-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #64938 üzenetére
Az durva lenne, ezek a vékony alu lamellák oda is lennének.
Itt a karburátor tisztító volt a megoldás és a gyorskötegelő amit lamellánként átdugdosva kitakarjtottam a mocskot, 1 egész nap ráment (kövezettek meg tudom mániákus vagyok, de ahogy kinézett még se adhattam vissza.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #64939 üzenetére
Igen, sajnos igen ezért is volt turbófelújításon a kocsi.
Ha ezt benne hagytam volna a coolerbe akkor pedig igen hamar jönne is vissza gariba.
Összes cső ki lett takarítva szívó oldali olajzójárat is etc.etc.
Plussz összes szűrő csere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #64942 üzenetére
Gőztisztítón mit értesz?
HA valami kicsi tartályos fújkálós izét akkor nem gáz, nem a brigeciol a probléma, hanem a nagy nyomás vagy a dörzsölés kefével, pl.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #64949 üzenetére
Ugyan az az autó
Az autó úgy jött hozzám, hogy hangos a motor.
Nem csodálkoztam rajta ezután.
3.6 liter pakurát engedtem le belőle, az 5.2 liter helyett. (1.8 4fr)
Valamint egy érdekesség szidják csak a renaultokat, de kenés nélkül is kibírta a menetet.
Megmértem minden hengert 11, 11,1 11,4 11,2 volt a kompresszió.
Olajcsere után megtáltosodott az autó.Ezt nem sok gép bírná ki.
De a renault szar. Ezt véssétek a fejetekbe.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #64952 üzenetére
Hát azért na.
Itt már finom illesztések vannak.
Nem véletlen volt zajos a motor.
De endoszkóppal megnézve szerencsére nem sérültek a hengerek, a kompresszió is megmaradt, megúszta a vas.
Az meg, hogy miből mi jön le, hát én még ilyet nem engedtem le. Ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A klímarendszer nen zár tökéletesen.
Ezért a korróziót elkerülendő ki kell vonni a rendszerből a nedvességet.
Ezt végzi a szàrítószűrő.
Cserélni olyankor kell amikor kilukad a rendszer, vagy valaki leengedi a gázt belőle, mondjuk kompresszor hiba miatt. Ezután csak új szűrővel szabad összerakni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #64977 üzenetére
Jar víz (oldja a zsírt) mosogató szivacs érdes fele, vagy körömkefe. Nem baj, ha kicsit kibojhosodik.
Kihúzod az övet teljesen a külső tükörre ráakasztod aztán sika és hagyni kell száradni. Ilyenkor fűtött garázs előny. Vagy marad a hajszárító.
Utána klasszul viszahúz majd, mert nem a rugóval van a baj. Hanem a kosszal zsírral ami betapad.Renault power
-
rob210
Topikgazda
De igen lehet halknak nevezni.
A passat motorja elnyomja ugyan azokat a zörejeket hidd el.
Mi egyszer egy ugyan ilyen "hallásérzékeny" (nem bántás) ismerőssel kipróbáltuk, húztuk a passatot, azaz nem járt a motor. Ugyan úgy nyüszörgött a prémium német, csak amikor jár a motor nem hallod.
A dupla tűzfal a lageszon bazi sokat fog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #65037 üzenetére
Ezen a motoron sík egyszerű kiszedni az egr turbó párost.
Ez kis lóerős 1.5 dci blokk. Értem ezalatt a 82le és alatti verziókat.
Ha kint van az egr onnan már csak 40 perc és a turbó is a kezedben van. De ha csak meg akarod nézni azért kár kiszerelni. Az egrt viszont ha a jelölt résznél olaj van s. O. S. Kapd ki és pucold meg, valamint szedezd be az új tömítést és nyomatékra tessék lehúzni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #65058 üzenetére
4.6 liter a szűrővel együtt max. 4.7 de nekem 4.5 nél többet még sose sikerült beletaposnom.
A váltó attól fögg, hogy jb3 vagy jc5
3 asba 3.4 liter 75w80 as nfj
az 5 ösbe 3.1 liter ugyan az.a csavar az alján van ugyan olyan 4 szög mint a motorolaj leeresztőjé.
A feltöltő pedig a motor és a hűtő között egy pillangócsavaron keresztül történik.
Addig kell tölteni amjg meg nem jelenik a furatnál az olaj.
(illik tenni alá egy felfogó edényt )remélem minden világos
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65063 üzenetére
1.5 dci szimering a váltóban? Milyen szimering ereszt ott?
A féltengelyé? Mert amúgy a bovdenes váltóban nincs szimering.
Az egy 6 sebességes váltó abba pont 2 liter kell.TL4 6/1
Tranself NFJ 75W-80Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65067 üzenetére
Kicsavarod a betöltő nyílás csavarját ha megjelenik az olaj ok, ha nem nem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SzlobiG #65115 üzenetére
Ettől még alaposan át kell nézni, mert a gazdái viszont tré hanyag ganéj nulla emberek.
Bocs csak ki vagyok borulva, mert épp egy nagyon elhanyagolt autót csinálok.Egyszóval, az üzemanyag szűrő cseréjére kell figyelni az mindig a minőségi legyen és mindig edőben cserélve legyen.
Aztán az elekromos ablakemelő kapcsolója ebben hullik sűrűn azt vételkor teszteld le alaposan.
Valamint a rugókat elől hátul, ez renault betegség, hogy 10 év körül kb. mind a 4 rugót lehet cserélni alatta.
Ez is azért van mert a tulajok nem mossák a kocsit rendesen csak kívülről.
De ha a kerékjárati ívbe is bespriccelnének egy kevés vizet akkor sose rohadna el az a szegény rugó.
Amúgy szerethető és tényleg jó fajta igásló.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #65124 üzenetére
Azt nézd meg amit forceberg mond.
Erre minden scenic tulaj rászalad egyszer.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Oposzumtoszó #65134 üzenetére
Diag. Lehet egr lambdaszonda és kezdődő katalizátor halál is.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Subaru topik
- PlayStation 1 / 2
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen