-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #64636 üzenetére
Nem tudok neked ilyyen statisztikát előrántani, csak a tapasztaltakat tudom leírni és aki elhiszi elhiszi aki nem nem.
0.9/1.2 Tce az utóbbi 6 hónapban 14 darab fordult meg az ismeretségi körömben lévő szervízekben.
Leginkább láncnyúlás és szelep beégés miatt.
Egynél volt elektromos hiba ezt nem is sorolnám ide tehát marad 13.
Na most garanciális időn belül, a szakszervíz elhajtja a tulajt, hogy nem megfelelő használat miatt gyengült el az autó és kopog. (feltámaszt a szelep a kormon ,vagyis inkább széndarabokon és kimarad az ütem innen az erővesztés és a kopogás is, mert extrém esetben veri a dugatyú a szelep szélét.)
Majd ettől összeborul a teljes ütem és elkezd a lánc extrém terhelést elnyelni amitől nyúlik.
Hiszen a szelepek a vezérmű tengelyeket "rángatják" az meg a láncot.
Na most mivel biciklilánc van ezeken a motorokon, amiket egy erősebb puli kutya is eltép, ugrik a vezérlés, motorgenerál 78000 km futott clio 420ezr forintos generál. Majd azonnal értékesítve lett.A másiknak csak csörgött a lánc neki szerencséje volt 89000km vezérléscsere szeleptisztítás itt olcsóbban 245ezerből megúszta a történetet az autó értékesítve lett.
Barátom tehát ez közvetlen környezet, kapta az autót ezt ki kell emeljem!
Sandero 0.9 tce 59ezer kilométerrel elszakadt a lánc!!!
Pedig tudta a hibákat figyelt is rá, jeleztem neki.
Egyszer emelkedőn felfelé nagyobb gázfröccs és motor leáll műszerfal disco effekt nem indult.
Hívott elgurultam, megnéztem és közöltem vele, hogy szedje elő a garázsból a még el nem adott fabiát, mert ezzel nem fog egy ideig sehova menni.
Renault szalon szakvélemény, egyébb komponenseken is látszik a szakszerűtlen használat és az oljacsere elmulasztása, garancia nem érvényesíthető! szervízköltség 623000 forint. Az autó 3120000 volt.
(itt jelen esetben megy a pereskedés, hiszen ha valami nem volt megcsinálva akkor ők nem csinálták meg, mert a pecsétes szervízkönyv kezében van, Baumgartner, ezért is mondtam itt a napokban, hogy hozzájuk ne.)Hát ennyi, bocs a regényért.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #64647 üzenetére
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz zsolt19900 #64676 üzenetére
Traffic 2.0 dci.
Az láncos elnyűhetetlen, ha sok város lesz dpf nélkülit keress!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64677 üzenetére
Van hozzá kiszedő, de ha van két nem használt bankkártyád azzal is megoldható.
Alul, felül benyomod a ház és a tükörlap közé.
Aztán egyszerre megnyomod és kipattintod.
Érdemes ketten csinálni, ha még sose csináltál ilyet.
Az egyikőtök csak a lapra figyeljen, hogy ha kiugrik ne legyen baj. Bár a fűtés kábele megtartja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én tegnap lemostam és beálltam az egyik bevásárlóközpont fűtött garázsába, nagyon mocskos volt már rönci és jár neki az ápolás, mert hűségesen teszi a dolgát.
Iszonyat mocsok jött ki a dobbetétekből, el se akartam hinni.
Jó, hogy az utat sózni kell, de a kocsit meg mosni, mert ez eszi meg a karosszériát de igen gyorsan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #64697 üzenetére
Ez az akit rohadtul nem fog érdekelni, hogy másra és rád is életveszélyes a közlekedő edénye.
Ráadásul mondtad, hogy felvillant a középső, lehet akkorát fékezett, hogy pont akkor kiégett az összes izzó. bocs csak oldanám a feszkót) Sajnos te nem tehetsz semmit és még a felvételt sem fogadják el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #64711 üzenetére
Haverodénál ugyan ez van. Én is rávágtam a hídszilentet, mert valóban típushiba.
De azért megnéztem a kipufogót is és módosítottuk a dolgot.
Ez a konzol is típushiba egyébként szétszakad, mert nagy a terhelés amit kap, főleg, ha a billenésgátló alul rossz ugye a motornál.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz zolika1983 #64730 üzenetére
Diesel autóval 100ezer fölött menni nagy bátorság.
Én 90 / 100 ezret és max 5 évet szoktam javasolni, mivel a mai alkatrészek, sajnos már nem azt a minőséget képviselik mint 5-10 évvel ezelőtt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #64763 üzenetére
Alaposan átmostad, a motort, de célszerű lenne az 5w40 est tenni bele ami a gyári specifikációja.
Én időnként szoktam is mondani, hogy tegyünk bele, egy 5w30 ast mert az olajjáratoknak jót tesz, de fe-t szoktam javasolni, nem az sxr-t, mert az benzineshez van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az olaj szintjelzője azért van, hogy jelezze meddig kell tölteni.
Nem kevesebbet és nem többet.
Azaz igen s.o.s. a maxig le kell engedni.
Amit a legegyszerűbben egy hosszú 4 es csővel és fecskendővel tudsz kivitelezni a nívón keresztül.
Vagy a csavarral amit addig nyitsz csak ki amíg el nem kezd csepegni.
És akkor mérni, hogy mennyi jön le, 1/2 deci lehet.
Az elmondásod alapján.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #64845 üzenetére
Beindítod a kocsit megvárod amíg bemelegszik, aztán elkezded nézni a visszatérő ágat, hogy jön-e belőle a lé.
Ha nem akkor nem dolgozik rendesen a vízpumpa.
De szvsz, ha a vízpu,pa nem dolgozik rendesen akkor forralja a motort.
Amit egy kis piktogrammal jelez a műszerfalon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #64848 üzenetére
8 vagy 16 szelepes?
A 16 szelepesnél nincs a 8 szelepesnél van, de azok a 97 előttiek emlékeim szerint még a cg-s motorokkal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #64850 üzenetére
Az olajfogyasztás ennyi kilométerrel rövidtávnál, sajnos normális.
A víz már sokkal kényesebb téma.
A turbónak nincs hangja, ha van akkor az nem egészséges.
Vagy a szívó oldali olajozó ág vagy az intercooler hibája vezethet oda, hogy elkezd sípolni aztán szépen elkopik a tengely, és utána már a turbó kopása miatt sípol.
Bár ezek csak a gyakori hibák még millió okka lehet a zajos turbónak.Érdemes lenne mérni egy kompressziót minden hengerre.
A teljesítmény kimaradás pedig a lekokszolódás miatt van.
Valószínű amit savanya ír, hogy az EGR letapadt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #64863 üzenetére
A 10w40 ebbe a motorba nem való.
Ebben mind egyetérthetünk.
Nem csoda ha eszi.
Viszont ha végig ezt kapta, lehet, hogy az 5w40 et is fogja, bár volt már akinél helyreállt az olajcserétől az olajfogyasztás.A 65Le ban nincs cooler egyel kevesebb hibalehetőség.
Kivenném az EGr-t eltakarítanám és gyönyörködnék a csodában.
A szívósort is le kell venni.
Igazándiból, ha nem csináltad még soha egy hétvége alatt akkor is megvan és valóban megtáltosodik tőle a kocsi.
Amíg az EGR nincs lent az olajcserebere nem fog sokat segíteni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Srácok tragédia van el vagyok keseredve.
3 napja dolgozom egy 2.0 dci. Cc-n
Turbócsere, leszakadt kipufogó, összes szűrő, intercooler takarítás, etc etc.
Erre ma este kész a kocsi, beülök, pislákoló lámpa, mondom neeeeee. Kiírta, hogy steering not locked, semmi meg se tekerte az önindítót.
Bikakábel, tölt 20 percet jézipumpa felpumpál. Indít teker teker teker teker bedöccen lefulladt ennyi.
Még kétszer megpróbáltam aztán mára feladtam.Viszont a kézipumpa nem keményedik fel, a rendszer viszont nem levegős, mi az isten haragja lehet, már idegbeteg vagyok, hátha egy kivülálló látja a hibát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #64888 üzenetére
Nem levegős, lehúztam a csövet és ahogy megnyomom a kézipumpát azonnal jön a nafta nincs egy darabka bubi se.
Feltöltöm holnap az aksit én arra gyanakszom, hogy nem kapja el, mert nem teker elég gyorsan más már nem lehet.
Holnap elárasztalak titeket képekkel szörnyülködni fogtok, én legalábbis fogtam a fejem nagyon, amikor ebbe a kocsiba belekezdtem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #64902 üzenetére
Töltőn van az aksi, mert élek a gyanúval, hogy nen forgat elég gyorsan és ezért nem kapja el.
De holnapig töltőn marad, aztán meglátjuk.
Meg majd diagra teszem, hogy mennyi a motorfordulat indítózáskor.Bár még az is rejtély, miért merült le ennyitől.
Azért köszi, hogy próbáltál segíteni, meg mágusnak is.
Tegnap este már komoly idegállapotban voltam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A teljesség igénye nélkül, csak pár kép a cc-ről amit csináltam.
Végül megadta magát az aksi volt rossz.
Le volt oxidálódva a saru és amúgy is gyenge volt 8.9 volt.
Feltöltöttem felcsiszoltam mindent pöcc röff.
Meg kiütöttem a 12 hibakódot amit a gyenge aksi miatt bedobott a fedcompbaRenault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- E-book olvasók
- The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Óra topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Diabetes - Cukorbetegség
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs