-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Laguna scenic és mindegyik renault ami elektromos kézifékes eljátsza ezt egy idő után.
Az elektromos kézifék egy motorból áll egy orsós fogaskerekes rendszerből és a kötélből.
Létezik hozzá felújító műhely és felújító szett.A javítás egyszerű gyors, de amíg az egységet leszeded addig öröm boldogság
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
daniel2121 #64266 üzenetére
Ha bixenon akkor d1s
Ha halogén akkor h7[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Csak azért tettem be a videot hogy értsd miről van szó.
Illetve halkan jelzem meg, hogy ha nem a bovden rossz én ha már le van szerelve meg szétszedve lehet kicserélném a bovdent is,mert nagyon ideges leszel, ha egy hónap múlva újra le kell szedni.10 év körüli autóknál egy bovdenhiba már megbocsájtható szerintem.
Amúgy meg van olcsóbban is, ezt csak szemléltetés miatt raktam be.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64276 üzenetére
Érzetre is gyorsul vagy csak óra szerint?
Lehet a sebesség jeladó kezd vicceskedni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64280 üzenetére
Attól függően van, hogy benne van e a készletben a lendkerék vagy nincs.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64284 üzenetére
Ha nincs baja nem kell, de ha 2 hónap múlva az új kuplunggal szétszakad kétszer fizeted ki a szerelést.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #64291 üzenetére
Nézd meg az első fékeket, hogy mennyire meleg egy ilyen hajtás után. (kesztyű használata egészségemgóvás céljából ajánlott)
Olyat ugyanis már láttam akinek fogott a belső oldal, szar volt a fékkarmantyú és forró volt a felni az meg elég direlt kapcsolatban van a gumival.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #64292 üzenetére
Meg kéne nézni a hátsó ajtónál az átvezető kábelt.
Az gyanis tud ilyen áthúzásos hibát produkálni amikor nyirkos időben még csak ki van repedezve a kábelek szigetelése.
Aztán amikor majd összeér teljesen a kábel, mert elporlad a szigetelés akkor folyamatos hibák lesznek világít minden mindehol kinyit bezár ezt aztEgyszóval a gumi harmónikát nézd meg, hogy alatta a kábelek épek-e.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #64293 üzenetére
M II nél ez a motortéri biztosíték tábla miatt van, típushiba el.aszott konstrukció.
Ki kell szedni és kiszárítani, kontaktsprayel befújni (nem wd40, hanem kontaktspray).
Ha nem akarsz sűrűn szívni vele akkor érdemes gumi szigetelővel körbenyomni a fedelet, hogy ne kapjon vizet.
Nem sziló meg nem ragasztó hanem gumi szigetelő, mert akkor szerelhető marad[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #64307 üzenetére
Az lengőkar szilent lesz, de ha nem húz az autó akkor felettéb jó futóműveshez vitted, hogy hozzá állította a geomatriát a rossz lengőkarhoz.
Ha az te már szemmel látod, hogy hátrébb van a kerék akkor ott már durván torzult a futóműgeometria.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Uraim az összefoglalóból kikerült a FEBI.
Az utóbbi időben nagyon silány lett a minősége a FEBI alkatrészeknek.
Sajnos sok esetben a belépő szintet sem éri el a minőség, nem, hogy a jó minőséget.
Kár érte nagy cég nagy márka volt!!!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #64329 üzenetére
M II esetén a toronyszilent, stabpálca, kormányösszekötő gömbfej és axiálcsukló, valamint a gumiharangok.
M III esetén a stabpálca és a féktárcsa, kerékcsapágy.
L III esetén termosztát, gumiharangok, lengőkar.Szomorú dolgok ezek.
Ez csak ami nálam elvérzett, de sok ismerős szerelő is azt mondja, hogy elfelejtettek alkatrészt gyártani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #64340 üzenetére
Vagy komplett lengőkar, vagy szilent csere igen, de ezt látni kéne, hogy a lengőkar milyen állapotban van.
Ha csere akkor futóműalkatrész révén csakis párban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64342 üzenetére
Ha hidegen "csak" ezer az alapjárat akkor ott keresném a hibát, nem emeli meg a befecskendezést valamiért.
Próbáld ki, hogy hidegen ráadod a hátsó ablak fűtést, ha kell ha nem. Menj vele és ha így nem fog befulladni, akkor megvan az irányvonal merre kell menni.De amit mágus írt az is egy csomó hibát kizár rögtön.
A benzinpumpa csatlakozóját is érdemes megnézni, az el szokott olvadni kontakthiba miatt, onnantól meg bármi lehet.
Ráadásul ezt a diag se biztos, hogy írni fogja, de reménykedjünk. Vagy ha kidiagrammozzák neked élőadatban az oké akkor egyből kiderül, hogy mi nincs üzemanyag vagy szikra.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64351 üzenetére
Müszerfal ki.
Szalavatott ember 4,5 óra alatt megcsinálja, ha szűzen állsz neki egy hétvége meg egy doboz szanax.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64356 üzenetére
Ha reggel sem fulladsz le vele ablakfűtéssel, akkor cseréld ki a beszívott levegő hőmérséklet jeladót
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64357 üzenetére
A kiegyenlítő tartály sapkája egyben egy "nyomásszelep"
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64366 üzenetére
Diagra kéne tenni.
Abból rögtön kiderülne.
De első körben ami a legolcsóbb, ha találgatós szerelésbe kell belemenni, akkor a beszívott levegő hőmérséklet jeladó ahogy írtam is.
1200 körül kéne legyen indításkor az alapjárat amit 4-5 mp elteltével beejt 1000re és utána, ha a hőmérséklet eléri az első vonalat leejt rendes 750 es alapjáratra.
Nálad ez a folyamat nincs meg.Ha a benzinpumpa nem szállítana eleget akkor az hirtelen gyorsításkor jelentene kimaradást dadogást extrém esetben befulladást.
Ez vagy trafó hiba (párás hideg időben áthúz), vagy valamelyik jeladó hibája.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A revitalizáló egy koncentráltabb dolog, ezekben a fémkondicionáló van bent.
Ha ezt beleteszed emellé én már nem tennék revitalizálót.
De ha a motullal elégedett vagy akkor tedd azt és tegyél hozzá, egy verylub turbo fémkondicionálót.
Akkor legalább érzed a változástRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64382 üzenetére
Az okoskerék sokmindenre képes.
Ha szakszervízben lett csináltatva, sajnos elképzelhető, hogy csak a számlán szerepel.
Ha gariidőn belül van akkor vissza kell vinni, de előbb derüljön ki, hogy valóban az-e a hibás.
Azt azért megkérdezem, hogy milyen olaj van benne?
Ha 5w40 akkor meg is van a hiba oka.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64386 üzenetére
Nem tudom megmondani de eddig aki ilyen hibára panaszkodott az mindenki 5w40 et használt.
Pedig és ellenben gyári ajánlásban szerepel az is.
Egy szolenoid pucolás 5w30ra csere sokat segíthet.De csak akkor ha valóban az okoskerék a baj.
Amit a szerelő majd kiszűr neked.
A vezérlésről, ha ilyen gyanú fennál érdemes levenni a fedelet, mert ha szétköpi az olajat esetleg az a vezérlés halálához vezethet.
De ennyire ne szaladjunk előre és az már extrém eset.
Előbb elkezd kerregni, kattanni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64388 üzenetére
Nem nem a vezérlést lecseréli, csak az okoskereket nem.
De ha szakszervízben volt akkor arról van papírod és ahhoz garancia is jár, tehát elvileg neked most az lenne a legjobb, ha okoskerék lenne.
Akkor gariba cserélniük kéne.
Ha nincs a számlán az okoskerék na az a cumi.
Mert ugye akkor átvetted jó volt ahhoz nem nyúltak effektív ki is hátrálnak belőle, hogy az nem az ő saruk.
Áh nagyon komoly dolgokat éltem már át, amikor atulaj helyett mentem ütni az asztalt.
Kisebb nagyobb sikerrel, de eddig mindig valamilyen a nullához képest pozitív eredménnyel.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egy kis csemege.
A mai napig ez a motor az egyik legjobb blokkja a renaultnakRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64412 üzenetére
Furcsa, ez nem clippel lett kiolvasva.
Amiket ír az bármi lehet, akár egy sima testoxidáció is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64414 üzenetére
Csak a hibakódok miatt, mert azok furcsák.
A beszívottat írta volna a diag.
Az olaj 5w30 a motullal nem vagyok tisztában sosem használtam. De a specifikációnak megfelelőt.
Az upc-t ne szedd szét otthon
A kontakthiba nem abban lesz, hanem előtte valahol.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64417 üzenetére
Hát ajánlani nem tudok én magamnak diagolok ugye.
Akit jó szívvel ajánlanék ahhoz nem jutsz be február vége előtt.
Azok a gumi tömitések pótolhatatlanok és létfontosságúak.
Én körbe szoktam ragasztani, hogy biztosan ne kapjon párát.
Kemény dolgok ezek, így látatlanba nem tudok mit mondani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
HeavyToys #64420 üzenetére
igen mind a kettőt alkalmaztam már.
A denckermann fenntartásokkal kezelendő, de teljesen elfogadható, a jappanparts- al semmi gond belépő szint nem kell sokat várni tőle, de hétköznapi használatra teljesen rendben van.
Sok meganeba raktam már nem volt még velük baj.Fékből viszont kerülendő.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Eredeti játékok OFF topik
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bluetooth hangszórók
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- További aktív témák...
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő