-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz nyalifali #65165 üzenetére
Hát őszinte leszek, ha takarítás után jött elő a dolog, már pedig ezt írtad, tuti valamelyik vevő egységet kezdeném, el nagyon komolyan vizsgálgatni.
Mivel a kártya amúgy megy kizárnám, hogy ennek a hibája lenne.
Egyértelműen a fogadó oldallal van a gond.Egy keresztkérdés, klíma tisztítás volt?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nyalifali #65170 üzenetére
Oké ez jó hír, mert az a tisztító hab csúnyán meg tudja marni a csatlakozásokat nyákot.
Ennek ellenére az UCH-t fizikálisan kiszerelted és a kontaktot ellenőrizted minden csatlakozó alatt?
Mert amit most írsz, hogy volt már ilyen hiba korábban is, az már indok a kiszerelésre.
Valamint így már van min elindulni.
Mert így biztosan, a fogadó egységgel lesz a galiba.
Lehet egy eloxidálódott testkábel is akár.
Van belőle pár.Diagnosztika majd dob rá hibakódot és tudni fogjuk egyből mi a bibi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #65238 üzenetére
Nem is volt baja szépen járt.
A diesel kerreg ezen sajnos nem sok minden segít, max a füldugóRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #65237 üzenetére
Agyaltam még a hibajelenségeden és ha a vezérműtengely rángás megszűnik, akkor egy dolog marad.
De lehet azt már most érdemes megnézned.
Ha szemben állsz a bal oldalon van a tűzfal felé egy szelep.
Ufó alakú cucc.
Egy elektromos vezeték megy rá és két cső.
Ha ez el van dugulva did érdekes hibákat generálni.
Ha ez sem oldja meg nem maradt ötletem.
Eddig ezek mindig megoldották az ilyen jelleggű hibákat.
Akkor marad a szétbontás és szívósor ellenőrzés, vákumozás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65290 üzenetére
Ha nincs teljesítmény kiesés akkor hidrotőke.
Esetleg még a szelepbiztosító ék ha ki van kopva az tud így csattogni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65293 üzenetére
Ha porlasztó lenne azt ilyen hangg mellett már karácsonyfa műszerfal jelezné.
Ez hidrótőke pont azért, mert csak alapjáraton csinálja fordulaton nagyobb nyomás mellett kisimul.
Olajcsere mikor volt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65301 üzenetére
Ha átjukad akkor ez is tud okozni 250ezres motorfelújítást.
Ha 3 éve így járt vele az előző tulaj akkor javaslom a mielőbbi szervízlátogatást,
Nem tudom vezérléscsere mikor volt, de azzal szokták egybekötni.
150ezres tétel, ha becsülettel meg van csinálva és akkor 5 évig hajtásoldali problémád nincs.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Amíg csak indításnl csinálja addig használhatod még, ha gázelvételnél is jelentkezni fog a kerreggés, akkor lesz szíves az Úr félreállni és onnantól szép lassan megközelíteni a szerelőt aki megcsinálja.
3,4 hónap alatt ez az állapot be fog következni.
Tehát nem s.o.s. , de tervezd a cserét mielőbbre.
Vezérlés, szolenoid, okoskerék, olaj és szűrő.(állapot függvénye a főtengelyszíjtárcsa és a hosszbordás feszítővel, vezetővel.)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65310 üzenetére
Na akkor kellet volna, 170 nél
Ez így most cumi sajnos.
8 hidrotőke van és van 2 szelepemelő is, ha már szét van szedve.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ma megint megértette egy tulaj, hogy a toronycsapágynak miért van fontos szerepe
No meg, hogy miért kell megkenni. Hangot fel!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65317 üzenetére
Jelen esetben igen.
Más esetben a rugó is el tud fáradni.
De itt konkrétan mint látod, nem a szokásos egy negyed menet vagy fél menet letörés van.
Hanem a rugó kanyarodás közben elpattant, mert annyira megfeszült a rugótányérban.
Ha összenyomtam egy kicsit is a csapágyat akkor meg se lehetett mozdítani, nem vicc kockára voltak kopva a "golyók"Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65319 üzenetére
Nem hangja van, hanem a kormányzáson lehet érezni.
Elneheezedik a kormány, hiába szervós.Igen menet közben és szét is vágta a gumit, abban a pillanatban.
Olcsó kör volt, egy életre megtanulta, hogy nem kóklerekkel kell összerakatni a kocsit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #65323 üzenetére
Eddig a ducato volt a legdurvább amit csináltam ott már csak magát a rugót is komoly izommunka volt összehúzni.
Maga a komplett gólyaláb 30 kg darabonként[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65325 üzenetére
A thaliahoz képest lomhább lesz sokkal komolyabb nehezebb autó, cserébe kényelmes és "sose" romlik el
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #65328 üzenetére
Én nem rallyzok, nekem az az 1.6 sce a grandcoupéban egy állom. sajnos csak álom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz bibliator #65330 üzenetére
Nem a motorral lesz ott a bajod, hanen amit polonic ír.
Nem tudom hány gyerekhez veszed, de elcseszett egy kocsi, jól néz ki, jól megy, pont..
Mondom ezt úgy, hogy renault fan vagyok...
A beltere, a helykínálata, nem családosoknak való.
De ez csak az én véleményem..[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #65372 üzenetére
Ha megcsináltatod velük a szilentet örök lesz mint a nyomor, de arra készülj, fel, hogy a kasznit rázni fogja.
Itt pont a zselé töltet meg a minél lágyabb de tömör nagy felületű gumi a lényeg ami a rezgést elnyelni.
Nem mondott, hülyeséget aki a gyárit ajánlotta, de ezt senki nem szokta megvenni. (tisztelet a kivételnek.)www.profi4.hu őket tudom ajánlani.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ejj ha.
Ha változó hangja van az marhára nem jó.
Te ne keseríts már el engem.
Ez egy újabb megane lesz amit a szakszervíz tesz tönkre?
Milyen vezérlőszoftwaret cseréltek rajta, mesedélután.
Ezen van egy software és kész nincs külön vezérlősoftware.
Ellenben ha nincs fesztelenítve a vezérlés akkor pontosan ezeket a tüneteket produkálja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nézd nem tudom mikor volt cserélve a vezérlés és mire.
De menj vissza és mond meg nekik, hogy srácok ez nem ilyen volt itt valami nem oké.
Tessék rendesen összerakni, számla meglobogtat, és ennyi.
Ott a főtengely és az adagoló nem dolgozik szinkronban, azért csattog prüszköl.
Főleg, hogy azonnal észrevetted vezérléscsere után.
De ha gondolod úgy is jössz ránézünk, egy holtpont főtengely vezérműtengely ellenőrzés nem annyira nagy dolog. (bár nem tíz perc, de megoldjuk.)
Csak, ha én hozzányúlok, az ő álltaluk biztosított garancia oda. és gondolom nem véletlen cseréltetted szakszervízben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 10
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Futás, futópályák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen