogy hulladék az összes TCE az 1.4 kivételével.
Szelepek oda, turbó oda, lánc oda, és itt már minimum 400ezerről beszélgetünk.Ebben/ilyenben gondolkodjon ez élhető és használható autó!
Ezekben még motor van.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #63638 üzenetére
KYB
Ez a cikkszáma a bárdinál
KAYABA (KYB633718)A monroet is simán berakhatod.
Kösd fel a gatyád és kezd el rozsdaoldó illetve csavarlazítóval fújkálni már most, a csonkálván csavarját.
Vagy ha nem te csinálod, akkor mindegy, mert akkor majd a szerelő szív vele.
Érdemes a toronycsapágy és szilent párost is megnézni.
Illetve művelet után első utad a futóműveshez vezessen.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mit találtam gyerekek, na így ne cseréljen senki lengőkart a II es meganeban
Teljes elmebaj, a nyugalom megzavarására alkalmas video.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robogó, kismotor
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Android szakmai topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...